Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Gal todėl, kad vidutiniame automobilyje rankinis stabdis nelabai veikia?
    Kadangi be rankinio nepraeis TA, daugumoje automobilių jis veikia gerai. Ir absoliučioje daugumoje bent patenkinamai, kad neriedetų nuo mažų nuolydžių.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O šiais laikais dar būna "rankiniai standžiai"?
    Kuria prasme šiais laikais?
    Kalba apie mašinas esančias keliuose (vid amžius 15m).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O šiais laikais dar būna "rankiniai stabdžiai"? Parkavimo stabdis visada turėtų įsijungti automatiškai, o jei kažkas su juo blogai, ekrane parodys klaidos pranešimą. Nebent dar yra važinėjančių su VAZ 210x?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Na, čia pamoka žiauri gavosi...

    Aš visada tik ant rankinio palikdavau nuo pat vairavimo pradžios, nes išmokau tėčio pamoką, kai Prahoje netyčia ant laisvo palikę radome automobilį kalno apačioje sulindusį į medį (tai dar pasisekė, jei ne medis, būtų ant namo stogo nukritus)

    Dabar tik automatas, tai tokios problemos apskritai nėra.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jeigu neveikia tokia pakankamai svarbi funkcija (čia gi vis dėlto ne kažkoks įbrėžimas), tai gal reikėtų važiuoti į servisą ir sutvarkyti. Aš suprantu, kad koks pabraižymas ar sėdynių apiplyšimas nedega tvarkyti - dėl to mašina nieko neužmuš. Bet be rankinio biškį gali ir užmušti netyčia.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Gal todėl, kad vidutiniame automobilyje rankinis stabdis nelabai veikia?

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Kas per mada nenaudoti rankinio, kol įvyksta štai tokios nelaimės?

    Pastebėjau kad tai masinis reiškinys. Pvz. kolegos vos ne kas antras palieka mašinas tik ant bėgio. Visada užtraukinėju rankinį nuo tada, kai išsilaikiau teises, ir per eilę metų dar nebuvo taip kad prišaltų, neišvažiuočiau, nors važinėti tenka daug ir įvairiu oru. Gal dar plytą reikia vežiotis, pakišti po ratu?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jeigu jau apie automobilius. Gal galite patarti, kur palyginti (be dažymo, yra tokia technologija) nedidelį nubraukimą. T.y. firmas aš teoriškai žinau, bet gal turite kokių rekomendacijų ir/ar patirties tame reikale. Aut 2 metų senumo, norėtųsi, kad nesugadintų.
    Ačiū.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Dažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
    Suvaldyti nera sunkiau jei normalios padangos ir visos saugumos sistemo veikia. Dazniausiai pas tokius debilus buna padangos is sroto ir skydelyje diskoteka - turejau omeny dega check engine , mirgsi ABS ir viskas kas susije su stabilumo kontrole

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Dažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
    BMW+debilas=šonaslydis

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Dažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.
    Tik jeigu mokesčiai daromi nesąmoningai kaip dabar - registracijos. Jeigu butų daromi kasmet, priklausomai nuo taršos lygio, tuomet kaip tik labiau neapsimokėtu laikyti senus automobilius.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Gamtos tarša Ukrainoje ar Moldovoje su ten išvežtu senu lavonu nesukelia vėžinių susirgimų pas mus
    Vėžių žmonės sirgdavo ir iki Amerikos atradimo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Naujo automobilio gamyba taip pat stipriai teršia gamtą (metalas, plastikas, automobilių gamyklos statyba). Norėtų tausoti gamtą - perkeltų į C/D kategoriją (atitinkamai apmokestinant) visus automobilius su galingesniais nei 60kW varikliais.
    Gamtos tarša Ukrainoje ar Moldovoje su ten išvežtu senu lavonu nesukelia vėžinių susirgimų pas mus

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kiek avarijų Lietuvoje kasmet įvyksta dėl automobilio amžiaus (nekalbame apie "nedaužtas, nedažytas, iš 3-jų suvirintas")?
    Pačių avarijų nedaug, bet avarijų pasekmės skiriasi ryškiai
    Paskutinis taisė digital; 2021.02.05, 17:52. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą
    Naujo automobilio gamyba taip pat stipriai teršia gamtą (metalas, plastikas, automobilių gamyklos statyba). Norėtų tausoti gamtą - perkeltų į C/D kategoriją (atitinkamai apmokestinant) visus automobilius su galingesniais nei 60kW varikliais.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    tiek eismo saugumą.
    Kiek avarijų Lietuvoje kasmet įvyksta dėl automobilio amžiaus (nekalbame apie "nedaužtas, nedažytas, iš 3-jų suvirintas")?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.
    Seniems VDV mokesčiai pradžiai turi būti. Ne naujiems

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Labiau ne tiek subsidijos viekia kiek VDV mokesčiai, kurie padaro VDV automobilius brangesnius.
    Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tai Gentvilas jau šiandien apie tai turi kalbėt. Bijo

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Viskas priklausys nuo valstybės subsidijų/ribojimų, visos šalys, kur elektromobilių parduodama daug jas turi ir gana dideles kaip pvz. Norvegija. Lietuva duodama 4K Eur subsidiją EV vis tiek neišpaudžia net 1% rinkos dalies tarp parduodamų naujų automobilių. Norvegai juk nepasidarė kažkokiais ekologais per kelis metus, tik valstybės politika tą privertė daryti.
    Labiau ne tiek subsidijos viekia kiek VDV mokesčiai, kurie padaro VDV automobilius brangesnius.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Gentvilas gal išradinės dviratį. Bandys skantinti pirkti EV iš esmės niekuo. Išgarsėtume greitai.

    Komentuoti:

Working...
X