Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė John Rodyti pranešimąO šiais laikais dar būna "rankiniai standžiai"?
Kalba apie mašinas esančias keliuose (vid amžius 15m).
Komentuoti:
-
O šiais laikais dar būna "rankiniai stabdžiai"? Parkavimo stabdis visada turėtų įsijungti automatiškai, o jei kažkas su juo blogai, ekrane parodys klaidos pranešimą. Nebent dar yra važinėjančių su VAZ 210x?
Komentuoti:
-
Na, čia pamoka žiauri gavosi...
Aš visada tik ant rankinio palikdavau nuo pat vairavimo pradžios, nes išmokau tėčio pamoką, kai Prahoje netyčia ant laisvo palikę radome automobilį kalno apačioje sulindusį į medį (tai dar pasisekė, jei ne medis, būtų ant namo stogo nukritus)
Dabar tik automatas, tai tokios problemos apskritai nėra.
Komentuoti:
-
Jeigu neveikia tokia pakankamai svarbi funkcija (čia gi vis dėlto ne kažkoks įbrėžimas), tai gal reikėtų važiuoti į servisą ir sutvarkyti. Aš suprantu, kad koks pabraižymas ar sėdynių apiplyšimas nedega tvarkyti - dėl to mašina nieko neužmuš. Bet be rankinio biškį gali ir užmušti netyčia.
Komentuoti:
-
Gal todėl, kad vidutiniame automobilyje rankinis stabdis nelabai veikia?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas per mada nenaudoti rankinio, kol įvyksta štai tokios nelaimės?
Pastebėjau kad tai masinis reiškinys. Pvz. kolegos vos ne kas antras palieka mašinas tik ant bėgio. Visada užtraukinėju rankinį nuo tada, kai išsilaikiau teises, ir per eilę metų dar nebuvo taip kad prišaltų, neišvažiuočiau, nors važinėti tenka daug ir įvairiu oru. Gal dar plytą reikia vežiotis, pakišti po ratu?
Komentuoti:
-
Jeigu jau apie automobilius. Gal galite patarti, kur palyginti (be dažymo, yra tokia technologija) nedidelį nubraukimą. T.y. firmas aš teoriškai žinau, bet gal turite kokių rekomendacijų ir/ar patirties tame reikale. Aut 2 metų senumo, norėtųsi, kad nesugadintų.
Ačiū.
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąDažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąDažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGamtos tarša Ukrainoje ar Moldovoje su ten išvežtu senu lavonu nesukelia vėžinių susirgimų pas mus
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNaujo automobilio gamyba taip pat stipriai teršia gamtą (metalas, plastikas, automobilių gamyklos statyba). Norėtų tausoti gamtą - perkeltų į C/D kategoriją (atitinkamai apmokestinant) visus automobilius su galingesniais nei 60kW varikliais.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek avarijų Lietuvoje kasmet įvyksta dėl automobilio amžiaus (nekalbame apie "nedaužtas, nedažytas, iš 3-jų suvirintas")?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą
Parašė mantasm Rodyti pranešimątiek eismo saugumą.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Labiau ne tiek subsidijos viekia kiek VDV mokesčiai, kurie padaro VDV automobilius brangesnius.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viskas priklausys nuo valstybės subsidijų/ribojimų, visos šalys, kur elektromobilių parduodama daug jas turi ir gana dideles kaip pvz. Norvegija. Lietuva duodama 4K Eur subsidiją EV vis tiek neišpaudžia net 1% rinkos dalies tarp parduodamų naujų automobilių. Norvegai juk nepasidarė kažkokiais ekologais per kelis metus, tik valstybės politika tą privertė daryti.
Komentuoti:
-
Gentvilas gal išradinės dviratį. Bandys skantinti pirkti EV iš esmės niekuo. Išgarsėtume greitai.
Komentuoti:
Komentuoti: