Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Volvo ir Audi už tokią kainą bus užmušti lavonai, su OB tuo tarpu gal dar ilgai važiuosi.
- 1 patinka
-
Net mobile.de skelbimuose tarp Subaru Outback dominuoja lietuviai. Kas antras ar kas trečias skelbimas iš Lietuvos.
Subaru Outback kainuoja +/- panašiai kaip Volvo V60 Cross Country ar Audi A4 Allroad Quattro. Lyginant panašius metus ir t.t.
Tai vis dar nesuprantu kodėl jos tokios populiarios Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Jei imsim paskutinių 10-15 metų subaru - 1/2 bėdos tas jų konfortas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Subaru labiau gyvenimo būdas, toks nišinis automobilis, Europoje labiau tik CH ir LT paplitęs. Kas nori komforto ir ekonomijos, nelabai rekomenduoju.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Kad labai nemažai naujų ir apynaujų. Kurie brangesni už pvz. Volvo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Prieš kokius 10 metų nauji Subaru buvo baisiai pigūs lyginant su kitom markėm, tai užsipirko liaudis.
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąPastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?
Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Greičiau dėl vadinamo “piston clap’o” ant šalto dirba kaip ant 3 cilindrų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Girdejau juokeli vairuotoju tarpe kad Subaru turi 3 cilindru motorus, nes ketvirtas cilindras daznai uzsilenka...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Subaru populiariausi modeliai visais varomais ratais ir padidintu pravažumu, kas Vilniuje labai aktualu tiek centre, tiek užmiestyje.
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąPastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?
Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.
Komentuoti:
-
Pastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?
Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu neskatinu automobilių skirtu tiems kurie ant sausainių pakelio tai susidaro vaizdas kad nevairuoju? Kokios problemos susidaro jums asmeniškai nelabia svarbu kaip yra statistika kuri rodo kad aukštesnis kapotas reiškia didesnį šansą žaisti automobilio boulingą
Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.
Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nes iš komentarų susidaro toks vaizdas. Niekad neesu turėjęs problemų dėl žmogaus esančio prieš pat kapoto. Išlendančio ties mašina išvažiuojant galu - yra buvę, išgelbėjo parktronikai. Nors ir stengiuosi visada parkuotis taip, kad išvažiuočiau priekiu. O Panoramos parkingas yra suprojektuotas tų kur ant sausainių pakelio.
Kad parketnikuose nosis kyla ne tiek daug kiek sėdynė. Nebent susireguliuoja gulom. Bet blogas reguliavimas, kiek matau, labiausiai aktualus padrožtiem BMW sedanam ir Honda Civic.
Kokia dalis pėsčiųjų yra numušami pajudant iš stovėjimo vietos? Ir dar priekiu. Gale matomumas su moderniom mašinom šikna šiaip ar taip. Ypač su mažais hečbekais. Gelbėja tik kameros, kurias turi dauguma naujų mašinų.
Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.
Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa kodėl visada šita nesąmonė išlenda? Jeigu tk viaruotojui kas nors nepatinka tai visi kiti būtinai turi būti nevairuojantys, lyg tai kaip nors sumenkintų jų argumentus. Tuo laibiau kad jūs tikrai žinote kad vairuoju, juk jau esame apie tai kalbėję.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu aikštelėse lakstoma kaip greitkelyje tai tada bus vėlu stabdyti, kitu atveju nebus.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPadaryk tą patį eksperimentą, tik pakelk dėžės aukštį tiek pat kiek sėdynės.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąT.y. svarbus minimum kelis kartus per dieną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Toks jausmas, kad nevairuojate.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGatvėje pėsčiųjų atžvilgiu ne mažiau svarbu matyti ne tiesiai prieš kapotą, o į šoną. Pavyzdžiui, kad pėstysis tuoj įžengs į gatvę. Arba išsiparkuojant galu matyti, kad pėstysis tuoj atsidurs ties mašinos galu. Abiem atvejais būtent statramstis yra esminė kliūtis. Kai pėstys bus tiesiai prieš mašiną ir dar tokiu atstumu, kad kapoto aukštis lemtų matomumą - jau bus vėlu stabdyti.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPadaryk eksperimentą. Pasidėk prieš save dėže ir pažiūrėk kiek už jos matai sėdėdamas skirtingame aukštyje kitoje dėžės pusėje.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPrieš pat kapotą einantis žmogus svarbus nebent išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Visais kitais atvejais kai žmogus atsiduria prieš pat kapotą - nesvarbu ar tu jį matai, ar ne.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa vėlgi, kalbate apie kažką pro šalį. Kaip siauras statramstis tau padės matyti kas yra prieš kapotą? Niekaip.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNe, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąF150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad nėra to matomumo nebuvimo.
Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.
Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.
JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.
Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.
Ne, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto. F150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose. Ta pati problema yra ir su pickupais, tik Lietuvoje jų nėra daug.
Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.
Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.
JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.
Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.
Komentuoti:
Komentuoti: