Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Volvo ir Audi už tokią kainą bus užmušti lavonai, su OB tuo tarpu gal dar ilgai važiuosi.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Net mobile.de skelbimuose tarp Subaru Outback dominuoja lietuviai. Kas antras ar kas trečias skelbimas iš Lietuvos.



    Subaru Outback kainuoja +/- panašiai kaip Volvo V60 Cross Country ar Audi A4 Allroad Quattro. Lyginant panašius metus ir t.t.
    Tai vis dar nesuprantu kodėl jos tokios populiarios Lietuvoje.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.06.20, 12:45. Priežastis: Rašyba.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jei imsim paskutinių 10-15 metų subaru - 1/2 bėdos tas jų konfortas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Subaru labiau gyvenimo būdas, toks nišinis automobilis, Europoje labiau tik CH ir LT paplitęs. Kas nori komforto ir ekonomijos, nelabai rekomenduoju.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Kad labai nemažai naujų ir apynaujų. Kurie brangesni už pvz. Volvo.
    Nū tada sodybos/žūklė/medžioklė gal lemia.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Prieš kokius 10 metų nauji Subaru buvo baisiai pigūs lyginant su kitom markėm, tai užsipirko liaudis.
    Kad labai nemažai naujų ir apynaujų. Kurie brangesni už pvz. Volvo.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Pastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?

    Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
    Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.
    Prieš kokius 10 metų nauji Subaru buvo baisiai pigūs lyginant su kitom markėm, tai užsipirko liaudis.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Greičiau dėl vadinamo “piston clap’o” ant šalto dirba kaip ant 3 cilindrų

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Girdejau juokeli vairuotoju tarpe kad Subaru turi 3 cilindru motorus, nes ketvirtas cilindras daznai uzsilenka...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Subaru populiariausi modeliai visais varomais ratais ir padidintu pravažumu, kas Vilniuje labai aktualu tiek centre, tiek užmiestyje.
    Na taip - LT dominuoja vidutiniai ir prasti keliai, 9 mėnesius per metus - vanduo, sniegas, ledas, tokiom sąlygom keturi varantys gerai. Be to Subaru nuo WRC laikų vis dar turi truputį šustros mašinos reputaciją (tipo japoniška bmw), japoniška kokibė irgi daug kam imponuoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Pastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?

    Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
    Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.
    Subaru populiariausi modeliai visais varomais ratais ir padidintu pravažumu, kas Vilniuje labai aktualu tiek centre, tiek užmiestyje.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Pastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?

    Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
    Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu neskatinu automobilių skirtu tiems kurie ant sausainių pakelio tai susidaro vaizdas kad nevairuoju? Kokios problemos susidaro jums asmeniškai nelabia svarbu kaip yra statistika kuri rodo kad aukštesnis kapotas reiškia didesnį šansą žaisti automobilio boulingą

    Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.

    Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.
    Tamstos statistika parodo nebent pieno riebumą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nes iš komentarų susidaro toks vaizdas. Niekad neesu turėjęs problemų dėl žmogaus esančio prieš pat kapoto. Išlendančio ties mašina išvažiuojant galu - yra buvę, išgelbėjo parktronikai. Nors ir stengiuosi visada parkuotis taip, kad išvažiuočiau priekiu. O Panoramos parkingas yra suprojektuotas tų kur ant sausainių pakelio.


    Kad parketnikuose nosis kyla ne tiek daug kiek sėdynė. Nebent susireguliuoja gulom. Bet blogas reguliavimas, kiek matau, labiausiai aktualus padrožtiem BMW sedanam ir Honda Civic.



    Kokia dalis pėsčiųjų yra numušami pajudant iš stovėjimo vietos? Ir dar priekiu. Gale matomumas su moderniom mašinom šikna šiaip ar taip. Ypač su mažais hečbekais. Gelbėja tik kameros, kurias turi dauguma naujų mašinų.
    Jeigu neskatinu automobilių skirtu tiems kurie ant sausainių pakelio tai susidaro vaizdas kad nevairuoju? Kokios problemos susidaro jums asmeniškai nelabia svarbu kaip yra statistika kuri rodo kad aukštesnis kapotas reiškia didesnį šansą žaisti automobilio boulingą

    Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.

    Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na kodėl visada šita nesąmonė išlenda? Jeigu tk viaruotojui kas nors nepatinka tai visi kiti būtinai turi būti nevairuojantys, lyg tai kaip nors sumenkintų jų argumentus. Tuo laibiau kad jūs tikrai žinote kad vairuoju, juk jau esame apie tai kalbėję.
    Nes iš komentarų susidaro toks vaizdas. Niekad neesu turėjęs problemų dėl žmogaus esančio prieš pat kapoto. Išlendančio ties mašina išvažiuojant galu - yra buvę, išgelbėjo parktronikai. Nors ir stengiuosi visada parkuotis taip, kad išvažiuočiau priekiu. O Panoramos parkingas yra suprojektuotas tų kur ant sausainių pakelio.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu aikštelėse lakstoma kaip greitkelyje tai tada bus vėlu stabdyti, kitu atveju nebus.
    Kai pėstysis yra 10cm priešais - vėlu nesvarbu koks greitis. Nebent stovi ir dar tik ruošiesi pajudėti.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Padaryk tą patį eksperimentą, tik pakelk dėžės aukštį tiek pat kiek sėdynės.
    Kad parketnikuose nosis kyla ne tiek daug kiek sėdynė. Nebent susireguliuoja gulom. Bet blogas reguliavimas, kiek matau, labiausiai aktualus padrožtiem BMW sedanam ir Honda Civic.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    T.y. svarbus minimum kelis kartus per dieną?
    Kokia dalis pėsčiųjų yra numušami pajudant iš stovėjimo vietos? Ir dar priekiu. Gale matomumas su moderniom mašinom šikna šiaip ar taip. Ypač su mažais hečbekais. Gelbėja tik kameros, kurias turi dauguma naujų mašinų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Toks jausmas, kad nevairuojate.
    Na kodėl visada šita nesąmonė išlenda? Jeigu tk viaruotojui kas nors nepatinka tai visi kiti būtinai turi būti nevairuojantys, lyg tai kaip nors sumenkintų jų argumentus. Tuo laibiau kad jūs tikrai žinote kad vairuoju, juk jau esame apie tai kalbėję.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Gatvėje pėsčiųjų atžvilgiu ne mažiau svarbu matyti ne tiesiai prieš kapotą, o į šoną. Pavyzdžiui, kad pėstysis tuoj įžengs į gatvę. Arba išsiparkuojant galu matyti, kad pėstysis tuoj atsidurs ties mašinos galu. Abiem atvejais būtent statramstis yra esminė kliūtis. Kai pėstys bus tiesiai prieš mašiną ir dar tokiu atstumu, kad kapoto aukštis lemtų matomumą - jau bus vėlu stabdyti.
    Jeigu aikštelėse lakstoma kaip greitkelyje tai tada bus vėlu stabdyti, kitu atveju nebus.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Padaryk eksperimentą. Pasidėk prieš save dėže ir pažiūrėk kiek už jos matai sėdėdamas skirtingame aukštyje kitoje dėžės pusėje.
    Padaryk tą patį eksperimentą, tik pakelk dėžės aukštį tiek pat kiek sėdynės.


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Prieš pat kapotą einantis žmogus svarbus nebent išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Visais kitais atvejais kai žmogus atsiduria prieš pat kapotą - nesvarbu ar tu jį matai, ar ne.
    T.y. svarbus minimum kelis kartus per dieną?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
    Nereikia net kiemų, net centre važiuojant pvz. Daugėliškio g. su žemu automobiliu dugnas kabinasi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na vėlgi, kalbate apie kažką pro šalį. Kaip siauras statramstis tau padės matyti kas yra prieš kapotą? Niekaip.
    Toks jausmas, kad nevairuojate. Gatvėje pėsčiųjų atžvilgiu ne mažiau svarbu matyti ne tiesiai prieš kapotą, o į šoną. Pavyzdžiui, kad pėstysis tuoj įžengs į gatvę. Arba išsiparkuojant galu matyti, kad pėstysis tuoj atsidurs ties mašinos galu. Abiem atvejais būtent statramstis yra esminė kliūtis. Kai pėstys bus tiesiai prieš mašiną ir dar tokiu atstumu, kad kapoto aukštis lemtų matomumą - jau bus vėlu stabdyti.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ne, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto.
    Padaryk eksperimentą. Pasidėk prieš save dėže ir pažiūrėk kiek už jos matai sėdėdamas skirtingame aukštyje kitoje dėžės pusėje.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    F150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.
    Prieš pat kapotą einantis žmogus svarbus nebent išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Visais kitais atvejais kai žmogus atsiduria prieš pat kapotą - nesvarbu ar tu jį matai, ar ne.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad nėra to matomumo nebuvimo.

    Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.

    Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.

    JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.

    Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.
    Na vėlgi, kalbate apie kažką pro šalį. Kaip siauras statramstis tau padės matyti kas yra prieš kapotą? Niekaip.

    Ne, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto. F150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose. Ta pati problema yra ir su pickupais, tik Lietuvoje jų nėra daug.
    Kad nėra to matomumo nebuvimo.

    Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.

    Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.

    JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.

    Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.

    Komentuoti:

Working...
X