Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai negu nepratęsė? Ar vietoje subsidijų sumažins PVM? Taip išeina, valstiečiai buvo progresyvesni už konservatorius ir liberalus.
    Tai programos ir suplanuotos prie valstiečių su pabaiga 2021 vasario 1d.
    Kiek suprantu, tai europiniai pinigai reguliuojami keistomis biurokratinėmis procedūromis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Andriejus_P Rodyti pranešimą
    Lettered, tik pataisysiu, subsidijų jau nebeduoda, pasibaigė, galiojo iki 2021 01 31.
    Tai negu nepratęsė? Ar vietoje subsidijų sumažins PVM? Taip išeina, valstiečiai buvo progresyvesni už konservatorius ir liberalus.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Viskas priklausys nuo valstybės subsidijų/ribojimų, visos šalys, kur elektromobilių parduodama daug jas turi ir gana dideles kaip pvz. Norvegija. Lietuva duodama 4K Eur subsidiją EV vis tiek neišpaudžia net 1% rinkos dalies tarp parduodamų naujų automobilių. Norvegai juk nepasidarė kažkokiais ekologais per kelis metus, tik valstybės politika tą privertė daryti.
    Nemaisyk - Norvegijoj yra mokesciai zveriski :perkant nauja EV tiesiog mokesciai netaikomi. Pas mus mokesciu nera jokiu neskaitant PVM. Taigi jei nori kad atkompensuotu kaip Norvegijoj pas mus - tai butu tas pats kaip tau kad valstybe nupirktu masina - geriausia ka tau galetu padaryt tai taikyt 0% PVM tarifa

    Kas idomiausia Osle tikrai ikrenta i akis ir nauju su dideliais varikliais masinu kaip SQ7, Range Rover su tuo V8 benzinu ir t.t
    Paskutinis taisė Darius555; 2021.02.04, 14:26.

    Komentuoti:


  • Andriejus_P
    replied
    Lettered, tik pataisysiu, subsidijų jau nebeduoda, pasibaigė, galiojo iki 2021 01 31.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą

    Sakyčiau, kad tų, kuriems rūpi ekologija, tikrai bus labai labai mažas procentas ir ta paklausa tėra tik dėl entuziastų (early adopter'ių) ir tų, kurie nori pasirodyti. Na o, pastaruoju metu, mano manymu, skaičius norinčių pasirodyti ir skaičius norinčių neatsilikti nuo tų pasirodančių auga ir ilgainiui pralenks entuziastus.
    Viskas priklausys nuo valstybės subsidijų/ribojimų, visos šalys, kur elektromobilių parduodama daug jas turi ir gana dideles kaip pvz. Norvegija. Lietuva duodama 4K Eur subsidiją EV vis tiek neišpaudžia net 1% rinkos dalies tarp parduodamų naujų automobilių. Norvegai juk nepasidarė kažkokiais ekologais per kelis metus, tik valstybės politika tą privertė daryti.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė Andriejus_P Rodyti pranešimą
    ...Mano subjektyvia nuomone ne, kolkas tai netinka nei tam nei kitam segmentui ir paklausa važiuoja tik ant entuziastų ir tų kurie arba tiki ekologija arba nori pasirodyti modernūs ir ekologiški, kad išsiskirti.
    Sakyčiau, kad tų, kuriems rūpi ekologija, tikrai bus labai labai mažas procentas ir ta paklausa tėra tik dėl entuziastų (early adopter'ių) ir tų, kurie nori pasirodyti. Na o, pastaruoju metu, mano manymu, skaičius norinčių pasirodyti ir skaičius norinčių neatsilikti nuo tų pasirodančių auga ir ilgainiui pralenks entuziastus.

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Parašė Andriejus_P Rodyti pranešimą

    diskusija apie tai, ar šiai technologijai jau atėjo laikas būti masinei, kad ir buožė ir varguolis galėtu pirkti ir naudoti. Mano subjektyvia nuomone ne, kolkas tai netinka nei tam nei kitam segmentui ir paklausa važiuoja tik ant entuziastų ir tų kurie arba tiki ekologija arba nori pasirodyti modernūs ir ekologiški, kad išsiskirti.
    Deja, bet taip. Prieš pusmetį rinkausi naują automobilį, tai elektrinis gana greitai iškrito iš pasirinkimų. Galimybė per dieną suvažinėti pirmyn/atgal iki Klaipėdos turėjo įtakos, kaina, pasirinkimo įvairovė ir t.t.

    Realiai elektronis šiuo metu gali būti tik antrasis šeimos, kuri turi nuosavą garažą automobilis, kuris naudojamas važinėti po miestą, išvežioti vaikus po būrelius ir Maximą. Manau tai sudarytų apie 10 - 20 % nuo automobilių rinkos.

    Komentuoti:


  • Andriejus_P
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Butuose gyvenatiems varguoliams apskritai nėra reikalo turėti automobilio, tegu autobusais važinėja.
    Pagal žinučių rašymo turinį suprantu, kad pas jus su etiketu ir mentalitetu nėra viskas labai vienareikšmiška, o ir kažkokia savo nuomonę sakyti beprasmiška, nes bus arba trolinimas į vienus vartus, arba pakeltas tonas be jokių argumentų, bet visgi keletas pastebėjimų:

    Buto tūrėtojui kabinti varguolio etiketą ir siūlyti važinėti autobusu, tikrai viskas ok pas patį? Gal neteko girdėti, kad bute ar name gyventi čia yra gyvenimo būdas, arba kad didelė dalis butų kainų tam pačiam Vilniuje viršija namų kainas Vilniaus periferijose ar už Vilniaus? O turbūt apie tokią nuomonę, kad būstas išvis yra priemonė, o ne aktyvas didelei daliai žmonių. T.y. aš galiu nuomotis gražiai apstatyta komfortišką butą paupy už 2000 EUR/mėn, vietoj to kad turėti Kalino k. namą, tuo labiau kai esi vienas ar dviese. Bet jo, tikrai nevisiems pajamos patempia tokiuose sąlygose gyventi, tai galim jos į "varguolį" segmentuoti. Ir aplamai čia ne apie turto gylį ir jo svarba kalba, o apie technologija ir jos aktualijas šiandien.

    Dėl bako užpildymo. Tesla krauti reiks dvigubai dažniau nei įpilti kuro į baką, faktas. Ipilti kuro užtrunka 5 minutes, ipilti elektros gali per kelias h ant greito krovimo. Bet taip, tai gali daryti naktį. Bet taip vistiek turi laidą įbesti, ištraukti ir kitu niuansai. Šioje vietoje nei vienu atveju nei vienas būdas nėra pažangesnis, sakyčiau net abu būdai geri, tik elektrai reikia specifinių sąlygų, infrastruktūros.

    Nežinau dėl Video, bet draugas iš maskvos sakė, kad jo Tesla žiemą išsikrauna visiškai per savaitę (taip dėl baterijos pašildymu), pas jį Tesla Model S. Taip aušinimo/šildymo technologijos labai skirtingos, tai gal pas Tesla model 3,Y, jau su tuo geriau. Dar reaguodamas į varguolio komentarą paskaysiu, kad Tesla nėra luxury brendas, tai pritemptas vidutinės klasės automobilis pagal išpildymo kokybe ir naudojamas medžiagas. Tai ne kiekvienam "varguoliui" jis dar tinkamas.

    Viso šito kažkaip aplamai rašyti nesinorėjo, nes tai aišku kaip 2x2, diskusija apie tai, ar šiai technologijai jau atėjo laikas būti masinei, kad ir buožė ir varguolis galėtu pirkti ir naudoti. Mano subjektyvia nuomone ne, kolkas tai netinka nei tam nei kitam segmentui ir paklausa važiuoja tik ant entuziastų ir tų kurie arba tiki ekologija arba nori pasirodyti modernūs ir ekologiški, kad išsiskirti.
    Paskutinis taisė Andriejus_P; 2021.02.04, 12:48.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O tu kurą kasdien pili? nes man ir kartą per mėnesį užtenka. Gal tu ten po 2 litrus varvini iš kišenpinigių?
    O tu elektromobilį kasdieną krauniesi? Gal po kilovatvalandę trupini?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O tai kurą kasdien pilti ne nafik?
    O tu kurą kasdien pili? nes man ir kartą per mėnesį užtenka. Gal tu ten po 2 litrus varvini iš kišenpinigių?

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Beje kaip minėjau "namuose prijungi laidą" yra galima taikyti tik labia mažai daliai automobilistų.
    Butuose gyvenatiems varguoliams apskritai nėra reikalo turėti automobilio, tegu autobusais važinėja.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    nu i nafik, masina kasdien kraut, kaip telefona!
    O tai kurą kasdien pilti ne nafik?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Tikrai nežinau išsikrauna ar ne, bet perskaičiau lietuvių naudotojų atsiliepimus FB. Tai kaip yra iš tikrųjų? Tarkim penktadienį pastatau kieme su 90%. Kiek % rasčiau pirmadienį ryte, jei niekur nebuvo važiuota ir temperatūra lauke -5 -10 ribose?
    Pagal Bjorno testavimus, tai per 22 dienas parkavimo žiemos sąlygomis, Tesla M3 nukrito baterijos pakrovimo lygis nuo 82 iki 72 proc. t.y. sunaudojo vidutiniškai 14W per valandą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Rastum apie 50-70% nes vyksta baterijų pašildymas prie tokios temperatūros.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą
    nereikia nesąmonių skiest, niekas neišsikrauna, čia gal gandai iš senų SX laikų kai nuo pastovaus appsų naudojimo Teslos turėjo nemažą "vampirie drain"
    Tikrai nežinau išsikrauna ar ne, bet perskaičiau lietuvių naudotojų atsiliepimus FB. Tai kaip yra iš tikrųjų? Tarkim penktadienį pastatau kieme su 90%. Kiek % rasčiau pirmadienį ryte, jei niekur nebuvo važiuota ir temperatūra lauke -5 -10 ribose?

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    nereikia nesąmonių skiest, niekas neišsikrauna, čia gal gandai iš senų SX laikų kai nuo pastovaus appsų naudojimo Teslos turėjo nemažą "vampirie drain"

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Pagrindinis EV minusas man šiai dienai yra tai, kad reikia kruopščiai planuoti ilgesnes keliones. Dar tikėtina, kad ilgus atstumus trūks ilgiau įveikti. O ir žiemą negali palikti ilgesniam laikui be laido - stovėdamas automobilis pats išsikraus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Bet turi sustoti degalinėje, gaišti laiką laukdamas kol įsipils. Elektromobilį turėdamas grįžti namo, prijungi laidą ir eini daryt ką nori.
    Arba kaip kitas forumietis minėjo - sustoji degalinėje ir lauki kelias valandas kol pakraus elektromobilį. Beje kaip minėjau "namuose prijungi laidą" yra galima taikyti tik labia mažai daliai automobilistų.

    Bet kol kas dar tebėra tas priedas Kai elektromobiliai bus naudojami masiškai šitas priedas išnyks, bet atsiras kitas - švaresnės ir tylesnės gatvės.
    Taip, dėl tylumo tai dar klausimas, nes aklieji labai pyksta ant elektormobilių - VDV jie girdėdavo atvažiuojant ir galėdavo išvengti, elektromobilių negirdi. Prašo padaryti garsinį signalą važiuojant. Klausimas ar nesugalvosim kokio įstatymo tam.

    Visi žmonės skirtingi, turi skirtingas sąlygas. Kasmet didėjantis elektromobilių skaičius rodo, jog vis daugiau žmonių turi tinkamas sąlygas turėti elektromobilį.
    Kasmet didėjantis skaičius labai gražiai skamba, bet realiai tai yra keli šimtai automobilių per metus. Nors 2020 buvo šiek tiek didesnis šuolis - net visas tūkstantis registruoti. Tiesa, 62% naudoti. Šaltinis: https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...cius-lietuvoje

    Nereikia vaizduoti, jog sąlygos visiems vienodos ir visiems jos blogas, ar kaip Lettered rašė, jog visi keikiasi važiuodami į Palangą ir lygtais elektromobilis būtų laikinas scam'as ant kurios kažkiek žmonių pasimovė, bet visi vis tiek grįš prie VDV. Ne, taip tikrai nėra, elektromobilių daugės ir toliau, nes vis daugiau žmonių jie taps patogesne transporto priemone nei įprasti automobiliai ir daug kam jie jau tokie yra
    Salygos nėra visiems vienodos, bet salygos daugumai yra netinkamos elektormobiliams. Ypač gyvenant ne sostinėje kur viešų pakrovimo stotelių kiekį galima skaičiuoti ant pirštų ir puse jų visada neveikia.

    Elektormobilių daugės, taip, bet reikia suprasti tą daugėjimo mastą. Dabartiniu greičiu tai švariose ir tyliose gatvėse gyvensim ne męs, o mūsų anūkai. Jeigu norime gyventi męs reikia smarkiai gerinti sąlygas elektormobiliams arba samrkiai bloginti VDV (jau matėme kad tam nėra politinės valios)

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    nu i nafik, masina kasdien kraut, kaip telefona!
    O kam telefoną kasdien krauti? Na nebent visą dieną iš rankų nepaleidžiate ir sudrožiate bateriją.

    Parašė bimbam Rodyti pranešimą

    Nieko. Po 30 metų mašinos pagrindiniuose keliuose važiuojant krausis naudojant belaidžio įkrovimo technologiją
    Su laidais kaip troleibusai? Nes jeigu tos antžeminės krovimo technologijos tai gali pamiršti, labai nesaugus dalykas visiems neratuotiems.








    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Nu va, skirtumas vargani 4k euro, kas tai yra vidutiniam norvegui? Kas tokį milžinišką automobilio su VDV pranašumą aukotų vardan to kad sutaupyti centus? O gi niekas, tiesiog jokio pranašumo nėra
    Tai dėl to niekas ir nesiginčyja, kad bendrai EV yra geriau nei VDV, tik kalba ėjo, kad EV turi savų trūkumų, nėra viskas į vienus vartus. Jei Lietuvoje būtų atitinkami mokesčiai, tai irgi būtų tokia pat procentinė EV pardavimų statistika kaip Norvegijoje. Sakyčiau lietuviai gal net dar greičiau persimestų ant EV, nes skaičiuoti mokam. Taksistai geras pvz. kaip greitai persimetė nuo dyzelinių sharanų ar hibridinių priusų.
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.02.01, 13:11.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    nu i nafik, masina kasdien kraut, kaip telefona!
    Nieko. Po 30 metų mašinos pagrindiniuose keliuose važiuojant krausis naudojant belaidžio įkrovimo technologiją

    Komentuoti:

Working...
X