Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Daug piknaudžiavimo su tais istoriniais automobiliais, tai kaip ir logiškas būtų sprendimas.
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTurbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.
Ir nėra jokio punkto, kuris išskirtų 3 golfą nuo tikros istorinės. Abu atitinka amžių. Abiem reikia originalių dalių, abiem reikia nebūt kasdieniais.
Taip, kad jei nuspręsi, kad tavo golfas nebebus kasdieninis, tai lygiai taip pat gausi istorinį numerį.
Komentuoti:
-
Turbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąToli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.
Taip pat turi pažadėt nenaudoti kasdienai (TA tik kas 5 metus ir paprastesnė). Bet ir tas taip pat galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.
Taip, kad vis tiek lieka tas metų klausimas esminis, nes visi kiti reikalavimai galioja vienodai.
Komentuoti:
-
Toli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBNS / TV3.lt 2025.02.25
Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų
Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.
Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.
Logiškas ištaisymas, nes 3 golfas tai ne istorinis, o dar normaliai esme dalyvaujantis kaip įprastas automobilis.
Komentuoti:
-
Nedzinskas nervuojasi kad jo Pobieda turi tokį pat statusą kaip trečias golfas, todėl reikia keisti istorinių amžių. Įdomu, vaikiško šampano problemą nedzinskas jau išsprendė? Juk dėl to jį išrinko į Seimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
BNS / TV3.lt 2025.02.25
Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų
Grupė Seimo narių siūlo istorinės vertės transporto priemonę laikyti automobilius, sulaukusius 40 metų.
Šiuo metu istorinis automobilis gali būti pripažintas, jeigu yra sulaukęs 30 metų. „Regitros“ BNS pateikti duomenys rodo, jog Lietuvoje iš viso užregistruoti 2683 automobiliai su istoriniais numeriais. Iš jų 1531 transporto priemonė yra pagaminta po 1985-ųjų.
Tai reiškia, kad jei toks įstatymas būtų priimtas dar šiemet, minėti automobiliai prarastų savo statusą.
Pagal antradienį registruotus saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimus taip pat siūloma atsisakyti nuostatos, kad modelis turi būti nebegaminamas mažiausiai 15 metų.
„Istorinio automobilio statusas būtų suteikiamas iki 1985-ųjų metų. Manau, kad tai – tie laikai kai istoriniai automobiliai turėjo savo autentiškumą ir savitumą (...). Manau, kad istorinis automobilis turi būti istorinis, tikrai senas“, – kalbėjo vienas iš pakeitimų iniciatorių A. Nedzinskas.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...asinu-n1400435
Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKalbant apie lengvuosius automobilius, jų dyzelizacija įvyko irgi tik dėl ES reguliacijos.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne tik dėl to. Tiesos dėlei 80-ųjų dyzeliai (aš turėjau) buvo grėmėzdiški, sunkūs, sudėtingesni ir lėti ant aukštesnių apsūkų.
Link 2000-ųjų stipriai patobulėjo, buvo gerokai ekonomiškesni nei panašaus galingumo benzininiai.
Apie 2010-2012-us atsirado perspaustas mitas, kad dyzeliai ženkliai taršesni nei benzinai. Nors lygtais EUR6 dabar yra identiškas visiems degalams.
Beje, kažkur skaičiau, kad perėjimas prie dyzelių padėjo sutaupyti milijonus tonų naftos.
Šitas video gerai susumuoja situaciją:
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kalbant apie lengvuosius automobilius, jų dyzelizacija įvyko irgi tik dėl ES reguliacijos.
Link 2000-ųjų stipriai patobulėjo, buvo gerokai ekonomiškesni nei panašaus galingumo benzininiai.
Apie 2010-2012-us atsirado perspaustas mitas, kad dyzeliai ženkliai taršesni nei benzinai. Nors lygtais EUR6 dabar yra identiškas visiems degalams.
Beje, kažkur skaičiau, kad perėjimas prie dyzelių padėjo sutaupyti milijonus tonų naftos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNežinau ar norėtųsi grįžt į senus laikus su 80ųjų dyzeliais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Visiems AI vairavimo kosmonautams
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai taip, Rennes tik sąlyginai mažas miestas, kurį galima sėkmingai lyginti su Kaunu. Yra tokių sistemų jau daug kur, įskaitant ir Paryžių, kur vairuotojų nebėra vienose populiariausių 1 ir 4 linijose.
Taip, galbūt Lietuvoje tai kol kas sunku įsivaizduoti. Bet lygiai taip pat neaišku, ar artimiausiu laiku įvyks mistinė revoliucija, kuri, kaip kai kas forume teigia, padarys tramvajus nebeaktualia transporto priemone. Priminsiu, kad po Antrojo pasaulinio karo futuristai Amerikoje svaigo apie skraidančius automobilius. Rezultatą matome - amerikiečiai ir toliau stovi milžiniškuose kamščiuose, tik dabar jau svaigsta apie AI madą, kuri gal išspręs, o gal ir neišspręs, kamščių problemos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
AI išsprendžia pačią opiausią, darbo apmokėjimo problemą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Aha, tai kuom tada tas AI bus geriau uz zmogu vairuotoja, su visais sitais apribojimais? Kol kas AI tai labai blogai - jie nesugeba issivazineti gan paprastuose situacijose ir sudaro kamscius lygioj vietoj - siulau pasiziureti video is san francisco etc. O bendrai paemus - AI vairuojami auto neisprenzia nieko, o idealiu atveju jei kada nors veiks labai labai gerai, tai tik padidins trafika ir kamscius mieste. Nebent griaunam miestus ir visur darom 10 juostu autostradas.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai priims taisyklės, kad negalės daugiau nei X min važinėti ieškodamas. Arba priims kitokius tarifus. Arba priims, kad gali išleisti žmogų tik prisiparkavęs. Arba dar n būdų kaip tokią "problemą" panaikinti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.Paskutinis taisė Gator; 2025.01.13, 08:55.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl autonominės auto turėtų pabloginti sąlygas žmonėms? Manau kaip tik bus mažiau greičio viršijimo, važiavimo per raudoną, nepraleidimo išvažiuojant iš kiemo ir pan. Manau net tokiu atveju jei žioplas pėstysis išbėgs į gatvę autonominės auto galės netgi greičiau sugreaguoti ir sustoti.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: