Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Darius555 , gal tu ekspertas šitoje srityje, klausimas, kiek realu, kad tarkim MB, Audi, BMW, Toyota ir kitų auto nuo 2015 metų būtų atsukta rida? Ar ten lengvas darbas, ar jau nelabai įmanoma šiais laikais?

    Gal kiti taip pat gali pakomentuoti.
    Toyota/Lexus lengvai. Nežinau ar nelieka "kažkur" įrašų apie ridą, bet prietaisų skydelyje kokią nori, tokią įrašo.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Darius555 , gal tu ekspertas šitoje srityje, klausimas, kiek realu, kad tarkim MB, Audi, BMW, Toyota ir kitų auto nuo 2015 metų būtų atsukta rida? Ar ten lengvas darbas, ar jau nelabai įmanoma šiais laikais?

    Gal kiti taip pat gali pakomentuoti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Tai tu nustatymus keisti gali kuriuos tau leidziama kad ir per OBD Eleven coding'a daryt. Bet kaip prasideda cipavimas (ECU flashinimas su HEX editorium) - tai jau pats sutinki kad yra lauzymas ir garantija turi buti nuimta.

    Remontuotis aisku ir pats gali jei sugedai kur kelyje ir sugebi tai pasidaryt. Del to garantijos nedingsta

    Ne "kuriuos leidžiama" o visus. Negali uždrausti ar užšifruoti nustatymų, tai neteisėta.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Kokie minusai Škoda Octavia Mk4 apart kuprotos ir siaip nelabai vykusios isvaizdos palyginus su Mk3, Mk3+ ?
    Per naujas daigtas kad kazkas kazka zinotu, bet yra viena taisykle - kuo didesnis EURO standartas tuo viskas trumpiau laiko. Dyzelines versijos labai brangios del to padevetu rinkoje rasi nebent benzina
    Paskutinis taisė Darius555; 2022.11.24, 15:25.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na ir kas? Juk jau buvo dėl to teismas, EU ir kitose varų šalyse galioja "right to tinker" ir gali keisti ką tik nori, nuo to garantija nedingsta nebent įrodo kad būtent dėl to pakeitimo buvo padaryta žala.

    Visokie garantijų naikinimai jei remontuoji pats ar keiti nustatymus yra nelegalus žmonių apgaudinėjimas.

    Tai tu nustatymus keisti gali kuriuos tau leidziama kad ir per OBD Eleven coding'a daryt. Bet kaip prasideda cipavimas (ECU flashinimas su HEX editorium) - tai jau pats sutinki kad yra lauzymas ir garantija turi buti nuimta.

    Remontuotis aisku ir pats gali jei sugedai kur kelyje ir sugebi tai pasidaryt. Del to garantijos nedingsta


    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Kokie minusai Škoda Octavia Mk4 apart kuprotos ir siaip nelabai vykusios isvaizdos palyginus su Mk3, Mk3+ ?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    O prie ko cia nelegaliai jei pats lendi I ECU ir pakeitimus programoje padarai savo nuoziura

    Cia realiai panasiai kaip isimesciau kita turbina ir sakyciau va pagavo raznosa dabar pakeiskit man varikly pagal garantija
    Na ir kas? Juk jau buvo dėl to teismas, EU ir kitose varų šalyse galioja "right to tinker" ir gali keisti ką tik nori, nuo to garantija nedingsta nebent įrodo kad būtent dėl to pakeitimo buvo padaryta žala.

    Visokie garantijų naikinimai jei remontuoji pats ar keiti nustatymus yra nelegalus žmonių apgaudinėjimas.


    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Planavau pirkti mašiną, bet paskaičiau kad visos lievos, tai jaučiu liksiu su savo 18 metų senumo Volvo.
    Blogų mašinų nėra, yra tik bloga priežiūra.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Cia jau manau niuansai kaip ir niuansu kruva jei aptarnavimo laiku nepadarai ir kreipiesi dėl garantinio remonto. Va mano skodai buvo pirmas aptarnavimas praleistas ar tiesiog I clouda neikele ir nuvariau dėl dirzelio cypimo. Tai uzklause Skodos Centro ar garantija dengs - finale denge bet pasibaigus garantijai vistiek tas dirzas zviegt pradejo nes jie ji tik sutepe su spec. tepalu nes tokia gamintojo remonto instrukcija.
    mano mašinai vandens pompos gamintojo remontas yra pakeisti antifryzą tai irgi

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    nu čipavimą dar suprantu, ypač jeigu įčipuoja savo sugalvotas, o ne gamintojo (pvz. brangesniame modelyje) numatytas kreives. tačiau vis tiek jeigu gedimas dėl akivaizdaus broko, tai turės taisyt kad ir ką jie ten susigalvojo apie garantiją.
    Cia jau manau niuansai kaip ir niuansu kruva jei aptarnavimo laiku nepadarai ir kreipiesi dėl garantinio remonto. Va mano skodai buvo pirmas aptarnavimas praleistas ar tiesiog I clouda neikele ir nuvariau dėl dirzelio cypimo. Tai uzklause Skodos Centro ar garantija dengs - finale denge bet pasibaigus garantijai vistiek tas dirzas zviegt pradejo nes jie ji tik sutepe su spec. tepalu nes tokia gamintojo remonto instrukcija.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nu reikės žinoti kad Audi centras nelegaliai garantijas naikina
    O prie ko cia nelegaliai jei pats lendi I ECU ir pakeitimus programoje padarai savo nuoziura

    Cia realiai panasiai kaip isimesciau kita turbina ir sakyciau va pagavo raznosa dabar pakeiskit man varikly pagal garantija
    Paskutinis taisė Darius555; 2022.11.23, 17:18.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Asmenine tai ne bet pazystamas audi centre dirba - tai buvo pora atveju kaip gavo bana garantijai del chipavimo. Tiesiog 2 dienos po auto aptarnavimo atejo pranesimas dileriui kad tokiam ir tokiam auto nuimta garantija varikliui, greiciu dezei ir vaziuoklei.
    nu čipavimą dar suprantu, ypač jeigu įčipuoja savo sugalvotas, o ne gamintojo (pvz. brangesniame modelyje) numatytas kreives. tačiau vis tiek jeigu gedimas dėl akivaizdaus broko, tai turės taisyt kad ir ką jie ten susigalvojo apie garantiją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Asmenine tai ne bet pazystamas audi centre dirba - tai buvo pora atveju kaip gavo bana garantijai del chipavimo. Tiesiog 2 dienos po auto aptarnavimo atejo pranesimas dileriui kad tokiam ir tokiam auto nuimta garantija varikliui, greiciu dezei ir vaziuoklei.
    Nu reikės žinoti kad Audi centras nelegaliai garantijas naikina

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Planavau pirkti mašiną, bet paskaičiau kad visos lievos, tai jaučiu liksiu su savo 18 metų senumo Volvo.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    O čia asmeninė patirtis ar tiesiog legendos/pasaulio interneto istorijos? Nes Europoje garantijos šiaip sau nubraukti negali, kilus gedimui gamintojas turi įrodyti kad gedimą sukėlė vartotojo modifikacijos (bent jau buityje, bet manau tas pats galioja ir automobiliuose)
    Asmenine tai ne bet pazystamas audi centre dirba - tai buvo pora atveju kaip gavo bana garantijai del chipavimo. Tiesiog 2 dienos po auto aptarnavimo atejo pranesimas dileriui kad tokiam ir tokiam auto nuimta garantija varikliui, greiciu dezei ir vaziuoklei.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    PS : O koky modely fordo turejote su 1.8 TDCI. Paciam teko matyti tokiu varikliu S-MAX su daugiau nei 500k rida. Kiek esu girdejes jis buvo blogas tik 2002-2007, veliau nuo 2007 visos kliurkos su kuro sistema buvo istaisytos ir su juo buvo viskas OK
    Gana retą 74 kW DLD-418 2007 m.


    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Beje bajeris - jei garantine masina nuvarai aptarnavimo daryt einamojo - tau ikisa per OBD klizma ir sulygina softa su originaliu koks turi buti. Jei neatitikimai - garantija braukia nafig. Nezinau tik kuriuos blokus tikrina.
    O čia asmeninė patirtis ar tiesiog legendos/pasaulio interneto istorijos? Nes Europoje garantijos šiaip sau nubraukti negali, kilus gedimui gamintojas turi įrodyti kad gedimą sukėlė vartotojo modifikacijos (bent jau buityje, bet manau tas pats galioja ir automobiliuose)

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ne, ten BMW N47, tik pas Toyota vadinasi 1WW:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_WW_engine
    Nu tai N47D16 cia bus. Blin galvojau iki siol kad ten eina focuso ar pezo tas 1.6HDI.Geda man

    O dvilitris yra N47D20 kuris tikrai yra slamstas. Nes siaip N47 traktuojamas kaip BMW dvilitris , N57 kaip trilitris

    PS : O koky modely fordo turejote su 1.8 TDCI. Paciam teko matyti tokiu varikliu S-MAX su daugiau nei 500k rida. Kiek esu girdejes jis buvo blogas tik 2002-2007, veliau nuo 2007 visos kliurkos su kuro sistema buvo istaisytos ir su juo buvo viskas OK
    Paskutinis taisė Darius555; 2022.11.23, 10:32.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Jei pas jumis tojota dyzeline 1.6 - ten PSA ne BMW
    Ne, ten BMW N47, tik pas Toyota vadinasi 1WW:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_WW_engine

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Aš manau, kad verta pasitikėti gamintojo rekomendacijomis, o ne vieno vartotojo patirtimi.
    Jo ir po garantinio pasibaigimo kai nuleks v xujum dirzas ieskotis "naujo" variklio srote.

    Komentuoti:

Working...
X