Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip rodo mašinos kompas. Net jeigu jis mažina sąnaudas 10%, vistiek 110km/h greitis 50kW varikliui yra daugoka.
    pas mane ant vieno litro nesueina, irgi visada rodo ~3,5, bet realybėje 4,5. Reiktų ir jums pasitikrinti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Čia tokio sąnaudos pagal mašinos skaičiavimus ar skaičiuojant rankiniu būdu?
    Taip rodo mašinos kompas. Net jeigu jis mažina sąnaudas 10%, vistiek 110km/h greitis 50kW varikliui yra daugoka.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jie nepapuola į Lietuvoje parduodamų degalų statistiką, o pasak aplinkos ministro Mazuronio tai yra labai gerai.
    Gal dar galima kokio ministro is Vagnoriaus, Prunksienies ar Slezeviciaus kabinetu citata panaudot, pagrist kazkoki be rysio teigini?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Iš Berlyno išvažiavau 6am, Vilniuje buvau 11pm (buvo 2 1valandos sustojimai pavalgyti + 30min sustojimas apsiprekinti Kauflande (nes Lenkijoje viskas yra pigiau). Visą kelią laikiau 80-85km/h (net greitkelyje), kad neviršyti 3,6l/100km. Pavyko - bendros kuro sąnaudos buvo 3,5l/100km.
    Čia tokio sąnaudos pagal mašinos skaičiavimus ar skaičiuojant rankiniu būdu?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    Ta prasme, jei degalus perki uz LT ribu tai benzinas ar dyzelinas degdamas deguoni ir vandeni isskiria, ar kaip?
    Jie nepapuola į Lietuvoje parduodamų degalų statistiką, o pasak aplinkos ministro Mazuronio tai yra labai gerai.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    OK, atvažiuosime mes į Palangą valandą anksčiau, kas pasikeis? Tuo labiau, kad važiuojant automobiliu mūsų šeima neteršia aplinkos, nes degalai nebuvo pirkti Lietuvoje.
    Ta prasme, jei degalus perki uz LT ribu tai benzinas ar dyzelinas degdamas deguoni ir vandeni isskiria, ar kaip?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Vienas naujesnių švedų gamintojo "Polestar" koncepcinių modelių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Nissan tik Kiškis yra gaidiška mašina. Patrulis - irgi labai gerbtina.
    Nu šiaip ir GTR yra rimtas dalykas, kaip ten bebūtų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Todėl nereiktų suabsoliutinti.
    Hibrido ekonomiškumas labai priklauso nuo važiavimo režimo.
    Šitoje vietoje paprastai metamas argumentas "o štai Vokietijos autobanuose ... ", nors absoliuti dauguma LT vairuotojų nevažinėja Vokietijos autobanuose ir neketina to daryti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Nissan tik Kiškis yra gaidiška mašina. Patrulis - irgi labai gerbtina.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Dar Nissan žiaurus atstojus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Kai „vokiečiai“ ar, viešpatie apsaugok, „prancūzai“ pradeda šaipytis iš japoniškų automobilių, nebežinai žmogus, ar juoktis, ar verkti. Kažin, gal forume atsirastų net „italų“ entuziastų?
    Ne apskritai japoniškų, o būtent Toyota. Subaru, pavyzdžiui, yra netgi labai gerbtinos mašinos.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Kai „vokiečiai“ ar, viešpatie apsaugok, „prancūzai“ pradeda šaipytis iš japoniškų automobilių, nebežinai žmogus, ar juoktis, ar verkti. Kažin, gal forume atsirastų net „italų“ entuziastų?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Apskritai yra automobilių brandai, kurių vairavimas nedaro garbės. Na kaip Opel, Toyota, Volvo, Renault ir panašiai.
    Čia tau nedaro garbės? Važinėju su vienu iš šių brandų ir kažkaip nesislepiu krūmuose

    Man didesnę gėdą darytų važinėti su "garbę darančiu automobiliu" ir su žieminėmis padangomis kiek tokių "visureigių" važinėja šiuo metų, pas mane mašina "kieta" bet ant padangų nu neliko pinigų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nežinau apie šituos variklius ir modelius, Toyota dabar apskritai apart Hilux ir Land Cruiser nebegamina dyzelių, o su paprastais benzais irgi kažin, ar daug kas perka. Bet su kuriais važinėju tiek naujausių Prius 1.8, tiek RAV4 2.5 hibridai ir ekonomiški ir dinamiški. Neveltui turbūt ir RAV4 populiariausias modelis iš visų parduodamų naujų auto Lietuvoje, nes labai geras kainos, patikimumo ekonomijos ir galios santykis.
    Todėl nereiktų suabsoliutinti.
    Hibrido ekonomiškumas labai priklauso nuo važiavimo režimo. Ir, be abejo, kol kas Toyota pirmauja būtent hibridinių sferoje.
    Neužilgo kils klausimas, kiek yra ekonomiški Toyota elektromobiliai

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Dėl ekonomijos nesutikčiau. Nekalbant apie hibridus.
    Mano turėtas VW Golf 1.6 TDI buvo ekonomiškesnis nei panašus Toyota Auris 1.6. Jau nekalbu apie Toyota Avensis 2.0 D4D, kuris srėbė kone daugiausia savo kategorijoj.
    Nežinau apie šituos variklius ir modelius, Toyota dabar apskritai apart Hilux ir Land Cruiser nebegamina dyzelių, o su paprastais benzais irgi kažin, ar daug kas perka. Bet su kuriais važinėju tiek naujausių Prius 1.8, tiek RAV4 2.5 hibridai ir ekonomiški ir dinamiški. Neveltui turbūt ir RAV4 populiariausias modelis iš visų parduodamų naujų auto Lietuvoje, nes labai geras kainos, patikimumo ekonomijos ir galios santykis.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.04.24, 08:33.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Už patikimumą, ekonomiškumą ir važiavimo komfortą (pavažinėjus net su kokia galinga Audi supranti, kaip gerai Toyota hibridas pajuda iš vietos be jokio lago ir tolygiai įsibėgėja be jokio smaukymosi.). Patikimumas ir ekonomija irgi į vienus vartus prieš "vokišką kokibę". Neveltui pavežėjai važinėja net su 20 metų senumo Toyotom, nes patikimumas ir ekonomija geri net ir tokio amžiaus ir būklės automobilių.
    Dėl ekonomijos nesutikčiau. Nekalbant apie hibridus.
    Mano turėtas VW Golf 1.6 TDI buvo ekonomiškesnis nei panašus Toyota Auris 1.6. Jau nekalbu apie Toyota Avensis 2.0 D4D, kuris srėbė kone daugiausia savo kategorijoj.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei važinėji Toyota, tai jau ir taip visi ir visur mato. O šiaip rimtai, kodėl važinėji Toyota? Smalsu, už ką žmonės gali norėti save taip negailestingai ir brutaliai bausti?
    Už patikimumą, ekonomiškumą ir važiavimo komfortą (pavažinėjus net su kokia galinga Audi ar BMW supranti, kaip gerai Toyota hibridas pajuda iš vietos be jokio lago ir tolygiai įsibėgėja be jokio smaukymosi.). Patikimumas ir ekonomija irgi į vienus vartus prieš "vokišką kokibę". Geras pvz. ir maisto išvežiotojai, jų net 20 metų senumo Toyotos vis dar važiuoja, patikimumas ir ekonomija geri net ir tokio amžiaus ir būklės automobilių.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.04.24, 08:27.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Apskritai yra automobilių brandai, kurių vairavimas nedaro garbės. Na kaip Opel, Toyota, Volvo, Renault ir panašiai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Amerikos supratime tai toyotos pačios patikimiausios mašinos pasaulyje dideliu atsiplėšimu nuo kitų markių:
    Amerikoje leidžiamos ir santuokos su mažamečiais. So what?
    Yra sričių, kur JAV nėra rodiklis.

    Komentuoti:

Working...
X