Avensis yra Passat analogija, arba dabar kaip Toyota vietoj Avensio siūlo tai RAV4.
Camry tai sakyčiau yra VW Arteon analogija.
Avensis nebėra, tik Corolla, bet ji labiau golf konkurentas.
Beje, įdomu tai, kad naujas Passat yra tik universalas, o naujas Camry toliau tik sedanas, tai nelabai tiesiogiai konkurentai.
Tai geras automobilis. Erdvus, patogus, gerai važiuoja, naudoja nedaug kuro ir truputį valina. Gal nelabai gražus, bet vienintelis rimtesnis trūkumas - nėra universalo modifikacijos (nes tai iš esmės US rinkai skirtas modelis, o universalai ten miręs segmentas).
Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
Toyotos apskritai visos labai populiarios dėl patikimų ir smagiai važiuojančių hibridų, pažiūrėkite, kiek pvz. RAV4 ar Corollų. Camry žinau ne viena važinėja įmonės vardu.
Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
Tai geras automobilis. Erdvus, patogus, gerai važiuoja, naudoja nedaug kuro ir truputį valina. Gal nelabai gražus, bet vienintelis rimtesnis trūkumas - nėra universalo modifikacijos (nes tai iš esmės US rinkai skirtas modelis, o universalai ten miręs segmentas).
Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
kalbant apie naujas, tai su toyota 2% palukanu akcija mazai kas is kitu gamintoju turejo kokia nors teorine galimybe juos aplenkt pagal pardavimus. O apie naudotus, tai for sure tempia is JAV. I kitas salis maziau tempia lauzo is ten, nes negali bet koks randominis servisas suremontuoti nurasyta masina ir ja pardavineti kaip sveika.
Nemačiau tokių dar Vilniuje (čia ga amerikietiškas variantas?).
Gal iš JAV tempia, ten jos populiarios. Dėvėtos apie 20k. Paprastas sedanas tik JAV kelis metus buvo "most reliable car in its class". Ir dydžio kaip laivas. Labai daug detalių, įskaitant variklį, dalinasi su Lexus ES.
Vilniuje irgi belekiek daug. Visokiausių versijų. Kai atkreipiau dėmesį tai visur jas matau. Žymiai daugiau nei užsienio šalyse kuriose laikas nuo laiko būnu.
Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
Prius su dujom kosmiškai maža kilometro kaina gaunasi, todėl taksistai važinėja.
Gal ir ilgaamžiškiausi, bet nebūtinai, nes ta pigi kilometro kaina atpirktų net jei nebūtų ilgaamžiškiausi.
Akumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).
Esmė kad ardyti akumą kas 2 mėnesius yra brangiau negu tiesiog visą pakeisti iš karto.
O dėl ličio jonų pakaitalų tai kaip tik prieš porą dienų skaičiau apie vieną tokią firmelę iš JAV, kur bateriją sukūrė atrodo visiškas neišmanėlis ir visiems ją įsigijusiems prasideda vargai ir iš viso baterijos keitimai. Tai tikrai yra įmanoma, tik reiktų sulaukti realiai mokančių tokią padaryti.
Akumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).
Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
Priusai yra labai geros mašinos, labai talpios, mažų sąnaudų. Tik po 10-15 metų tenka pasikeisti hibrido akumą, nežinau po kiek jie eina Lietuvoje, naujas JAV kainuodavo $2000 antram Priusui ir $2500 trečiam. Dar yra visokių perdirbinių, tie pigesni, bet ir eksploatavimo trukmė atitinkama. Jeigu automobilis patinka ir nėra labai nutrintas, tikrai verta pasikeisti ir važiuoti toliau.
Komentuoti: