Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).
Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąGolfas trydos spalvos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visokie golfai visada buvo gerokai pigesni už Toyotas/Hondas, bet prasidėjus remontams pasimato kodėl golfas pigesnis
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).
Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąNuomonės apie šitą?
Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet nėra ir kitų labai konkurencingų Hyundai modelių, pvz Elantra (starting at $22,775).
Komentuoti:
-
15min.lt 2024.03.08
Ar tikrai nuo šiol kas mėnesį teks susimokėti už šildomas sėdynes automobiliuose?
Jeigu iki šiol, norėdami įsigyti transporto priemonę, pavyzdžiui, su šildomomis sėdynėmis, už tai sumokėdavote iš karto, dabar vairuotojams to daryti nebus būtina. Gamintojai skelbia, kad tiesiog reikės užsisakyti prenumeratą, už kurią vėliau tektų sumokėti atitinkamą mokestį
Jau įsigiję automobilius, net BMW markės, neturėtų sunerimti – mokestis buvo siūlomas tik naujiems modeliams Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Naujoje Zelandijoje ir Pietų Afrikoje. Tiesa, dėl menkos paklausos BMW apsigalvojo.
Atšaukė galimybę prenumeruoti
Pirmą kartą BMW automobilių gamintojai apie tokią prenumeratą paskelbė 2020 m., tai turėjo būti vienas iš daugelio būdų suteikti lankstumo klientams, kurie galėtų pasirinkti mokėti už transporto priemonės funkcijas, kai jiems patogu, ir nustoti mokėti, kai jų nebereikia.
Tačiau vietoj tokių galimybių, kaip padidintas elektromobilio našumas, kurį vėliau pasiūlė „Mercedes“, ar kitų technologijomis paremtų funkcijų, pavyzdžiui, autonominio parkavimo ar 5G duomenų ryšio, BMW sulaukė kritikos dėl to, kad sugalvojo imti abonentinį mokestį už jau gamykloje sumontuotas šildomas sėdynes.
https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...e-1636-2204508
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors, o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Turiu visiškai priešingą patirtį su žieminėmis vasara.
Esu taip "damušinėjęs" vasarą berods Conti Winter contact 3 ir kažkuriuos žieminius Bridgestone. Tai valdomumo pojūtis buvo labai prastas. Padangos labai kaito važiuojant didesniu greičiu, per stipresnį lietų sukibimas buvo toks, kad atrodė jog važinėčiau žiemą su tomis pačiomis žieminėmis (kuriioms žiemą jokių priekaištų neturėjau). Taip pat pvz. važiuojant į posūkius, jos imdavo cypti ir slysti kažkur -20 km/h nuo greičio, kuriuo galėjau tą posūkį įveikti su vasarinėmis. O vasarinės kažkas iš Hankook'u ventus, kurie tikrai ne brangiausi ar premium klasės. Tai po tų dviejų vasaros sezonų pasidariau kategorišką nuostatą sau, kad žiemą - žieminės, o vasara - vasarinės.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors, o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
Esu taip "damušinėjęs" vasarą berods Conti Winter contact 3 ir kažkuriuos žieminius Bridgestone. Tai valdomumo pojūtis buvo labai prastas. Padangos labai kaito važiuojant didesniu greičiu, per stipresnį lietų sukibimas buvo toks, kad atrodė jog važinėčiau žiemą su tomis pačiomis žieminėmis (kuriioms žiemą jokių priekaištų neturėjau). Taip pat pvz. važiuojant į posūkius, jos imdavo cypti ir slysti kažkur -20 km/h nuo greičio, kuriuo galėjau tą posūkį įveikti su vasarinėmis. O vasarinės kažkas iš Hankook'u ventus, kurie tikrai ne brangiausi ar premium klasės. Tai po tų dviejų vasaros sezonų pasidariau kategorišką nuostatą sau, kad žiemą - žieminės, o vasara - vasarinės.
Komentuoti:
-
Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors, o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantasPaskutinis taisė Lettered; 2024.03.01, 11:50.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
važinėk žieminėm vasarą, niekas nedraudžia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
žieminės gaidys - švelniai tariant kvaila.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: