Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • booraz
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

    Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.
    Per maži mokesčiai brangiems ir galingiems automobiliams. Tiksliau jų nėra.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kodėl nepasilepinti savęs geru automobiliu? Naujas Audi Q5 dabar kainuoja 35500, už tiek net remonto chruščiovkėj nepasidarysi.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Socialinių sluoksnių atsisijojimui reikia laiko. Lietuvos teritorijoje vien per XX a. įvyko 2 pasauliniai karai ir 3 turto perdalijimai. Palyginimui ta pati Švedija, iš kurios perspektyvos komentuoja DJ+ , gyvena šimtmečius be karų ir radikalių socialinių sukrėtimų. Ten gyvenantys komunaliniuose getuose greičiausiai neturi ir neturės galimybių pirkti Lexus. O pas mus yra tokių, kurie gali, nes socialinis liftas suveikia greičiau, nei keičiasi aplinka (ar galimybės ją pakeisti).
    Šiuo metu turime nemažai renovuotų daugiabučių, su sutvarkytais kiemais, gražiomis stovėjimo aikštelėmis - reiškiasi viskas yra įmanoma Lietuvoje. Tokiuose laisvai gali stovėti prabangūs automobiliai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Manau keliamas klausimas yra ne kad gyveni bute su nauja mašina, o kad gyveni užpakalio skylėje su nauja mašina (duobynai, mašinos belekur, neapšiltinti sovietiniai daugiabučiai...)
    Socialinių sluoksnių atsisijojimui reikia laiko. Lietuvos teritorijoje vien per XX a. įvyko 2 pasauliniai karai ir 3 turto perdalijimai. Palyginimui ta pati Švedija, iš kurios perspektyvos komentuoja DJ+ , gyvena šimtmečius be karų ir radikalių socialinių sukrėtimų. Ten gyvenantys komunaliniuose getuose greičiausiai neturi ir neturės galimybių pirkti Lexus. O pas mus yra tokių, kurie gali, nes socialinis liftas suveikia greičiau, nei keičiasi aplinka (ar galimybės ją pakeisti).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Problema ne tame, kad automobiliai per geri, o tame, kad sovietiniai daugiabučiai yra per daug baisūs.

    O šiaip - gyventi bute ir turėti naują/apynaujį automobilį nei keistenybė, nei nuodėmė.
    Manau keliamas klausimas yra ne kad gyveni bute su nauja mašina, o kad gyveni užpakalio skylėje su nauja mašina (duobynai, mašinos belekur, neapšiltinti sovietiniai daugiabučiai...)

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Problema ne tame, kad automobiliai per geri, o tame, kad sovietiniai daugiabučiai yra per daug baisūs.

    O šiaip - gyventi bute ir turėti naują/apynaujį automobilį nei keistenybė, nei nuodėmė.
    Būtent, žmonių pajamos dabar visai kitos nei sovietiniais laikais, tik sovietinė aplinka niekur nedingo ir visokių šeškinių fiziškai nėra kaip išgriauti. Puikus straipsnis kaip tik ta tema apie likusios stereotipus galvoje:

    Ieva Koncevičiūtė. Kiek dar nešiosimės savo smegeninėse tą skurdžios Rytų Europos Lietuvą?

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji..._medium=copied
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.02.02, 11:04.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Problema ne tame, kad automobiliai per geri, o tame, kad sovietiniai daugiabučiai yra per daug baisūs.

    O šiaip - gyventi bute ir turėti naują/apynaujį automobilį nei keistenybė, nei nuodėmė.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

    Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.
    Žmogų iš kaimo išvaryti gali, bet kaimo iš žmogaus - ne. Tokios jau tos tradicijos, užsilikusios nuo rytų kaimynės okupacijos.

    Click image for larger version

Name:	mb.png
Views:	155
Size:	1,42 MB
ID:	2108145

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

    Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.
    Nes lietuvis įsivaizduoja kad jo atsakomybė aplinkai pasibaigia ties padangomis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Tas naujausias dizainas tai toks... nelabai vykęs.
    Man naujasis dizainas gražesnis už senąjį, nėra tuščios pievos per vidurį.
    BET: dabartinis proporcinis šriftas baisiai atrodo kai pasitaiko "I" arba "1" - simboliai susigrūdžia vienas prie kito.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Ne tik sovietinių daugiabučių, naujų daugiabučių ar individualių kiemuose taip pat. Gerai gyvenam.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

    Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Turbūt nėra daugiau šalies, kuri vos per 33 metus būtų tiek kartų pakeitusi numerių dizainą
    Tas naujausias dizainas tai toks... nelabai vykęs.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taigi 2 metų senumo ne Prancuzijoje važinėtas pardavinja.
    Ir hipotetinis taksi ne Vilniuj naudotas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiaip būna darbinių auto kurios susuka po tiek. Didesnių valstybinių masteliais nesunkiai gaunasi. Net ir LT vadybininkai Vilnius-Kaunas-Klaipėda važinėdami nesunkiai po 50k+ susuka. Vokietijoj/Prancūzijoj/Lenkijoj nesunkiai ir 100k per metus gaunasi.

    100k per metus susukantis taksi vėlgi atrodytų kaip kelis kart daugiau autostradom nuvažiavus mašina. Būna, bet ir būklė atitinkama.
    Taigi 2 metų senumo ne Prancuzijoje važinėtas pardavinja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tie kurie pravažiuoja 200k per 2 metus ne autobanais važinėja, o drožiami mieste kkaip taksi ir pan.
    Šiaip būna darbinių auto kurios susuka po tiek. Didesnių valstybinių masteliais nesunkiai gaunasi. Net ir LT vadybininkai Vilnius-Kaunas-Klaipėda važinėdami nesunkiai po 50k+ susuka. Vokietijoj/Prancūzijoj/Lenkijoj nesunkiai ir 100k per metus gaunasi.

    100k per metus susukantis taksi vėlgi atrodytų kaip kelis kart daugiau autostradom nuvažiavus mašina. Būna, bet ir būklė atitinkama.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Viena yra 200k pravažiuoti lygiam autobane 150km/h. Kita yra trigubai mažiau atidrožta miestuose ir įvairiais keliais. Su ne mažiau motovalandų nei pirmu atveju.
    Tie kurie pravažiuoja 200k per 2 metus ne autobanais važinėja, o drožiami mieste kkaip taksi ir pan.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Aš klausiau, kas su Trolza negerai, apart politinio nusistatymo prieš. Panašu, kad patys nežinot.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
    Viena yra 200k pravažiuoti lygiam autobane 150km/h. Kita yra trigubai mažiau atidrožta miestuose ir įvairiais keliais. Su ne mažiau motovalandų nei pirmu atveju.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
    Ne tik ridoje esmė, o kaip drožiami automobiliai, pats dažnai matau kaip per visokias žvyruotas aikšteles, bordiūrus skraido citybee automobiliai daužydami dugną, nes kai ne savo auto, tai svarbu kuo greičiau nuvažiuot nelėtinant per visokius kalnelius.

    Komentuoti:

Working...
X