Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    1. Kadangi lietuvos rinka tokia maža tai tų automobilių trūkumo ir nesudarytume net jeigu 100% persėstų ant mažatūrių. Taigi betkokiu atveju trūkumo nebus.

    1.5 Kad su elektromobiliu tai čia išvis maža problema, nes ten momentinė galia yra didesnė net už galingus VDV. Bet žinok mano 1,5 litro benzinas kaimyna iš pusnies ištraukia. Ne apie Smartus gi kalbam.

    2. ne aš šitą rašiau, bet yra skirtumas kur yra tarša elektrinėje laukuose ir kur gyvenamojoje zonoje, taip. Na nebent tas kaimetis niekada iš savo vieniemio kiemo neišvažiuoja., bet kam jam tada automobilis.

    3. Į užmiestį važiuoti.
    1. Aha rinkos mažumą vaistinėlių pasiūla pajutom. Čia kaip įvedus eura "kainos nekils". Patikėsim.
    2. Ne galias žiūrėk, o ką gamintojas rašo ir rekomenduoja, kokius maksimalius svorius leidžia tempt. Po to garantinius galėsi išsimušinėti.
    3. O kokia problema, yra Boltai, Sparkai, ir visi kiti... reikės išsinuomuosit. Ne kasdien juk važiuosit.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    1. Taip taip, jau matau eilė gamintojų, taip ir laukia, kol Lietuva įsives mokestį ir užtvindys mus mažalitražiais. Jau naujų vaistinelių per metus tiek užvežė pigių.
    Tai, kad pagal gamintojų rekomedacijas, net tipinio kaimyno iš purvyno ar pusnies timptelt su elektromobiliu negalėsi.

    2. Tai apsispręskit, juk ka tik dejavot, kad mieste labiausiai taršos žala, kad reik už miestų kelt.

    3. O kam vilniečiui automobilis?
    1. Kadangi lietuvos rinka tokia maža tai tų automobilių trūkumo ir nesudarytume net jeigu 100% persėstų ant mažatūrių. Taigi betkokiu atveju trūkumo nebus.

    1.5 Kad su elektromobiliu tai čia išvis maža problema, nes ten momentinė galia yra didesnė net už galingus VDV. Bet žinok mano 1,5 litro benzinas kaimyna iš pusnies ištraukia. Ne apie Smartus gi kalbam.

    2. ne aš šitą rašiau, bet yra skirtumas kur yra tarša elektrinėje laukuose ir kur gyvenamojoje zonoje, taip. Na nebent tas kaimetis niekada iš savo vieniemio kiemo neišvažiuoja., bet kam jam tada automobilis.

    3. Į užmiestį važiuoti.




    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    OK, žinosime, kad mūsų forumo nariai rūpinasi darniu judumu ir ekologija
    Juokas juokais, bet tie oldskūliniai benzininiai varikliai nėra kažkoks baubas. Pas juos iš duslintuvo po katalizatoriaus eina tik CO2, H2O ir tik labai mažai kitokių teršalų. Be to jų konstrukcija palyginti nesudėtinga, atidirbta ir patikima.
    Deja, sukėlus CO2 isteriją ir pradėjus kovą prieš klasikinius benzininius variklius, lazda smogė antru galu - visokiais azotų ir kitų cheminių medžiagų oksidais, suodžiais ir kitokiomis kietosiomis dalelėmis, kuriems suvaldyti prireikė dar papildomų filtrų, katalizatorių ir kitokios periferijos, kuri pagyvenusiuose automobiliuose dažniausiai nebelabai veikia.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    https://www.15min.lt/media-pasakojim...ine-uz-50-1462

    Tyrimas apie kyšius tech. apžiūroje

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Trumpuoju laikotarpiu galėtu taip būti, bet realiai tiesiog pradės gaminti daugiau vienų vietoj kitų, o kadangi yra 2 metai pasiruošti iki mokesčio tai čia išvis turbūt kainoje jokio efekto nebus.
    Aha, nes tipinis lietuvis kasdien priekabas traukia ir būtent su priekabomis jam sąnaudos svarbiausios.

    išvažiavus į rajoną mašina nustoja teršti?

    Kam moskvičiui DPF?
    1. Taip taip, jau matau eilė gamintojų, taip ir laukia, kol Lietuva įsives mokestį ir užtvindys mus mažalitražiais. Jau naujų vaistinelių per metus tiek užvežė pigių.
    Tai, kad pagal gamintojų rekomedacijas, net tipinio kaimyno iš purvyno ar pusnies timptelt su elektromobiliu negalėsi.

    2. Tai apsispręskit, juk ka tik dejavot, kad mieste labiausiai taršos žala, kad reik už miestų kelt.

    3. O kam vilniečiui automobilis?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

    Apmokestinus didesnio litražo, mažalitražių kainos gali augt, kadangi bus daugiau norinčių jų nusipirkt. Labai noriu pamatyt, kaip koks nors mažalitražis tempia normaliai pakrautą priekabą su dyzelio kuro sąnaudomis.
    Trumpuoju laikotarpiu galėtu taip būti, bet realiai tiesiog pradės gaminti daugiau vienų vietoj kitų, o kadangi yra 2 metai pasiruošti iki mokesčio tai čia išvis turbūt kainoje jokio efekto nebus.
    Aha, nes tipinis lietuvis kasdien priekabas traukia ir būtent su priekabomis jam sąnaudos svarbiausios.
    Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau.
    Dar kartą - tarša gali būti kartais diesnė sudeginus tą patį kiekį kuri priklausomai nuo automobilio.

    Popieriuje galim turėt, kad mašina atitinka Euro 5 ar Euro 6 standartą, nors visos ekologinės sistemos jau seniausiai išmestos ir išpjautos ir išprogramuotos, TA praeinama už pinigus, bet pagal dabartinį siūlymą mokės mažiau, nors senesnis automobilis gali išmesti net mažiau teršalų.
    Duris galima išlaužti tai kam tos spynos reikalingos, nerakinam namų.
    Apmokestinam įvažiavimus į Vilniaus ir Kauno centrus, ir problema išspręsta. Gyvenančiam kokiam nors tolimesniam rajone, Vilniaus ir Kauno problemos visiškai nerūpi.
    išvažiavus į rajoną mašina nustoja teršti?

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Mano dpf jau senai antrai žaliavai parduotas
    Kam moskvičiui DPF?



    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    OK, žinosime, kad mūsų forumo nariai rūpinasi darniu judumu ir ekologija
    panašiai ir gaunasi, šitas ėdriausias automobilis mažiausiai teršia, nes retai ištraukiamas. Daugiausia teršia hibridas, nes kasdieną juda.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Tai šitas ne mano, specialai nuotrauką su watrmarku įdėjau. Mano deja tik 3,6 v6 . Bet srebia panašiai.
    OK, žinosime, kad mūsų forumo nariai rūpinasi darniu judumu ir ekologija

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad šitas yra 1998-1999 m. modelis. Variklis V8 5.7 L?
    Tai šitas ne mano, specialai nuotrauką su watrmarku įdėjau. Mano deja tik 3,6 v6 . Bet srebia panašiai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Turiu 1994 metų taršias vežėčias, tokiems jau katalizatorių nebetikrina, ir išmetimo normos demokratiškos. Gyvenk ir žvenk.
    Tai kad šitas yra 1998-1999 m. modelis. Variklis V8 5.7 L?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Katalizatoriu ir dabar tikrina
    Turiu 1994 metų taršias vežėčias, tokiems jau katalizatorių nebetikrina, ir išmetimo normos demokratiškos. Gyvenk ir žvenk.

    Click image for larger version

Name:	e4016ae5daaa8ad4eb65f0009b972ac8.jpg
Views:	205
Size:	303,5 kB
ID:	1937260

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Katalizatoriu ir dabar tikrina

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Reiktų vietoj visų šitų mokesčių per technikinę pradėti labai nuosekliai tikrinti visų filtrų, katalizatorių ir t.t. buvimą ir veikimą...
    Uoj kiek ašarų būtų iš liaudies...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Šiandien pardaviau savo dyzelį - pirkėjas sakė, kad pirma ką darys - lups lauk ir užvirins visus tuos egrus, dpfus, swirl flapsus ir kitą nereikalingą fignią. Ir būtų sunku jam nepritarti.
    Be ju ekologija padidėja, suvartojimas mažėja, galingumas dideja, plius gauni pinigų uz visą tą mėšlą. Vieni pliusai visomis prasmėmis

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Mano dpf jau senai antrai žaliavai parduotas
    Šiandien pardaviau savo dyzelį - pirkėjas sakė, kad pirma ką darys - lups lauk ir užvirins visus tuos egrus, dpfus, swirl flapsus ir kitą nereikalingą fignią. Ir būtų sunku jam nepritarti.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Reiktų vietoj visų šitų mokesčių per technikinę pradėti labai nuosekliai tikrinti visų filtrų, katalizatorių ir t.t. buvimą ir veikimą...
    Tai emisiją patikrina, to neuztenka?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Reiktų vietoj visų šitų mokesčių per technikinę pradėti labai nuosekliai tikrinti visų filtrų, katalizatorių ir t.t. buvimą ir veikimą...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Mano dpf jau senai antrai žaliavai parduotas

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Šiek tiek apie teršimą realiomis sąlygomis. Gal nėra tas dyzelis su DPF toks blogas?

    https://pdfhost.io/v/NwyMWdyR1_Vol15SP1

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Kalbame apie LT (Europos) orą ir +/- kasmetinį užterštumo kietosiomis dalelėmis ir benzo(a)pirenu didėjimą.

    Komentuoti:

Working...
X