Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • booraz
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tai geras automobilis. Erdvus, patogus, gerai važiuoja, naudoja nedaug kuro ir truputį valina. Gal nelabai gražus, bet vienintelis rimtesnis trūkumas - nėra universalo modifikacijos (nes tai iš esmės US rinkai skirtas modelis, o universalai ten miręs segmentas).
    BMW7 irgi nėra universalų

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Passat
    Avensis yra Passat analogija, arba dabar kaip Toyota vietoj Avensio siūlo tai RAV4.
    Camry tai sakyčiau yra VW Arteon analogija.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O kokie modeliai konkurentai tiesioginiai Camry?
    Passat

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O kokie modeliai konkurentai tiesioginiai Camry?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
    Belekiek daug jų.
    Toyotos apskritai visos labai populiarios dėl patikimų ir smagiai važiuojančių hibridų, pažiūrėkite, kiek pvz. RAV4 ar Corollų. Camry žinau ne viena važinėja įmonės vardu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
    Belekiek daug jų.
    Tai geras automobilis. Erdvus, patogus, gerai važiuoja, naudoja nedaug kuro ir truputį valina. Gal nelabai gražus, bet vienintelis rimtesnis trūkumas - nėra universalo modifikacijos (nes tai iš esmės US rinkai skirtas modelis, o universalai ten miręs segmentas).

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Dar ruskiai ir ukrainiečiai labai jas mėgsta, o lietuviai suprantama kalba prisižiūri apžvalgų ir perka.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
    Belekiek daug jų.
    kalbant apie naujas, tai su toyota 2% palukanu akcija mazai kas is kitu gamintoju turejo kokia nors teorine galimybe juos aplenkt pagal pardavimus. O apie naudotus, tai for sure tempia is JAV. I kitas salis maziau tempia lauzo is ten, nes negali bet koks randominis servisas suremontuoti nurasyta masina ir ja pardavineti kaip sveika.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nežinau, bet Toyota Corolla matau žymiai daugiau nei Camry. Lexus gi Toyota ir yra, kodėl turi labai skirtis?

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Nemačiau tokių dar Vilniuje (čia ga amerikietiškas variantas?).
    Gal iš JAV tempia, ten jos populiarios. Dėvėtos apie 20k. Paprastas sedanas tik JAV kelis metus buvo "most reliable car in its class". Ir dydžio kaip laivas. Labai daug detalių, įskaitant variklį, dalinasi su Lexus ES.
    ​​​​​​
    Vilniuje irgi belekiek daug. Visokiausių versijų. Kai atkreipiau dėmesį tai visur jas matau. Žymiai daugiau nei užsienio šalyse kuriose laikas nuo laiko būnu.


    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240411-003306_Gallery.jpg Views:	1 Size:	278,2 kB ID:	2123474
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240411-003306_Gallery.jpg Views:	0 Size:	278,2 kB ID:	2123475
    ​​
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.04.10, 23:40.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
    Belekiek daug jų.
    Nemačiau tokių dar Vilniuje (čia ga amerikietiškas variantas?).

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
    Belekiek daug jų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
    Prius su dujom kosmiškai maža kilometro kaina gaunasi, todėl taksistai važinėja.
    Gal ir ilgaamžiškiausi, bet nebūtinai, nes ta pigi kilometro kaina atpirktų net jei nebūtų ilgaamžiškiausi.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Akumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
    Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).
    Esmė kad ardyti akumą kas 2 mėnesius yra brangiau negu tiesiog visą pakeisti iš karto.
    O dėl ličio jonų pakaitalų tai kaip tik prieš porą dienų skaičiau apie vieną tokią firmelę iš JAV, kur bateriją sukūrė atrodo visiškas neišmanėlis ir visiems ją įsigijusiems prasideda vargai ir iš viso baterijos keitimai. Tai tikrai yra įmanoma, tik reiktų sulaukti realiai mokančių tokią padaryti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Akumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
    Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
    Priusai yra labai geros mašinos, labai talpios, mažų sąnaudų. Tik po 10-15 metų tenka pasikeisti hibrido akumą, nežinau po kiek jie eina Lietuvoje, naujas JAV kainuodavo $2000 antram Priusui ir $2500 trečiam. Dar yra visokių perdirbinių, tie pigesni, bet ir eksploatavimo trukmė atitinkama. Jeigu automobilis patinka ir nėra labai nutrintas, tikrai verta pasikeisti ir važiuoti toliau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

    Ar yra kažkokių problemų su tepalais, kaip indikavo šiame forume?
    ​​​
    Nėra. Mūsų atveju viskas laiku ir oficialiame servise aptarnaujama.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

    Koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
    Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Ačiū Kaid

    Esu nustebęs kad forume ant jų varoma. Nemažai apžvalgų indikuoja kad tai geriausias automobilis savo kategorijoje. Car and Driver jį deda #1 keliuose skirtinguose reitinguose.

    Ar yra kažkokių problemų su tepalais, kaip indikavo šiame forume?
    ​​​

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Nuomonės apie šitą?
    Turim šeimoje ir sedaną, ir hečbeką, abu su 1,5 benziniais varikliais. Esam labai patenkinti, puikūs automobiliai. Skirtumas tarp hečbeko ir sedano, tas, kad hečbeko didesnė ir patogesnė bagažinė ir sportiškiau atrodo, sedanas - elegantiškesnis. Minusai: jei sunki koja, stovi daug kamsčiuose, tai kuro sąnaudos apie 9, seno dizaino multimedija.

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.
    1,5 motoras yra 4 cilindrų, 1,0 - 3 cilindrų

    Komentuoti:

Working...
X