Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS / TV3.lt 2025.02.25
    Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų


    Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.
    Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.
    Tai nėra taip, kad sėdi ir tik svarbiausius klausimus sprendi. Kaip ir kiekvienam darbe yra keli svarbiausi, nemažai vidutinių, nemažai menkai svarbių.

    Logiškas ištaisymas, nes 3 golfas tai ne istorinis, o dar normaliai esme dalyvaujantis kaip įprastas automobilis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nedzinskas nervuojasi kad jo Pobieda turi tokį pat statusą kaip trečias golfas, todėl reikia keisti istorinių amžių. Įdomu, vaikiško šampano problemą nedzinskas jau išsprendė? Juk dėl to jį išrinko į Seimą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS / TV3.lt 2025.02.25
    Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų
    Grupė Seimo narių siūlo istorinės vertės transporto priemonę laikyti automobilius, sulaukusius 40 metų.
    Šiuo metu istorinis automobilis gali būti pripažintas, jeigu yra sulaukęs 30 metų. „Regitros“ BNS pateikti duomenys rodo, jog Lietuvoje iš viso užregistruoti 2683 automobiliai su istoriniais numeriais. Iš jų 1531 transporto priemonė yra pagaminta po 1985-ųjų.
    Tai reiškia, kad jei toks įstatymas būtų priimtas dar šiemet, minėti automobiliai prarastų savo statusą.

    Pagal antradienį registruotus saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimus taip pat siūloma atsisakyti nuostatos, kad modelis turi būti nebegaminamas mažiausiai 15 metų.

    „Istorinio automobilio statusas būtų suteikiamas iki 1985-ųjų metų. Manau, kad tai – tie laikai kai istoriniai automobiliai turėjo savo autentiškumą ir savitumą (...). Manau, kad istorinis automobilis turi būti istorinis, tikrai senas“, – kalbėjo vienas iš pakeitimų iniciatorių A. Nedzinskas.

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...asinu-n1400435
    Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.
    Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kalbant apie lengvuosius automobilius, jų dyzelizacija įvyko irgi tik dėl ES reguliacijos.
    Ne tik dėl to. Tiesos dėlei 80-ųjų dyzeliai (aš turėjau) buvo grėmėzdiški, sunkūs, sudėtingesni ir lėti ant aukštesnių apsūkų.
    Link 2000-ųjų stipriai patobulėjo, buvo gerokai ekonomiškesni nei panašaus galingumo benzininiai.
    Apie 2010-2012-us atsirado perspaustas mitas, kad dyzeliai ženkliai taršesni nei benzinai. Nors lygtais EUR6 dabar yra identiškas visiems degalams.
    Beje, kažkur skaičiau, kad perėjimas prie dyzelių padėjo sutaupyti milijonus tonų naftos.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Nežinau ar norėtųsi grįžt į senus laikus su 80ųjų dyzeliais.
    Kalbant apie lengvuosius automobilius, jų dyzelizacija įvyko irgi tik dėl ES reguliacijos.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą


    Visiems AI vairavimo kosmonautams
    Nenustebciau, jog bendrai visuomenėje tokios kolkas dar utopinės idėjos susilaukia daug palaikymo, kai paskaičius komentarus apie tramvajų Kaune apart šio forumo dominuoja vien neigiami komentarai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied


    Visiems AI vairavimo kosmonautams

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai taip, Rennes tik sąlyginai mažas miestas, kurį galima sėkmingai lyginti su Kaunu. Yra tokių sistemų jau daug kur, įskaitant ir Paryžių, kur vairuotojų nebėra vienose populiariausių 1 ir 4 linijose.

    Taip, galbūt Lietuvoje tai kol kas sunku įsivaizduoti. Bet lygiai taip pat neaišku, ar artimiausiu laiku įvyks mistinė revoliucija, kuri, kaip kai kas forume teigia, padarys tramvajus nebeaktualia transporto priemone. Priminsiu, kad po Antrojo pasaulinio karo futuristai Amerikoje svaigo apie skraidančius automobilius. Rezultatą matome - amerikiečiai ir toliau stovi milžiniškuose kamščiuose, tik dabar jau svaigsta apie AI madą, kuri gal išspręs, o gal ir neišspręs, kamščių problemos.
    Aš nors sakyčiau esu optimistas, kad ateityje laukia mūsų AI automobiliai ir visą kitą, ir nepaisant kaip toli AI pažengė per paskutinius metus, bet esame dar labai toli iki kažko tokio, kas čia forume buvo minėta, tikrai ne 10 metų. Nes realiai, kad AI veiktų efektyviausiai turėtų dauguma automobilių būti su AI ir galima bendrauti tarpusavyje, tai iki tokio lygio ne vienos dešimties metų reikės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.
    Puiku, reiškia reikės mažiau parkavimo vietų, t.y. nereiks parkavimo vietos ir namuose ir prie ofiso, užteks vienos namuose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    AI išsprendžia pačią opiausią, darbo apmokėjimo problemą.
    Labiau ne darbo apmokėjimo, o kūno su pulsu darančio darbą. Dirbtinio intelekto su jį palaikančiais davikliais ir priežiūra bei atnaujinimais kaina irgi bus nejuokinga. Ir tikėtina ji labiau bus susijusi ne su savikaina, o su sutaupomais atlyginimais.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Aha, tai kuom tada tas AI bus geriau uz zmogu vairuotoja, su visais sitais apribojimais? Kol kas AI tai labai blogai - jie nesugeba issivazineti gan paprastuose situacijose ir sudaro kamscius lygioj vietoj - siulau pasiziureti video is san francisco etc. O bendrai paemus - AI vairuojami auto neisprenzia nieko, o idealiu atveju jei kada nors veiks labai labai gerai, tai tik padidins trafika ir kamscius mieste. Nebent griaunam miestus ir visur darom 10 juostu autostradas.
    AI išsprendžia pačią opiausią, darbo apmokėjimo problemą.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai priims taisyklės, kad negalės daugiau nei X min važinėti ieškodamas. Arba priims kitokius tarifus. Arba priims, kad gali išleisti žmogų tik prisiparkavęs. Arba dar n būdų kaip tokią "problemą" panaikinti.
    Aha, tai kuom tada tas AI bus geriau uz zmogu vairuotoja, su visais sitais apribojimais? Kol kas AI tai labai blogai - jie nesugeba issivazineti gan paprastuose situacijose ir sudaro kamscius lygioj vietoj - siulau pasiziureti video is san francisco etc. O bendrai paemus - AI vairuojami auto neisprenzia nieko, o idealiu atveju jei kada nors veiks labai labai gerai, tai tik padidins trafika ir kamscius mieste. Nebent griaunam miestus ir visur darom 10 juostu autostradas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.
    Tai priims taisyklės, kad negalės daugiau nei X min važinėti ieškodamas. Arba priims kitokius tarifus. Arba priims, kad gali išleisti žmogų tik prisiparkavęs. Arba dar n būdų kaip tokią "problemą" panaikinti.
    Paskutinis taisė Gator; 2025.01.13, 09:55.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl autonominės auto turėtų pabloginti sąlygas žmonėms? Manau kaip tik bus mažiau greičio viršijimo, važiavimo per raudoną, nepraleidimo išvažiuojant iš kiemo ir pan. Manau net tokiu atveju jei žioplas pėstysis išbėgs į gatvę autonominės auto galės netgi greičiau sugreaguoti ir sustoti.
    Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarai du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarys automobilį namo ir vakare parvarys į centrą - gaunam keturias keliones.
    Paskutinis taisė acetonas; 2025.12.09, 09:40.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tramvajus Rodyti pranešimą

    Kaip tik priežastis skubėti padaryti gerą VT, kol dar savaeigių automobilių nėra, nes jie bendrai miestuose visai nieko nepagerins, o turi didelį potencialą pabloginti situacijas pėstiesiems ir miestų gyventojams. Visai geras ir labai liūdnas video apie tai, ko galime laukti, kai paplis savaeigiai automobiliai:
    Savaeigiai autobusai kita kalba, bet visai neaišku, kada jie pasidarys tinkami kasdieniam naudojimui.
    Kodėl autonominės auto turėtų pabloginti sąlygas žmonėms? Manau kaip tik bus mažiau greičio viršijimo, važiavimo per raudoną, nepraleidimo išvažiuojant iš kiemo ir pan. Manau net tokiu atveju jei žioplas pėstysis išbėgs į gatvę autonominės auto galės netgi greičiau sugreaguoti ir sustoti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Man kyla klausimas - ką daro medžiotojai kurie neturi pickupo?
    Deda į automobilio priekabą.
    Beje, į pickupą geras elnias ar briedis irgi netilps.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neturi. Van'ai atlieką tą patį tik geriau.
    Furgonai niekaip neprilygsta pikapams savo pravažumu. Furgonai klimpsta net keliukuose, kuriuos nesunkiai pravažiuoja kaimiečiai su savo bulkomis. Tuo tarpu su teisingu pikapu gali važiuoti ir ten, kur kelio išvis nėra. Aišku proto ribose.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Man kyla klausimas - ką daro medžiotojai kurie neturi pickupo?
    Elementaru.
    Krauna šerną į VW Caddy, ir paskui pisasi, kol viską išvalo.
    Visada galima ieškoti sunkesnių kelių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu bamperiai virš bordiuro, tai bordiuras per žemas. Bordiuras ir turi būti skritas tam, kad durniai nesugalvotu ant šaligatvio automobilio palikti.
    Su tokia logika VMS ir nedaro tų nužemintų bordiūrų gatvėse kur realiai turėtų būti bendra erdvė visiems eismo dalyviams.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Man kyla klausimas - ką daro medžiotojai kurie neturi pickupo?

    Komentuoti:

Working...
X