Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors , o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.

    Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantas
    Būtent, žmonės galvoja, kad žieminės reikalingos tik po pusnynus važinėti, o tai, kad ant sauso asfalto dar net prie pliusinės temperatūros žieminės geriau dirba nežino. Tokie balandžio 1 d. skuba padangų keisti ir po to stebisi iš kur tiek avarijų "netikėtai" pašalus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.01, 11:50.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    važinėk žieminėm vasarą, niekas nedraudžia.
    matau su teksto suvokimu irgi sunku, ane?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    žieminės gaidys - švelniai tariant kvaila.
    važinėk žieminėm vasarą, niekas nedraudžia.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.
    nuo +10 laipsnių žieminės pradeda panašėt sukibime su vasarinėm, prie +5 jau susilygina. Vėlgi tos pačios žieminės būna skirtigų mišinių, kietesnio, minkštesnio kurie skirtingai elgias prie temperatūrų. Dar niuansas sausas ar šlaipias asfaltas - žieminė gali blogiau stabdyta ant sauso prie +7, bet ant šlapio kraus į vienus vartus. stabdymui labai didelę reikšmę kas prieš tai buvo su padanga, ar važiuota ir pašilus, ar tieiog aplinkos temperatūros. Taip kad aiškint "teste kibiriukas prie bbz kokios temp. stabdė blogiau su su bbz žieminėm" tai jau žieminės gaidys - švelniai tariant kvaila.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
    Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
    skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantas

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gal rytoj bus -1. Kas dieną nesukinėsi gi greičio.
    Ir žieminės padangos ant sauso asfalto sukimba prasčiau negu vasarinės.
    Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O kas nors galvojo, kad ev daugiausia ten? Juk čia bendra suma įskaitant automobilius iš senai pirktus.
    Ev procentas daugiau nei įspūdingas.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Norvegija jau ilgą laiką figūruoja kaip labiausiai EV perkanti šalis. Kokie automobiliai populiariausi Norvegijos autoparke?
    Dyzeliniai.


    ​​​

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Skirtumas tarp VDV ir EV:
    Hertz recently announced it would sell over 20,000 EVs from its US fleet, planning on using some of the proceeds to purchase more ICE vehicles, because EVs incur much higher expenses related to collision and damage. And it's not just a little more expensive to repair EVs - according to Scherr it costs the company about twice as much compared to ICE vehicles.
    Nelabai įsivaizduoju kodėl, mano spėjimas būtų kad pažeidus bateriją, tas "grindis", tampa labai brangu taisyti.



    Paskutinis taisė DJ+; 2024.02.05, 22:54.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Visų pirma reiktų suprasti jog šitas daiktas nėra GPS alternatyva. Kiniečiai jau seniai ją turi. Visų antra GNSS sistemos yra vienkryptės, šiuo atveju tai bus kažkokia multifunkcinė sistema, iš tų straipsnių tai tiesiog susidaro įspūdis kad daro ir viską, ir nieko, nes vien visokie buzzwords.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Truputį kita tema, nes manau svarbu žinoti. Geely kuria savo GPS alternatyvą, jau turi nemažai palydovų ir Geely grupės automobiliai jau naudoja tą pozicionavimo sistemą. Tai visos tavo kelionės, visos buvimo vietos – tiesiai pas Xi.

    Geely grupėje jau šiandien yra labai daug gamintojų, tame tarpe ir gamintojų kuriuos laikome europietiškais – Volvo, Lotus, Smart ir kiti.



    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Vidutinis būsto plotas Lietuvoje yra 70m2. Chruščiovkose bus mažiau, bus iki 60m2. Kokius remontus chruščiovkėj darytum kad netilptum į 600 eur/m2? (35500/60)
    Prie dabartinių darbų ir medžiagų kainų tikrai geriau pirkti naują Q5, nes pinigų išleisi daug, o vis tiek gyvensi tame pačiame sovietiniame bute. Pažįstami darėsi remontą apie 60 kv. bute, tai jau išleido daugiau nei pats butas kainuoja ir dar ne viską pabaigė.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Skyriau laiko "pavažinėti" po Naujinkus per Streetview. Mačiau tik vieną apynauję Q5, numestą ant žolės netoli vaikų darželio, tai tikimybė, kad kažkas vaikus atvežė ar parsiveža. Dar matėsi keletas gana naujų dačijų, škodų ir tojotų (kai kurios tikrai valdiškos, nes aprašinėtos įmonių pavadinimais). Visa kita - žemesnio nei vidutinio LT lygio autoparkas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Esu pirkęs butą įmonės vardu, VMI labai domėjosi, buvo net atvažiavę į butą žiūrėti ar negyvenu jame :-)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įvertinkite dar tai, kad daugiau nei pusė naujų automobilių perkama bendrovių vardu. Buto tokiu metodu nenupirksi, remontas irgi komplikuotas (nors pasitaiko remontuojančių ir įmonės sąskaitą).

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Vidutinis būsto plotas Lietuvoje yra 70m2. Chruščiovkose bus mažiau, bus iki 60m2. Kokius remontus chruščiovkėj darytum kad netilptum į 600 eur/m2? (35500/60)
    Spėju, kad žmogus, gyvenantis sovietiniame gette, bet už tai važinėjantis su nauji Q5, remontuodamas savo chruščiovinį butą nori ten marmurinių plytelių ir paauksuotų vandens čiaupų. Kadangi už 35 tūkstančius to padaryti nepavyks, belieka pirkti naują Audi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Vidutinis būsto plotas Lietuvoje yra 70m2. Chruščiovkose bus mažiau, bus iki 60m2. Kokius remontus chruščiovkėj darytum kad netilptum į 600 eur/m2? (35500/60)
    Tai gal tie Q5 chruščiofkių gyventojai dar ne tokius remontus savo butuose pasidarę ir atitinkamai šikarnai gyvena? Nu tik kieme šikynė. Bet koks skirtumas jei su Armani botais eina nuo Q5 iki laiptinės durų.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Vidutinis būsto plotas Lietuvoje yra 70m2. Chruščiovkose bus mažiau, bus iki 60m2. Kokius remontus chruščiovkėj darytum kad netilptum į 600 eur/m2? (35500/60)
    kad darei remontą paskutinį kartą?

    Komentuoti:

Working...
X