Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na, tiesą sakant būtent tai ir spręs pilnas autonomiškumas Bus įvertinami visi priešais ir aplink esančių visų automobilių parametrai ir pagal tai parenkami jų visų judėjimo parametrai. Suprantama, kad tai bus dar labaaai negreitai, bet einama link to.
    Protingas autonomobilis turėtų įskaičiuoti, kad kiti autonomobiliai gali būti su neteisingai veikiančiais davikliais arba kitom atitarnavusiom detalėm ir atitinkamai įskaičiuoti tokią galimybę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Net neabejoju, kad pastoviai visi bus prijungti prie tinklo Ir tas įvyks tikriausiai greičiau, negu pilnas autonomiškumas.
    Tinklas ne visur yra ir ne visur bus net ir už 20 metų. Be to tinklas gali pakibti. Bet kokiu atveju, pilnas autonomiškumas irgi nereiškia, kad nebus avarijų. Dar daugiau, kaip tik visokie virusai ar tinklo nulaužimas sukels masines avarijas, kuomet susidurs tūkstančių tūkstančiai automobilių. Ko verta elektronika, parodė Černobylis, kai robotas nusprogo, o kareivukai susitvarkė. Ir ne visi jų numirė. Bet tai nesvarbu. Tuo momentu susitvarkė. Taip ir su automobiliais. Vairuotojo patikimumas yra aukštesnis nei automatinės sistemos, ypač tinklinės...

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Galimybės yra ne taip/ne, o tikimybė, kad nutiks kažkas blogo. Aišku, kad standartinis autonomibilis vertins labai konservatyviai.

    Dažymasis ar forumiukas prie šviesoforo nėra galimybių nevertinimas. Ir šitą nuims. Bet tuo pačiu blaiviau vertins kiek tolygiai pajudės kita mašina. Kaip dažnai būna, kad pats pajudi ir tuoj tenka vėl stabdyti, nes priekyje važiuojantis pajudėjo ne taip sklandžiai? Autonomobilis įskaičuotų tokią tikimybę ir saugiau bei taupiau pajudėtų. Vargu ar autonomobilis žinos visos priešais esančios eilės techninę būklę, pakrovimo lygį (ne bateirjos, o žmonėm ir bagažu) ir važiavimo parametrus.[/LIST]Autonomobilis neišsprendžia nei vienos iš šitų problemų. Nebent dalinai išsprendžia trečią. Bet čia žiūrint ar žmogui smagu sėdėt forumiukuose.
    Na, tiesą sakant būtent tai ir spręs pilnas autonomiškumas Bus įvertinami visi priešais ir aplink esančių visų automobilių parametrai ir pagal tai parenkami jų visų judėjimo parametrai. Suprantama, kad tai bus dar labaaai negreitai, bet einama link to.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Autonominiai vertins galimybes pagal tai kokios jos yra (nepervertins) o jeigu visi bus sujungti ryšiu tai kaip tik manau bus mažiau konservatyvus pvz nebebus bangų prie šviesaforų nes galės pajudėti visi vienu metu, kadangi automobilis žino jog prieš jį esantis irgi važiuos.
    Galimybės yra ne taip/ne, o tikimybė, kad nutiks kažkas blogo. Aišku, kad standartinis autonomibilis vertins labai konservatyviai.

    Dažymasis ar forumiukas prie šviesoforo nėra galimybių nevertinimas. Ir šitą nuims. Bet tuo pačiu blaiviau vertins kiek tolygiai pajudės kita mašina. Kaip dažnai būna, kad pats pajudi ir tuoj tenka vėl stabdyti, nes priekyje važiuojantis pajudėjo ne taip sklandžiai? Autonomobilis įskaičuotų tokią tikimybę ir saugiau bei taupiau pajudėtų. Vargu ar autonomobilis žinos visos priešais esančios eilės techninę būklę, pakrovimo lygį (ne bateirjos, o žmonėm ir bagažu) ir važiavimo parametrus.

    • They were in a hurry
    • They generally enjoy driving fast
    • They were bored
    Autonomobilis neišsprendžia nei vienos iš šitų problemų. Nebent dalinai išsprendžia trečią. Bet čia žiūrint ar žmogui smagu sėdėt forumiukuose.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei elektromobiliai labai konservatyviai vertins savo galimybes, tada bus daugiau noro patiuninguoti jų galimybių vertinimą



    Tai man ir dabar važiuot lėčiau nėra nuobodu. Čia jau reiktų rimtesnių tyrimų kodėl viršyjamas greitis. Nenustebčiau jei daug svarbiau statusas, organų pasimatavimas ir t.t.
    Autonominiai vertins galimybes pagal tai kokios jos yra (nepervertins) o jeigu visi bus sujungti ryšiu tai kaip tik manau bus mažiau konservatyvus pvz nebebus bangų prie šviesaforų nes galės pajudėti visi vienu metu, kadangi automobilis žino jog prieš jį esantis irgi važiuos.

    Paga šitą tai pagrindinės trys priežastys kurias vairuotojai pripažysta:

    https://ec.europa.eu/transport/road_...speed_limit_en
    • They were in a hurry
    • They generally enjoy driving fast
    • They were bored

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Autonominis pats savaime saugumo neišspręs. Jei viskas liks vairuotojo rankose - užsistatai greičio ribojimą +20 ir tiek. Jei neleidžia - garažiuke susičipuoji. Kad tą užkardyti - reikės rimtų priemonių. Ir tikrai bus neapsieita be retesnio dar dažnesnio prisijungimo prie tinklo. Paprastas šifravimu paremtas DRM tikrai bus greitai nulaužtas.
    Net neabejoju, kad pastoviai visi bus prijungti prie tinklo Ir tas įvyks tikriausiai greičiau, negu pilnas autonomiškumas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Autonominis pats savaime saugumo neišspręs. Jei viskas liks vairuotojo rankose - užsistatai greičio ribojimą +20 ir tiek. Jei neleidžia - garažiuke susičipuoji. Kad tą užkardyti - reikės rimtų priemonių. Ir tikrai bus neapsieita be retesnio dar dažnesnio prisijungimo prie tinklo. Paprastas šifravimu paremtas DRM tikrai bus greitai nulaužtas.
    Išspręs, nes dauguma avarijų kyla dėl vairuotojo klaidos, kurios autonominis nedarys. Taip pat avaringoje sitaucijo autonominis jau dabar reaguoja kelis kartus greičiau nei žmogus. Dabartinė autonominių testavimo statistika rodo kad jie yra kelis kartus saugesni net važinėdami tarp ranka vairuojamų.

    Na o patikrinti ar sučipuotas galėsim kad ir TA metu. Visų tai neišgaudys, bet iš naujo perčipuoti kas du metus ir tada bijoti kad TA metu nepamatytų pakitimų bus tikrai pakankama paskata daugumai to tiesiog nedaryti.

    Beto dabar ir neautonominiai automobiliai turi blackbox'ą kurį galima perskaityti avarijos metu ir nustatyti kokių veiksmų ėmėsi vairuotojas, taigi tu jau ir taip esi "sekamas".

    O ir šiaip kam nulaužinėti? Kad kompas važiuotu 20 km greičiau ir atvažiuotum keliom minutėm greičiau? Kai vairavimas pavirs tiesiog valanda pasėdėti su telefonu/plančete/laptopu ar tos kelios minutės kam rupės?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na autonominis transportas išliks privatus. Ir aš netikiu kad viskas pereis ant visokio carsharingo nes žmonės nori turėti savo automobilį ir nori jį naudoti savo reikmėms. Na nebent apmokestins juos taip kad tiesiog dauguma neįpirks.
    Autonominis pats savaime saugumo neišspręs. Jei viskas liks vairuotojo rankose - užsistatai greičio ribojimą +20 ir tiek. Jei neleidžia - garažiuke susičipuoji. Kad tą užkardyti - reikės rimtų priemonių. Ir tikrai bus neapsieita be retesnio dar dažnesnio prisijungimo prie tinklo. Paprastas šifravimu paremtas DRM tikrai bus greitai nulaužtas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai jam genocidas blogai, o žmonių judėjimo totalus ribojimas jau gerai? Tai gal tai ne totalitarizmas? Aš irgi už tai, kad daugiau viešojo transporto būtų, bet ne už absoliutų automobilių likvidavimą. Ir autonominiai automobiliai ne problemos sprendimas.
    Apie automobilių likvidavimą išvis niekas čia nekalbėjo...

    Autonominiai automobiliai yra neišvengiamybė.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai jam genocidas blogai, o žmonių judėjimo totalus ribojimas jau gerai? Tai gal tai ne totalitarizmas? Aš irgi už tai, kad daugiau viešojo transporto būtų, bet ne už absoliutų automobilių likvidavimą. Ir autonominiai automobiliai ne problemos sprendimas.
    O prie ko čia žmonių judėjimo ribojimas? Ribojimas bus tik toks, kad pats nevairuosi automobilio, o atsisėdęs į jį galėsi užsiimti kitais dalykais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Iš principo visi genocidai ir represijos vyko ir vyksta dėl noro užtikrinti vienos ar kitos žmonių grupės maksimalų saugumą. KGB = Kad Geriau Būtų

    Bet šitoj vietoj turiu omeny kitką. Kaip būtų patogu, jei valdžia galėtų lengvai apriboti gyventojų judėjimą. Privatus transportas yra didelis šiknaskaudis. Bet jei pereitume prie autonominio transporto, kuris turėtų būti nuolat prisijungęs prie tinklo, kad atsinaujintų greičio ribojimų duomenų bazę...
    Tai jam genocidas blogai, o žmonių judėjimo totalus ribojimas jau gerai? Tai gal tai ne totalitarizmas? Aš irgi už tai, kad daugiau viešojo transporto būtų, bet ne už absoliutų automobilių likvidavimą. Ir autonominiai automobiliai ne problemos sprendimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Tai del to kad dauguma salonu siulo turimo automobilio atpirkima perkant nauja, del to ten net automobiliai is JAV buna pardavimuose kurie yra buve 100% dauzti.
    Bet jei atperka daužtą lavoną galėtų jį tiesiog į šrotą parduoti, o ne daryti sau gėdą pardavinėdami kaip geros būklės naudotą auto.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Lietuvoje ne tik perekūpai sukčiauja, bet ir tie patys "oficialūs"atstovai stumdo lavonus. Realiai perkant naudotą auto niekur nėra garantijos, kad negausi geldos.
    „Niekad nedaužtą“ BMW iš atstovų panorusi nusipirkti moteris nemaloniai nustebo: toks automobilis turėjo būti nurašytas

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=86828779
    Tai del to kad dauguma salonu siulo turimo automobilio atpirkima perkant nauja, del to ten net automobiliai is JAV buna pardavimuose kurie yra buve 100% dauzti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Paskutinis perekupų jaukas sugalvotas yra įrašyti skelbime, kad prižiūrėta Autotojoj (ar panašiam oficialiam servise), bet kai vietoj apžiūri supranti, kad automobilis paskutinį kartą gal ir buvo autotojoj pakeisti tepalus. Visa kita automobiliio istorija yra dingusi.
    Lietuvoje ne tik perekūpai sukčiauja, bet ir tie patys "oficialūs"atstovai stumdo lavonus. Realiai perkant naudotą auto niekur nėra garantijos, kad negausi geldos.
    „Niekad nedaužtą“ BMW iš atstovų panorusi nusipirkti moteris nemaloniai nustebo: toks automobilis turėjo būti nurašytas

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/laisva-pav....d?id=86828779

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Reikia lyginti konkrecius modelius o ne gamintoju veliavas. Va tau palyginimui

    Citroen C5 2.0HDI 2010 metu
    BMW 520d ar 530d (F10) 2010 metu

    Nu ir kuri patikimesne?
    Prancūzas.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
    Ziurint ka vadinti ekologija. Vaikstant saligatviu gatves su intensyviu masinu judejimu (arba kad ir sedint masinoj kamstyje) tikimybe susirgti plauciu ligom yra gerokai didesne jei aplink senos dyzelines bulkos. Ir gerokai mazesne jei apling naujos masinos, nes jos tiesiog daug maziau NO2 ir kitu panasiu junginiu iskiria.
    Jei snekam apie planetos isgelbejima tai jo, Bet gal tada nereik saves apgaudineti kad as vat vazineju su sena bulka ir gelbeju planeta? Nes gelbesi kai viesuoju vazinesi ir dviraciu, o ne sena bulka.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Paskutinis perekupų jaukas sugalvotas yra įrašyti skelbime, kad prižiūrėta Autotojoj (ar panašiam oficialiam servise), bet kai vietoj apžiūri supranti, kad automobilis paskutinį kartą gal ir buvo autotojoj pakeisti tepalus. Visa kita automobiliio istorija yra dingusi.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na ne visi važinėja po 40k į metus. Aš mažiau nei 10k per metus nuvažiuoju ( o per karantiną išvis krito) nes automobilį naudoju tik užmiesčio kelionėms. Man ir po 20 metų gali nebūti toks 200k ribinės ridos ir tai nebus jokia apgavystė. O nusidėvėjimas labai priklauso ir nuo priežiūros. Gali važiuoti mažai bet nekeisti filtrų, tepalų, etc ir sudrožti ir mažai važiuotą.
    Vokietijoje vidutinė metinė automobilio rida yra keliolika tūkstančių km (gerai nebepamenu, ar ne 14 k.). Aišku perekūpai mėgsta pasakas, kad senelis važiavo į bažnyčią kiekvieną dieną po 100 km ir visi Vokietijoje taip daro.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ekologiškai suvažinėt tai čia garaže laikyt? Nes nėra jos ekologiškos. Jeigu imant europos standartus tai naujos tikrai smarkiai mažiau išmeta dalelių ir per tuos 200k kilometrų tai atsveria utilizacijos taršą. Beje labiausiai taršios dalys kaip tepalų filtrai ir pan vis tiek yra keičiamos kasmet/kas du metus tai nesvarbu automobilis naujas ar ne jis vis tiek terš.
    Kaip suprantu diskutuojama buvo dėl taršos naudojimo vs gamybos metu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Lietuvoj skelbimuose visos masinos parduodamos prie 180 - 190k ridos. Nesvarbu kiek jai metu, trys, 10, 20. Jei padaryti kokia statistika kokia megstamiausia perekupu rida, manau bus 120-190.
    Pravazinejo tos lietuviu masinytes ir po 300 ir po 500, tiesiog absoliuti dauguma to nezino, o sventai tiki kad nupirko 2004 metu Mitsubishi su 100k rida, vazinejo vienas senelis i banzycia. Daug kas pasakoja va nupirkau paziurek uz stuka euru, rida 120 k. Ir svarbiausia, tiki, kad tikrai tokia rida gali buti pas 18 metu senumo masina. O jos nusidevejimas tai ka noret, jau tiesog sena.

    Tai kad realybeje niekas tu masinu neismeta po 200k ir negreit ismes. Mes atvazinejam po 300-500k, paskui dar tos masinos keliauja pas Kazachus ar Ukrainiecius.
    Na ne visi važinėja po 40k į metus. Aš mažiau nei 10k per metus nuvažiuoju ( o per karantiną išvis krito) nes automobilį naudoju tik užmiesčio kelionėms. Man ir po 20 metų gali nebūti toks 200k ribinės ridos ir tai nebus jokia apgavystė. O nusidėvėjimas labai priklauso ir nuo priežiūros. Gali važiuoti mažai bet nekeisti filtrų, tepalų, etc ir sudrožti ir mažai važiuotą.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
    Ekologiškai suvažinėt tai čia garaže laikyt? Nes nėra jos ekologiškos. Jeigu imant europos standartus tai naujos tikrai smarkiai mažiau išmeta dalelių ir per tuos 200k kilometrų tai atsveria utilizacijos taršą. Beje labiausiai taršios dalys kaip tepalų filtrai ir pan vis tiek yra keičiamos kasmet/kas du metus tai nesvarbu automobilis naujas ar ne jis vis tiek terš.

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Reikia lyginti konkrecius modelius o ne gamintoju veliavas. Va tau palyginimui

    Citroen C5 2.0HDI 2010 metu
    BMW 520d ar 530d (F10) 2010 metu

    Nu ir kuri patikimesne?
    Konkretūs modeliai nebuvo nurodyti. Aleksas teigė kad "norint sutaupyti reikia pirkti prancūzą"


    Komentuoti:

Working...
X