Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Jūs gal žiemą nuuogi vairuojat ar ką, kad šildomos sėdynės yra tokia opi problema?
-
Palyginai pirštą su b.... Pabandyk tepalą variklyje pasikeisti pats arba pas serviso murzius, pažiūrėčiau kaip atstovas į tavo garantiją žiūrėtų.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Garantinės sąlygos nėra kažkokie laukiniai vakarai, joms taip pat galioja įstatymai ir teismai. Kad tu ratus pasikeitei montažkėje tai irgi reiktų panaikinti garantiją? Arba kad atsisakei kad tau pripiltų langų skysčio apžiūros metu?
Beje, kaip manai, kodėl vartotojo instrukcijoj gamintojas nurodo techninius skysčius su tam tikrom specifikacijom?
Iš tos pačios temos: vis daugiau naujų mšinų parduodamos prijungtos prie intiko, šiuo metu karščiausia bulvė tarp automobilių gamintojų - nuo kitų metų įsigaliojantys reikalavimai kibersaugumui. Tam, kad bet kas negalėtų prisijungti prie automobilių ir pradėti daryti nesamones.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
pabandyk susimontuoti ne to ET arba stipriai išplatintus ratus, o nudusus važiuoklei paaiškinti autorizuotam servisui jog čia viskas gerai ir jie nieko nesupranta.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąGarantinės sąlygos nėra kažkokie laukiniai vakarai, joms taip pat galioja įstatymai ir teismai. Kad tu ratus pasikeitei montažkėje tai irgi reiktų panaikinti garantiją? Arba kad atsisakei kad tau pripiltų langų skysčio apžiūros metu?
Arba prisipilti kiek pigesnio langų plovimo skysčio, bet užtai su acetonu. Dažus kiek pakėlė (iki metalo), bet nieko, garantinis atvejis.
Pats įprogramavai šildomas sėdynes? Šaunuolis, žiūrėk kaip atšaukiam garantiją tavo automobiliui. Kodėl? Nes kiši snapą ten, kur tau negalima.
Ir ne, aš nesu už tai, kad tokie gamintojų veiksmai būtų toleruojami, taip einant nuo "right-to-own" į "right-to lease".
Grįžtant prie EV, nesenai mačiau įdomų pastebėjimą. Kiniški EV suprojektuoti taip, kad visiškai susidėvi per 5-7 metus.
Tai paaiškintų jų kainą: jei kepi bandeles, tau nerūpi kaip jos atrodys po savaitės. Jei pirkėjas nespėjo laiku jų suvalgyti, tai pirkėjo problemos.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.10.31, 18:22.
Komentuoti:
-
Garantinės sąlygos nėra kažkokie laukiniai vakarai, joms taip pat galioja įstatymai ir teismai. Kad tu ratus pasikeitei montažkėje tai irgi reiktų panaikinti garantiją? Arba kad atsisakei kad tau pripiltų langų skysčio apžiūros metu?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Sėkmės įrodinėjant atstovui, kad konkretus gedimas neturi ryšio su perrašytais FW kuriam nors ECU. Tai yra akivaizdus garantinių sąlygų pažeidimas, kodėl gamintojas norėtų kažką remontuoti, jei ten koks serviso murzius krapštėsi?
Net sovietų laikais ant telikų ir buities prietaisų dėdavo plastelinines plombas, su sąlyga, kad user manuale būdavo pridėtos elektros schemos to daikto remontui.
Komentuoti:
-
Sėkmės įrodinėjant atstovui, kad konkretus gedimas neturi ryšio su perrašytais FW kuriam nors ECU. Tai yra akivaizdus garantinių sąlygų pažeidimas, kodėl gamintojas norėtų kažką remontuoti, jei ten koks serviso murzius krapštėsi?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pasakymas „elektra gliučinti“ yra tas pats kas sakyti jog „mano kompjuteris sugedo“, t.y. nieko nereiškianti generalizacija. Jei konkretus gedimas neturi sąsajos su atliktais kompiuterio pakeitimais, tai programavimas nė prie ko. O šiaip kiek rodo vairuotojų patirtis automobilių forumuose, tai nelabai atstovybėse kam nors rūpi tokie dalykai.
Net sovietų laikais ant telikų ir buities prietaisų dėdavo plastelinines plombas, su sąlyga, kad user manuale būdavo pridėtos elektros schemos to daikto remontui.
Komentuoti:
-
Pasakymas „elektra gliučinti“ yra tas pats kas sakyti jog „mano kompjuteris sugedo“, t.y. nieko nereiškianti generalizacija. Jei konkretus gedimas neturi sąsajos su atliktais kompiuterio pakeitimais, tai programavimas nė prie ko. O šiaip kiek rodo vairuotojų patirtis automobilių forumuose, tai nelabai atstovybėse kam nors rūpi tokie dalykai.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
O jei elektra pradės gliučinti? Šiuolaikinėse mašinose beveik viskas eina per BCM`us ir visokius ECU.
Komentuoti:
-
O jei elektra pradės gliučinti? Šiuolaikinėse mašinose beveik viskas eina per BCM`us ir visokius ECU.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kad mašina garantinė dar nereiškia, jog dėl sėdynės šildymo aktyvavimo atstovas galės apsimesti, jog dėl to per pusmetį subyrėjo važiuoklė. Jeigu garažiuke kvailiai sudegins BCM'ą, tada taip, garantinis galės garsiai nusijuokti.
Komentuoti:
-
Kad mašina garantinė dar nereiškia, jog dėl sėdynės šildymo aktyvavimo atstovas galės apsimesti, jog dėl to per pusmetį subyrėjo važiuoklė. Jeigu garažiuke kvailiai sudegins BCM'ą, tada taip, garantinis galės garsiai nusijuokti.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Ir tada aišku, kadangi mašina garantinė, tai atstovas su tavim kartu pasidžiaugs, kad pusvelčiui garažiuke aktyvuojiesi kažką. Tiesiog per petį paplos kaip protingai elgiesi ir taupai $.
Komentuoti:
-
Ir tada aišku, kadangi mašina garantinė, tai atstovas su tavim kartu pasidžiaugs, kad pusvelčiui garažiuke aktyvuojiesi kažką. Tiesiog per petį paplos kaip protingai elgiesi ir taupai $.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąŠiaip geriausias variantas yra nusipirkti neaktyvuotą pigiau, ir tada pusvelčiui aktyvuotis garažiuke.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pašildyt tik sėdynę/vairą visada pigiau nei visą narvą su krūva įšalusios masės.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąŠiaip kad jau esame elektromobilių temoje, tai automobilio šildymas kol yra prijungtas laidas yra labai ekonomiškas, tad manau įmanoma ir be vairo/sėdynės šildymo išgyventi turint elektromobilį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip kad jau esame elektromobilių temoje, tai automobilio šildymas kol yra prijungtas laidas yra labai ekonomiškas, tad manau įmanoma ir be vairo/sėdynės šildymo išgyventi turint elektromobilį.
Komentuoti:
-
Nereikia šildyt kaip pirty. Užtenka silpniausiai režimo prie kurio nesijaučia, kad šildo, tik kažkaiptais nešala. Kas irgi kiaušiniams kenkia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.
Vairo/sėdynės šildymas duoda pakankamai komforto, kad nebereikia visos mašinos šildyt prieš važiuojant. Tiek kuro ekonomika, tiek ekologija nebirbinant kieme.
Nebent tikri vyrai turi šalt kiaušinius, sirgt šlapimo pūslės uždegimu ir vairuot su storom pirštinėmis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
90 minučių? Po kokių trijų minučių jau karšta darosi net ir prie didžiausio šalčio. Nors gal ir neblogas variantas dykai sterilizuotisParašė Lettered Rodyti pranešimą
O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir tada plotum katučių (kad sušiltų rankos) šaltesnio rugsėjo arba gegužės šaltesniais rytais, kad pataupei ir prenumeratą užsakei tik gruodį - kovą
PS jei taupyti, tai šiltos pirštinės kainuotų dar pigiau
Parašė jpou Rodyti pranešimąSes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus.
Komentuoti:
-
Šiaip geriausias variantas yra nusipirkti neaktyvuotą pigiau, ir tada pusvelčiui aktyvuotis garažiuke.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.Parašė PukiS Rodyti pranešimąAha, įsėdi šaltą rudens rytą mašinin, ir blemba, pamiršau sėdynių šildymą užsiprenumeruot
KTM irgi geri, iki 2022 papildomai reikdavo sumokėt perkant kad funkcijas gaut poirkimo metu. Quick shifteris, rally režimai ir pan. Nuo 2023 padarė dar juokingiau - nusiperki, mėnesį laiko visos funkcijos veikia, o po mėnesio užsilokina. tipo demo. Nori tolioau turėt - dėk ant stalo dar 800.
Researchers noted in a Fertility and Sterility journal that sitting for 90 minutes in a heated car seat may not be as luxurious as expected. Because sperm are dependent on a constant temperature lower than that of body temperature, direct heat from seat heaters may have long-term effects on male fertility.
Komentuoti:
-
Tai man nereikia nieko "manyti". Perkant automobili ir deliojantis funkcijas matai kainas ir renkiesi. Nera cia jokiu "jausmu", o tik matematika. Zinoma visada gali buti, kad ziemos bus saltos ir ilgos - tada up-front nupirkta iranga "atsipirks". Arba gali buti siltos, ir tada laimes tas, kas papildomos funkcijos nepirks. O bazine masinos kaina nesikeis nuo to, nes ji yra zinoma is anksto.Parašė drulia Rodyti pranešimą
Naivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).
.
Komentuoti:
-
Aha, įsėdi šaltą rudens rytą mašinin, ir blemba, pamiršau sėdynių šildymą užsiprenumeruot
KTM irgi geri, iki 2022 papildomai reikdavo sumokėt perkant kad funkcijas gaut poirkimo metu. Quick shifteris, rally režimai ir pan. Nuo 2023 padarė dar juokingiau - nusiperki, mėnesį laiko visos funkcijos veikia, o po mėnesio užsilokina. tipo demo. Nori tolioau turėt - dėk ant stalo dar 800.
Komentuoti:
-
Už įrangą jau sumokėjai bet kokiu atveju, tik klausimas, ar verta mokėti dar papildomai už tos įrangos naudojimą neribotai, nes jei automobilį vairuosi garantinius 5 metus, o per metus maximum vieną mėn. laiko prireiks tas sėdynes šildyti, tada geriau mokėti atskirai. Čia panašiai, ar naudotis citybee kasdien atskirai ar geriau mybee.Parašė drulia Rodyti pranešimąNaivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).
Komentuoti:
-
Naivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).Parašė jpou Rodyti pranešimą
Siaip man nesuprantamas tas visas pyktis ant BMW. Uzsisakant gali pasirinkti - sumoketi pilna kaina ir tureti unlockint'a paslauga visam laikui, arba moketi mazesni menesini mokesti. Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus, vietoj pilnos kainos up-front. Plius su dabartine infliacija isskaidyti mokejimai dar labiau apsimoka.
Geriausiu atveju, optimistiškai mąstant, tik pradedant tokia praktiką, gautum galimybę kažkiek sutaupyt, bet galų gale už naują auto mokėti reiktų tą patį, bet funkcijos ne visos veiktų be papildomo mėnesinio mokesčio.
Komentuoti:
Komentuoti: