Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Šiaip kad jau esame elektromobilių temoje, tai automobilio šildymas kol yra prijungtas laidas yra labai ekonomiškas, tad manau įmanoma ir be vairo/sėdynės šildymo išgyventi turint elektromobilį.
-
Nereikia šildyt kaip pirty. Užtenka silpniausiai režimo prie kurio nesijaučia, kad šildo, tik kažkaiptais nešala. Kas irgi kiaušiniams kenkia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.
Vairo/sėdynės šildymas duoda pakankamai komforto, kad nebereikia visos mašinos šildyt prieš važiuojant. Tiek kuro ekonomika, tiek ekologija nebirbinant kieme.
Nebent tikri vyrai turi šalt kiaušinius, sirgt šlapimo pūslės uždegimu ir vairuot su storom pirštinėmis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
90 minučių? Po kokių trijų minučių jau karšta darosi net ir prie didžiausio šalčio. Nors gal ir neblogas variantas dykai sterilizuotisParašė Lettered Rodyti pranešimą
O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir tada plotum katučių (kad sušiltų rankos) šaltesnio rugsėjo arba gegužės šaltesniais rytais, kad pataupei ir prenumeratą užsakei tik gruodį - kovą
PS jei taupyti, tai šiltos pirštinės kainuotų dar pigiau
Parašė jpou Rodyti pranešimąSes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus.
Komentuoti:
-
Šiaip geriausias variantas yra nusipirkti neaktyvuotą pigiau, ir tada pusvelčiui aktyvuotis garažiuke.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.Parašė PukiS Rodyti pranešimąAha, įsėdi šaltą rudens rytą mašinin, ir blemba, pamiršau sėdynių šildymą užsiprenumeruot
KTM irgi geri, iki 2022 papildomai reikdavo sumokėt perkant kad funkcijas gaut poirkimo metu. Quick shifteris, rally režimai ir pan. Nuo 2023 padarė dar juokingiau - nusiperki, mėnesį laiko visos funkcijos veikia, o po mėnesio užsilokina. tipo demo. Nori tolioau turėt - dėk ant stalo dar 800.
Researchers noted in a Fertility and Sterility journal that sitting for 90 minutes in a heated car seat may not be as luxurious as expected. Because sperm are dependent on a constant temperature lower than that of body temperature, direct heat from seat heaters may have long-term effects on male fertility.
Komentuoti:
-
Tai man nereikia nieko "manyti". Perkant automobili ir deliojantis funkcijas matai kainas ir renkiesi. Nera cia jokiu "jausmu", o tik matematika. Zinoma visada gali buti, kad ziemos bus saltos ir ilgos - tada up-front nupirkta iranga "atsipirks". Arba gali buti siltos, ir tada laimes tas, kas papildomos funkcijos nepirks. O bazine masinos kaina nesikeis nuo to, nes ji yra zinoma is anksto.Parašė drulia Rodyti pranešimą
Naivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).
.
Komentuoti:
-
Aha, įsėdi šaltą rudens rytą mašinin, ir blemba, pamiršau sėdynių šildymą užsiprenumeruot
KTM irgi geri, iki 2022 papildomai reikdavo sumokėt perkant kad funkcijas gaut poirkimo metu. Quick shifteris, rally režimai ir pan. Nuo 2023 padarė dar juokingiau - nusiperki, mėnesį laiko visos funkcijos veikia, o po mėnesio užsilokina. tipo demo. Nori tolioau turėt - dėk ant stalo dar 800.
Komentuoti:
-
Už įrangą jau sumokėjai bet kokiu atveju, tik klausimas, ar verta mokėti dar papildomai už tos įrangos naudojimą neribotai, nes jei automobilį vairuosi garantinius 5 metus, o per metus maximum vieną mėn. laiko prireiks tas sėdynes šildyti, tada geriau mokėti atskirai. Čia panašiai, ar naudotis citybee kasdien atskirai ar geriau mybee.Parašė drulia Rodyti pranešimąNaivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).
Komentuoti:
-
Naivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).Parašė jpou Rodyti pranešimą
Siaip man nesuprantamas tas visas pyktis ant BMW. Uzsisakant gali pasirinkti - sumoketi pilna kaina ir tureti unlockint'a paslauga visam laikui, arba moketi mazesni menesini mokesti. Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus, vietoj pilnos kainos up-front. Plius su dabartine infliacija isskaidyti mokejimai dar labiau apsimoka.
Geriausiu atveju, optimistiškai mąstant, tik pradedant tokia praktiką, gautum galimybę kažkiek sutaupyt, bet galų gale už naują auto mokėti reiktų tą patį, bet funkcijos ne visos veiktų be papildomo mėnesinio mokesčio.
Komentuoti:
-
Siaip man nesuprantamas tas visas pyktis ant BMW. Uzsisakant gali pasirinkti - sumoketi pilna kaina ir tureti unlockint'a paslauga visam laikui, arba moketi mazesni menesini mokesti. Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus, vietoj pilnos kainos up-front. Plius su dabartine infliacija isskaidyti mokejimai dar labiau apsimoka.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Būtent. Čia vaikučiai samokslo teorijų biški apie bloguosius kapitalistus prisiskaitė, ir buria toliau. O rinka sureguliuoja viską labai greitai. BMW jau gavo pamoką su savo subscribtion bajeriais, KTM irgi ant grėblio užlipo. Ir tie amžini verkėjai dėl telefonų batareikų keitimo ... nebe 2000 šeip.
Komentuoti:
-
Būtent. Čia vaikučiai samokslo teorijų biški apie bloguosius kapitalistus prisiskaitė, ir buria toliau. O rinka sureguliuoja viską labai greitai. BMW jau gavo pamoką su savo subscribtion bajeriais, KTM irgi ant grėblio užlipo. Ir tie amžini verkėjai dėl telefonų batareikų keitimo ... nebe 2000 šeip.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Šiuolaikinėse mašinose su VDV yra tiek elektronikos, kad viską kas parašyta apie elektromobilius galima laisvai padaryti su VDV. Bet nedaro...
Komentuoti:
-
Visos dalys turės būti keičiamos bent jau serviso lygyje jeigu pačiam persudėtingas dalykas. Tas reiškia kad dalys bus parduodamos ir lengvai nukopijuojamos tročiųjų šalių gmaintojų, sukuriant aftermarketą. Dėl paslaugų atjungimo nežinau.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Leis įsipilti kuro ne tik gamintojo kolonėlėje? Pažanga.
Kai bus su be pagrindo serializuotom dalim, nuotoliniu paslaugų atjungimu (Motorolla, Samsung, ta pati Tesla)?
Komentuoti:
-
Šiuolaikinėse mašinose su VDV yra tiek elektronikos, kad viską kas parašyta apie elektromobilius galima laisvai padaryti su VDV. Bet nedaro...Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kodėl benzininių priverstinai nenuomoja, leidžia nusipirkti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Leis įsipilti kuro ne tik gamintojo kolonėlėje? Pažanga.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąna greitai nebe, ES jau priėmė reglamentą kurio nurodymu visi elektornikos prietaisai turi būti taisomi bent jau servise, o geriausiu atveju namų sąlygomis. Iphonų baterijos privalės būti keičiamos ir privalės būti galimybė nusipirkti baterijas, taigi atsiras ir antrinė gamintojų rinka.
Kai bus su be pagrindo serializuotom dalim, nuotoliniu paslaugų atjungimu (Motorolla, Samsung, ta pati Tesla)?
Komentuoti:
-
Nes istoriškai individui juos buvo galima tik nusipirkti.Parašė gerietis Rodyti pranešimąKodėl benzininių priverstinai nenuomoja, leidžia nusipirkti?
Bet į lizingą su atpirkimu galima žiūrėti ir kaip į vieną iš nuomos būdų.
Komentuoti:
-
na greitai nebe, ES jau priėmė reglamentą kurio nurodymu visi elektornikos prietaisai turi būti taisomi bent jau servise, o geriausiu atveju namų sąlygomis. Iphonų baterijos privalės būti keičiamos ir privalės būti galimybė nusipirkti baterijas, taigi atsiras ir antrinė gamintojų rinka.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Taip veikia aifonai, bet kažkaip niekas negalvoja, jog tai yra kažkokia „nuoma“. Beje kiniečiai gamina aparatus, kurie nukopijuoja seno ekrano ir baterijos serijinius numerius ant naujų. Rusams ir kiniečiams būtų tautos gėda nesukurti kažko panašaus elektromobiliams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl benzininių priverstinai nenuomoja, leidžia nusipirkti?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Konkurencija su kitais automobilių tipais. Kol kas. Kai nebus galima pardavinęti kitokių automobilių, rankos atsiriš.
Beje, ir dabar kai kurie automobilių komforto elementai ar kai kurių EV baterijos yra paslauga, o ne prekė.
Komentuoti:
-
Tai varguoliai ir neturi galėti sau leisti keisti baterijų. Dabar su savo sharanais trukdo rimtiems dėdėms ir tetoms važinėt
Komentuoti:
-
Bet yra ir daugiau elementų, kurie iš principo gali būti serializuojami: pvz GSM modulis, piršto antspaudo skaitytuvas. Gamintojui tai padaryti lengva, jis žino kaip tai padaryta ir kaip išsaugoti senus klientus. O kinams užtruks. Rusai kažką padarys, tinkamo naudojimui? Iš kinų gal ir nukopijuos.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąTaip veikia aifonai, bet kažkaip niekas negalvoja, jog tai yra kažkokia „nuoma“. Beje kiniečiai gamina aparatus, kurie nukopijuoja seno ekrano ir baterijos serijinius numerius ant naujų. Rusams ir kiniečiams būtų tautos gėda nesukurti kažko panašaus elektromobiliams.
Tie patys automobiliai su diagnostine jungtimi: jei nežinai kaip pasibelsti į gatekeeper'į, priėjimo prie išsamios diagnostikos ar programavimo neturi.
Tie patys EV, kuriems po 200 km ridos nupūna balansavimo laidukas vienoje iš 20 celių blokų: be tinkamo serviso, jie ya nekilnoojamas turtas.
O dabar pagalvojam iš gamintojo pusės, kaip išspausti daugiau pinigo. Gal neleidžiam be spec. kompiuterio įjungti neutralią pavarą? Menkniekis, bet tam, kad būtų galima užtraukti ant tralo, turės atvažiuoti žmogus iš autorizuoto serviso. Gal įdedam uC, kurių programa dingsta tuo metu, kai jiem nors trumpam nutrūksta maitinimas? Gal skaičiauojam darbo valandas, ir joms sukakus pradeginam saugiklį baterijų bloke? O kad niekas jo negalėtų neautorizuotai atjungti, įdedam tokį mygtuką, kuris atjungs uC maitinimą? O kad būtų galima jį atjungti, turi būti žmogus iš autorizuoto serviso centro, su kitu spec. kompiuteriu.
Nepatinka? Bet per paskutinius 15 metų vidutiniam ofiso planktonui nebeįmanoma savarankiškai pasikeiti mobilaus telefono baterijos.
EV yra short-term sprendimas, elektros iš vėjo elektrinės į VDV neįpilsi. Koks būtų long-term - tikrai nežinau.
Bet jei man reiktų planuoti ilgalaikį sprendimą, pvz EV viešąjam transportui, matau 2 kelius: arba aiškiai deklaruoti, jog tai bandymas ir be reikalo išleisiu daug visuomeniniu pinigų, arba planuoti konservatyvius, nebūtinai autonominius EV tipus.
Iš kur šios problemos kyla? Vietoje to, kad spręsti ilgalaikius ir strateginius klausimus, gamintojai graibsto grietinėlę.
Sugedo baterija? Negarantinis atvejis, water damage, mokėk 17000€. Iš kur vanduo? Nežinom, atidarėm sandarią bateriją, viduje - vanduo, lipdukai raudoni, 17000€. Ne, mašina be baterijos nevažiuoja, 17000€.
Kas padėtų? Visų pirma standartai ir teisinis reguliavimas. Įsivaizduokite pasaulį, kur kiekvienas automobilio gamintojas turi savo padangų tipą ir niekas daugiau negali jų gaminti. Arba specifinį sriegio žingsnį ir diametrą. Arba kurą: kas būtų, jei kiekvienas EV gamintojas turėtų savo specifinę pakrovimo sistemą ir jungti?
Ir kam nepatinka - neskaitykit (c) Radioshow.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: