Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Ir tada aišku, kadangi mašina garantinė, tai atstovas su tavim kartu pasidžiaugs, kad pusvelčiui garažiuke aktyvuojiesi kažką. Tiesiog per petį paplos kaip protingai elgiesi ir taupai $.
    Kad mašina garantinė dar nereiškia, jog dėl sėdynės šildymo aktyvavimo atstovas galės apsimesti, jog dėl to per pusmetį subyrėjo važiuoklė. Jeigu garažiuke kvailiai sudegins BCM'ą, tada taip, garantinis galės garsiai nusijuokti.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Šiaip geriausias variantas yra nusipirkti neaktyvuotą pigiau, ir tada pusvelčiui aktyvuotis garažiuke.
    Ir tada aišku, kadangi mašina garantinė, tai atstovas su tavim kartu pasidžiaugs, kad pusvelčiui garažiuke aktyvuojiesi kažką. Tiesiog per petį paplos kaip protingai elgiesi ir taupai $.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Šiaip kad jau esame elektromobilių temoje, tai automobilio šildymas kol yra prijungtas laidas yra labai ekonomiškas, tad manau įmanoma ir be vairo/sėdynės šildymo išgyventi turint elektromobilį.
    Pašildyt tik sėdynę/vairą visada pigiau nei visą narvą su krūva įšalusios masės.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Šiaip kad jau esame elektromobilių temoje, tai automobilio šildymas kol yra prijungtas laidas yra labai ekonomiškas, tad manau įmanoma ir be vairo/sėdynės šildymo išgyventi turint elektromobilį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.
    Nereikia šildyt kaip pirty. Užtenka silpniausiai režimo prie kurio nesijaučia, kad šildo, tik kažkaiptais nešala. Kas irgi kiaušiniams kenkia.

    Vairo/sėdynės šildymas duoda pakankamai komforto, kad nebereikia visos mašinos šildyt prieš važiuojant. Tiek kuro ekonomika, tiek ekologija nebirbinant kieme.

    Nebent tikri vyrai turi šalt kiaušinius, sirgt šlapimo pūslės uždegimu ir vairuot su storom pirštinėmis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.
    90 minučių? Po kokių trijų minučių jau karšta darosi net ir prie didžiausio šalčio. Nors gal ir neblogas variantas dykai sterilizuotis

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Ir tada plotum katučių (kad sušiltų rankos) šaltesnio rugsėjo arba gegužės šaltesniais rytais, kad pataupei ir prenumeratą užsakei tik gruodį - kovą

    PS jei taupyti, tai šiltos pirštinės kainuotų dar pigiau

    Parašė jpou Rodyti pranešimą
    Ses uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Šiaip geriausias variantas yra nusipirkti neaktyvuotą pigiau, ir tada pusvelčiui aktyvuotis garažiuke.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Aha, įsėdi šaltą rudens rytą mašinin, ir blemba, pamiršau sėdynių šildymą užsiprenumeruot KTM irgi geri, iki 2022 papildomai reikdavo sumokėt perkant kad funkcijas gaut poirkimo metu. Quick shifteris, rally režimai ir pan. Nuo 2023 padarė dar juokingiau - nusiperki, mėnesį laiko visos funkcijos veikia, o po mėnesio užsilokina. tipo demo. Nori tolioau turėt - dėk ant stalo dar 800.
    O kam tas sėdynes apskritai šildyti neskaitant ten ekstremumų kai būna -20? Daugiau žalos nei naudos.

    Researchers noted in a Fertility and Sterility journal that sitting for 90 minutes in a heated car seat may not be as luxurious as expected. Because sperm are dependent on a constant temperature lower than that of body temperature, direct heat from seat heaters may have long-term effects on male fertility.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Naivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).
    .
    Tai man nereikia nieko "manyti". Perkant automobili ir deliojantis funkcijas matai kainas ir renkiesi. Nera cia jokiu "jausmu", o tik matematika. Zinoma visada gali buti, kad ziemos bus saltos ir ilgos - tada up-front nupirkta iranga "atsipirks". Arba gali buti siltos, ir tada laimes tas, kas papildomos funkcijos nepirks. O bazine masinos kaina nesikeis nuo to, nes ji yra zinoma is anksto.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Aha, įsėdi šaltą rudens rytą mašinin, ir blemba, pamiršau sėdynių šildymą užsiprenumeruot KTM irgi geri, iki 2022 papildomai reikdavo sumokėt perkant kad funkcijas gaut poirkimo metu. Quick shifteris, rally režimai ir pan. Nuo 2023 padarė dar juokingiau - nusiperki, mėnesį laiko visos funkcijos veikia, o po mėnesio užsilokina. tipo demo. Nori tolioau turėt - dėk ant stalo dar 800.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą
    Naivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).
    Už įrangą jau sumokėjai bet kokiu atveju, tik klausimas, ar verta mokėti dar papildomai už tos įrangos naudojimą neribotai, nes jei automobilį vairuosi garantinius 5 metus, o per metus maximum vieną mėn. laiko prireiks tas sėdynes šildyti, tada geriau mokėti atskirai. Čia panašiai, ar naudotis citybee kasdien atskirai ar geriau mybee.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Siaip man nesuprantamas tas visas pyktis ant BMW. Uzsisakant gali pasirinkti - sumoketi pilna kaina ir tureti unlockint'a paslauga visam laikui, arba moketi mazesni menesini mokesti. Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus, vietoj pilnos kainos up-front. Plius su dabartine infliacija isskaidyti mokejimai dar labiau apsimoka.
    Naivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).

    Geriausiu atveju, optimistiškai mąstant, tik pradedant tokia praktiką, gautum galimybę kažkiek sutaupyt, bet galų gale už naują auto mokėti reiktų tą patį, bet funkcijos ne visos veiktų be papildomo mėnesinio mokesčio.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Būtent. Čia vaikučiai samokslo teorijų biški apie bloguosius kapitalistus prisiskaitė, ir buria toliau. O rinka sureguliuoja viską labai greitai. BMW jau gavo pamoką su savo subscribtion bajeriais, KTM irgi ant grėblio užlipo. Ir tie amžini verkėjai dėl telefonų batareikų keitimo ... nebe 2000 šeip.
    Siaip man nesuprantamas tas visas pyktis ant BMW. Uzsisakant gali pasirinkti - sumoketi pilna kaina ir tureti unlockint'a paslauga visam laikui, arba moketi mazesni menesini mokesti. Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus, vietoj pilnos kainos up-front. Plius su dabartine infliacija isskaidyti mokejimai dar labiau apsimoka.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Šiuolaikinėse mašinose su VDV yra tiek elektronikos, kad viską kas parašyta apie elektromobilius galima laisvai padaryti su VDV. Bet nedaro...
    Būtent. Čia vaikučiai samokslo teorijų biški apie bloguosius kapitalistus prisiskaitė, ir buria toliau. O rinka sureguliuoja viską labai greitai. BMW jau gavo pamoką su savo subscribtion bajeriais, KTM irgi ant grėblio užlipo. Ir tie amžini verkėjai dėl telefonų batareikų keitimo ... nebe 2000 šeip.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Leis įsipilti kuro ne tik gamintojo kolonėlėje? Pažanga.
    Kai bus su be pagrindo serializuotom dalim, nuotoliniu paslaugų atjungimu (Motorolla, Samsung, ta pati Tesla)?
    Visos dalys turės būti keičiamos bent jau serviso lygyje jeigu pačiam persudėtingas dalykas. Tas reiškia kad dalys bus parduodamos ir lengvai nukopijuojamos tročiųjų šalių gmaintojų, sukuriant aftermarketą. Dėl paslaugų atjungimo nežinau.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kodėl benzininių priverstinai nenuomoja, leidžia nusipirkti?
    Šiuolaikinėse mašinose su VDV yra tiek elektronikos, kad viską kas parašyta apie elektromobilius galima laisvai padaryti su VDV. Bet nedaro...

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    na greitai nebe, ES jau priėmė reglamentą kurio nurodymu visi elektornikos prietaisai turi būti taisomi bent jau servise, o geriausiu atveju namų sąlygomis. Iphonų baterijos privalės būti keičiamos ir privalės būti galimybė nusipirkti baterijas, taigi atsiras ir antrinė gamintojų rinka.
    Leis įsipilti kuro ne tik gamintojo kolonėlėje? Pažanga.
    Kai bus su be pagrindo serializuotom dalim, nuotoliniu paslaugų atjungimu (Motorolla, Samsung, ta pati Tesla)?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kodėl benzininių priverstinai nenuomoja, leidžia nusipirkti?
    Nes istoriškai individui juos buvo galima tik nusipirkti.
    Bet į lizingą su atpirkimu galima žiūrėti ir kaip į vieną iš nuomos būdų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Taip veikia aifonai, bet kažkaip niekas negalvoja, jog tai yra kažkokia „nuoma“. Beje kiniečiai gamina aparatus, kurie nukopijuoja seno ekrano ir baterijos serijinius numerius ant naujų. Rusams ir kiniečiams būtų tautos gėda nesukurti kažko panašaus elektromobiliams.
    na greitai nebe, ES jau priėmė reglamentą kurio nurodymu visi elektornikos prietaisai turi būti taisomi bent jau servise, o geriausiu atveju namų sąlygomis. Iphonų baterijos privalės būti keičiamos ir privalės būti galimybė nusipirkti baterijas, taigi atsiras ir antrinė gamintojų rinka.

    Komentuoti:

Working...
X