Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Na, bet teoriškai mašina vis tiek užvesta, o kad atrodytų lyg užsivedei iš naujo, šito niekad nepastebėjau.
    Bet visumoje, keista kad žmonės prisigalvoja kažkokių nesuvokiamų prikolų, kad tik "pataupyti". Kažkodėl labai abejoju, kad jie daug pritaupo.
    Jei variklis tvarkingas tai ir stovint užvedus nieko nepajausi, jeigu koks cilindras durniuja tada labia lengva pastebėti tuos užsivedimus nuredėjus nuo kalno.

    Šiaip daug daugiau sutaupytų tiesog važiujant neagresyviai. Prie šviesaforo nereikai gazas-dugnas ir po to stabdyti lyg lenktynėse prie sekančio.


    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tas stabdis nėra "pirmiausia avarinis". Tai yra parkavimo stabdis ir turi atitinkamą žymėjimą (P raidė nuo žodžio Parking). Ir taip, normaliose mašinose jis įsijungia automatiškai sustojus ir užgesinus variklį. Kaip, beje, įsijungia ir auto hold mašinose netgi su mechanine pavarų dėže (priešingai, nei bandė klaidinti Darius555 ir Austras). Žinoma matyt galima šitas funkcijas išjungti per mašinos settings menu, bet tai daryti būtų gana neprotinga.
    Kaip ir tikėjausi jūs maišote parkavimo funkciją su rankiniu stabdžiu.


    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Net praeito šimtmečio automobiliai turėjo tokią funkciją. PVZ, Žiguliuose degalų padavimas pro tuščios eigos kanalą buvo tik kai variklio apsukos buvo virš 1300 aps/min (nuo Savanorių kalno važiuojant, net variklio temperatūra šiek tiek spėdavo sumažėti).
    Žiguliukuose nežinau, mano 1990 gamybos japone tai akseleratorius tiesiog fiziškai buvo sujungtas su kuro padavimu ir jį pilnai atleidus kuro sklendė užsidarydavo, bet čia automatine sistema nepavadinsi.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu automobilis ne praeito amžiaus tai jis taip ir važiuoja atjungęs variklį. Kai pilnai pakeli koją nuo akseleratoriaus ir riedi 0.0 sąnaudomis automatiškai atjungia kuro padavimą.
    Net praeito šimtmečio automobiliai turėjo tokią funkciją. PVZ, Žiguliuose degalų padavimas pro tuščios eigos kanalą buvo tik kai variklio apsukos buvo virš 1300 aps/min (nuo Savanorių kalno važiuojant, net variklio temperatūra šiek tiek spėdavo sumažėti).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Geriau kai užpūna neužtrauktas, tada nors važiuoti gali.
    Džiugu, kad yra forumiečių, kurie atvirai dalinasi asmenine vairavimo patirtimi. Respect.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Geriau kai užpūna neužtrauktas, tada nors važiuoti gali.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Hibridai taip ir rieda, užgesintais motorais.
    Bėda, kad taip daro "patyrę vairuotojai" su senais laužais, mechaninėmis dėžėmis ir tada atsitrenkia kur nors, nes vairo stiprintuvas neveikia.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Seniem laužam kaip tik geriau naudot rankinį, nes užpūna būtent dėl nenaudojimo.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Atsisukę ar nulūžę ratai tikrai dažniau užmuša žmones, palyginti su neužtrauktu rankiniu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šiaip tai KET sako, kad nuokalnėse privaloma palikti susuktus ratus taip, kad nenuriedėtų, t.y. kad riedant atsitrenktų į bortelį.



    Tas stabdis šiaip pirmiausia yra avarinis stabdis, t.y. skirtas stabdyti mechaniškai, tiesioginio pajungimo būdu, jeigu sugestų stabdžių automatika. Jis niekaip negali "įsijungti automatiškai" nes jis nėra valdomas kompiuterio. Nereikia maišyti su automatinės pavarų dėžės parkavimo pozicija.
    Tas stabdis nėra "pirmiausia avarinis". Tai yra parkavimo stabdis ir turi atitinkamą žymėjimą (P raidė nuo žodžio Parking). Ir taip, normaliose mašinose jis įsijungia automatiškai sustojus ir užgesinus variklį. Kaip, beje, įsijungia ir auto hold mašinose netgi su mechanine pavarų dėže (priešingai, nei bandė klaidinti Darius555 ir Austras). Žinoma matyt galima šitas funkcijas išjungti per mašinos settings menu, bet tai daryti būtų gana neprotinga.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar tai reiškia, kad VW meluoja rašydami "auto hold"...
    Jo, normaliose mašinose būna, turėjau minty jūsų fetišistinį pedoyellow spalvos golfą, rašydamas "Nebūna".

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Tai gal iš viso, reikia plytą statyti po ratu. Pavarų svirtelę dar drožti? Taigi netaupu! Ir dar nuo kalno (tarkim, Šeškinės) visada užgesinti mašiną, kad pati riedėtų, bus super taupumas
    Hibridai taip ir rieda, užgesintais motorais.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O tai kaip galvoji kaip tu važiuoji nuo šeškinės kalno? Jeigu automobilis ne praeito amžiaus tai jis taip ir važiuoja atjungęs variklį. Kai pilnai pakeli koją nuo akseleratoriaus ir riedi 0.0 sąnaudomis automatiškai atjungia kuro padavimą. Todėl jeigu ne visai tvarkingas variklis po to pradėjus važiuoti net atrodo kad iš naujo užsivedi. O nuo šeškinės kalno nuokalnės užtenka taip riedėti neprarandant greičio (dar ir pristabdyti tenka).
    Na, bet teoriškai mašina vis tiek užvesta, o kad atrodytų lyg užsivedei iš naujo, šito niekad nepastebėjau.
    Bet visumoje, keista kad žmonės prisigalvoja kažkokių nesuvokiamų prikolų, kad tik "pataupyti". Kažkodėl labai abejoju, kad jie daug pritaupo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, kas šiuo atveju bus kaltas, o vairuotojas, ar Toyotos gamyklinis brokas, jei nesuveikė tas rankinis.
    20 metų senumo mašinoj gamyklinis brokas? Dar gi ne penktadienio vakaras...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Šiaip tai KET sako, kad nuokalnėse privaloma palikti susuktus ratus taip, kad nenuriedėtų, t.y. kad riedant atsitrenktų į bortelį.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O šiais laikais dar būna "rankiniai stabdžiai"? Parkavimo stabdis visada turėtų įsijungti automatiškai, o jei kažkas su juo blogai, ekrane parodys klaidos pranešimą. Nebent dar yra važinėjančių su VAZ 210x?
    Tas stabdis šiaip pirmiausia yra avarinis stabdis, t.y. skirtas stabdyti mechaniškai, tiesioginio pajungimo būdu, jeigu sugestų stabdžių automatika. Jis niekaip negali "įsijungti automatiškai" nes jis nėra valdomas kompiuterio. Nereikia maišyti su automatinės pavarų dėžės parkavimo pozicija.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip tai reiktų žinoti, kad P reiškia parking brake t. y. parkavimo stabdis. "Rankiniu" kai kurie jį vadina turbūt todėl, kad senelio žiguliukas ar Maskvičius turėdavo tokią pailgos formos svirtį, kurią ranka reikdavo smarkokai truktelti, norint tą stabdį aktyvuoti. Bet šiais laikais tokių mašinų, kiek žinau, jau seniai nebūna.
    Nežinau kokias laikais tu gyveni bet 2020 daugumoje naujų modelių buvo ta visai daug jėgos nereikalaujanti svirtis.

    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Tai gal iš viso, reikia plytą statyti po ratu. Pavarų svirtelę dar drožti? Taigi netaupu! Ir dar nuo kalno (tarkim, Šeškinės) visada užgesinti mašiną, kad pati riedėtų, bus super taupumas

    Gal turite dar kokių ūkiškų taupumo patarimų?
    O tai kaip galvoji kaip tu važiuoji nuo šeškinės kalno? Jeigu automobilis ne praeito amžiaus tai jis taip ir važiuoja atjungęs variklį. Kai pilnai pakeli koją nuo akseleratoriaus ir riedi 0.0 sąnaudomis automatiškai atjungia kuro padavimą. Todėl jeigu ne visai tvarkingas variklis po to pradėjus važiuoti net atrodo kad iš naujo užsivedi. O nuo šeškinės kalno nuokalnės užtenka taip riedėti neprarandant greičio (dar ir pristabdyti tenka).

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Apie šios dienos nelaimę, kur Toyota užmušė moterį.
    Jeigu vyrukas rimtai neužtraukė rankinio tai manau bus traktuojama jog ne Toyota užmušė žmogų nelaimingo atsitikimo metu, o kaip neatsargus gyvybės atėmimas. Matyt daug kas priklausys nuo žuvusios artimųjų ir jų advokatų.

    Labai apmaudus įvykis, priverčia susimąstyti, jog gali tiek ant pačio bet kurią akimirką užlėkti automobilis iš bet kurios krypties, tiek pats per neatsargumą gali atimti kažkam gyvybę...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Apie ka tu cia?
    Apie šios dienos nelaimę, kur Toyota užmušė moterį.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Tai gal iš viso, reikia plytą statyti po ratu. Pavarų svirtelę dar drožti? Taigi netaupu! Ir dar nuo kalno (tarkim, Šeškinės) visada užgesinti mašiną, kad pati riedėtų, bus super taupumas

    Gal turite dar kokių ūkiškų taupumo patarimų?

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Dauguma tų funkcijų reikalingos tik Briuselio biurokratams.
    Bachurai iš soclagerio neturi nesąmonėm laiko

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, kas šiuo atveju bus kaltas, o vairuotojas, ar Toyotos gamyklinis brokas, jei nesuveikė tas rankinis.
    Apie ka tu cia?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Tai kad jis elektrinis nereiskia kad isijungia automatiskai. Volvo irgi elektrinis - bet zinau kas masina i vartus paleido islipes
    Įdomu, kas šiuo atveju bus kaltas, o vairuotojas, ar Toyotos gamyklinis brokas, jei nesuveikė tas rankinis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Dauguma tų funkcijų reikalingos tik Briuselio biurokratams.

    Komentuoti:

Working...
X