Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Egiuxz
    replied
    Tai varguoliai ir neturi galėti sau leisti keisti baterijų. Dabar su savo sharanais trukdo rimtiems dėdėms ir tetoms važinėt

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Taip veikia aifonai, bet kažkaip niekas negalvoja, jog tai yra kažkokia „nuoma“. Beje kiniečiai gamina aparatus, kurie nukopijuoja seno ekrano ir baterijos serijinius numerius ant naujų. Rusams ir kiniečiams būtų tautos gėda nesukurti kažko panašaus elektromobiliams.
    Bet yra ir daugiau elementų, kurie iš principo gali būti serializuojami: pvz GSM modulis, piršto antspaudo skaitytuvas. Gamintojui tai padaryti lengva, jis žino kaip tai padaryta ir kaip išsaugoti senus klientus. O kinams užtruks. Rusai kažką padarys, tinkamo naudojimui? Iš kinų gal ir nukopijuos.

    Tie patys automobiliai su diagnostine jungtimi: jei nežinai kaip pasibelsti į gatekeeper'į, priėjimo prie išsamios diagnostikos ar programavimo neturi.

    Tie patys EV, kuriems po 200 km ridos nupūna balansavimo laidukas vienoje iš 20 celių blokų: be tinkamo serviso, jie ya nekilnoojamas turtas.

    O dabar pagalvojam iš gamintojo pusės, kaip išspausti daugiau pinigo. Gal neleidžiam be spec. kompiuterio įjungti neutralią pavarą? Menkniekis, bet tam, kad būtų galima užtraukti ant tralo, turės atvažiuoti žmogus iš autorizuoto serviso. Gal įdedam uC, kurių programa dingsta tuo metu, kai jiem nors trumpam nutrūksta maitinimas? Gal skaičiauojam darbo valandas, ir joms sukakus pradeginam saugiklį baterijų bloke? O kad niekas jo negalėtų neautorizuotai atjungti, įdedam tokį mygtuką, kuris atjungs uC maitinimą? O kad būtų galima jį atjungti, turi būti žmogus iš autorizuoto serviso centro, su kitu spec. kompiuteriu.

    Nepatinka? Bet per paskutinius 15 metų vidutiniam ofiso planktonui nebeįmanoma savarankiškai pasikeiti mobilaus telefono baterijos.

    EV yra short-term sprendimas, elektros iš vėjo elektrinės į VDV neįpilsi. Koks būtų long-term - tikrai nežinau.
    Bet jei man reiktų planuoti ilgalaikį sprendimą, pvz EV viešąjam transportui, matau 2 kelius: arba aiškiai deklaruoti, jog tai bandymas ir be reikalo išleisiu daug visuomeniniu pinigų, arba planuoti konservatyvius, nebūtinai autonominius EV tipus.

    Iš kur šios problemos kyla? Vietoje to, kad spręsti ilgalaikius ir strateginius klausimus, gamintojai graibsto grietinėlę.
    Sugedo baterija? Negarantinis atvejis, water damage, mokėk 17000€. Iš kur vanduo? Nežinom, atidarėm sandarią bateriją, viduje - vanduo, lipdukai raudoni, 17000€. Ne, mašina be baterijos nevažiuoja, 17000€.

    Kas padėtų? Visų pirma standartai ir teisinis reguliavimas. Įsivaizduokite pasaulį, kur kiekvienas automobilio gamintojas turi savo padangų tipą ir niekas daugiau negali jų gaminti. Arba specifinį sriegio žingsnį ir diametrą. Arba kurą: kas būtų, jei kiekvienas EV gamintojas turėtų savo specifinę pakrovimo sistemą ir jungti?

    Ir kam nepatinka - neskaitykit (c) Radioshow.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    kas draudžia dabar gamintojams nepardavinėti, o tik nuomoti automobilius?
    Konkurencija su kitais automobilių tipais. Kol kas. Kai nebus galima pardavinęti kitokių automobilių, rankos atsiriš.
    Beje, ir dabar kai kurie automobilių komforto elementai ar kai kurių EV baterijos yra paslauga, o ne prekė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-10-17 125853.png
Views:	164
Size:	470,6 kB
ID:	2082917
    Liūdna. Beliks Dacia iš normalių mašinų

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Atvirkščiai. Audi netrugdo, o Škodoj tenka atitraukti akis nuo kelio, kad pažiūrėti.
    O kam žiūrėt?

    Navigacijai vieta (dalinai ar pilnai) skaitmeniniame spidometre.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Škoda geriau vien dėl to, kad telikas vairuot netrukdo.
    Atvirkščiai. Audi netrugdo, o Škodoj tenka atitraukti akis nuo kelio, kad pažiūrėti.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Škoda geriau vien dėl to, kad telikas vairuot netrukdo.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-10-17 125853.png
Views:	164
Size:	470,6 kB
ID:	2082917

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Škoda geriau vien dėl to, kad telikas vairuot netrukdo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiaip interjero kokybėje ar važiavimo komforte nematau absoliučiai jokio skirtumo tarp Škodos ir Audi.
    OK:

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Tokias kainas reikia parodyti visiems "ekspertams", kuriems lietuviai neperka naujų mašinų dėl to, kad nudrožtas 20 metų triperis yra arčiau širdies
    https://autoplius.lt/skelbimai/skoda...-24163555.html

    Pilna normalių Škodos už 30K. Ir taip, lietuviai mažiau išleidžia ant naujų automobilių, užtat senų "prestižinio" brandų remontui išleidžia tūkstančius jau nekalbant apie nervus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Visi škodų pirkėjai save guodžia tuo, kad nusipirko "audi" už pusę kainos.
    Šiaip interjero kokybėje ar važiavimo komforte nematau absoliučiai jokio skirtumo tarp Škodos ir Audi. Aišku kalbam ne apie visokias A8, bet Q2 ir pan., kurie yra tie patys VW atitikmenys tik su uždėtu Audi logo ir parduodami dėl to brangiau.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tuščia Audi yra nebent pasirodymui prieš kaimynus, kad va turi Audi. Bet realiai liūdesėlis be n+k moderniai mašinai savaime suprantamų dalykų. Kai už tą pačią kainą gali įsigyt pilną škodą ar tojotą su respektabiliu varikliu. Ir ateityje turėti pigesnę eksploataciją.
    Išpūskit vyrai tai, ką taip giliai įtraukėt. Visiškai normali audikė:
    • 35 900 EUR/ 335 EUR per mėnesį*

      • Nepadalinta vientisa galinė sėdynė, padalintas (trijų dalių) nulenkiamas galinės sėdynės atlošas su viduriniu ranktūriu
      Priekinių sėdynių šildymas
      • Sėdynių apmušalai iš odos ir dirbtinės odos "mono.pur 550" derinio
      • Komfortiškas priekinis vidurinis ranktūris
      • Vairuotojo informacinė sistema su 7" aukštos raiškos spalvotu ekranu
      • Audi garso sistema
      • Trijų zonų automatinė oro kondicionieriaus sistema
      • Parkavimo pagalbos sistema priekyje ir gale
      • Galinio vaizdo kamera
      • Automatiškai tamsėjantis berėmis vidinis galinio vaizdo veidrodis
      • Pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu
      • Audi sąsaja išmaniajam telefonui
      • Tolimųjų šviesų asistentas
      • Priekiniai šviesos diodų žibintai ir galiniai šviesos diodų žibintai su dinaminiais posūkių rodikliais gale
      • Audi pratęsta garantija, 2 + 3, maksimali rida 100 000 km

    Komplektacijos linijų pasiūlymo pavyzdys taikomas 2,0 l TFSI 110 kW / 150 AG varikliui su 7 pakopų „S tronic“. Pasiūlymas
    Pasiūlymas galioja ir kitiems varikliams, taip pat Audi A4 Avant ir Audi A4 allroad quattro modeliams. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės į jums patogiausią atstovybę.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kuo Superb geresnis už Passat?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Jeigu Superbas turėtų CC versiją, būtų išvis tobulumo viršūnė

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Šildomas sėdynes jei ir naudoju, po 2 minučių išjungiu, nes per karšta. Gerai kad yra, bet kažkaip išgyvenau 30+ metų važinėdamas be šildomų. O Audi žiedai šviečia visada, ir vasarą ir žiemą.
    P.S. dėl palyginimų - prieš daug metų lygintojai sulygino kad Škoda Superb yra geriau už Mercedes E-Klasse :-).
    Paskutinis taisė gerietis; 2023.10.16, 08:56.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jau geriau pakentėsiu šaltą sėdynę, bet sulauksiu to neapsakomo malonumo, kai plikašikniai kaimynai plebėjai lenksis ponui, sekdami pavydžiai-nuolankiais žvilgsniais
    O paskui kentėt peršalimą ar šlapimo pūslės uždegimą dėl kaimynų? Nelabai verta

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Galų gale, ne visuomenė o tu pats vairuosi automobilį. Tad belieka pasijuokti iš tų. kurie perka pliką Audi ir sėdi ant šaltos sėdynės žiemą
    Jau geriau pakentėsiu šaltą sėdynę, bet sulauksiu to neapsakomo malonumo, kai plikašikniai kaimynai plebėjai lenksis ponui, sekdami pavydžiai-nuolankiais žvilgsniais

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Bet visuomenėje stereotipai kitokie.
    Galų gale, ne visuomenė o tu pats vairuosi automobilį. Tad belieka pasijuokti iš tų. kurie perka pliką Audi ir sėdi ant šaltos sėdynės žiemą

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Taj Mahal pritariu, kad pilna Škoda yra geriau nei A4 už apypanašią kainą. Bet visuomenėje stereotipai kitokie.

    Dėl piniginės storio vaizdavimo ir yra krūvos Macanų gatvėse. Nors asmeniškai geriau imčiau nuliovą pilną Superb ar Karoq už tą pačią kainą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Bet ar tikrai Audi A4 yra “pasirodymas prieš kaimynus” lyginant su Škoda Superb ar Toyota atitikmeniu?
    ne. Su X6

    Komentuoti:

Working...
X