Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Tai varguoliai ir neturi galėti sau leisti keisti baterijų. Dabar su savo sharanais trukdo rimtiems dėdėms ir tetoms važinėt
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąTaip veikia aifonai, bet kažkaip niekas negalvoja, jog tai yra kažkokia „nuoma“. Beje kiniečiai gamina aparatus, kurie nukopijuoja seno ekrano ir baterijos serijinius numerius ant naujų. Rusams ir kiniečiams būtų tautos gėda nesukurti kažko panašaus elektromobiliams.
Tie patys automobiliai su diagnostine jungtimi: jei nežinai kaip pasibelsti į gatekeeper'į, priėjimo prie išsamios diagnostikos ar programavimo neturi.
Tie patys EV, kuriems po 200 km ridos nupūna balansavimo laidukas vienoje iš 20 celių blokų: be tinkamo serviso, jie ya nekilnoojamas turtas.
O dabar pagalvojam iš gamintojo pusės, kaip išspausti daugiau pinigo. Gal neleidžiam be spec. kompiuterio įjungti neutralią pavarą? Menkniekis, bet tam, kad būtų galima užtraukti ant tralo, turės atvažiuoti žmogus iš autorizuoto serviso. Gal įdedam uC, kurių programa dingsta tuo metu, kai jiem nors trumpam nutrūksta maitinimas? Gal skaičiauojam darbo valandas, ir joms sukakus pradeginam saugiklį baterijų bloke? O kad niekas jo negalėtų neautorizuotai atjungti, įdedam tokį mygtuką, kuris atjungs uC maitinimą? O kad būtų galima jį atjungti, turi būti žmogus iš autorizuoto serviso centro, su kitu spec. kompiuteriu.
Nepatinka? Bet per paskutinius 15 metų vidutiniam ofiso planktonui nebeįmanoma savarankiškai pasikeiti mobilaus telefono baterijos.
EV yra short-term sprendimas, elektros iš vėjo elektrinės į VDV neįpilsi. Koks būtų long-term - tikrai nežinau.
Bet jei man reiktų planuoti ilgalaikį sprendimą, pvz EV viešąjam transportui, matau 2 kelius: arba aiškiai deklaruoti, jog tai bandymas ir be reikalo išleisiu daug visuomeniniu pinigų, arba planuoti konservatyvius, nebūtinai autonominius EV tipus.
Iš kur šios problemos kyla? Vietoje to, kad spręsti ilgalaikius ir strateginius klausimus, gamintojai graibsto grietinėlę.
Sugedo baterija? Negarantinis atvejis, water damage, mokėk 17000€. Iš kur vanduo? Nežinom, atidarėm sandarią bateriją, viduje - vanduo, lipdukai raudoni, 17000€. Ne, mašina be baterijos nevažiuoja, 17000€.
Kas padėtų? Visų pirma standartai ir teisinis reguliavimas. Įsivaizduokite pasaulį, kur kiekvienas automobilio gamintojas turi savo padangų tipą ir niekas daugiau negali jų gaminti. Arba specifinį sriegio žingsnį ir diametrą. Arba kurą: kas būtų, jei kiekvienas EV gamintojas turėtų savo specifinę pakrovimo sistemą ir jungti?
Ir kam nepatinka - neskaitykit (c) Radioshow.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąkas draudžia dabar gamintojams nepardavinėti, o tik nuomoti automobilius?
Beje, ir dabar kai kurie automobilių komforto elementai ar kai kurių EV baterijos yra paslauga, o ne prekė.
Komentuoti:
-
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Atvirkščiai. Audi netrugdo, o Škodoj tenka atitraukti akis nuo kelio, kad pažiūrėti.
Navigacijai vieta (dalinai ar pilnai) skaitmeniniame spidometre.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠkoda geriau vien dėl to, kad telikas vairuot netrukdo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠkoda geriau vien dėl to, kad telikas vairuot netrukdo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaip interjero kokybėje ar važiavimo komforte nematau absoliučiai jokio skirtumo tarp Škodos ir Audi.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tokias kainas reikia parodyti visiems "ekspertams", kuriems lietuviai neperka naujų mašinų dėl to, kad nudrožtas 20 metų triperis yra arčiau širdies
Pilna normalių Škodos už 30K. Ir taip, lietuviai mažiau išleidžia ant naujų automobilių, užtat senų "prestižinio" brandų remontui išleidžia tūkstančius jau nekalbant apie nervus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Visi škodų pirkėjai save guodžia tuo, kad nusipirko "audi" už pusę kainos.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tuščia Audi yra nebent pasirodymui prieš kaimynus, kad va turi Audi. Bet realiai liūdesėlis be n+k moderniai mašinai savaime suprantamų dalykų. Kai už tą pačią kainą gali įsigyt pilną škodą ar tojotą su respektabiliu varikliu. Ir ateityje turėti pigesnę eksploataciją.- 35 900 EUR/ 335 EUR per mėnesį*
• Nepadalinta vientisa galinė sėdynė, padalintas (trijų dalių) nulenkiamas galinės sėdynės atlošas su viduriniu ranktūriu
• Priekinių sėdynių šildymas
• Sėdynių apmušalai iš odos ir dirbtinės odos "mono.pur 550" derinio
• Komfortiškas priekinis vidurinis ranktūris
• Vairuotojo informacinė sistema su 7" aukštos raiškos spalvotu ekranu
• Audi garso sistema
• Trijų zonų automatinė oro kondicionieriaus sistema
• Parkavimo pagalbos sistema priekyje ir gale
• Galinio vaizdo kamera
• Automatiškai tamsėjantis berėmis vidinis galinio vaizdo veidrodis
• Pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu
• Audi sąsaja išmaniajam telefonui
• Tolimųjų šviesų asistentas
• Priekiniai šviesos diodų žibintai ir galiniai šviesos diodų žibintai su dinaminiais posūkių rodikliais gale
• Audi pratęsta garantija, 2 + 3, maksimali rida 100 000 km
Komplektacijos linijų pasiūlymo pavyzdys taikomas 2,0 l TFSI 110 kW / 150 AG varikliui su 7 pakopų „S tronic“. Pasiūlymas
Pasiūlymas galioja ir kitiems varikliams, taip pat Audi A4 Avant ir Audi A4 allroad quattro modeliams. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės į jums patogiausią atstovybę.
Komentuoti:
- 35 900 EUR/ 335 EUR per mėnesį*
-
Šildomas sėdynes jei ir naudoju, po 2 minučių išjungiu, nes per karšta. Gerai kad yra, bet kažkaip išgyvenau 30+ metų važinėdamas be šildomų. O Audi žiedai šviečia visada, ir vasarą ir žiemą.
P.S. dėl palyginimų - prieš daug metų lygintojai sulygino kad Škoda Superb yra geriau už Mercedes E-Klasse :-).Paskutinis taisė gerietis; 2023.10.16, 08:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jau geriau pakentėsiu šaltą sėdynę, bet sulauksiu to neapsakomo malonumo, kai plikašikniai kaimynai plebėjai lenksis ponui, sekdami pavydžiai-nuolankiais žvilgsniais
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Galų gale, ne visuomenė o tu pats vairuosi automobilį. Tad belieka pasijuokti iš tų. kurie perka pliką Audi ir sėdi ant šaltos sėdynės žiemą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBet visuomenėje stereotipai kitokie.
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Bet ar tikrai Audi A4 yra “pasirodymas prieš kaimynus” lyginant su Škoda Superb ar Toyota atitikmeniu?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: