Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomizmas
    replied
    Sužinojau šiandien įdomių dalykų. Pasirodo, daug kas netraukia rankinio, nerodo posūkių ir t. t. dėl TAUPUMO, nes gi tipo genda, naudojasi. Yra netgi tokių variantų, kai praėję TA pasikeičia detales atgal į senas. Įdomu, ką jie pritaupo - gaunasi 13 atlyginimas per metus, po tokio taupymo?
    Tai kam tada skirtos visos šitos funkcijos, kurios reikalingos netgi elelmentariam saugumui? Visada maniau, kad jos yra NAUDOJIMUI. Bet turbūt naiviai maniau. Pasirodo, jos TAUPYMUI

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Lettered rodė ką turi apynaujis Priusas (kojinį rankinį). Tikėtina, kad kažką panašaus turi ir sena Previja.
    Turbūt tiesa. Skirtumo nelabai yra, laužas ir tiek. Kaip liaudyje sakoma Tajota - mičta idijota.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Dar padangas devetas deda nes R20 nauju komplektas 900EUR
    5 metų senumo naujai mašinai 5mm likutis yra naujos padangos

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Nesvarbu ko ten moko vairavimo mokyklose, tikri vairuotojai:
    1. Neužtraukia rankinio, nes kažkas ten dėvisi arba gali užsikirsti (pavarų dežė tai nesidėvi)
    2. Rieda iki šviesaforo su išjungta pavara (reikia tausoti degalus ir sankabą)
    3. Prie šviesaforo stovi nenuspaudę stabdžio, jeigu mašina nerieda (nes čiurnas reikia ilsinti)
    Dar padangas devetas deda nes R20 nauju komplektas 900EUR

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Nesvarbu ko ten moko vairavimo mokyklose, tikri vairuotojai:
    1. Neužtraukia rankinio, nes kažkas ten dėvisi arba gali užsikirsti (pavarų dežė tai nesidėvi)
    2. Rieda iki šviesaforo su išjungta pavara (reikia tausoti degalus ir sankabą)
    3. Prie šviesaforo stovi nenuspaudę stabdžio, jeigu mašina nerieda (nes čiurnas reikia ilsinti)

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tai kad net John golfas turi elektrinį automatinį rankinį.
    Tai kad jis elektrinis nereiskia kad isijungia automatiskai. Volvo irgi elektrinis - bet zinau kas masina i vartus paleido islipes

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Automatines sistemos yra kiek zinau tik pas vokieciu TOP3 - MB, BNV,Audi. Volvo net nesitraukia automatiskai. Nu dar gal kokiuose Porsche Bentley bus bet ten ju vienetai
    Tai kad net John golfas turi elektrinį automatinį rankinį.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Na ne visi juk čia žino, kokius stabdžius turi 20 metų senumo Toyotos. Gerai, kad pats važinėji senomis mašinomis ir žinai visokius senų laužų niuansus.
    Lettered rodė ką turi apynaujis Priusas (kojinį rankinį). Tikėtina, kad kažką panašaus turi ir sena Previja.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Ant automato irgi reikia naudot rankiny kur stati ikalne!!!! Automato P neblokuoja galiniu suportu - rankinis blokuoja. P tai greiciu dezes stabdis. Ant senesniu masinu esant dezes isidevejimui labai sekmingai nuluzta asele palikus stacioje ikalneje ir nurieda
    Tai kad šiuolaikiniai automatai patys įjungia tą elektrinį rankinį stabdį priparkavus, rankiniu būdu to daryti nereikia.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Na ne visi juk čia žino, kokius stabdžius turi 20 metų senumo Toyotos. Gerai, kad pats važinėji senomis mašinomis ir žinai visokius senų laužų niuansus.
    Ten speju jei automatine deze buvo - luzo asele kaip ir rasiau. Labai dazna tojotu liga automatiniu deziu o dar priedo masina sena. Jei mexanine tai duodu 90% kad buvo dyzelis - ji palikus ant begio nuvaziuot neimanoma, nes dyzeli prasukt labai sunku del dideles kompresijos.

    Taigi A - luzo asele B - paliko ant laisvo arba laisvas + supuves rankinis

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, teko girdėti tokią panetkę, kad dažnai naudojant sugenda, arba tiesiog ilgai nenaudojus gali užsikirsti ir sugesti, todėl geriau ir pigiau apskritai nenaudoti, tai vat ir nenaudojo kaip matom...
    Naudoju ne tai kad dažnai, bet VISADA, ir niekas ten negenda... Jis gi tam ir skirtas - naudojimui, o ne tiesiog kad būtų. Pagal tokią logiką, vairą per daug sukiojant irgi "susitrins greit", o posūkius per dažnai rodant "perdegs greit".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Aš suprantu, kad ne skaityti čia renkamės, bet moteriškę užmušė 20+ metų senumo Tojota Previja.
    Na ne visi juk čia žino, kokius stabdžius turi 20 metų senumo Toyotos. Gerai, kad pats važinėji senomis mašinomis ir žinai visokius senų laužų niuansus.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Pasakysiu atvirai - nesu net važiavęs kol kas savo gyvenime mašina, kurioje yra tokie navarotai kaip parkavimo stabdis ir nereikia traukti rankinio. Na gerai, pas mane mašina praėjusio dešimtmečio, bet darbe pas mus mašinos naujos...
    Automatines sistemos yra kiek zinau tik pas vokieciu TOP3 - MB, BNV,Audi. Volvo net nesitraukia automatiskai. Nu dar gal kokiuose Porsche Bentley bus bet ten ju vienetai

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Koks skirtumas, ar parkavimo stabdis aktyvuojamas mechaniniu būdu ar elektromechaniniu?
    Nes diskusija prasidėjo nuo to, kad atseit, naujose mašinose galvoti nebūtina - pati stovės, kai reikia.
    Šiaip tai problemas spręstų išmanusis parkavimo būsenos fiksavimas.
    Paskutinis taisė Sula; 2021.03.18, 15:07.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu visko būna. Yra juk kas ir dyzeliais važinėja. Visgi manau čia labiau kalbam apie normalius žmonės ir normalias mašinas, o ne visokius keistus fetišus.
    Pasakysiu atvirai - nesu net važiavęs kol kas savo gyvenime mašina, kurioje yra tokie navarotai kaip parkavimo stabdis ir nereikia traukti rankinio. Na gerai, pas mane mašina praėjusio dešimtmečio, bet darbe pas mus mašinos naujos...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kadangi be rankinio nepraeis TA, daugumoje automobilių jis veikia gerai.
    Reikėtų rašyti - TA atlikimo dieną veikia pakankamai gerai. Bet tai negarantuoja rankinio suveikimo pvz. po pusmečio ar savaitės.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O šiais laikais dar būna "rankiniai stabdžiai"? Parkavimo stabdis visada turėtų įsijungti automatiškai, o jei kažkas su juo blogai, ekrane parodys klaidos pranešimą. Nebent dar yra važinėjančių su VAZ 210x?
    Aš suprantu, kad ne skaityti čia renkamės, bet moteriškę užmušė 20+ metų senumo Tojota Previja.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Pas tave kojinis rankinis, toks neužsiskaito.
    Bet cia patikimas laiko patikrintas - visam gyvenimui

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pas mane rankiniam yra atskirai pedalas, tai visada paspaudžiu, jei yra bent kokia įkalnė ar pavojinga vieta, nes vien pavarų dėžės P 100% garantijos nėra.

    Pas tave kojinis rankinis, toks neužsiskaito.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pas mane rankiniam yra atskirai pedalas, tai visada paspaudžiu, jei yra bent kokia įkalnė ar pavojinga vieta, nes vien pavarų dėžės P 100% garantijos nėra.

    Teisingai darai nes pasekmes matom. Pas mane jei ikalneje palieki ir uzgesini varikly automatiskai isijungia. Jei duris atidarai uzkurtai masinai ant D ar R irgi isijungia. O vat pas Volvo nauja neisijungia. Vazinejosi zmogus naudodamas autoholda. Netycia isjunge ji - paskui islipo is masinos uzkurtos kaip deze ant D- o masina i vartus. Nieks nezuvo - bet dazyt nauja masina reikejo

    Komentuoti:

Working...
X