Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nes iš komentarų susidaro toks vaizdas. Niekad neesu turėjęs problemų dėl žmogaus esančio prieš pat kapoto. Išlendančio ties mašina išvažiuojant galu - yra buvę, išgelbėjo parktronikai. Nors ir stengiuosi visada parkuotis taip, kad išvažiuočiau priekiu. O Panoramos parkingas yra suprojektuotas tų kur ant sausainių pakelio.
Kad parketnikuose nosis kyla ne tiek daug kiek sėdynė. Nebent susireguliuoja gulom. Bet blogas reguliavimas, kiek matau, labiausiai aktualus padrožtiem BMW sedanam ir Honda Civic.
Kokia dalis pėsčiųjų yra numušami pajudant iš stovėjimo vietos? Ir dar priekiu. Gale matomumas su moderniom mašinom šikna šiaip ar taip. Ypač su mažais hečbekais. Gelbėja tik kameros, kurias turi dauguma naujų mašinų.
Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.
Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa kodėl visada šita nesąmonė išlenda? Jeigu tk viaruotojui kas nors nepatinka tai visi kiti būtinai turi būti nevairuojantys, lyg tai kaip nors sumenkintų jų argumentus. Tuo laibiau kad jūs tikrai žinote kad vairuoju, juk jau esame apie tai kalbėję.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu aikštelėse lakstoma kaip greitkelyje tai tada bus vėlu stabdyti, kitu atveju nebus.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPadaryk tą patį eksperimentą, tik pakelk dėžės aukštį tiek pat kiek sėdynės.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąT.y. svarbus minimum kelis kartus per dieną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Toks jausmas, kad nevairuojate.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGatvėje pėsčiųjų atžvilgiu ne mažiau svarbu matyti ne tiesiai prieš kapotą, o į šoną. Pavyzdžiui, kad pėstysis tuoj įžengs į gatvę. Arba išsiparkuojant galu matyti, kad pėstysis tuoj atsidurs ties mašinos galu. Abiem atvejais būtent statramstis yra esminė kliūtis. Kai pėstys bus tiesiai prieš mašiną ir dar tokiu atstumu, kad kapoto aukštis lemtų matomumą - jau bus vėlu stabdyti.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPadaryk eksperimentą. Pasidėk prieš save dėže ir pažiūrėk kiek už jos matai sėdėdamas skirtingame aukštyje kitoje dėžės pusėje.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPrieš pat kapotą einantis žmogus svarbus nebent išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Visais kitais atvejais kai žmogus atsiduria prieš pat kapotą - nesvarbu ar tu jį matai, ar ne.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa vėlgi, kalbate apie kažką pro šalį. Kaip siauras statramstis tau padės matyti kas yra prieš kapotą? Niekaip.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNe, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąF150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad nėra to matomumo nebuvimo.
Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.
Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.
JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.
Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.
Ne, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto. F150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose. Ta pati problema yra ir su pickupais, tik Lietuvoje jų nėra daug.
Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.
Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.
JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.
Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nu čia toks savotiškas „tyrimas“. Vienas dalykas - kaip autorius sako, labai skiriasi koks Escalade nuo Rav4. Dar pridedam krosoverius ir nelabai įmanoma generalizuoti tokių skirtingų formų. Visų kitų dalykų kontroliavimo irgi nulis.
Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kad ir čia, statistika iš Čikagos bet pėstieji nėra kažkuo ypatingai nemirtingi europoje: https://towardsdatascience.com/suvs-...e-de6ce08bac3d
Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokia statistika? Kiek aš pastebiu pėsčiuosius sunkiausiai pastebi papiktinti nudrožti sedanai ir, ypač, dviejų durų kupė ar hečbekai.
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKokia čia problema pravažiuoti normaliu sedanu? kiemo įvažiavimo borteliai dar ne tokie statųs būna kad prilėtintum dėl pėsčiųjų. Gal pamiršai kad galima važiuoti ir ne maksimaliu greičiu?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na statistika rodo ką kita, kad būtent didesnių automobilių vairuotojai rečiau pastebi pėsčiuosius, ypač vaikus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dėl matomumo, dabar daugumoje naujesnių mašinų tragedija. Stori statramščiai, galinis langas miniatiūrinis. Pavienių parketnikų nebent minimaliai didesnė akla zona tiesiai po kapotu. Nors dažnai yra nuožulni trumpa nosis ir aukštai sėdėdamas matai +/- tą patį.
Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.
Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.
<paveiksliukas>
O tai pagal tą paveiksliuką čia kažkas keisto? Aš panašiai susireguliavęs vien dėl to kad tiesiog patogu.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKomfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.
Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.
Paskutinis taisė mantasm; 2023.06.12, 14:48.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kalbam apie parkavimą ne prie šaligatvių, plius dar parkavimas išilgai irgi su suv'u lengvesnis.
Matomumas ir važiavimo komfortas beabejo geresnis iš aukšciau, pavažinėkite suprasite.
Komfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man atrodo jūs apskritai Vilniuje niekur nevairuojat, nes visai nesigaudot realybėje.
Žiemą irgi nematau kodėl būtent pas jus provėžos būtų didesnės už kitų sovietmečio gatvių ir kiemų. Nu nebent ant pievos pastatote, tada tikrai gali reikėti sunkiosios technikos išsikrapštyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: