Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Nebūna.
    Tai kita sistema - pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema (HSA), veikia atskirai nuo Auto Hold.
    Ar tai reiškia, kad VW meluoja rašydami "auto hold" ant to mygtuko savo modeliuose su mechaninėmis dėžėmis? Ir visokie Carbuyer.co.uk, kurie teigia, kad "While early auto-hold brakes worked exclusively with automatic gearboxes, modern systems work with manuals as well."?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Nes blin uztrauksi ir neatleisi paskui pas senus kibirus kur viskas uzpuve - ko cia nesuprast. Su mechanine gali drasiai palikinet ant begio jei snukiu i kalna pastatei imesk pirma, jei snukiu zemyn palik ant atbulinio. Jei tai dyzelis tuo geriau - ji prasukt sunku nes kompresija didele. Benzina koky dar mazalitrazy jei paliksi snukiu zemyn ir ant kokio antro begio ziurek ir nuvaziuos. Su automatu kita kalba - reikia ikalneje naudot ir viskas nes sulauzo dezes - ypac japonam kur viskas ir taip ant ribos pagaminta buna. Jei palieki daugmaz tiesioj vietoje gali rankinio nenaudot ar tai mechanine ar automatas
    Pas mane rankiniam yra atskirai pedalas, tai visada paspaudžiu, jei yra bent kokia įkalnė ar pavojinga vieta, nes vien pavarų dėžės P 100% garantijos nėra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kokia priežastis, kad daugelis lietuvių vairuotojų taip nemėgsta naudoti vadinamo "rankinio", kuris skirtas būtent mašiną paliekant stovėti? Dėl kažkokių panetkių? Nu maždaug tikri bachurai tik ant bėgio palieka mašiną? Ar bijoma, kad kažkas susidėvės/suges? Nes nu keistas elgesys nenaudoti specifiškai tam skirtos mašinos saugumo funkcijos.
    Taip, teko girdėti tokią panetkę, kad dažnai naudojant sugenda, arba tiesiog ilgai nenaudojus gali užsikirsti ir sugesti, todėl geriau ir pigiau apskritai nenaudoti, tai vat ir nenaudojo kaip matom...

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kokia priežastis, kad daugelis lietuvių vairuotojų taip nemėgsta naudoti vadinamo "rankinio", kuris skirtas būtent mašiną paliekant stovėti? Dėl kažkokių panetkių? Nu maždaug tikri bachurai tik ant bėgio palieka mašiną? Ar bijoma, kad kažkas susidėvės/suges? Nes nu keistas elgesys nenaudoti specifiškai tam skirtos mašinos saugumo funkcijos.
    Nes blin uztrauksi ir neatleisi paskui pas senus kibirus kur viskas uzpuve - ko cia nesuprast. Su mechanine gali drasiai palikinet ant begio jei snukiu i kalna pastatei imesk pirma, jei snukiu zemyn palik ant atbulinio. Jei tai dyzelis tuo geriau - ji prasukt sunku nes kompresija didele. Benzina koky dar mazalitrazy jei paliksi snukiu zemyn ir ant kokio antro begio ziurek ir nuvaziuos. Su automatu kita kalba - reikia ikalneje naudot ir viskas nes sulauzo dezes - ypac japonam kur viskas ir taip ant ribos pagaminta buna. Jei palieki daugmaz tiesioj vietoje gali rankinio nenaudot ar tai mechanine ar automatas

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiap tai ir ant mechaninių būna.
    Nebūna.
    Tai kita sistema - pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema (HSA), veikia atskirai nuo Auto Hold.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiap tai ir ant mechaninių būna.
    Ant mechanines atlieka tik ikalnes stabdzio funkcija

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Ant automato irgi reikia naudot rankiny kur stati ikalne!!!! Automato P neblokuoja galiniu suportu - rankinis blokuoja. P tai greiciu dezes stabdis. Ant senesniu masinu esant dezes isidevejimui labai sekmingai nuluzta asele palikus stacioje ikalneje ir nurieda
    O kokia priežastis, kad daugelis lietuvių vairuotojų taip nemėgsta naudoti vadinamo "rankinio", kuris skirtas būtent mašiną paliekant stovėti? Dėl kažkokių panetkių? Nu maždaug tikri bachurai tik ant bėgio palieka mašiną? Ar bijoma, kad kažkas susidėvės/suges? Nes nu keistas elgesys nenaudoti specifiškai tam skirtos mašinos saugumo funkcijos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Tu cia ka parodei nieko bendro su rankiniu neturi. Tai Auto Hold funkcija - buna tik ant automatiniu deziu. Sustoji prie sviesaforo ir nereikia laikyt kojos ant stabdzio pedalo
    Šiap tai ir ant mechaninių būna.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taip, būna, P rėžimas kaip suprantu yra pavarų dėžės "rankinis", bet būna dar papildomai atskirai pasispaudžia mechaninis rankinis ir užsidega "park"
    Pavarų dėžės P režimas (ne rėžimas), blokuoja pavarą, bet ne pačius ratus (stabdžių diskus). Stovėjimo stabdžio mygtukas ir yra tas su ((P)) raide ir lempute, jį nuspaudus blokuojami galinių ratų stabdžiai. O apie Hold mygtuką, jau Darius555 paaiškino.

    Edit: Kartu su Darius555 tą patį parašėm
    Paskutinis taisė Austras; 2021.03.18, 14:33.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na, čia pamoka žiauri gavosi...

    Aš visada tik ant rankinio palikdavau nuo pat vairavimo pradžios, nes išmokau tėčio pamoką, kai Prahoje netyčia ant laisvo palikę radome automobilį kalno apačioje sulindusį į medį (tai dar pasisekė, jei ne medis, būtų ant namo stogo nukritus)

    Dabar tik automatas, tai tokios problemos apskritai nėra.
    Ant automato irgi reikia naudot rankiny kur stati ikalne!!!! Automato P neblokuoja galiniu suportu - rankinis blokuoja. P tai greiciu dezes stabdis. Ant senesniu masinu esant dezes isidevejimui labai sekmingai nuluzta asele palikus stacioje ikalneje ir nurieda

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu visko būna. Yra juk kas ir dyzeliais važinėja. Visgi manau čia labiau kalbam apie normalius žmonės ir normalias mašinas, o ne visokius keistus fetišus.
    Pvz pas nauja audi (dyzely) jei atidarai duris sustojes, taciau automatas pastatytas ant D ar R - iskarto automatiskai isijungia rankinis (P). Jei palieki ant N ir be rankinio - uzrakint neleidzia. Jei uzgesini varikly - automatiskai pasistato ant P
    Paskutinis taisė Darius555; 2021.03.18, 14:13.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai daugiau nei pusė miesto dar važinėja išpjautais filtrais mechaniniais dyzeliais, kurie tą svirtį turi.
    Gali būti. Nelabai domėjausi senomis mašinomis paskutiniu metu. Kaip ten bebūtų, panašu, kad ir "rankinio" parkavimo stabdžio naudojimas parkuojant mašiną tokiam tūlam vaYrotojui vis dar nesuprantamas dalykas. Dėl vieno tokio padugnės, kaip matom, žuvo žmogus.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip tai reiktų žinoti, kad P reiškia parking brake t. y. parkavimo stabdis. "Rankiniu" kai kurie jį vadina turbūt todėl, kad senelio žiguliukas ar Maskvičius turėdavo tokią pailgos formos svirtį, kurią ranka reikdavo smarkokai truktelti, norint tą stabdį aktyvuoti. Bet šiais laikais tokių mašinų, kiek žinau, jau seniai nebūna.
    Čia toks keistai išreikštas Jumoras?

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, būna, P rėžimas kaip suprantu yra pavarų dėžės "rankinis", bet būna dar papildomai atskirai pasispaudžia mechaninis rankinis ir užsidega "park".

    Tu cia ka parodei nieko bendro su rankiniu neturi. Tai Auto Hold funkcija - buna tik ant automatiniu deziu. Sustoji prie sviesaforo ir nereikia laikyt kojos ant stabdzio pedalo

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip tai reiktų žinoti, kad P reiškia parking brake t. y. parkavimo stabdis. "Rankiniu" kai kurie jį vadina turbūt todėl, kad senelio žiguliukas ar Maskvičius turėdavo tokią pailgos formos svirtį, kurią ranka reikdavo smarkokai truktelti, norint tą stabdį aktyvuoti. Bet šiais laikais tokių mašinų, kiek žinau, jau seniai nebūna.
    Tai daugiau nei pusė miesto dar važinėja išpjautais filtrais mechaniniais dyzeliais, kurie tą svirtį turi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, būna, P rėžimas kaip suprantu yra pavarų dėžės "rankinis", bet būna dar papildomai atskirai pasispaudžia mechaninis rankinis ir užsidega "park".

    Šiaip tai reiktų žinoti, kad P reiškia parking brake t. y. parkavimo stabdis. "Rankiniu" kai kurie jį vadina turbūt todėl, kad senelio žiguliukas ar Maskvičius turėdavo tokią pailgos formos svirtį, kurią ranka reikdavo smarkokai truktelti, norint tą stabdį aktyvuoti. Bet šiais laikais tokių mašinų, kiek žinau, jau seniai nebūna.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu visko būna. Yra juk kas ir dyzeliais važinėja. Visgi manau čia labiau kalbam apie normalius žmonės ir normalias mašinas, o ne visokius keistus fetišus.
    Tokių pas kuriuos automatiškai įsijungia parkavimo stabdis yra tikriausiai kokie 5 proc. Tai tiek tų normalių žmonių Lietuvoj...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kuria prasme šiais laikais?
    Kalba apie mašinas esančias keliuose (vid amžius 15m).
    Nu visko būna. Yra juk kas ir dyzeliais važinėja. Visgi manau čia labiau kalbam apie normalius žmonės ir normalias mašinas, o ne visokius keistus fetišus.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O šiais laikais dar būna "rankiniai stabdžiai"? Parkavimo stabdis visada turėtų įsijungti automatiškai, o jei kažkas su juo blogai, ekrane parodys klaidos pranešimą. Nebent dar yra važinėjančių su VAZ 210x?
    2020 metų Daciose dar tikrai yra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O šiais laikais dar būna "rankiniai stabdžiai"? Parkavimo stabdis visada turėtų įsijungti automatiškai, o jei kažkas su juo blogai, ekrane parodys klaidos pranešimą. Nebent dar yra važinėjančių su VAZ 210x?
    Taip, būna, P rėžimas kaip suprantu yra pavarų dėžės "rankinis", bet būna dar papildomai atskirai pasispaudžia mechaninis rankinis ir užsidega "park".

    Paskutinis taisė Lettered; 2021.03.18, 13:47.

    Komentuoti:

Working...
X