Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Egiuxz
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    O kuo blogai Audi A4 už 35k?
    Pigiausios komplektacijos Audi A4 yra kaip vidutinės komplektacijos Dacia. Dacia vidutinės komplektacijos yra verta savos kainos, A4 pigiausios komplektacijos - nelabai

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Siūlau patikrinti kainas iš naujo. Normalesnės mašinos su normalesne komplektacija jau kainuoja apie 40k, apie Peugeot kosmines kainas net nekalbu.
    O kuo blogai Audi A4 už 35k?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    pigūs automobiliai.
    Nežinau ar vidutines pajamas gaunančiam žmogui 40k yra pigi mašina. Nusiperki už 5-10k gerą naudotą, kurioje dar yra daug likusio resurso ir nesuki galvos.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    kainuoja apie 40k,
    pigūs automobiliai.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    niekas neverčia pirkti premium brandą Skoda, yra reno, fiat, pežo.
    Siūlau patikrinti kainas iš naujo. Normalesnės mašinos su normalesne komplektacija jau kainuoja apie 40k, apie Peugeot kosmines kainas net nekalbu.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    niekas neverčia pirkti premium brandą Skoda, yra reno, fiat, pežo.
    Čia ne bachūrų brendai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Tokias kainas reikia parodyti visiems "ekspertams", kuriems lietuviai neperka naujų mašinų dėl to, kad nudrožtas 20 metų triperis yra arčiau širdies
    niekas neverčia pirkti premium brandą Skoda, yra reno, fiat, pežo.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Taj Mahal


    Gal gali kažkuo pagrįsti?
    Skamba švelniai sakant keistai...
    Niekada neesu turėjęs Škoda, bet manau kad jų automobiliai jau ne pirmus metus yra labai geri ir konkurencingi.



    Edit: dar galiu tau infarktą įvaryti



    Tokias kainas reikia parodyti visiems "ekspertams", kuriems lietuviai neperka naujų mašinų dėl to, kad nudrožtas 20 metų triperis yra arčiau širdies

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.
    Visi škodų pirkėjai save guodžia tuo, kad nusipirko "audi" už pusę kainos.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o Audi?

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
    Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.
    Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.

    P.S. kalbant apie kainas tai ėmiau aukščiausio lygio modelį + susidejau ko norėjau (ACC, šildomas priekinis stiklas ir pan.), galutinė kaina 27,5 K. Aiškų čia prieškovodinė kaina, nes teko 1 m 9 mėn laukti kol atvyks (užsisakiau 2021 rugsėjį, gavau 2023 balandį). Bet dabar kąžka panašaus galima susidėlioti už ~32K. Tad teiginiai, kad paprasčiausi variantai jau lenkia 30K manau yra perdėti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
    Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Matyt kokį BNB vairuotoją prie šviesoforo Octavia RS kaip vaiką padarė.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kas su ta Škoda blogai? Aš iš Vag’inų ir pirkčiau nebent Škoda. Na dar 911

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kad skoda tas pats beveik kas wv, pvz polo vs fabia yra vos ne analogai.
    bet jis nurode Audi a4, o tai ne tas pats

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kad skoda tas pats beveik kas wv, pvz polo vs fabia yra vos ne analogai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ne apie tai šneka. Standartinis kompaktinis automobilis (Opel, Renault, Citroen, VW, Ford, Toyota) be navarotų jau dabar kainuoja ~30 kEUR.
    Tai teigti, kad 35 moka tik debilai, kažkaip nenormalu.
    jis turejo omeny uz Skoda

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Klaidinga manyti, kad škoda tai ta pati audi tik žymiai pigesnė.
    Ne apie tai šneka. Standartinis kompaktinis automobilis (Opel, Renault, Citroen, VW, Ford, Toyota) be navarotų jau dabar kainuoja ~30 kEUR.
    Tai teigti, kad 35 moka tik debilai, kažkaip nenormalu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na ir ką tai įrodo? Tas pats VAG. Vos per 4-5 metus pabrango 30% bazinis modelis.
    Juolab, sakau, kad greitai, už kelių metų.
    Klaidinga manyti, kad škoda tai ta pati audi tik žymiai pigesnė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Na ir ką tai įrodo? Tas pats VAG. Vos per 4-5 metus pabrango 30% bazinis modelis.
    Juolab, sakau, kad greitai, už kelių metų.

    Komentuoti:

Working...
X