Parašė Taj Mahal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNu kaip, piniginės storį galima bandyt parodyt. Arba su baziniu modeliu galima vaidinti piniginės storį.- https://www.berlingske.dk/bil/biltes...udfordrer-audi
- https://www.dagensps.se/motor/biltes...ta-laddhybrid/
- ...
- Kitur irgi tas pats. Carwow lygino A4, Passat ir Superb. Nusprendė kad Škoda Superb geriausia.
- Tas pats is su Audi Q4 vs VW ID4 vs Skoda Enyaq. Beveik visos apžvalgos ir palyginamieji testai išrenka Škoda.
Bandymui parodyti piniginės storį yra Porsche Macan.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.15, 09:45.
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Bet ar tikrai Audi A4 yra “pasirodymas prieš kaimynus” lyginant su Škoda Superb ar Toyota atitikmeniu?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTuščia Audi yra nebent pasirodymui prieš kaimynus, kad va turi Audi. Bet realiai liūdesėlis be n+k moderniai mašinai savaime suprantamų dalykų. Kai už tą pačią kainą gali įsigyt pilną škodą ar tojotą su respektabiliu varikliu. Ir ateityje turėti pigesnę eksploataciją.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
O kuo blogai Audi A4 už 35k?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kuo blogai Audi A4 už 35k?
Už 35k jau gali "Laurin and Klement" versiją gauti.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.15, 08:51.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
O kuo blogai Audi A4 už 35k?
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Siūlau patikrinti kainas iš naujo. Normalesnės mašinos su normalesne komplektacija jau kainuoja apie 40k, apie Peugeot kosmines kainas net nekalbu.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
pigūs automobiliai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
niekas neverčia pirkti premium brandą Skoda, yra reno, fiat, pežo.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
niekas neverčia pirkti premium brandą Skoda, yra reno, fiat, pežo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tokias kainas reikia parodyti visiems "ekspertams", kuriems lietuviai neperka naujų mašinų dėl to, kad nudrožtas 20 metų triperis yra arčiau širdies
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Taj Mahal
Gal gali kažkuo pagrįsti?
Skamba švelniai sakant keistai...
Niekada neesu turėjęs Škoda, bet manau kad jų automobiliai jau ne pirmus metus yra labai geri ir konkurencingi.
Edit: dar galiu tau infarktą įvaryti
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.
Komentuoti:
-
Neblogai pasaulis pasikeitė per 10 metų
Prieš 10 metų
Bugatti has built the most powerful and fastest series roadster worldwide – Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse (2012). The car sets another world speed record.- 1,200 PS (882 kW; 1,183 bhp) at 6,400 rpm
- 1,500 N⋅m (1,100 lb⋅ft) at 3,000–5,000 rpm.
- 0-100 km/h in 2,60 seconds
Šiandien
The Zeekr 001 FR is a 1,265 bhp estate that’ll do 0-62mph in 2.07 seconds (Top Gear)
Pasirodo "developed in Sweden", bet pristatomas kaip Kinijos gaminys.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.14, 10:12.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.
P.S. kalbant apie kainas tai ėmiau aukščiausio lygio modelį + susidejau ko norėjau (ACC, šildomas priekinis stiklas ir pan.), galutinė kaina 27,5 K. Aiškų čia prieškovodinė kaina, nes teko 1 m 9 mėn laukti kol atvyks (užsisakiau 2021 rugsėjį, gavau 2023 balandį). Bet dabar kąžka panašaus galima susidėlioti už ~32K. Tad teiginiai, kad paprasčiausi variantai jau lenkia 30K manau yra perdėti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: