Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taj Mahal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Nu kaip, piniginės storį galima bandyt parodyt. Arba su baziniu modeliu galima vaidinti piniginės storį.
    Labai ilgą laiką esu gyvenęs Skandinavijoje ir esu gana tikras kad Audi A4 laikomas "tos pačios klasės" automobiliu kaip Škoda Superb. Ir automobilių apžvalgos Danijoje, Švedijoje ar Norvegijoje tiesiai šviesiai rašo kad Superb yra geresnė už Passat ar A4:Edit:
    • Kitur irgi tas pats. Carwow lygino A4, Passat ir Superb. Nusprendė kad Škoda Superb geriausia.
    • Tas pats is su Audi Q4 vs VW ID4 vs Skoda Enyaq. Beveik visos apžvalgos ir palyginamieji testai išrenka Škoda.

    Bandymui parodyti piniginės storį yra Porsche Macan.

    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.15, 09:45.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Bet ar tikrai Audi A4 yra “pasirodymas prieš kaimynus” lyginant su Škoda Superb ar Toyota atitikmeniu?
    Nu kaip, piniginės storį galima bandyt parodyt. Arba su baziniu modeliu galima vaidinti piniginės storį.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tuščia Audi yra nebent pasirodymui prieš kaimynus, kad va turi Audi. Bet realiai liūdesėlis be n+k moderniai mašinai savaime suprantamų dalykų. Kai už tą pačią kainą gali įsigyt pilną škodą ar tojotą su respektabiliu varikliu. Ir ateityje turėti pigesnę eksploataciją.
    Bet ar tikrai Audi A4 yra “pasirodymas prieš kaimynus” lyginant su Škoda Superb ar Toyota atitikmeniu?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    O kuo blogai Audi A4 už 35k?
    Tuščia Audi yra nebent pasirodymui prieš kaimynus, kad va turi Audi. Bet realiai liūdesėlis be n+k moderniai mašinai savaime suprantamų dalykų. Kai už tą pačią kainą gali įsigyt pilną škodą ar tojotą su respektabiliu varikliu. Ir ateityje turėti pigesnę eksploataciją.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O kuo blogai Audi A4 už 35k?
    O kuo blogai Škoda Superb už 35k?
    Už 35k jau gali "Laurin and Klement" versiją gauti.

    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.15, 08:51.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    O kuo blogai Audi A4 už 35k?
    Pigiausios komplektacijos Audi A4 yra kaip vidutinės komplektacijos Dacia. Dacia vidutinės komplektacijos yra verta savos kainos, A4 pigiausios komplektacijos - nelabai

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Siūlau patikrinti kainas iš naujo. Normalesnės mašinos su normalesne komplektacija jau kainuoja apie 40k, apie Peugeot kosmines kainas net nekalbu.
    O kuo blogai Audi A4 už 35k?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    pigūs automobiliai.
    Nežinau ar vidutines pajamas gaunančiam žmogui 40k yra pigi mašina. Nusiperki už 5-10k gerą naudotą, kurioje dar yra daug likusio resurso ir nesuki galvos.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    kainuoja apie 40k,
    pigūs automobiliai.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    niekas neverčia pirkti premium brandą Skoda, yra reno, fiat, pežo.
    Siūlau patikrinti kainas iš naujo. Normalesnės mašinos su normalesne komplektacija jau kainuoja apie 40k, apie Peugeot kosmines kainas net nekalbu.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    niekas neverčia pirkti premium brandą Skoda, yra reno, fiat, pežo.
    Čia ne bachūrų brendai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Tokias kainas reikia parodyti visiems "ekspertams", kuriems lietuviai neperka naujų mašinų dėl to, kad nudrožtas 20 metų triperis yra arčiau širdies
    niekas neverčia pirkti premium brandą Skoda, yra reno, fiat, pežo.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Taj Mahal


    Gal gali kažkuo pagrįsti?
    Skamba švelniai sakant keistai...
    Niekada neesu turėjęs Škoda, bet manau kad jų automobiliai jau ne pirmus metus yra labai geri ir konkurencingi.



    Edit: dar galiu tau infarktą įvaryti



    Tokias kainas reikia parodyti visiems "ekspertams", kuriems lietuviai neperka naujų mašinų dėl to, kad nudrožtas 20 metų triperis yra arčiau širdies

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.
    Visi škodų pirkėjai save guodžia tuo, kad nusipirko "audi" už pusę kainos.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Neblogai pasaulis pasikeitė per 10 metų

    Prieš 10 metų
    Bugatti has built the most powerful and fastest series roadster worldwide – Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse (2012). The car sets another world speed record.
    • 1,200 PS (882 kW; 1,183 bhp) at 6,400 rpm
    • 1,500 N⋅m (1,100 lb⋅ft) at 3,000–5,000 rpm.
    • 0-100 km/h in 2,60 seconds
    Šiandien
    The Zeekr 001 FR is a 1,265 bhp estate that’ll do 0-62mph in 2.07 seconds (Top Gear)
    Ir tas Zeekr yra šeimyninis automobiliukas. Iš Kinijos.
    Pasirodo "developed in Sweden", bet pristatomas kaip Kinijos gaminys.








    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.14, 10:12.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o Audi?

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
    Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.
    Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.

    P.S. kalbant apie kainas tai ėmiau aukščiausio lygio modelį + susidejau ko norėjau (ACC, šildomas priekinis stiklas ir pan.), galutinė kaina 27,5 K. Aiškų čia prieškovodinė kaina, nes teko 1 m 9 mėn laukti kol atvyks (užsisakiau 2021 rugsėjį, gavau 2023 balandį). Bet dabar kąžka panašaus galima susidėlioti už ~32K. Tad teiginiai, kad paprasčiausi variantai jau lenkia 30K manau yra perdėti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
    Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Matyt kokį BNB vairuotoją prie šviesoforo Octavia RS kaip vaiką padarė.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kas su ta Škoda blogai? Aš iš Vag’inų ir pirkčiau nebent Škoda. Na dar 911

    Komentuoti:

Working...
X