Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu neskatinu automobilių skirtu tiems kurie ant sausainių pakelio tai susidaro vaizdas kad nevairuoju? Kokios problemos susidaro jums asmeniškai nelabia svarbu kaip yra statistika kuri rodo kad aukštesnis kapotas reiškia didesnį šansą žaisti automobilio boulingą

    Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.

    Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.
    Tamstos statistika parodo nebent pieno riebumą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nes iš komentarų susidaro toks vaizdas. Niekad neesu turėjęs problemų dėl žmogaus esančio prieš pat kapoto. Išlendančio ties mašina išvažiuojant galu - yra buvę, išgelbėjo parktronikai. Nors ir stengiuosi visada parkuotis taip, kad išvažiuočiau priekiu. O Panoramos parkingas yra suprojektuotas tų kur ant sausainių pakelio.


    Kad parketnikuose nosis kyla ne tiek daug kiek sėdynė. Nebent susireguliuoja gulom. Bet blogas reguliavimas, kiek matau, labiausiai aktualus padrožtiem BMW sedanam ir Honda Civic.



    Kokia dalis pėsčiųjų yra numušami pajudant iš stovėjimo vietos? Ir dar priekiu. Gale matomumas su moderniom mašinom šikna šiaip ar taip. Ypač su mažais hečbekais. Gelbėja tik kameros, kurias turi dauguma naujų mašinų.
    Jeigu neskatinu automobilių skirtu tiems kurie ant sausainių pakelio tai susidaro vaizdas kad nevairuoju? Kokios problemos susidaro jums asmeniškai nelabia svarbu kaip yra statistika kuri rodo kad aukštesnis kapotas reiškia didesnį šansą žaisti automobilio boulingą

    Kyla nosis kartais ir daugiau, nes gi reikia kad automobilis "Agresyviai" atordytų, na dar kad galėtum ant šaligatvio bortelio važinėtis.

    Na tokios statistikos tai neteko matyt, paprastai statistika apsiriiboja numušimu pagal automobilio tipą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na kodėl visada šita nesąmonė išlenda? Jeigu tk viaruotojui kas nors nepatinka tai visi kiti būtinai turi būti nevairuojantys, lyg tai kaip nors sumenkintų jų argumentus. Tuo laibiau kad jūs tikrai žinote kad vairuoju, juk jau esame apie tai kalbėję.
    Nes iš komentarų susidaro toks vaizdas. Niekad neesu turėjęs problemų dėl žmogaus esančio prieš pat kapoto. Išlendančio ties mašina išvažiuojant galu - yra buvę, išgelbėjo parktronikai. Nors ir stengiuosi visada parkuotis taip, kad išvažiuočiau priekiu. O Panoramos parkingas yra suprojektuotas tų kur ant sausainių pakelio.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu aikštelėse lakstoma kaip greitkelyje tai tada bus vėlu stabdyti, kitu atveju nebus.
    Kai pėstysis yra 10cm priešais - vėlu nesvarbu koks greitis. Nebent stovi ir dar tik ruošiesi pajudėti.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Padaryk tą patį eksperimentą, tik pakelk dėžės aukštį tiek pat kiek sėdynės.
    Kad parketnikuose nosis kyla ne tiek daug kiek sėdynė. Nebent susireguliuoja gulom. Bet blogas reguliavimas, kiek matau, labiausiai aktualus padrožtiem BMW sedanam ir Honda Civic.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    T.y. svarbus minimum kelis kartus per dieną?
    Kokia dalis pėsčiųjų yra numušami pajudant iš stovėjimo vietos? Ir dar priekiu. Gale matomumas su moderniom mašinom šikna šiaip ar taip. Ypač su mažais hečbekais. Gelbėja tik kameros, kurias turi dauguma naujų mašinų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Toks jausmas, kad nevairuojate.
    Na kodėl visada šita nesąmonė išlenda? Jeigu tk viaruotojui kas nors nepatinka tai visi kiti būtinai turi būti nevairuojantys, lyg tai kaip nors sumenkintų jų argumentus. Tuo laibiau kad jūs tikrai žinote kad vairuoju, juk jau esame apie tai kalbėję.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Gatvėje pėsčiųjų atžvilgiu ne mažiau svarbu matyti ne tiesiai prieš kapotą, o į šoną. Pavyzdžiui, kad pėstysis tuoj įžengs į gatvę. Arba išsiparkuojant galu matyti, kad pėstysis tuoj atsidurs ties mašinos galu. Abiem atvejais būtent statramstis yra esminė kliūtis. Kai pėstys bus tiesiai prieš mašiną ir dar tokiu atstumu, kad kapoto aukštis lemtų matomumą - jau bus vėlu stabdyti.
    Jeigu aikštelėse lakstoma kaip greitkelyje tai tada bus vėlu stabdyti, kitu atveju nebus.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Padaryk eksperimentą. Pasidėk prieš save dėže ir pažiūrėk kiek už jos matai sėdėdamas skirtingame aukštyje kitoje dėžės pusėje.
    Padaryk tą patį eksperimentą, tik pakelk dėžės aukštį tiek pat kiek sėdynės.


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Prieš pat kapotą einantis žmogus svarbus nebent išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Visais kitais atvejais kai žmogus atsiduria prieš pat kapotą - nesvarbu ar tu jį matai, ar ne.
    T.y. svarbus minimum kelis kartus per dieną?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
    Nereikia net kiemų, net centre važiuojant pvz. Daugėliškio g. su žemu automobiliu dugnas kabinasi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na vėlgi, kalbate apie kažką pro šalį. Kaip siauras statramstis tau padės matyti kas yra prieš kapotą? Niekaip.
    Toks jausmas, kad nevairuojate. Gatvėje pėsčiųjų atžvilgiu ne mažiau svarbu matyti ne tiesiai prieš kapotą, o į šoną. Pavyzdžiui, kad pėstysis tuoj įžengs į gatvę. Arba išsiparkuojant galu matyti, kad pėstysis tuoj atsidurs ties mašinos galu. Abiem atvejais būtent statramstis yra esminė kliūtis. Kai pėstys bus tiesiai prieš mašiną ir dar tokiu atstumu, kad kapoto aukštis lemtų matomumą - jau bus vėlu stabdyti.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ne, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto.
    Padaryk eksperimentą. Pasidėk prieš save dėže ir pažiūrėk kiek už jos matai sėdėdamas skirtingame aukštyje kitoje dėžės pusėje.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    F150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.
    Prieš pat kapotą einantis žmogus svarbus nebent išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Visais kitais atvejais kai žmogus atsiduria prieš pat kapotą - nesvarbu ar tu jį matai, ar ne.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad nėra to matomumo nebuvimo.

    Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.

    Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.

    JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.

    Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.
    Na vėlgi, kalbate apie kažką pro šalį. Kaip siauras statramstis tau padės matyti kas yra prieš kapotą? Niekaip.

    Ne, aukštesnė sėdėsena neatperka aukštesnio kapoto. F150 kapotas tiek aukštas kad dažnai net žmogaus priešas einančio nesimato. Bet Lietuvoje tokių daug nėra tai neverta naudoti kaip pavyzdžio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose. Ta pati problema yra ir su pickupais, tik Lietuvoje jų nėra daug.
    Kad nėra to matomumo nebuvimo.

    Stori statramsčiai ir mažėjantys langai gale - daugelio naujų mašinų bėda. Ir parketnikai palyginus neblogai laikosi šitame fronte. Blogiausia situacija su mažesniais hečbekais. Pvz kokia Mazda 3 ar Ford Focus.

    Priekyje daugumos parketnikų aukštesnė sėdėsena atperka keliais centimetrais aukštesnį kapotą.

    JAV tai kažkiek daugiau teisybės, nes pas juos daug F150 ir panašių sunkvežimių kur gal ir riboja matomumą (nežinau, nevairavau). Bet pas mus žiūrint į parketnikus nu nesijaučia to ribojamo matomumo.

    Net ir F150 atveju matomumas tiesiai po kapotu svarbu nebent jei išvažiuojant iš stovėjimo vietos tiesiai priekyje prabėgs mažas vaikas. Pamatyt kaip už 50 metrų į perėją išeina žmogus netrukdo nei m3, nei f150, nei fūros gabaritai. O narkotikai (pradedant alkoholiu ir žole) bei telefonai sėkmingai trukdo visoms kėbulo formoms nuo paspirtuko iki autobuso.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose.
    Tavo 1984 metų VW Golf II matomumas ko gero prastesnis, nei vidutiniame šiuolaikiniame "dideliame" automobilyje apkarstytame atstumo jutikliais, kameromis ir t.t.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nu čia toks savotiškas „tyrimas“. Vienas dalykas - kaip autorius sako, labai skiriasi koks Escalade nuo Rav4. Dar pridedam krosoverius ir nelabai įmanoma generalizuoti tokių skirtingų formų. Visų kitų dalykų kontroliavimo irgi nulis.

    Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.
    na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose. Ta pati problema yra ir su pickupais, tik Lietuvoje jų nėra daug.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na kad ir čia, statistika iš Čikagos bet pėstieji nėra kažkuo ypatingai nemirtingi europoje: https://towardsdatascience.com/suvs-...e-de6ce08bac3d
    Nu čia toks savotiškas „tyrimas“. Vienas dalykas - kaip autorius sako, labai skiriasi koks Escalade nuo Rav4. Dar pridedam krosoverius ir nelabai įmanoma generalizuoti tokių skirtingų formų. Visų kitų dalykų kontroliavimo irgi nulis.

    Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kokia statistika? Kiek aš pastebiu pėsčiuosius sunkiausiai pastebi papiktinti nudrožti sedanai ir, ypač, dviejų durų kupė ar hečbekai.
    Na kad ir čia, statistika iš Čikagos bet pėstieji nėra kažkuo ypatingai nemirtingi europoje: https://towardsdatascience.com/suvs-...e-de6ce08bac3d


    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
    Nu jeigu bandai važinėti ant visokių bortelių tai taip. Bet čia tik pliusas, pamoko kad negalima važiuoti ant bortelių.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kokia čia problema pravažiuoti normaliu sedanu? kiemo įvažiavimo borteliai dar ne tokie statųs būna kad prilėtintum dėl pėsčiųjų. Gal pamiršai kad galima važiuoti ir ne maksimaliu greičiu?
    BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na statistika rodo ką kita, kad būtent didesnių automobilių vairuotojai rečiau pastebi pėsčiuosius, ypač vaikus.
    Kokia statistika? Kiek aš pastebiu pėsčiuosius sunkiausiai pastebi papiktinti nudrožti sedanai ir, ypač, dviejų durų kupė ar hečbekai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dėl matomumo, dabar daugumoje naujesnių mašinų tragedija. Stori statramščiai, galinis langas miniatiūrinis. Pavienių parketnikų nebent minimaliai didesnė akla zona tiesiai po kapotu. Nors dažnai yra nuožulni trumpa nosis ir aukštai sėdėdamas matai +/- tą patį.

    Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.

    Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.
    <paveiksliukas>
    Na statistika rodo ką kita, kad būtent didesnių automobilių vairuotojai rečiau pastebi pėsčiuosius, ypač vaikus.

    O tai pagal tą paveiksliuką čia kažkas keisto? Aš panašiai susireguliavęs vien dėl to kad tiesiog patogu.
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	Duobės.jpg Views:	50 Size:	2,79 MB ID:	2057015
    Kokia čia problema pravažiuoti normaliu sedanu? kiemo įvažiavimo borteliai dar ne tokie statųs būna kad prilėtintum dėl pėsčiųjų. Gal pamiršai kad galima važiuoti ir ne maksimaliu greičiu?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
    Man atrodo, jūs tik iš ofiso į sporto klubą, prekybos centrą ir namo važinėjate. Šios dienos fotofiksacija, teko pravažiuoti ir dar kartą pasidžiaugti SUV'o privalumais.Ne tai ne Naujoji Vilnia ir ne Žemieji Paneriai. Tai visai netoli centro, kur už kokių 300 metrų kvadratinis metras kainuoja 4000 eur.

    Click image for larger version

Name:	Duobės.jpg
Views:	312
Size:	2,79 MB
ID:	2057015

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Komfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
    Dėl matomumo, dabar daugumoje naujesnių mašinų tragedija. Stori statramščiai, galinis langas miniatiūrinis. Pavienių parketnikų nebent minimaliai didesnė akla zona tiesiai po kapotu. Nors dažnai yra nuožulni trumpa nosis ir aukštai sėdėdamas matai +/- tą patį.

    Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.

    Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.

    Click image for larger version

Name:	c263bd452c3be8b3013eb7adf4b04cfa.png
Views:	307
Size:	711,5 kB
ID:	2057018
    Paskutinis taisė mantasm; 2023.06.12, 14:48.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kalbam apie parkavimą ne prie šaligatvių, plius dar parkavimas išilgai irgi su suv'u lengvesnis.
    Matomumas ir važiavimo komfortas beabejo geresnis iš aukšciau, pavažinėkite suprasite.
    Na ir kiek to parkavimo ne prie šaligatvių yra vilniuje? Parkavimui išilgai SUVas neturi reišmės, nebent tai kad sunkiau matyti kur yra kliūtis dėl peraukšto kapoto.

    Komfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
    Gal per iškilią perėją irgi dugną kabindavote? Nebuvo taip kad tiesiog automobilis per žemai kabėjo?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Man atrodo jūs apskritai Vilniuje niekur nevairuojat, nes visai nesigaudot realybėje.
    Na Karoliniškių kiemuose realybėje nebuvęs, tačiau pasivažinėjus su google street view kiemai atrodo identiškai visiems kitiems sovietinių daugiabučių kiemams. Ir be abejo kiemuose pilna sedanų ir hečbekų, matyt jie atvažiuoja naudojantis kažkokia teleportacine technologija. Gal kaip Rusnėje įveža su traktoriumi?
    Žiemą irgi nematau kodėl būtent pas jus provėžos būtų didesnės už kitų sovietmečio gatvių ir kiemų. Nu nebent ant pievos pastatote, tada tikrai gali reikėti sunkiosios technikos išsikrapštyti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
    Man atrodo jūs apskritai Vilniuje niekur nevairuojat, nes visai nesigaudot realybėje.

    Komentuoti:

Working...
X