Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomizmas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Osle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.
    ​​​​​Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.

    https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/
    Galėjo pabandymui nupirkti kokius 10 autobusų, pasižiūrėti kaip pasiteisins jų klimate. Bet tikrai ne 320 iš karto

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.
    Paskutinį kartą Ciurichas pirko dyzelinius busus 2015 metais. Dabar visi eina hibridiniai arba bateriniai. Netgi šveicarų tarpmiestiniai PostBusai kitamet turės 100 elektrobusų, o iki 2040 iškeltas tikslas visiškai atsisakyt iškastinio kuro busų.

    Ciuriche, Bazelyje ar Ženevoje nevažinėja jokie dyzeliai miesto centre, viskas beveik ant bėgių arba elektriniai, hibridiniai arba bateriniai troleibusai. Dyzeliai tik periferijose.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.
    Be abejo, tik čia daug sudėtingesnė situacija. Dėl troleibusų kažkoks įsikalimas kad jie blogis, o dėl tramvajų, gal ir bus kažkas vizijose iki 2040-2050 metų, o gal ir ne. Net jei nusileis iš dangaus Kalėdų senelis ir padovanos Vilniui tramvajų (tai neabejotinai realiausias tramvajaus atsiradimo Vilniuje scenarijus), autobusų vis tiek reikės.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Vandenilinių autobusų žadama 16 vnt, be termino, kada jie gali atsirasti. VVT šiuo metu naudoja 350 dyzelinių autobusų. Pažiūrėkite ir į senus troleibusus ir sugrįžkite ant žemės.
    Įtariu kad ir šis projektas toli gražu nebus užbaigtas per metus, net jei po jo užbaigimo keletą metų būtų daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje nei yra dabar, nemanau kad tai labai rimtas argumentas kad tokios plėtros šioje vietoje tik būtent dėl šios priežasties nereikia. Dyzelinių autobusų spėčiau neišvengiamai mažės, jei ne po kelių, tai kad ir po 5+ metų. Keli metai su daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje (jei taip bus) nėra labai rimtas argumentas, tik tiek. O šiaip neįsigilinęs, gal tikrai geriau padaryti kažkokią konversiją ir iškelti kažkur kitur, dėl to nesiginčysiu.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.
    Akivaizdu, kad plėtoti reikia tramvajų, troleibusus ir jo tinklą, bet visiems gi laidai trukdo gyvent, tai ir turim šudiniausia VT tarp ES sostinių.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Labai didelis klausimas, ar ji čia reikalinga.
    Tai aišku, kad ne! Ir taip perka su vaizdu į autobusų angarus ir atitinkamais garsais ir kvapais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Su ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
    Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Nors nauji autobusai ir dyzeliniai, bet jų tiek taršos, tiek triukšmo lygio su prieš tai buvusiais autobusais lyginti net nereikėtų. <...> protinga strategija, prioritetą teikiant atnaujinti visą autobusų parką, kad ir dyzeliniais atuobusais, o ne perkant kokius nors elektrobusus atnaujinti trečdalį parko, o likusius du trečdalius paliekant 30 metų senumo itin taršius ir itin triukšmingus autobusus.
    Tai kad šiuo metu autobusų pirkimo numatyta, nei dyzelinių, nei kitokių ir didelę parko dalį sudaro 2004-2007 metų Volvo autobusai. Gal žinote tiksliau, kiek santykinai naujų (iki 5 metų senumo) autobusų VVT turi?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Vos prieš 5 metus tose pačiose Viršuliškėse dar bazavosi tokie autobusai:


    Nors nauji autobusai ir dyzeliniai, bet jų tiek taršos, tiek triukšmo lygio su prieš tai buvusiais autobusais lyginti net nereikėtų. Deja, Lietuva nėra Kataras ir neturi lyčnų milijardų, dėl to turint limituotą biudžetą buvo pasirinkta, mano supratimu, protinga strategija, prioritetą teikiant atnaujinti visą autobusų parką, kad ir dyzeliniais atuobusais, o ne perkant kokius nors elektrobusus atnaujinti trečdalį parko, o likusius du trečdalius paliekant 30 metų senumo itin taršius ir itin triukšmingus autobusus. Kai tie nauji autobusai atitarnaus, po kokių 5 metų ar pan., jau ir elektrobusų technologijos bus pažengusios ir juos galima bus pirkti už protingą kainą, o ne kaip prabangos prekę. Dėl to dar 5 metus reikėtų 'pakentėti', nors prisimenant kokie autobusai Vilniaus gatvėmis važinėjo dar ne taip seniai, tai aš nežinau ar tie nauji autobusai yra jau tokia didelė kančia.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...
    Osle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.
    ​​​​​Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.

    https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Su ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
    Vandenilinių autobusų žadama 16 vnt, be termino, kada jie gali atsirasti. VVT šiuo metu naudoja 350 dyzelinių autobusų. Pažiūrėkite ir į senus troleibusus ir sugrįžkite ant žemės.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Su ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...
    Kinija gali sau leist finansiškai neapsimokančius sprendimus norint subsidijuoti vietinę pramonę. Mūsų atveju pirkti techniškai prastą gaminį už brangiai ir šerti kitas ekonomikas neapsimoka.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Troleibusų plėtros nesimato, o elektriniai kol kas techniškai dar nelabai tinkamas sprendimas. Tai matyt dar ilgai.
    Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Troleibusų plėtros nesimato, o elektriniai kol kas techniškai dar nelabai tinkamas sprendimas. Tai matyt dar ilgai.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    O ar ilgai mes dar turėsim tuos triukšmingus dyzelinius autobusus? Ir kada bus realizuotas šis projektas?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nuostabu! Tiesiog nuostabu, viduryje gyvenamųjų rajonų, vietoje pėsčiųjų promenados, kavinių ir parduotuvėlių, autobusų parkas. Sveikinu ir ploju atsistojęs! Tai net geriau, nei prišikti viduryje svetainės, kai visa šeima susirinko vakarieniauti.
    Blogai yra ne parkas (jis vis tiek kažkur turi būti), o tai, kad vis dar važinėjame dyzeliniais autobusais.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nematau čia nei tavo įkeltų vaizdų, nei jokio linko į kokį pdfą. Ar čia bandai pasakyt, kad galima gaut iš projektuotojų?
    Taip, sorry. Bandyk kreiptis į VVT ar Maspro.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nematau čia nei tavo įkeltų vaizdų, nei jokio linko į kokį pdfą. Ar čia bandai pasakyt, kad galima gaut iš projektuotojų?

    Komentuoti:

Working...
X