Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Gal kažkam pasirodys kaip silpnas argumentas, bet gyventi prie VT depų apsimoka vien dėl to, kad gali namo grįžti ir po 23.30 kiekvieną dieną. Čia dar klausimas nuo ko bus didesnis triukšmas, ar nuo autobusų, ar nuo a̶u̶t̶o̶s̶t̶r̶a̶d̶ų Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto.
- 8 patinka
-
Pasikartosiu - tos vietos ir situacijos gerai nežinau, gal ir geresnis sprendimas parko iškėlimas/konversija. Tik jei iš principo ten tinkama vieta tokiam objektui, tai max keli metai didesnio kiekio dyzelinių autobusų pabuvimo (o gal ir nei vienų metų, neaišku kokie šios plėtros terminai/kokie autobusų parko atnaujinimo terminai) man neatrodo kaip labai rimta priežastis kad vien dėl jos būtų priimami sprendimai iškelti visą parką. Tik tiek, jei maršrutų planavimo + žemės kainos ir t.t. argumentai rodo kad iškėlimas tikrai yra racionalus sprendimas, tada aš už.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Jeigu bent vieną vakarą/naktį išgirstumėt dyzelinio autobuso keliamą triukšmą, nustebtumėt. Toks parko plėtimas galėjo būti darytas prieš 10 metų, nors jau tada stovėjo pora 23 aukštų namų ir egzistavo Viršuliškių skg. vizija.
Šiuolaikinėje šalyje, po 5+ metų būtų planai nebent iškelti tokius objektus į laukus už miesto ribos. Kas beje, būtų racionalu ir iš žemės kainos, ir iš maršrutų, kurie prasidėtų rytais ir pasibaigtų vakarais tolimiausiuose nuo centro taškuose, kas leistų sumažinti nulinę ridą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu bent vieną vakarą/naktį išgirstumėt dyzelinio autobuso keliamą triukšmą, nustebtumėt. Toks parko plėtimas galėjo būti darytas prieš 10 metų, nors jau tada stovėjo pora 23 aukštų namų ir egzistavo Viršuliškių skg. vizija.Parašė Edd Rodyti pranešimą
Įtariu kad ir šis projektas toli gražu nebus užbaigtas per metus, net jei po jo užbaigimo keletą metų būtų daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje nei yra dabar, nemanau kad tai labai rimtas argumentas kad tokios plėtros šioje vietoje tik būtent dėl šios priežasties nereikia. Dyzelinių autobusų spėčiau neišvengiamai mažės, jei ne po kelių, tai kad ir po 5+ metų. Keli metai su daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje (jei taip bus) nėra labai rimtas argumentas, tik tiek. O šiaip neįsigilinęs, gal tikrai geriau padaryti kažkokią konversiją ir iškelti kažkur kitur, dėl to nesiginčysiu.
Šiuolaikinėje šalyje, po 5+ metų būtų planai nebent iškelti tokius objektus į laukus už miesto ribos. Kas beje, būtų racionalu ir iš žemės kainos, ir iš maršrutų, kurie prasidėtų rytais ir pasibaigtų vakarais tolimiausiuose nuo centro taškuose, kas leistų sumažinti nulinę ridą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Galėjo pabandymui nupirkti kokius 10 autobusų, pasižiūrėti kaip pasiteisins jų klimate. Bet tikrai ne 320 iš kartoParašė DJ+ Rodyti pranešimąOsle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.
Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.
https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Paskutinį kartą Ciurichas pirko dyzelinius busus 2015 metais. Dabar visi eina hibridiniai arba bateriniai. Netgi šveicarų tarpmiestiniai PostBusai kitamet turės 100 elektrobusų, o iki 2040 iškeltas tikslas visiškai atsisakyt iškastinio kuro busų.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.
Ciuriche, Bazelyje ar Ženevoje nevažinėja jokie dyzeliai miesto centre, viskas beveik ant bėgių arba elektriniai, hibridiniai arba bateriniai troleibusai. Dyzeliai tik periferijose.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Be abejo, tik čia daug sudėtingesnė situacija. Dėl troleibusų kažkoks įsikalimas kad jie blogis, o dėl tramvajų, gal ir bus kažkas vizijose iki 2040-2050 metų, o gal ir ne. Net jei nusileis iš dangaus Kalėdų senelis ir padovanos Vilniui tramvajų (tai neabejotinai realiausias tramvajaus atsiradimo Vilniuje scenarijus), autobusų vis tiek reikės.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įtariu kad ir šis projektas toli gražu nebus užbaigtas per metus, net jei po jo užbaigimo keletą metų būtų daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje nei yra dabar, nemanau kad tai labai rimtas argumentas kad tokios plėtros šioje vietoje tik būtent dėl šios priežasties nereikia. Dyzelinių autobusų spėčiau neišvengiamai mažės, jei ne po kelių, tai kad ir po 5+ metų. Keli metai su daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje (jei taip bus) nėra labai rimtas argumentas, tik tiek. O šiaip neįsigilinęs, gal tikrai geriau padaryti kažkokią konversiją ir iškelti kažkur kitur, dėl to nesiginčysiu.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Vandenilinių autobusų žadama 16 vnt, be termino, kada jie gali atsirasti. VVT šiuo metu naudoja 350 dyzelinių autobusų. Pažiūrėkite ir į senus troleibusus ir sugrįžkite ant žemės.
Komentuoti:
-
Akivaizdu, kad plėtoti reikia tramvajų, troleibusus ir jo tinklą, bet visiems gi laidai trukdo gyvent, tai ir turim šudiniausia VT tarp ES sostinių.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Tai aišku, kad ne! Ir taip perka su vaizdu į autobusų angarus ir atitinkamais garsais ir kvapais.Parašė digital Rodyti pranešimąLabai didelis klausimas, ar ji čia reikalinga.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su ES parama labiau apsimokėtų troleibusai. Arba tramvajus.Parašė Edd Rodyti pranešimąSu ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad šiuo metu autobusų pirkimo numatyta, nei dyzelinių, nei kitokių ir didelę parko dalį sudaro 2004-2007 metų Volvo autobusai. Gal žinote tiksliau, kiek santykinai naujų (iki 5 metų senumo) autobusų VVT turi?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNors nauji autobusai ir dyzeliniai, bet jų tiek taršos, tiek triukšmo lygio su prieš tai buvusiais autobusais lyginti net nereikėtų. <...> protinga strategija, prioritetą teikiant atnaujinti visą autobusų parką, kad ir dyzeliniais atuobusais, o ne perkant kokius nors elektrobusus atnaujinti trečdalį parko, o likusius du trečdalius paliekant 30 metų senumo itin taršius ir itin triukšmingus autobusus.
Komentuoti:
-
Vos prieš 5 metus tose pačiose Viršuliškėse dar bazavosi tokie autobusai:

Nors nauji autobusai ir dyzeliniai, bet jų tiek taršos, tiek triukšmo lygio su prieš tai buvusiais autobusais lyginti net nereikėtų. Deja, Lietuva nėra Kataras ir neturi lyčnų milijardų, dėl to turint limituotą biudžetą buvo pasirinkta, mano supratimu, protinga strategija, prioritetą teikiant atnaujinti visą autobusų parką, kad ir dyzeliniais atuobusais, o ne perkant kokius nors elektrobusus atnaujinti trečdalį parko, o likusius du trečdalius paliekant 30 metų senumo itin taršius ir itin triukšmingus autobusus. Kai tie nauji autobusai atitarnaus, po kokių 5 metų ar pan., jau ir elektrobusų technologijos bus pažengusios ir juos galima bus pirkti už protingą kainą, o ne kaip prabangos prekę. Dėl to dar 5 metus reikėtų 'pakentėti', nors prisimenant kokie autobusai Vilniaus gatvėmis važinėjo dar ne taip seniai, tai aš nežinau ar tie nauji autobusai yra jau tokia didelė kančia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Osle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...
Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.
https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vandenilinių autobusų žadama 16 vnt, be termino, kada jie gali atsirasti. VVT šiuo metu naudoja 350 dyzelinių autobusų. Pažiūrėkite ir į senus troleibusus ir sugrįžkite ant žemės.Parašė Edd Rodyti pranešimąSu ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su ES parama vis tiek neapsimoka? Jei ne elektriniai, tai hibridai, Benkunsko dujom (vandenilis)?
Komentuoti:
-
Kinija gali sau leist finansiškai neapsimokančius sprendimus norint subsidijuoti vietinę pramonę. Mūsų atveju pirkti techniškai prastą gaminį už brangiai ir šerti kitas ekonomikas neapsimoka.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ar tikrai ilgai? Kinijoje kai kuriuose miestuose jau 5 metai kaip važinėja tik elektriniai autobusai...Parašė mantasm Rodyti pranešimąTroleibusų plėtros nesimato, o elektriniai kol kas techniškai dar nelabai tinkamas sprendimas. Tai matyt dar ilgai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Troleibusų plėtros nesimato, o elektriniai kol kas techniškai dar nelabai tinkamas sprendimas. Tai matyt dar ilgai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O ar ilgai mes dar turėsim tuos triukšmingus dyzelinius autobusus? Ir kada bus realizuotas šis projektas?
Komentuoti:
Komentuoti: