Parašė Kitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Dvipusio. Bet pas mus kažkaip visiškai nemadinga, tokiose gatvėse, kurios potencialiai bus užstatomos automobiliais, bent vienoje pusėje įrengti parkavimo vietas. O vietos tam yra, tačiau pasirenkama tarp šaligatvių ir sklypų ribų palikti siauras vejos juostas.
- 4 patinka
-
Čia vienpusio eismo gatvė?Parašė digital Rodyti pranešimąBaigta tiesti ir atidaryta Poligrafijos gatvė:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nėra taip blogai, aš jau koks būnu kritiškas, bet šiuo atveju toks radikalus nebūčiau. Blogai yra todėl, kad nėra perimetrinio užstatymo. Plynam lauke prismaigstyta be ryšio didžiulių bokštų, o ir daugiabučiai taip styro kaip kelmai. Antra tai tie purvo (tipo bus kažkada žolė?) plotai. Ypač ten ,kur yra nuolydis, tai garantuotas purvo generatorius. Na, bet reikia pateisinti mūsų šalies šūkį "Lietus, purvas ir tamsa - tai gimtoji Lietuva"!
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Labai trūksta spalvų, viskas tik balta, juoda ir pilka. Na ir dar rudi suoliukai...
Komentuoti:
-
Nemažina jokių kamščių ten niekas. Gal net atvirkščiai, ten dirbantiems yra sunkiau iki ten davažiuoti, nei, pavyzdžiui, iki centro, kur bent jau yra daug VT galimybių iš visų miesto vietų.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
RMTransit šitą temą biškį kabina
Multi-centre idėja nėra savaime bloga, bet ji tinka nebent megapoliams su 10-15mln ar daugiau gyventojų, kur fiziškai nebeįmanoma sutalpinti visų objektų viename "centre" net su high-capacity viešuoju transportu. Europoje tokių miestų išvis nėra, niekada nebus ir tie, kas galvoja, kad Vilniuje kažkokiu būdu gali veikti šitas multi-centre konceptas, elementariai nesusigaudo, apie ką kalba.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip bet yra 1 bet: dirbantis tam tikroje įmonėje ir besinuomojantis butą tikėtina nuomosis kuo arčiau darbo, o ne liks fiksuotoje vietoje net jei įmonė pakeitė lokacijąParašė VLR Rodyti pranešimą
Paprastai biurai nesamdo žmonių pagal jų gyvenamąją vietą, o samdo iš viso miesto ar net regiono.
Komentuoti:
-
Galima nebūti kritiškam ir viską nurašyti, bet labai apmaudu, kad be kažkokių esminių investicijų ar "kostmodromo" buvo galima padaryti tiesiog žymiai geriau. Nu, pavyzdžiui, kaip Arenastaden (streetview), kuris, nors ir not great, not terrible pagal šiuolaikinio urbanizmo madas, bet yra belenkiek tūkstančių kartų geriau už tą jovalą, kuris padarytas Viršuliškių skersgatvyje. Na arba bent jau kažką panašesnio į Ozo parką, kuris, nors ir š, bet visgi nėra visiškai apgailėtinas beviltiškas š. O vat su Viršuliškių skersgatviu gavosi būtent visiškai apgailėtinas beviltiškas š.Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Irgi nebūčiau toks kritiškas. Tas po 2000-ųjų užstatymas lievas, bet dabartiis statybų bumas toje vietoje bei viešos erdvės-parko padarymas padarys tą vietą daugiau mažiau patrauklia viso to, kas yra aplink kontekste. Turime ką turime.Paskutinis taisė John; 2024.02.25, 16:05.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Paprastai biurai nesamdo žmonių pagal jų gyvenamąją vietą, o samdo iš viso miesto ar net regiono. Dėl to, jei biuras išsikelia, tarkime, iš NMC į Viršuliškes:Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
- žmonės iš aplinkinių rajonų gauna galimybę pasiekti darbo vietą pėsčiomis ir atsisakyti automobilių
- žmonės gyvenantys centre ar apylinkėse turi pradėti naudotis automobiliais ar VT kelionėms į darbą, o kadangi centras ir jo apylinkės yra gausiau apgyvendinti, kelionių į darbą skaičius, be jokios abejonės, tik išauga.
- žmonėms, kurie gyvena kitame miesto gale (ne centre), pasunkėja kelionės VT, nes į centrą visada bus daugiau maršrutų nei į Viršuliškes, tad atsiranda pasikeitimai ir (ir taip jau katastrofiškai blogi) variantai VT dar suprastėja
Šitas kolchoz-modernistinis šlapias sapnas apie ofisų paskirstymą po miestą tam, kad 'pasiskirstytų srautai' veikia tik jei visi į darbą važiuoja automobiliais (kas irgi yra kolchoz-modernistų šlapias sapnas). Normaliame mieste taip dalykai neveikia. Aš palaikau maišytus ofisų ir gyvenamų namų rajonus, bet būtent tokiam planavimui ir reikia geriausio VT. Be jokios abejonės, pro Viršuliškes turi eiti LRT linija Pilaitė - Viršuliškės - NMC, kad šis rajonas veiktų gerai. Taip pat būtina jame planuoti miesto komerciją (kaip jau rašiau) ir rezultatas gali gautis stebėtinai neblogas.
Kvestionuoti A juostų reikalingumą tokio dydžio mieste ir tokiame tankyje jau reikia būti, nepyk, truputį ufonautu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Irgi nebūčiau toks kritiškas. Tas po 2000-ųjų užstatymas lievas, bet dabartiis statybų bumas toje vietoje bei viešos erdvės-parko padarymas padarys tą vietą daugiau mažiau patrauklia viso to, kas yra aplink kontekste. Turime ką turime.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Urbanizmo požiūriu šūdas taip, bet verslo ir gyvenamųjų miksas yra gerai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Urbanizmo požiūriu šūdas taip, bet verslo ir gyvenamųjų miksas yra gerai.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šitas rajonas išskirtinis nebent tuo, kad statant jį visiškai nuo nulio ir bandant pastatyt "NMC 2" gavosi toks "miegamasis šūdas", kad bet kuris sovietinis rajonas gali laisvai būti laikomas žymiai pranašesniu už šitą urbanistinę nesąmonę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šitas rajonas išskirtinis nebent tuo, kad statant jį visiškai nuo nulio ir bandant pastatyt "NMC 2" gavosi toks "miegamasis šūdas", kad bet kuris sovietinis rajonas gali laisvai būti laikomas žymiai pranašesniu už šitą urbanistinę nesąmonę.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pats pastatas sulaikys dulkes, teršalus ir, aišku, triukšmą kur kas geriau, nei medžiai. O jame vis tiek bus įdiegtos modernios oro cirkuliacijos ir filtravimo sistemos, tad ten dirbantiems dėl to tikrai blogiau nebus. Didelė dalis Vilniaus ofisynu yra šalia didelių kelių, bet oro kokybė juose yra žymiai geresnė nei visuose iki vieno 'prie gamtos' esančių komiblokų. Tad laimi visi. Svarbiausia tik, kad didesnis tankis ir darbo vietų skaičius reikštų ir daugiau miesto, t.y. geresnį VT ir daugiau miestietiškos komercijos.Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimą
Dulkėms ir teršalams sulaikyti.
- 2 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: