Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Globalus
    replied
    Skylum
    Click image for larger version

Name:	P40301-173934.jpg
Views:	816
Size:	1,22 MB
ID:	2116602 Click image for larger version

Name:	P40301-173947.jpg
Views:	822
Size:	1,33 MB
ID:	2116603 Click image for larger version

Name:	P40301-174136.jpg
Views:	822
Size:	1,42 MB
ID:	2116604 Click image for larger version

Name:	P40301-174157.jpg
Views:	820
Size:	1,36 MB
ID:	2116605 Click image for larger version

Name:	P40301-174434.jpg
Views:	817
Size:	1,23 MB
ID:	2116601 Click image for larger version

Name:	P40301-174340.jpg
Views:	856
Size:	1,11 MB
ID:	2116600

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Newton'as nestabdo:

    Paskutinis taisė Nikas; 2024.03.12, 10:05.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Dar keletas foto
    Click image for larger version

Name:	P40301-173400.jpg
Views:	1410
Size:	1,17 MB
ID:	2115943 Click image for larger version

Name:	P40301-172855.jpg
Views:	1460
Size:	1,17 MB
ID:	2115941 Click image for larger version

Name:	P40301-173153.jpg
Views:	1407
Size:	939,7 kB
ID:	2115942

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Nėra taip blogai, aš jau koks būnu kritiškas, bet šiuo atveju toks radikalus nebūčiau. Blogai yra todėl, kad nėra perimetrinio užstatymo. Plynam lauke prismaigstyta be ryšio didžiulių bokštų, o ir daugiabučiai taip styro kaip kelmai. Antra tai tie purvo (tipo bus kažkada žolė?) plotai. Ypač ten ,kur yra nuolydis, tai garantuotas purvo generatorius. Na, bet reikia pateisinti mūsų šalies šūkį "Lietus, purvas ir tamsa - tai gimtoji Lietuva"!

    Komentuoti:


  • silkiokas69
    replied
    Labai trūksta spalvų, viskas tik balta, juoda ir pilka. Na ir dar rudi suoliukai...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kokia žiauriai nejauki aplinka.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Sky office
    Click image for larger version

Name:	P40301-172628.jpg
Views:	1704
Size:	1,21 MB
ID:	2115758 Click image for larger version

Name:	P40301-172740.jpg
Views:	1699
Size:	1,05 MB
ID:	2115755 Click image for larger version

Name:	P40301-172652.jpg
Views:	1707
Size:	1,10 MB
ID:	2115757 Click image for larger version

Name:	P40301-172949.jpg
Views:	1716
Size:	1,38 MB
ID:	2115760 Click image for larger version

Name:	P40301-173010.jpg
Views:	1720
Size:	1,51 MB
ID:	2115759 Click image for larger version

Name:	P40301-173754.jpg
Views:	1692
Size:	1,05 MB
ID:	2115756 Click image for larger version

Name:	P40301-173704.jpg
Views:	1724
Size:	855,7 kB
ID:	2115754

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Newton
    Click image for larger version

Name:	P40301-174802.jpg
Views:	2028
Size:	1,40 MB
ID:	2115568 Click image for larger version

Name:	P40301-174936.jpg
Views:	1974
Size:	1,63 MB
ID:	2115569

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Šis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
    Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
    Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
    Nemažina jokių kamščių ten niekas. Gal net atvirkščiai, ten dirbantiems yra sunkiau iki ten davažiuoti, nei, pavyzdžiui, iki centro, kur bent jau yra daug VT galimybių iš visų miesto vietų.

    RMTransit šitą temą biškį kabina


    Multi-centre idėja nėra savaime bloga, bet ji tinka nebent megapoliams su 10-15mln ar daugiau gyventojų, kur fiziškai nebeįmanoma sutalpinti visų objektų viename "centre" net su high-capacity viešuoju transportu. Europoje tokių miestų išvis nėra, niekada nebus ir tie, kas galvoja, kad Vilniuje kažkokiu būdu gali veikti šitas multi-centre konceptas, elementariai nesusigaudo, apie ką kalba.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Paprastai biurai nesamdo žmonių pagal jų gyvenamąją vietą, o samdo iš viso miesto ar net regiono.
    Taip bet yra 1 bet: dirbantis tam tikroje įmonėje ir besinuomojantis butą tikėtina nuomosis kuo arčiau darbo, o ne liks fiksuotoje vietoje net jei įmonė pakeitė lokaciją

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Irgi nebūčiau toks kritiškas. Tas po 2000-ųjų užstatymas lievas, bet dabartiis statybų bumas toje vietoje bei viešos erdvės-parko padarymas padarys tą vietą daugiau mažiau patrauklia viso to, kas yra aplink kontekste. Turime ką turime.
    Galima nebūti kritiškam ir viską nurašyti, bet labai apmaudu, kad be kažkokių esminių investicijų ar "kostmodromo" buvo galima padaryti tiesiog žymiai geriau. Nu, pavyzdžiui, kaip Arenastaden (streetview), kuris, nors ir not great, not terrible pagal šiuolaikinio urbanizmo madas, bet yra belenkiek tūkstančių kartų geriau už tą jovalą, kuris padarytas Viršuliškių skersgatvyje. Na arba bent jau kažką panašesnio į Ozo parką, kuris, nors ir š, bet visgi nėra visiškai apgailėtinas beviltiškas š. O vat su Viršuliškių skersgatviu gavosi būtent visiškai apgailėtinas beviltiškas š.
    Paskutinis taisė John; 2024.02.25, 15:05.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Šis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
    Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
    Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
    Paprastai biurai nesamdo žmonių pagal jų gyvenamąją vietą, o samdo iš viso miesto ar net regiono. Dėl to, jei biuras išsikelia, tarkime, iš NMC į Viršuliškes:
    - žmonės iš aplinkinių rajonų gauna galimybę pasiekti darbo vietą pėsčiomis ir atsisakyti automobilių
    - žmonės gyvenantys centre ar apylinkėse turi pradėti naudotis automobiliais ar VT kelionėms į darbą, o kadangi centras ir jo apylinkės yra gausiau apgyvendinti, kelionių į darbą skaičius, be jokios abejonės, tik išauga.
    - žmonėms, kurie gyvena kitame miesto gale (ne centre), pasunkėja kelionės VT, nes į centrą visada bus daugiau maršrutų nei į Viršuliškes, tad atsiranda pasikeitimai ir (ir taip jau katastrofiškai blogi) variantai VT dar suprastėja

    Šitas kolchoz-modernistinis šlapias sapnas apie ofisų paskirstymą po miestą tam, kad 'pasiskirstytų srautai' veikia tik jei visi į darbą važiuoja automobiliais (kas irgi yra kolchoz-modernistų šlapias sapnas). Normaliame mieste taip dalykai neveikia. Aš palaikau maišytus ofisų ir gyvenamų namų rajonus, bet būtent tokiam planavimui ir reikia geriausio VT. Be jokios abejonės, pro Viršuliškes turi eiti LRT linija Pilaitė - Viršuliškės - NMC, kad šis rajonas veiktų gerai. Taip pat būtina jame planuoti miesto komerciją (kaip jau rašiau) ir rezultatas gali gautis stebėtinai neblogas.

    Kvestionuoti A juostų reikalingumą tokio dydžio mieste ir tokiame tankyje jau reikia būti, nepyk, truputį ufonautu.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Urbanizmo požiūriu šūdas taip, bet verslo ir gyvenamųjų miksas yra gerai.
    Irgi nebūčiau toks kritiškas. Tas po 2000-ųjų užstatymas lievas, bet dabartiis statybų bumas toje vietoje bei viešos erdvės-parko padarymas padarys tą vietą daugiau mažiau patrauklia viso to, kas yra aplink kontekste. Turime ką turime.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Šitas rajonas išskirtinis nebent tuo, kad statant jį visiškai nuo nulio ir bandant pastatyt "NMC 2" gavosi toks "miegamasis šūdas", kad bet kuris sovietinis rajonas gali laisvai būti laikomas žymiai pranašesniu už šitą urbanistinę nesąmonę.
    Urbanizmo požiūriu šūdas taip, bet verslo ir gyvenamųjų miksas yra gerai.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Šis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
    Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
    Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
    Šitas rajonas išskirtinis nebent tuo, kad statant jį visiškai nuo nulio ir bandant pastatyt "NMC 2" gavosi toks "miegamasis šūdas", kad bet kuris sovietinis rajonas gali laisvai būti laikomas žymiai pranašesniu už šitą urbanistinę nesąmonę.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Šis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
    Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
    Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimą

    Dulkėms ir teršalams sulaikyti.
    Pats pastatas sulaikys dulkes, teršalus ir, aišku, triukšmą kur kas geriau, nei medžiai. O jame vis tiek bus įdiegtos modernios oro cirkuliacijos ir filtravimo sistemos, tad ten dirbantiems dėl to tikrai blogiau nebus. Didelė dalis Vilniaus ofisynu yra šalia didelių kelių, bet oro kokybė juose yra žymiai geresnė nei visuose iki vieno 'prie gamtos' esančių komiblokų. Tad laimi visi. Svarbiausia tik, kad didesnis tankis ir darbo vietų skaičius reikštų ir daugiau miesto, t.y. geresnį VT ir daugiau miestietiškos komercijos.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

    Vilniuje asfalto ir betono laukų yra labai mažai, užtat nereikalingų pievų ir šabakštynų milijonas. Ir šiaip, yra planai likusią to miško/šabakštyno dalį paversti parku, todėl tavo komentaras yra nepagrįstai neurotinis.
    Rutkausko 6, Vilnius Outlet, Banginis, Akropolis - visur aplink asfalto parkingų laukai. Jau geriau tokie šabakštynai, nei tokia "urbanizacija". Pievas keičiant parkingais nekuriamas tankumas, o daromas Detroitas prieš 60 metų...

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dabartinių ir būsimų pastatų komercinius aukštus jungianti promenada, šalia kurios galima statyti daugiau mažaaukštės komercijos (ją pratęsiant į šabakštynus)? Aišku su papildomom investicijom ir planavimu iš VMS.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nesu tikras kaip tu tą tiksliai įsivaizduoji, bet beveik visuose planuojamuose (ir statomuose) projektuose yra numatyta komercija pirmuose aukštuose, promenadų, tiesa, lyg ir ne.

    Komentuoti:

Working...
X