Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    kaip ji idomiai ten ipaise tiesiai i zaluma nu lol, aisku kad sklypas bus visiskai sulygintas su zeme
    Negi ant medžių pastatą statysi? Šiaip panašus medžių ruožas būtų buvęs vertingas vidury rajono apsuptas aukštybinių pastatų, kam jo reikia prie to greitkelio?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    "Visuomeninės paskirties pastatas Juozo Rutkausko g. 4"
    kaip ji idomiai ten ipaise tiesiai i zaluma nu lol, aisku kad sklypas bus visiskai sulygintas su zeme

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    "Visuomeninės paskirties pastatas Juozo Rutkausko g. 4"
    Attached Files

    Komentuoti:


  • mki
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    [..] Ir kavinių įvairesnių atsirastų, ir paslaugų (paštomatai, kirpyklos ir t.t.), ir ex'Prizma atgautų normalaus PC paskirtį ar atsirastų dar vienas PC pirmame pastato aukšte. Ir pasivaikščioti mieste galėtum nevažiuodamas į miestą..
    Kad ir kaip moderniai, bet čia niekaip nebus ta vieta kuri taptų tokių traukos centru, kad būtų verta dykai pasivaikčioti, nes tam tinka arba teritorija palei upę arba žalia zona/parkas arba senamiestis. Pvz. Žirmūnų outletas tikrai nėra ta vieta kur norisi tesiog pasivaikčioti ar matyti po langais šita asfaltuotą balaganą su keliom kavinių salelėm. Ne geriau Žirmūnų teritorijoje prie/už banginio PC. Kas iš to kad ten visur pirmi aukštai komercija ir pilna kažkokių parduotuvių/stomatologinių ir pan. Nejauku ten, negyva aplinka. Užsuki su auto kažką pirkti ir varai iš ten kuo greičiau.

    O kad ex'Prizma atgautų normalaus PC paskirtį ar atsirastų dar vienas PC pirmame pastato aukšte tai visi to labai tikimes, nes tai jau esamas objektas ir jis neisnaudojamas pagal paskirti.
    Paskutinis taisė mki; 2024.01.08, 12:38.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Bet kokie mes visi skirtingi. Aš apžiūrinėjau Skylum ir truputį svarsčiau kaip gyvenimo vietą. Nesakau, jog VTP kažkas baisaus, gal net įdomu būtų matyti kaip kasdien užsipildo parkas. Bet jeigu lyginti su nauju daugiabusčių + verslo + prekybos kvartalu, tai vienareikšmiškai būčiau už. Ir kavinių įvairesnių atsirastų, ir paslaugų (paštomatai, kirpyklos ir t.t.), ir ex'Prizma atgautų normalaus PC paskirtį ar atsirastų dar vienas PC pirmame pastato aukšte. Ir pasivaikščioti mieste galėtum nevažiuodamas į miestą. Na ir VT tikėtina būtų sustiprintas, kai tiek padaugėtų keleivių.

    Komentuoti:


  • mki
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Parkas ten senai, dyzeliai laikomi jau virš 10metų, jei jau taip trukdo, kam jus ten butą pirkot?
    Niekam VTP netrukdo, gyvenu prie pat VTP ir labai džiaugiuosi šia kaimynyste. Tai bet kuriuo atveju geriau nei koks nors aukštuminis didelio intensyvumo projektas ar kitas asmeninio transporto traukos centras ar dar krūva daugiabučių. Manau dauguma šio rajono gyventojų už VTP gulsis kryžium, kad tik nebūtų dar vienas daugiabutis ar komercinis traukos centras. Nebent kaip alternatyva būtų poilsio parkas ir žalioji zona, bet čia juk suprantam kad tai nerealu, tai tegul tada lieka VTP per amžius.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tai vat ir verkiu, nes ne apie mano verkimą eina kalba.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Na aišku, vėl išmetama "verkimo" korta. Nei aš ten pirkau, nei gyvenu
    Nereikėtų susireikšminti, ne apie tamstą čia eina kalba.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Na aišku, vėl išmetama "verkimo" korta. Nei aš ten pirkau, nei gyvenu, nei gyvent ten ruošiuosi. Bet rajoną žinau, aplink troleibusų antrą parką į šiaurę, rytus ir pietus gyvenamoji statyba (Viršuliškės, Karoliniškės, nauja statyba), ofisai. Ir tarp jų viduryje dabar autobusų/troleibusų parkas. Kažkada ten buvo miesto pakraštys, toliau laukai, arčiau Karoliniškių tvenkiniai, trobos, pievos. Bet dabar tai jau visai kitas rajonas, kita koncepcija, kodėl trobas ir sandėlius nugriovė, kaip seną palikimą, o vat jau atobusų parkas, tai jau tai jau gerai,
    Ašaros byra berašant, toliau nebegaliu, verkiu nesustodamas, einu servetėlių pasiimt.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip tie Šveicarijos hybridai de facto tie patys dyzeliai, turintys el.pavarą. Nuo 2030 ES nebus nebus galima naudot(jei nepavėlins) Dujos CNG ar kitos tinka. Tik tie dujiniai dyzelio kvapo aišku neturi, bet garsas dar didesnis.

    Šiaip tas verkimas dėl parko, toks šališkas man.. Parkas ten senai, dyzeliai laikomi jau virš 10metų, jei jau taip trukdo, kam jus ten butą pirkot? Trumpai gyvenau Mindaugo g. Oslo namuose, ten žmonės norėjo uždraust autobusus važiuojančius į stotį, bet aršiai kovojo už parkingą po langais

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    Paskutinį kartą Ciurichas pirko dyzelinius busus 2015 metais. Dabar visi eina hibridiniai arba bateriniai. Netgi šveicarų tarpmiestiniai PostBusai kitamet turės 100 elektrobusų, o iki 2040 iškeltas tikslas visiškai atsisakyt iškastinio kuro busų.
    Tai gana panašiai į Vilnių. Paskutinį kartą pirko 2018 kažkur? Daugiau tokių pirkimų nebeplanuojama, o iki 2030 m. tikslas visai atsisakyti.

    P.S. Dujos man rodos priskiriamos prie žalio kuro, tai galima tokių autobusų bus.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-12-07 094954.jpg Views:	0 Size:	103,6 kB ID:	2095021
    Paskutinis taisė Creatium; 2023.12.07, 08:52.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Pasikartosiu - tos vietos ir situacijos gerai nežinau, gal ir geresnis sprendimas parko iškėlimas/konversija. Tik jei iš principo ten tinkama vieta tokiam objektui, tai max keli metai didesnio kiekio dyzelinių autobusų pabuvimo (o gal ir nei vienų metų, neaišku kokie šios plėtros terminai/kokie autobusų parko atnaujinimo terminai) man neatrodo kaip labai rimta priežastis kad vien dėl jos būtų priimami sprendimai iškelti visą parką. Tik tiek, jei maršrutų planavimo + žemės kainos ir t.t. argumentai rodo kad iškėlimas tikrai yra racionalus sprendimas, tada aš už.
    Tai apie visišką parko iškėlimą čia jau atskira diskusiją, tačiau dabartinės rekonstrukcijos planuose turėtų būti TIK troleibusų parko rekonstrukcija su potencialu troleibusų plėtrai ir tuo pačiu protingai organizuoti nauji autobusų parkai už miesto, kurie leistų sumažinti tuščią ridą, geriau organizuoti maršrutus ir svarbiausia sumažinti taršą mieste. Tačiau vėlgi, šiai dienai troleibusų skaičiaus didinimas nenumatytas.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad klausimo kaip ir nėra. Aišku, kad didesnis triukšmas bus nuo Vakarinio aplinkkelio.
    Triukšmo nuo aplinkelio visiškai nėra dėl ten įrengto apsauginio pylimo. Nė garselio iš ten. Pilaitės pr. girdimas priklausomai nuo buto langų krypties, tačiau tai monotoniškas, aukštesnio dažnio garsas nuo ratų, kuris visiškai sugeriamas sienų ir langų.
    Tad lygiai tokie pat "ekspertai", kurie nebūna nuvykę į vietą ar atlikę analizę ir kuriems klausimų nėra, dirba ir VMS, matyt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Gal kažkam pasirodys kaip silpnas argumentas, bet gyventi prie VT depų apsimoka vien dėl to, kad gali namo grįžti ir po 23.30 kiekvieną dieną. Čia dar klausimas nuo ko bus didesnis triukšmas, ar nuo autobusų, ar nuo a̶u̶t̶o̶s̶t̶r̶a̶d̶ų Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto.
    Tai kad klausimo kaip ir nėra. Aišku, kad didesnis triukšmas bus nuo Vakarinio aplinkkelio.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Gal kažkam pasirodys kaip silpnas argumentas, bet gyventi prie VT depų apsimoka vien dėl to, kad gali namo grįžti ir po 23.30 kiekvieną dieną. Čia dar klausimas nuo ko bus didesnis triukšmas, ar nuo autobusų, ar nuo a̶u̶t̶o̶s̶t̶r̶a̶d̶ų Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Jeigu bent vieną vakarą/naktį išgirstumėt dyzelinio autobuso keliamą triukšmą, nustebtumėt. Toks parko plėtimas galėjo būti darytas prieš 10 metų, nors jau tada stovėjo pora 23 aukštų namų ir egzistavo Viršuliškių skg. vizija.
    Šiuolaikinėje šalyje, po 5+ metų būtų planai nebent iškelti tokius objektus į laukus už miesto ribos. Kas beje, būtų racionalu ir iš žemės kainos, ir iš maršrutų, kurie prasidėtų rytais ir pasibaigtų vakarais tolimiausiuose nuo centro taškuose, kas leistų sumažinti nulinę ridą.
    Pasikartosiu - tos vietos ir situacijos gerai nežinau, gal ir geresnis sprendimas parko iškėlimas/konversija. Tik jei iš principo ten tinkama vieta tokiam objektui, tai max keli metai didesnio kiekio dyzelinių autobusų pabuvimo (o gal ir nei vienų metų, neaišku kokie šios plėtros terminai/kokie autobusų parko atnaujinimo terminai) man neatrodo kaip labai rimta priežastis kad vien dėl jos būtų priimami sprendimai iškelti visą parką. Tik tiek, jei maršrutų planavimo + žemės kainos ir t.t. argumentai rodo kad iškėlimas tikrai yra racionalus sprendimas, tada aš už.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Įtariu kad ir šis projektas toli gražu nebus užbaigtas per metus, net jei po jo užbaigimo keletą metų būtų daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje nei yra dabar, nemanau kad tai labai rimtas argumentas kad tokios plėtros šioje vietoje tik būtent dėl šios priežasties nereikia. Dyzelinių autobusų spėčiau neišvengiamai mažės, jei ne po kelių, tai kad ir po 5+ metų. Keli metai su daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje (jei taip bus) nėra labai rimtas argumentas, tik tiek. O šiaip neįsigilinęs, gal tikrai geriau padaryti kažkokią konversiją ir iškelti kažkur kitur, dėl to nesiginčysiu.
    Jeigu bent vieną vakarą/naktį išgirstumėt dyzelinio autobuso keliamą triukšmą, nustebtumėt. Toks parko plėtimas galėjo būti darytas prieš 10 metų, nors jau tada stovėjo pora 23 aukštų namų ir egzistavo Viršuliškių skg. vizija.
    Šiuolaikinėje šalyje, po 5+ metų būtų planai nebent iškelti tokius objektus į laukus už miesto ribos. Kas beje, būtų racionalu ir iš žemės kainos, ir iš maršrutų, kurie prasidėtų rytais ir pasibaigtų vakarais tolimiausiuose nuo centro taškuose, kas leistų sumažinti nulinę ridą.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Osle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.
    ​​​​​Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.

    https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/
    Galėjo pabandymui nupirkti kokius 10 autobusų, pasižiūrėti kaip pasiteisins jų klimate. Bet tikrai ne 320 iš karto

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.
    Paskutinį kartą Ciurichas pirko dyzelinius busus 2015 metais. Dabar visi eina hibridiniai arba bateriniai. Netgi šveicarų tarpmiestiniai PostBusai kitamet turės 100 elektrobusų, o iki 2040 iškeltas tikslas visiškai atsisakyt iškastinio kuro busų.

    Ciuriche, Bazelyje ar Ženevoje nevažinėja jokie dyzeliai miesto centre, viskas beveik ant bėgių arba elektriniai, hibridiniai arba bateriniai troleibusai. Dyzeliai tik periferijose.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.

    Komentuoti:

Working...
X