Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą"Visuomeninės paskirties pastatas Juozo Rutkausko g. 4"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą[..] Ir kavinių įvairesnių atsirastų, ir paslaugų (paštomatai, kirpyklos ir t.t.), ir ex'Prizma atgautų normalaus PC paskirtį ar atsirastų dar vienas PC pirmame pastato aukšte. Ir pasivaikščioti mieste galėtum nevažiuodamas į miestą..
O kad ex'Prizma atgautų normalaus PC paskirtį ar atsirastų dar vienas PC pirmame pastato aukšte tai visi to labai tikimes, nes tai jau esamas objektas ir jis neisnaudojamas pagal paskirti.Paskutinis taisė mki; 2024.01.08, 12:38.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet kokie mes visi skirtingi. Aš apžiūrinėjau Skylum ir truputį svarsčiau kaip gyvenimo vietą. Nesakau, jog VTP kažkas baisaus, gal net įdomu būtų matyti kaip kasdien užsipildo parkas. Bet jeigu lyginti su nauju daugiabusčių + verslo + prekybos kvartalu, tai vienareikšmiškai būčiau už. Ir kavinių įvairesnių atsirastų, ir paslaugų (paštomatai, kirpyklos ir t.t.), ir ex'Prizma atgautų normalaus PC paskirtį ar atsirastų dar vienas PC pirmame pastato aukšte. Ir pasivaikščioti mieste galėtum nevažiuodamas į miestą. Na ir VT tikėtina būtų sustiprintas, kai tiek padaugėtų keleivių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąParkas ten senai, dyzeliai laikomi jau virš 10metų, jei jau taip trukdo, kam jus ten butą pirkot?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNa aišku, vėl išmetama "verkimo" korta. Nei aš ten pirkau, nei gyvenu
Komentuoti:
-
Na aišku, vėl išmetama "verkimo" korta. Nei aš ten pirkau, nei gyvenu, nei gyvent ten ruošiuosi. Bet rajoną žinau, aplink troleibusų antrą parką į šiaurę, rytus ir pietus gyvenamoji statyba (Viršuliškės, Karoliniškės, nauja statyba), ofisai. Ir tarp jų viduryje dabar autobusų/troleibusų parkas. Kažkada ten buvo miesto pakraštys, toliau laukai, arčiau Karoliniškių tvenkiniai, trobos, pievos. Bet dabar tai jau visai kitas rajonas, kita koncepcija, kodėl trobas ir sandėlius nugriovė, kaip seną palikimą, o vat jau atobusų parkas, tai jau tai jau gerai,
Ašaros byra berašant, toliau nebegaliu, verkiu nesustodamas, einu servetėlių pasiimt.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tie Šveicarijos hybridai de facto tie patys dyzeliai, turintys el.pavarą. Nuo 2030 ES nebus nebus galima naudot(jei nepavėlins) Dujos CNG ar kitos tinka. Tik tie dujiniai dyzelio kvapo aišku neturi, bet garsas dar didesnis.
Šiaip tas verkimas dėl parko, toks šališkas man.. Parkas ten senai, dyzeliai laikomi jau virš 10metų, jei jau taip trukdo, kam jus ten butą pirkot? Trumpai gyvenau Mindaugo g. Oslo namuose, ten žmonės norėjo uždraust autobusus važiuojančius į stotį, bet aršiai kovojo už parkingą po langais
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Paskutinį kartą Ciurichas pirko dyzelinius busus 2015 metais. Dabar visi eina hibridiniai arba bateriniai. Netgi šveicarų tarpmiestiniai PostBusai kitamet turės 100 elektrobusų, o iki 2040 iškeltas tikslas visiškai atsisakyt iškastinio kuro busų.
P.S. Dujos man rodos priskiriamos prie žalio kuro, tai galima tokių autobusų bus.
Paskutinis taisė Creatium; 2023.12.07, 08:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Pasikartosiu - tos vietos ir situacijos gerai nežinau, gal ir geresnis sprendimas parko iškėlimas/konversija. Tik jei iš principo ten tinkama vieta tokiam objektui, tai max keli metai didesnio kiekio dyzelinių autobusų pabuvimo (o gal ir nei vienų metų, neaišku kokie šios plėtros terminai/kokie autobusų parko atnaujinimo terminai) man neatrodo kaip labai rimta priežastis kad vien dėl jos būtų priimami sprendimai iškelti visą parką. Tik tiek, jei maršrutų planavimo + žemės kainos ir t.t. argumentai rodo kad iškėlimas tikrai yra racionalus sprendimas, tada aš už.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad klausimo kaip ir nėra. Aišku, kad didesnis triukšmas bus nuo Vakarinio aplinkkelio.
Tad lygiai tokie pat "ekspertai", kurie nebūna nuvykę į vietą ar atlikę analizę ir kuriems klausimų nėra, dirba ir VMS, matyt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGal kažkam pasirodys kaip silpnas argumentas, bet gyventi prie VT depų apsimoka vien dėl to, kad gali namo grįžti ir po 23.30 kiekvieną dieną. Čia dar klausimas nuo ko bus didesnis triukšmas, ar nuo autobusų, ar nuo a̶u̶t̶o̶s̶t̶r̶a̶d̶ų Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kažkam pasirodys kaip silpnas argumentas, bet gyventi prie VT depų apsimoka vien dėl to, kad gali namo grįžti ir po 23.30 kiekvieną dieną. Čia dar klausimas nuo ko bus didesnis triukšmas, ar nuo autobusų, ar nuo a̶u̶t̶o̶s̶t̶r̶a̶d̶ų Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Jeigu bent vieną vakarą/naktį išgirstumėt dyzelinio autobuso keliamą triukšmą, nustebtumėt. Toks parko plėtimas galėjo būti darytas prieš 10 metų, nors jau tada stovėjo pora 23 aukštų namų ir egzistavo Viršuliškių skg. vizija.
Šiuolaikinėje šalyje, po 5+ metų būtų planai nebent iškelti tokius objektus į laukus už miesto ribos. Kas beje, būtų racionalu ir iš žemės kainos, ir iš maršrutų, kurie prasidėtų rytais ir pasibaigtų vakarais tolimiausiuose nuo centro taškuose, kas leistų sumažinti nulinę ridą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Įtariu kad ir šis projektas toli gražu nebus užbaigtas per metus, net jei po jo užbaigimo keletą metų būtų daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje nei yra dabar, nemanau kad tai labai rimtas argumentas kad tokios plėtros šioje vietoje tik būtent dėl šios priežasties nereikia. Dyzelinių autobusų spėčiau neišvengiamai mažės, jei ne po kelių, tai kad ir po 5+ metų. Keli metai su daugiau dyzelinių autobusų šioje vietoje (jei taip bus) nėra labai rimtas argumentas, tik tiek. O šiaip neįsigilinęs, gal tikrai geriau padaryti kažkokią konversiją ir iškelti kažkur kitur, dėl to nesiginčysiu.
Šiuolaikinėje šalyje, po 5+ metų būtų planai nebent iškelti tokius objektus į laukus už miesto ribos. Kas beje, būtų racionalu ir iš žemės kainos, ir iš maršrutų, kurie prasidėtų rytais ir pasibaigtų vakarais tolimiausiuose nuo centro taškuose, kas leistų sumažinti nulinę ridą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąOsle paskutinėm dienom VT chaosas nes nauji elektriniai autobusai nesusitvarko su -12°C.
Visi 320 nauji Solaris autobusai, kol šalta, išimti iš eismo.
https://www.tv2.no/broom/elektriske-...fikk/16275544/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.
Ciuriche, Bazelyje ar Ženevoje nevažinėja jokie dyzeliai miesto centre, viskas beveik ant bėgių arba elektriniai, hibridiniai arba bateriniai troleibusai. Dyzeliai tik periferijose.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šveicarija po šiai dienai perka naujus dyzelinius autobusus miestam, nes tiek dujiniai, jau nekalbant apie elektrinius, smarkiai brangesni. Kažkaip išgyvena žmonės.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: