Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Donidavu
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Newton
    Gal kas turite informacijos ar šitų favelų UNESCO negelbės nuo buldozerio?
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-03-19 221521.jpg Views:	0 Size:	47,9 kB ID:	2118155

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Prie Litgrid duomenų centro. Vaizdas 2020 sausį:
    Įdomu. Ten toks visai nemažas sklypas yra. Gal koks projektas išlįs...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Prie Litgrid duomenų centro. Vaizdas 2020 sausį:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20200115_133548.jpg
Views:	1660
Size:	1,29 MB
ID:	2117414
    Dabar iškirsti medžiai ir krūmai:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240315_174258.jpg
Views:	1704
Size:	4,06 MB
ID:	2117416 Click image for larger version

Name:	IMG_20240315_174401.jpg
Views:	1705
Size:	4,04 MB
ID:	2117417 Click image for larger version

Name:	IMG_20240315_174452.jpg
Views:	1693
Size:	3,19 MB
ID:	2117415

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visi Viršuliškių skersgatvio projektai yra taškinio projektavimo pavyzdys, t. y. blogiausias galimas teritorijos vystymas. Labai gerai matosi iš citify iškarpos. Kiekvienas rūpinasi savo kiemu ir niekuom daugiau, tas pats, kas sovietinio daugiabučio gyventojai savo balkonus stiklina, nestiklina, dažo, nedažo ir t. t...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Jeigu VMS pati projektuotų tarkime visas kvartalo gatves ir tai būtų vienas, vieningas ir konkretus projektas, tai būtų galima tikėtis iš visuomenės, suinteresuotų gyventojų, kad jie aktyviai dalyvaus ir skirs energijos geresniam rezultatui pasiekti. O dabar problema, kad tarkime 3-4 kvartalo gatvės įrengiamos / rekonstruojamos, net 5 ar daugiau skirtingų projektų, kurių sprendiniai gali visiškai nesutapti. Iškarpa iš Citify:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2.png Views:	32 Size:	292,9 kB ID:	2117028
    Kaip pvz. J. Rutkausko g., per visą jos ilgį, bus įrengta net 6 vnt. skirtingų projektų, nors gatvės ilgis viso labo tėra ~900 metrų.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.03.15, 11:19.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Dalyvauti viešuose svarstymuose.

    Bene visos likusios gatvės šioje teritorijoje suprojektuotos taip, kaip toje nuotraukoje, pvz.:

    Visuose nesudalyvausi, o ir ne gyventojų darbas, mokyti profanus darnaus ir šiuolaikiško projektavimo. Pritariu pozicijai, kad Vilniuje geriau nebus, nes ir projektuoti nemoka, ir realiai viskas dar labiau byra nes daroma Ravšanų be jokios kokybės kontrolės.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    pernesti savo fizini kuna ir savoka "pas mus" i ta sali, kur taip yra. Nebus taip Vilniuje, deja. "ne tas klimatas". Ne tas POLITINIS klimatas.
    Arba ieškoti vienetinių projektų, kur iškart vystomas visas kvartalas/rajonas, kaip pvz Paupys ir (tikėkimės) Vingio Akropolio rajonas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą

    Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
    Dalyvauti viešuose svarstymuose.

    Bene visos likusios gatvės šioje teritorijoje suprojektuotos taip, kaip toje nuotraukoje, pvz.:

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą

    Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
    nzn cia reikia klaust vyr architekto, kad apzeldinimo neitraukia i projekta.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą

    Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
    pernesti savo fizini kuna ir savoka "pas mus" i ta sali, kur taip yra. Nebus taip Vilniuje, deja. "ne tas klimatas". Ne tas POLITINIS klimatas.

    Komentuoti:


  • mrwanwan
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ši gatvė galėtų pilnai atrodyti panašiai kaip ši, tik su stovėjimo vietomis vienoje pusėje. Būtų ir jaukiau, daugiau žalumos, bei kartu nebūtų problemos dėl stovėjimo vietų. Arba dar geriau keičiant augalijos ir parkavimo vietų pusę, o kartu ir iškreivinant gatvę, kad neatrodytų kaip tuščias pakilimo takas.
    Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
    Paskutinis taisė digital; 2024.03.15, 02:54. Priežastis: ištrinta cituota foto

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Ši gatvė galėtų pilnai atrodyti panašiai kaip ši, tik su stovėjimo vietomis vienoje pusėje. Būtų ir jaukiau, daugiau žalumos, bei kartu nebūtų problemos dėl stovėjimo vietų. Arba dar geriau keičiant augalijos ir parkavimo vietų pusę, o kartu ir iškreivinant gatvę, kad neatrodytų kaip tuščias pakilimo takas.
    Click image for larger version  Name:	ScS10.png Views:	0 Size:	2,82 MB ID:	2116929
    Paskutinis taisė sleader; 2024.03.14, 16:38.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
    Gali būt. Aš čia labiau apie gatvės nejaukumą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
    Vietų požeminiame garaže gal ir sočiai, tik nėra sočiai norinčių tas vietas pirkti ar nuomotis. Už biurų pastato irgi yra didelis kelių aukštų garažas.
    Čia gal ne tiek svarbu kas ten palieka automobilius, nes pas daugiabučių gyventojus irgi atvažiuoja svečiai ir pan. Tiesiog miesto planavimo prioritetai ir logika yra kažkokia visiškai iškreipta. Pagrindinėse kvartalo ar mikrorajono gatvėse, tokiose kaip Spaudos g. ir Viršuliškių sk. įrengiamos netgi statmenos gatvei stovėjimo vietos, o gatvelėje, kuri iš esmės skirta privažiuoti ir įvažiuoti tik į tam tikrų pastatų stovėjimo aikšteles, garažus - neįrengiama jokių stovėjimo vietų. Logiškai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - pagrindinėse gatvėse nebūti stovėjimo, o stovėjimo vietos įrengiamos mažesnės reikšmės ir mažo intensyvumo gatvelėse.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Click image for larger version

Name:	P40301-174025.jpg
Views:	2353
Size:	1,33 MB
ID:	2116874 Click image for larger version

Name:	P40301-174439.jpg
Views:	2315
Size:	1,30 MB
ID:	2116875

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.
    Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    ... Click image for larger version

Name:	IMG_20240312_181000.jpg
Views:	2707
Size:	2,14 MB
ID:	2116661
    Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Daug kas varo ant sovietinių rajonų, kokie blogi, bet zigzagais nereikėdavo vaikščiot, kaip 2 ir 3 foto paskutiniam foto pranešime.

    Įrengti tada reiktų parkingą iš abiejų gatvės pusių, bet tai jau dvigubas gatvės plotis nuo dabartinio. Gal ir galima, bet nieks jau taip siaurai nedarys, kaip Gerosios Vilties, nes ten jau ir STR neatitinka siaurumas, tad jaukumas irgi kristų.

    Pvz. greta K. G. E. Manerheimo g. dvijuostė gatvė su parkingu vienoj pusėj (prie "Litgrid"), bet teko papildomus draudžiamus ženklus statyt, nes vis tiek parkuodavo kitoj pusėj. Su enforce'inimu patys žinom kaip, nors toje gatvėje jau lyg ir neparkuoja (gal, kad rajonėlio užkampis ir pastatas turi apsauginius labai aktyvius (galimai neteisėtais ženklais draudžia ir rūkyt lauke, ir su dronais skraidyt, ir ginklų nesinešiot)).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Jokio parkavimo gatvėse ten neturėtų būti. Visas kvartalas yra šalia vieno iš geriausių Vilniaus VT mazgų, iš kurio galima nuvažiuoti bet kur. Turėtų būti paliekama kažkiek vietų kurjeriams, svečiams, ir viskas – visa kita tiek, kiek yra po žeme.

    Komentuoti:


  • mrwanwan
    replied
    Yra kur parkoci bet nėra kur pravazioci

    Komentuoti:

Working...
X