Parašė Globalus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Gal kas turite informacijos ar šitų favelų UNESCO negelbės nuo buldozerio?
- 5 patinka
-
Įdomu. Ten toks visai nemažas sklypas yra. Gal koks projektas išlįs...Parašė digital Rodyti pranešimąPrie Litgrid duomenų centro. Vaizdas 2020 sausį:
Komentuoti:
-
Prie Litgrid duomenų centro. Vaizdas 2020 sausį:
Dabar iškirsti medžiai ir krūmai:
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Visi Viršuliškių skersgatvio projektai yra taškinio projektavimo pavyzdys, t. y. blogiausias galimas teritorijos vystymas. Labai gerai matosi iš citify iškarpos. Kiekvienas rūpinasi savo kiemu ir niekuom daugiau, tas pats, kas sovietinio daugiabučio gyventojai savo balkonus stiklina, nestiklina, dažo, nedažo ir t. t...
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu VMS pati projektuotų tarkime visas kvartalo gatves ir tai būtų vienas, vieningas ir konkretus projektas, tai būtų galima tikėtis iš visuomenės, suinteresuotų gyventojų, kad jie aktyviai dalyvaus ir skirs energijos geresniam rezultatui pasiekti. O dabar problema, kad tarkime 3-4 kvartalo gatvės įrengiamos / rekonstruojamos, net 5 ar daugiau skirtingų projektų, kurių sprendiniai gali visiškai nesutapti. Iškarpa iš Citify:
Kaip pvz. J. Rutkausko g., per visą jos ilgį, bus įrengta net 6 vnt. skirtingų projektų, nors gatvės ilgis viso labo tėra ~900 metrų.Paskutinis taisė sleader; 2024.03.15, 11:19.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Visuose nesudalyvausi, o ir ne gyventojų darbas, mokyti profanus darnaus ir šiuolaikiško projektavimo. Pritariu pozicijai, kad Vilniuje geriau nebus, nes ir projektuoti nemoka, ir realiai viskas dar labiau byra nes daroma Ravšanų be jokios kokybės kontrolės.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Dalyvauti viešuose svarstymuose.
Bene visos likusios gatvės šioje teritorijoje suprojektuotos taip, kaip toje nuotraukoje, pvz.:

- 3 patinka
Komentuoti:
-
Arba ieškoti vienetinių projektų, kur iškart vystomas visas kvartalas/rajonas, kaip pvz Paupys ir (tikėkimės) Vingio Akropolio rajonas.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
pernesti savo fizini kuna ir savoka "pas mus" i ta sali, kur taip yra. Nebus taip Vilniuje, deja. "ne tas klimatas". Ne tas POLITINIS klimatas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dalyvauti viešuose svarstymuose.Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą
Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
Bene visos likusios gatvės šioje teritorijoje suprojektuotos taip, kaip toje nuotraukoje, pvz.:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
nzn cia reikia klaust vyr architekto, kad apzeldinimo neitraukia i projekta.Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą
Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
Komentuoti:
-
pernesti savo fizini kuna ir savoka "pas mus" i ta sali, kur taip yra. Nebus taip Vilniuje, deja. "ne tas klimatas". Ne tas POLITINIS klimatas.Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą
Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?Parašė sleader Rodyti pranešimąŠi gatvė galėtų pilnai atrodyti panašiai kaip ši, tik su stovėjimo vietomis vienoje pusėje. Būtų ir jaukiau, daugiau žalumos, bei kartu nebūtų problemos dėl stovėjimo vietų. Arba dar geriau keičiant augalijos ir parkavimo vietų pusę, o kartu ir iškreivinant gatvę, kad neatrodytų kaip tuščias pakilimo takas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ši gatvė galėtų pilnai atrodyti panašiai kaip ši, tik su stovėjimo vietomis vienoje pusėje. Būtų ir jaukiau, daugiau žalumos, bei kartu nebūtų problemos dėl stovėjimo vietų. Arba dar geriau keičiant augalijos ir parkavimo vietų pusę, o kartu ir iškreivinant gatvę, kad neatrodytų kaip tuščias pakilimo takas.
Paskutinis taisė sleader; 2024.03.14, 16:38.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Gali būt. Aš čia labiau apie gatvės nejaukumą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
Komentuoti:
-
Vietų požeminiame garaže gal ir sočiai, tik nėra sočiai norinčių tas vietas pirkti ar nuomotis. Už biurų pastato irgi yra didelis kelių aukštų garažas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
Čia gal ne tiek svarbu kas ten palieka automobilius, nes pas daugiabučių gyventojus irgi atvažiuoja svečiai ir pan. Tiesiog miesto planavimo prioritetai ir logika yra kažkokia visiškai iškreipta. Pagrindinėse kvartalo ar mikrorajono gatvėse, tokiose kaip Spaudos g. ir Viršuliškių sk. įrengiamos netgi statmenos gatvei stovėjimo vietos, o gatvelėje, kuri iš esmės skirta privažiuoti ir įvažiuoti tik į tam tikrų pastatų stovėjimo aikšteles, garažus - neįrengiama jokių stovėjimo vietų. Logiškai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - pagrindinėse gatvėse nebūti stovėjimo, o stovėjimo vietos įrengiamos mažesnės reikšmės ir mažo intensyvumo gatvelėse.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.
Komentuoti:
-
Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.Parašė digital Rodyti pranešimą...
Komentuoti:
-
Daug kas varo ant sovietinių rajonų, kokie blogi, bet zigzagais nereikėdavo vaikščiot, kaip 2 ir 3 foto paskutiniam foto pranešime.
Įrengti tada reiktų parkingą iš abiejų gatvės pusių, bet tai jau dvigubas gatvės plotis nuo dabartinio. Gal ir galima, bet nieks jau taip siaurai nedarys, kaip Gerosios Vilties, nes ten jau ir STR neatitinka siaurumas, tad jaukumas irgi kristų.
Pvz. greta K. G. E. Manerheimo g. dvijuostė gatvė su parkingu vienoj pusėj (prie "Litgrid"), bet teko papildomus draudžiamus ženklus statyt, nes vis tiek parkuodavo kitoj pusėj. Su enforce'inimu patys žinom kaip, nors toje gatvėje jau lyg ir neparkuoja (gal, kad rajonėlio užkampis ir pastatas turi apsauginius labai aktyvius (galimai neteisėtais ženklais draudžia ir rūkyt lauke, ir su dronais skraidyt, ir ginklų nesinešiot)).
Komentuoti:
-
Jokio parkavimo gatvėse ten neturėtų būti. Visas kvartalas yra šalia vieno iš geriausių Vilniaus VT mazgų, iš kurio galima nuvažiuoti bet kur. Turėtų būti paliekama kažkiek vietų kurjeriams, svečiams, ir viskas – visa kita tiek, kiek yra po žeme.
- 5 patinka
Komentuoti:
bet nėra kur pravazioci
Komentuoti: