Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
RMTransit šitą temą biškį kabina
Multi-centre idėja nėra savaime bloga, bet ji tinka nebent megapoliams su 10-15mln ar daugiau gyventojų, kur fiziškai nebeįmanoma sutalpinti visų objektų viename "centre" net su high-capacity viešuoju transportu. Europoje tokių miestų išvis nėra, niekada nebus ir tie, kas galvoja, kad Vilniuje kažkokiu būdu gali veikti šitas multi-centre konceptas, elementariai nesusigaudo, apie ką kalba.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Paprastai biurai nesamdo žmonių pagal jų gyvenamąją vietą, o samdo iš viso miesto ar net regiono.
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Irgi nebūčiau toks kritiškas. Tas po 2000-ųjų užstatymas lievas, bet dabartiis statybų bumas toje vietoje bei viešos erdvės-parko padarymas padarys tą vietą daugiau mažiau patrauklia viso to, kas yra aplink kontekste. Turime ką turime.Paskutinis taisė John; 2024.02.25, 15:05.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
- žmonės iš aplinkinių rajonų gauna galimybę pasiekti darbo vietą pėsčiomis ir atsisakyti automobilių
- žmonės gyvenantys centre ar apylinkėse turi pradėti naudotis automobiliais ar VT kelionėms į darbą, o kadangi centras ir jo apylinkės yra gausiau apgyvendinti, kelionių į darbą skaičius, be jokios abejonės, tik išauga.
- žmonėms, kurie gyvena kitame miesto gale (ne centre), pasunkėja kelionės VT, nes į centrą visada bus daugiau maršrutų nei į Viršuliškes, tad atsiranda pasikeitimai ir (ir taip jau katastrofiškai blogi) variantai VT dar suprastėja
Šitas kolchoz-modernistinis šlapias sapnas apie ofisų paskirstymą po miestą tam, kad 'pasiskirstytų srautai' veikia tik jei visi į darbą važiuoja automobiliais (kas irgi yra kolchoz-modernistų šlapias sapnas). Normaliame mieste taip dalykai neveikia. Aš palaikau maišytus ofisų ir gyvenamų namų rajonus, bet būtent tokiam planavimui ir reikia geriausio VT. Be jokios abejonės, pro Viršuliškes turi eiti LRT linija Pilaitė - Viršuliškės - NMC, kad šis rajonas veiktų gerai. Taip pat būtina jame planuoti miesto komerciją (kaip jau rašiau) ir rezultatas gali gautis stebėtinai neblogas.
Kvestionuoti A juostų reikalingumą tokio dydžio mieste ir tokiame tankyje jau reikia būti, nepyk, truputį ufonautu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Urbanizmo požiūriu šūdas taip, bet verslo ir gyvenamųjų miksas yra gerai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šitas rajonas išskirtinis nebent tuo, kad statant jį visiškai nuo nulio ir bandant pastatyt "NMC 2" gavosi toks "miegamasis šūdas", kad bet kuris sovietinis rajonas gali laisvai būti laikomas žymiai pranašesniu už šitą urbanistinę nesąmonę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šis rajonas manau yra išskirtinis tuo, kad yra ofisų ir gyvenamųjų mixas ir plius ne centre, kas efektyviai mažina kamščius ir t.t.
Iškeliant ofisus iš centro "ant kalno" prisidedama žymiai efektyviau prie judėjimo optimizavimo nei kokia 0,5 km A juosta
Ir yra daugiabučiai ne tik šalia bet ir Koralai ar Viršulos kas reiškia, kad gali ateiti pėsčiomis į darbą kas darosi tikrai vertinama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimą
Dulkėms ir teršalams sulaikyti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Vilniuje asfalto ir betono laukų yra labai mažai, užtat nereikalingų pievų ir šabakštynų milijonas. Ir šiaip, yra planai likusią to miško/šabakštyno dalį paversti parku, todėl tavo komentaras yra nepagrįstai neurotinis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Dabartinių ir būsimų pastatų komercinius aukštus jungianti promenada, šalia kurios galima statyti daugiau mažaaukštės komercijos (ją pratęsiant į šabakštynus)? Aišku su papildomom investicijom ir planavimu iš VMS.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesu tikras kaip tu tą tiksliai įsivaizduoji, bet beveik visuose planuojamuose (ir statomuose) projektuose yra numatyta komercija pirmuose aukštuose, promenadų, tiesa, lyg ir ne.
Komentuoti:
-
Tokiame tankyje būtų smagu matyti bent minimalius bandymus paformuoti miesto komerciją. Vienas ‘high street’ kur nors rajono viduje galėtų pakelti viso rajono lygį smarkiai į viršų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Viskas aplinkui bus išpjauta ir gausis kaip visur Vilniuje - begaliniai asfalto ir betono laukai. Geriausia tvaraus ir ekologiško miesto aplinka būna ten, kur VMS nesikiša.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
kaip ji idomiai ten ipaise tiesiai i zaluma nu lol, aisku kad sklypas bus visiskai sulygintas su zeme
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Negi ant medžių pastatą statysi? Šiaip panašus medžių ruožas būtų buvęs vertingas vidury rajono apsuptas aukštybinių pastatų, kam jo reikia prie to greitkelio?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: