Parašė mrwanwan
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viršuliškių skersgatvis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė mrwanwan Rodyti pranešimą
Ką daryti, kad ir pas mus taip būtų?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠi gatvė galėtų pilnai atrodyti panašiai kaip ši, tik su stovėjimo vietomis vienoje pusėje. Būtų ir jaukiau, daugiau žalumos, bei kartu nebūtų problemos dėl stovėjimo vietų. Arba dar geriau keičiant augalijos ir parkavimo vietų pusę, o kartu ir iškreivinant gatvę, kad neatrodytų kaip tuščias pakilimo takas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ši gatvė galėtų pilnai atrodyti panašiai kaip ši, tik su stovėjimo vietomis vienoje pusėje. Būtų ir jaukiau, daugiau žalumos, bei kartu nebūtų problemos dėl stovėjimo vietų. Arba dar geriau keičiant augalijos ir parkavimo vietų pusę, o kartu ir iškreivinant gatvę, kad neatrodytų kaip tuščias pakilimo takas.
Paskutinis taisė sleader; 2024.03.14, 15:38.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau ten auto palieka pagrinde ofisų darbuotojai ar klientai, nes po daugiabučiais parkingo yra sočiai gyventojams.
Čia gal ne tiek svarbu kas ten palieka automobilius, nes pas daugiabučių gyventojus irgi atvažiuoja svečiai ir pan. Tiesiog miesto planavimo prioritetai ir logika yra kažkokia visiškai iškreipta. Pagrindinėse kvartalo ar mikrorajono gatvėse, tokiose kaip Spaudos g. ir Viršuliškių sk. įrengiamos netgi statmenos gatvei stovėjimo vietos, o gatvelėje, kuri iš esmės skirta privažiuoti ir įvažiuoti tik į tam tikrų pastatų stovėjimo aikšteles, garažus - neįrengiama jokių stovėjimo vietų. Logiškai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - pagrindinėse gatvėse nebūti stovėjimo, o stovėjimo vietos įrengiamos mažesnės reikšmės ir mažo intensyvumo gatvelėse.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tradiciškai, namai ant kalnelio, kaipgi kitaip. Ką gi veikti tokioj gatvėj, nu nebent tik prisiparkoci jei nebeįpirkai požeminės parkofkės.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimą...
Komentuoti:
-
Daug kas varo ant sovietinių rajonų, kokie blogi, bet zigzagais nereikėdavo vaikščiot, kaip 2 ir 3 foto paskutiniam foto pranešime.
Įrengti tada reiktų parkingą iš abiejų gatvės pusių, bet tai jau dvigubas gatvės plotis nuo dabartinio. Gal ir galima, bet nieks jau taip siaurai nedarys, kaip Gerosios Vilties, nes ten jau ir STR neatitinka siaurumas, tad jaukumas irgi kristų.
Pvz. greta K. G. E. Manerheimo g. dvijuostė gatvė su parkingu vienoj pusėj (prie "Litgrid"), bet teko papildomus draudžiamus ženklus statyt, nes vis tiek parkuodavo kitoj pusėj. Su enforce'inimu patys žinom kaip, nors toje gatvėje jau lyg ir neparkuoja (gal, kad rajonėlio užkampis ir pastatas turi apsauginius labai aktyvius (galimai neteisėtais ženklais draudžia ir rūkyt lauke, ir su dronais skraidyt, ir ginklų nesinešiot)).
Komentuoti:
-
Jokio parkavimo gatvėse ten neturėtų būti. Visas kvartalas yra šalia vieno iš geriausių Vilniaus VT mazgų, iš kurio galima nuvažiuoti bet kur. Turėtų būti paliekama kažkiek vietų kurjeriams, svečiams, ir viskas – visa kita tiek, kiek yra po žeme.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Čia vienpusio eismo gatvė?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBaigta tiesti ir atidaryta Poligrafijos gatvė:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nėra taip blogai, aš jau koks būnu kritiškas, bet šiuo atveju toks radikalus nebūčiau. Blogai yra todėl, kad nėra perimetrinio užstatymo. Plynam lauke prismaigstyta be ryšio didžiulių bokštų, o ir daugiabučiai taip styro kaip kelmai. Antra tai tie purvo (tipo bus kažkada žolė?) plotai. Ypač ten ,kur yra nuolydis, tai garantuotas purvo generatorius. Na, bet reikia pateisinti mūsų šalies šūkį "Lietus, purvas ir tamsa - tai gimtoji Lietuva"!
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Labai trūksta spalvų, viskas tik balta, juoda ir pilka. Na ir dar rudi suoliukai...
Komentuoti:
Komentuoti: