Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Tokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę. Tokiu atveju susilaikyti nuo priešlaikinio komentavimo yra sudėtinga.
Teko važiuoti ta atkarpa į abi puses. Sustojus dviems eilėms automobilių prie šviesoforo iš abiejų pusių lieka vietos po 0.75 automobilio. Tad užbaigus darbus įsitilps visi, ir gatvė atitiks standartus.
Tiesa, deja, trys tankai nebeprasilenks.
- 6 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
Natūralu, kad tokiomis sąlygomis dalis vairuotojų nežino kaip elgtis ir nesupranta, kiek ten juostų, ypač kai bijo atsitrenkti į stulpelius. Aš tai siūlau padaryti taip: palaukti kol viskas bus užbaigta, sužymėtos juostos, pašalinti stulpeliai ir tada sugrįžtam prie šitos temos? O kad nereiktų šaudyti tuščiais šoviniais, pateiksim video medžiagą tiek iš mašinos registratoriaus, tiek, jei reiks, iš drono, kur įvertinsim, ar ten iš tikrųjų "neišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai". Sutariam?
- 12 patinka
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąIr kad žiemą nepravažiuos, nes nebus kur sniegą stumt.
pagal kai kurių logiką tik žiemą galim mėgautis mažesniais greičiais ir siauresnėmis važiuojamomis dalimis
- 2 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
- 3 patinka
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąO kurioje vietoje čia švaistymas
2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
-
Atrodo rugsėjį paradėti remonto darbai Kalvarijų gatvėje ties Didlaukio g. sankryža, pasirodo, reiškia ne tik kamščius, bet ir dar vieną šimašinių siaurintojų siautėjimą.
Taip susiaurino, kad iš trijų juostų (di - tiesia, viena - į kairę link Baltupioų_liko 2½ juostos. Važiuojantys teisia laukai prie šviesoforo,o kišenė kairėn taip sumažinta, kad visi laukia iš paskos - ir mašinos, ir autobusai, kuriais rūpestį lieja Vilnais m. saivivaldybė. Ir iš kur atsiranda tokių (...) kurie vien švaisto mokesčių mokėtojų pinigus, ad visiems būtų tik blogiau.
-
Per anksti džiaugtis. Ten ne rekonstrukcija bus, kurios labai reikia, bet eilinis durniaus voliojimas pilno grūdo miltuose.
- 8 patinka
-
Ačiū
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
INŽINERINIŲ SAUGAUS EISMO PRIEMONIŲ PROJEKTAVIMO IR NAUDOJIMO REKOMENDACIJOS R ISEP 10
Geležiniame Vilke iš vis negali egzistuoti perėja
- 1 patinka
-
Parkingas išsprendžia 1,5 problemos.
Daugmaž randi kur prisiparkuot nedarydamas nesąmonių, o kai tvarkingai įrengta gatvė, nesąmonių nedarysi, nes elementariai užstrigs eismas.
0,5 problemos neišsprendžia, t.y. auto share nesisprendžia.
Bet kaip vilnietiškam/lietuviškam sprendimui, daugiau patinka sprendimas nei nepatinka. Žmonės patys turi persiorientuoti ant tų darnaus judumo formų, jiems to nejaučiant. Jei labai demonstratyviai mažinsi auto pasiekiamumą, visuomenėje kurioje tokie sprendimai nepopuliarūs, tai greitai gali būti pakeisti tokiais, kurie iš vis visokius naujo amžiaus urbanistikos entuziastus siųs kuo toliau. Gausis Phoenix, Arizona ir tiek.
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.
- 4 patinka
-
Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.
-
Nustokit vartoti haliucinogenus.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?
- 1 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimąIr aišku skiedrų ir medgalių mulčio sluoksnis yra kelis kartus storesnis nei turėtų būti. Pastarieji pastebėjimai dėl želdinimo tinka visoms vietoms Vilniuje, kur buvo naujai susodinti krūmai. Deja, bet nemokšiškas įgyvendinimas kompromituoja gerą idėją.
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKoks dokumentas reglamentuoja greičio kalnelių tankumą? Parametrus? Gatvės kategoriją? Pvz. Geležiniame vilke galima prie pėsčiųjų perėjos įrengti?
Geležiniame Vilke iš vis negali egzistuoti perėja
- 2 patinka