Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    commented on 's reply
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę. Tokiu atveju susilaikyti nuo priešlaikinio komentavimo yra sudėtinga.
    Teko važiuoti ta atkarpa į abi puses. Sustojus dviems eilėms automobilių prie šviesoforo iš abiejų pusių lieka vietos po 0.75 automobilio. Tad užbaigus darbus įsitilps visi, ir gatvė atitiks standartus.
    Tiesa, deja, trys tankai nebeprasilenks.
    Klausimas ar naikintuvai motinos rusijos gales nusileis?

  • Ignalina
    commented on 's reply
    Tokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę. Tokiu atveju susilaikyti nuo priešlaikinio komentavimo yra sudėtinga.
    Teko važiuoti ta atkarpa į abi puses. Sustojus dviems eilėms automobilių prie šviesoforo iš abiejų pusių lieka vietos po 0.75 automobilio. Tad užbaigus darbus įsitilps visi, ir gatvė atitiks standartus.
    Tiesa, deja, trys tankai nebeprasilenks.

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
    2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
    3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
    Apsidairiau šiandien toje vietoje. Akivaizdu, kad kol kas darbai nėra užbaigti, sustatyti įspėjamieji stulpeliai, kurie faktiškai susiaurina juostas bent pusmetriu. Bet, žinoma, nematei reikalo to paminėti
    Natūralu, kad tokiomis sąlygomis dalis vairuotojų nežino kaip elgtis ir nesupranta, kiek ten juostų, ypač kai bijo atsitrenkti į stulpelius. Aš tai siūlau padaryti taip: palaukti kol viskas bus užbaigta, sužymėtos juostos, pašalinti stulpeliai ir tada sugrįžtam prie šitos temos? O kad nereiktų šaudyti tuščiais šoviniais, pateiksim video medžiagą tiek iš mašinos registratoriaus, tiek, jei reiks, iš drono, kur įvertinsim, ar ten iš tikrųjų "neišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai". Sutariam?


  • PoDV
    commented on 's reply
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Ir kad žiemą nepravažiuos, nes nebus kur sniegą stumt.
    Pagalvojus,
    pagal kai kurių logiką tik žiemą galim mėgautis mažesniais greičiais ir siauresnėmis važiuojamomis dalimis

  • acetonas
    commented on 's reply
    Ir kad žiemą nepravažiuos, nes nebus kur sniegą stumt.

  • vaidasp
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
    2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
    3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
    Pamiršote nepravažiuojančias fūras, greitąsias ir gaisrines.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Viskas ten išsitenka. Yra galiojantis STR, jame visi normatyvai yra normalūs ir net į dosnesnę pusę.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    O kurioje vietoje čia švaistymas​​​​​
    1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
    2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
    3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.

  • Kaid
    commented on 's reply
    O kurioje vietoje čia švaistymas, jei pakloja mažiau asfalto?
    ​​​​​

  • Romas
    commented on 's reply
    Atrodo rugsėjį paradėti remonto darbai Kalvarijų gatvėje ties Didlaukio g. sankryža, pasirodo, reiškia ne tik kamščius, bet ir dar vieną šimašinių siaurintojų siautėjimą.
    Taip susiaurino, kad iš trijų juostų (di - tiesia, viena - į kairę link Baltupioų_liko 2½ juostos. Važiuojantys teisia laukai prie šviesoforo,o kišenė kairėn taip sumažinta, kad visi laukia iš paskos - ir mašinos, ir autobusai, kuriais rūpestį lieja Vilnais m. saivivaldybė. Ir iš kur atsiranda tokių (...) kurie vien švaisto mokesčių mokėtojų pinigus, ad visiems būtų tik blogiau.

  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Per anksti džiaugtis. Ten ne rekonstrukcija bus, kurios labai reikia, bet eilinis durniaus voliojimas pilno grūdo miltuose.

  • Ignalina
    commented on 's reply
    Grinda FB pranešė, kad šią savaitę tvarkys Pylimo gatvę. Pagaliau.

  • Fulgur
    commented on 's reply

    Ačiū

    Bet ji suteikia be galo daug emocijų

  • PoDV
    commented on 's reply
    Parkingas išsprendžia 1,5 problemos.

    Daugmaž randi kur prisiparkuot nedarydamas nesąmonių, o kai tvarkingai įrengta gatvė, nesąmonių nedarysi, nes elementariai užstrigs eismas.

    0,5 problemos neišsprendžia, t.y. auto share nesisprendžia.
    Bet kaip vilnietiškam/lietuviškam sprendimui, daugiau patinka sprendimas nei nepatinka. Žmonės patys turi persiorientuoti ant tų darnaus judumo formų, jiems to nejaučiant. Jei labai demonstratyviai mažinsi auto pasiekiamumą, visuomenėje kurioje tokie sprendimai nepopuliarūs, tai greitai gali būti pakeisti tokiais, kurie iš vis visokius naujo amžiaus urbanistikos entuziastus siųs kuo toliau. Gausis Phoenix, Arizona ir tiek.

  • felar
    commented on 's reply
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
    Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
    Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.
    Na bet to be fair tie berželiai galėjo būti susodinti ten pat kur ir krūmai. Dviračių tako nėra todėl, kad ir toliau yra subsidijuojamas automobilių saugojimas gatvėje visų gyventojų sąskaita. Tų parkavimo vietų ten iki tol nebuvo. Taigi ne tvarkinga augmenija, o automobilių parkingas turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.

  • PoDV
    commented on 's reply
    Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
    Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
    Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.

  • Nitro
    commented on 's reply
    Nustokit vartoti haliucinogenus.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?

  • alga
    commented on 's reply
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.
    Galima skaldą, bet galima ir kokosus. Wikipedijos straipsny yra įdomių paveiksliukų: https://en.wikipedia.org/wiki/Mulch Organinis mulčas susikompostuoja ir gerina dirvą, o akmenys priešingai.

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė Marukas Rodyti pranešimą
    Ir aišku skiedrų ir medgalių mulčio sluoksnis yra kelis kartus storesnis nei turėtų būti. Pastarieji pastebėjimai dėl želdinimo tinka visoms vietoms Vilniuje, kur buvo naujai susodinti krūmai. Deja, bet nemokšiškas įgyvendinimas kompromituoja gerą idėją.
    Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Koks dokumentas reglamentuoja greičio kalnelių tankumą? Parametrus? Gatvės kategoriją? Pvz. Geležiniame vilke galima prie pėsčiųjų perėjos įrengti?
    INŽINERINIŲ SAUGAUS EISMO PRIEMONIŲ PROJEKTAVIMO IR NAUDOJIMO REKOMENDACIJOS R ISEP 10

    Geležiniame Vilke iš vis negali egzistuoti perėja
Working...
X