Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė webster Rodyti pranešimą
    Kadangi sventes Arlanda Express kainavo pigiai, tik 300SEK pirmyn atgal kas yra ~30eur.
    Turbūt viena brangiausių tokio ar panašaus atstumo kelionių iš oro uosto į miestą Europoje, o gal ir visame pasaulyje.
    Įdomu, kad kažkam tai atrodo pigiai

    Komentuoti:


  • webster
    replied
    Scandinavian Airlines - SAS

    Geras budas prisiminti kelione yra pasidalinti ispudziais. Pries pat Kaledas teko skristi marsrutu Vilnius-Stockholm-Sundsvall ir atgal.

    Viskas prasideda nuo VNO, alaus kaina 4,5eur ir tai nera brangu palyginus su Skandinavijos kainomis.


    Kadangi nuo vartu iki lektuvo neveza joks autobusas, o lektuvas per zemas trapui tai tenka pasivaikscioti ir paieskoti lektuvo


    Stai jis Operated by (DC) Braathens Regional on behalf of (SK) SAS Saab2000 SE-LTX skrydis SK 739 i Arlanda


    Pirma syki tokio tipo lektuve. Pries sventes sekmadienio vakara zmoniu buvo tik keli. Vietos eilemis atitinkamai A E F nera B C D):


    Jau nusileidus Arlandoje ir prisiparkavus, toliau keliauti teko autobusu.


    Laiko buvo pakanksmai kad pakeisti terminalus ir is 5 tarptautinio terminalo pareiti i 4 is kurio vykdomi vietiniai skrydziai, geresnes kokybes info cia


    Pasipuoses sventems oro uostas:


    Toliau lauke skrydis Stockholm (ARN) - Sundsvall (SDL) ir rimtesnis Boeing 737-76N


    Nors nusileidome ne taip toli siaureje radome sniego ir ledo. Kai tuo tarp Vilniuje ir Stokholme buvo ~5 laisniai silumos Sundsvall Timrå Airport buvo apie 0. Nedidelis oro uostas:



    Skrydis atgal prasidejo labai anksti ryte 06:40 AM CET Kadangi oro uostas buvo mazas, o taxi iki oro uosto vaziavo ilgiau nei tikejausi praeiti security ir atsidurti lektuve truko ne daugiau 5 min, bet nesmagu buti paskutiniams keleiviams tad atsargos visada reiktu uzsideti. Kadangi atgal skridom su SAS Plius gavom pusryciu:


    Skrydis i Vilniu tik 16:00 tad buvo laiko pasizvalgyti po miesta. Kadangi sventes Arlanda Express kainavo pigiai, tik 300SEK pirmyn atgal kas yra ~30eur.


    Traukinukas rieda:


    Keletas akimirku mieste:



    Atgal i oro uosta, parkingas:


    Sky City, kuris yra tarp terminalu 4 ir 5 didelio ispudzio nepaliko, o kadangi pries sventes ne taip lengva rasti vieta atsisesti, vaizdas nieko ispudingo:

    Geriau pasizvalgyti lauke, Control tower:


    Teminalo 5 pabaigoje atsiveria daug geresnis vaizdas, Runway 26 leidosi lektuvai:

    ir zinoma kitoks vaizdelis skrendant atgal sventems su lietuviais, visai kita kultura, o lektuvas uzpildytas pilnai.



    Nusileidus Vilniuje pasitiko ir lietuviskas oras. Deja ne visiems pasiseke atsisimti savo lagaminus su sventinemis dovanomis. Kadangi max ismatavimus atitinkantys lagaminai i saab2000 salona telpa tik 5-6 ir tai salono priekyje; netelpanti bagaza atiduoti stiuardesei kad butu perdeta i bagazo skyriu vienai keleivei tapo klaida.

    Tiek ispudziu siam kartui.
    Paskutinis taisė webster; 2016.02.16, 17:04.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Dėkui už patarimus.
    Aš manau ir be registruoto bagažo būsiu, tad turbūt dar optimistiškiau.
    Svarbiausia rizika, kad skrydis nevėluotų

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Niekada nesinagrinėjau Norwegian politikos jungimams per OSL i USA. Labai priklauso nuo paros meto, jei kokią 12-15h visai tikėtina, kad spėsi, piko metu Osle bagažą krauna apie 15-25 min tad realiai lieka apie 5-15 min pereiti viską.

    Kitas dalykas jei mažai keleivių gali susiboardinti ir likus 40 min iki take off.

    Sunku pasakyti ar jungimą būtų pardavę, bet jei reiktų statyti sakyčiau 95% kad spėsi

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Muitinė ir po to tiesiai prie vartų, be bagažo patikros rentgeno? Sakytum bent 50/50 šansas spėti yra? Dar tas oficialus laipinimo uždarymas pusvalandį prieš skrydį, nors realiai dažnai vėliau užsidaro.
    Atskirai pirkta. Jei būtų kartu pirkta jie būtų kažką garantavę pavėlavimo atveju? Ar išvis nebūtų pardavę, nes per trumpas laikas?
    Paskutinis taisė Gator; 2016.02.16, 00:17.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Skrydžiai pirkti atskirai ar kartu?

    Nepamiršk Oslo muitinės, nors skrydis jungtinis reikės viską praeiti iš naujo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ar long haul skrydžiai vėluoja dažniau, ar rečiau? Rečiau galbūt todėl, kad ilgam skrydyje yra daugiau laiko "paspausti"? Domiuosi, nes planuoju rizikuot Osle persėsti spėti per lygiai 60 minučių. Žinau riziką skrendant iš Europos, bet gal ji dar padidėja atskrendant long haul? Abu skrydžiai Norwegian.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Su Kęstučiu į Vilnių

    Artėjant Vasario 16d. kilo mintis atrasti keletą nuotraukų iš archyvo ir padaryti AirLituanicos apžvalgą.

    Skrydžio trukmė: 2.5h.
    Lektuvas: ERJ170.
    Maršrutias: AMS-VNO.



    Pirmoji ekonominės klasės eilė



    Labai nepatogios ES-AEB, dar nuo Finnair laikų likusios kėdės



    10 minučių vėluodami mes jau ore



    Neįprasta į rankas paimti žurnalą ir skaityti sava kalba



    Kainos vienos mažiausių, kurias man teko matyti per visus skraidymo metus



    Vilniaus link, absoliuti dauguma buvo verslo žmonės



    Po šitos nuotraukos griežta palydovė pasakė, kad jų lėktuvuose fotografuoti draudžiama



    Kelios valandos su lietuviškom avialinijom neprailgo, žemėjam Vilniaus link



    Vilnius ir dar sena tvora



    Ne viskas buvo tobula, toli gražu, bet tai buvo sava ir tai buvo lietuviška, su Vasario 16 visus!

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Beja ex Aurelos LY-SKJ už Islandus skraido irgi b752.

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Į ledo šalį su Icelandair

    Praeitą savaitę teko nukeliauti į Islandiją, ir šįkart skridom Oslo - Reykjavik - Oslo su Icelandair. Jie pagrinde operuoja B757-200, ir kadangi Reykjavik yra idealioj vietoj transferiniams skrydžiams tarp Europos ir USA, tai islandai tuo tikrai pasinaudoja Perkant su Icelandair, galima be papildomo mokesčio pasiimti ilgą stopover, iki 7 dienų. Beje, jei pataikai, tai galima gauti tikrai pigių bilietų su jais, ypač ne sezono metu. Aišku, easyJet ir WizzAir (iš Gdansk) vis tiek lieka vidutiniškai pigesnis variantas pasiekti Islandiją :-) Kartais Norwegian ar WOW air gali būti pigiau irgi. Tačiau Icelandair duoda nemokamą bagažą, į kurį nežiūri griežtai, tai ta proga mes dviese pasiėmėm pilną tašę daiktų ir 2 snowboardus. O Islandija žiemą gali būti dar įdomiau nei vasarą, turistų visai nedaug, todėl viskas yra ženkliai pigiau

    Icelandair B757 Osle



    Norwegian šalia krovėsi bagažą su Aeroflot dėžėm



    Kiekvienoj sėdynėj įmontuoti ekranai, ir tikrai link didesnių tokiuose lėktuvuose. Filmų, serialų netrūko. Tačiau jų video pristatantys Islandiją buvo gana prasti, pagrinde tiesiog reklamavo turus, servisus ir parduotuves ir nepasakė nieko labai naudingo.



    Ekonominėj klasėj maisto nedavė, tačiau soft drinks buvo nemokami, ir labai ištroškusiems jų tikrai negailėjo Maistas ir alkoholis buvo nepigūs, kainos nuo 6 eur.



    Prieš pat leidžiantis Reykjavike. Pirmyn skrydis truko nepilnas 3h, o atgal parlėkėm per 2h15min



    Lipam į 7 ryto skrydį atgal. Tikėjomės dar pakilę pamatyti šiaurės pašvaistę, tačiau nepavyko Po nepilnos valandos po pakilimo jau pradėjo po truputį švisti, tai šansų nebeliko.



    O taip, nuėmus apkaustus, labai lengva susipakuoti 2 snowboardus, šalmus, porą batų ir aprangą į vieną tašę



    Bendrai, skrydžiu likom tikrai patenkinti, naujas lėktuvų interjeras, labai draugiškas aptarnavimas, patogios sėdynes, entertainment system turi visko daugiau nei spėsi peržiūrėti tokiam skrydyje. Taip pat buvo Wi-Fi, bet nemokamai tik jų business "Saga" klasei, o mirtingiesiems kainuoja 7 EUR visam skrydžiui. Bet iš kitos pusės, jei reikia dirbti, tai visai nebrangu, o ir mažiau sėdinčių ir bandančių žiūrėti YouTube ir nužudančių greiti visiems kitiems, kas pastoviai būna Norwegian skrydžiuose

    Tik gaila, kad nepavyko pakeliauti su jų Hekla Aurora lėktuvu

    Paskutinis taisė Jay-M; 2016.02.04, 12:41.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    170 eur išgirdęs būčiau be kalbų lėkęs į miestą ieškot pigiau

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Per Atlantą su prancūzais

    Atsiradus tiesioginiams skrydžiams iš Vilniaus į Šarlio De Golio oro uostą(CDG) padaugėjo tautiečių, po pasaulį keliaujančių su AirFrance(AF). Tuo pačiu apžvelgti ir lėktuvą, kuris iki šiol dar nebuvo paminėtas- Airbus a380.

    Skrydžio trukmė: 8h.
    Lektuvas: A380.
    Maršrutias: MIA-CDG.



    Kelionė į Majamio oro uostą prasideda centre, traukinys, kainuoja vos 2 USD ir važiuoja apie 20 min. Traukinyje veikia WIFI.



    Pakilus laiptais, laukia oro uosto traukinys kuris nuveža iki terminalo.



    Terminalo link. Gal kam taksi?



    AF registracija, jie labai didžiuojasi šiame maršrute operuodami a380, nors tiek "British Airways", tiek "Lufthansa" į Majamį skraido su A380.



    Pasų kontrolė ir keleivių patikra



    Interaktyvus MIA žemėlapis



    Pasigedau didesnių "duty free" ir kitų parduotuvių, bent jau tarptautiniame terminale. Bet užtat yra "McDonald's".



    Buvo likę šiek tiek laiko pasižvalgyti po terminalą, TAM Brazil b767



    Alitalia b777 ir AeroMexico b737



    Štai ir jis, 15 minučių ankščiau nei planutoa- A380.



    Daug antžeminio personalo judančio link a380:



    Nors prieš pat laipinimą atrodo, jog terminale yra begalės žmonių, bet laipinimo procesas labai puikiai organizuotas ir žmonės paskirstyti, pagal aukštus, sektorius ir sėdimas eiles, todėl viskas vyksta labai gretai.



    A380 ekonominė klasė:



    Vietos už kurias reikia susimokėti, berods 20 eurų papildomai:



    Galiausiai ir mano vieta, nors kėdžių dydis yra absoliučiai standartinis, bet jaučiausi be galo patogiai ir nesuvaržytas visas 8 valandas.



    Nors lėktuvas, yra apynaujis, pirma mintis išvydus monitorių- galėtų būti ir didesnis:



    Kamera įtaisyta ant lėktuvo uodegos:



    Va tiek vietos kojoms:



    Pultelis. Ir tai kas džiugina tai be galo platus pasirinkimas filmų/muzikos/laidų/žaidimų.



    Virtualus skrydžio žemėlapis:



    Be jokių vėlavimų, kylam, kaip ir suplanuota, naktinis Majamis:



    Išjungus saugos diržus išdalinamos ausinės ir miego akiniai- nežinau, kaip jie iš tikrųjų vadinasi:



    Bendravimas su skrydžio palydovu buvo labai keistas, gal žmogus pavargęs buvo, bet:
    - Ko norėtumėte gerti?
    - Raudono vyno.
    - Vyno?
    - Taip vyno.
    - Na gerai, rasiu aš to vyno, jei jau taip norit.
    O gal čia prancūzų kultūros įpatumai, kurių nesu perpratęs
    Vakarienė:



    Pradedamos gesinti šviesos nakčiai:



    Kad miegotųsi saldžiau, prieš pat miegą, tiem kam norisi, o lietuviui visada norisi, išdalinama po porciją sušalusių ir kietų, kaip ragas ledų. Su kava/arbata.



    Aušra virš Atlanto:



    A380 sparnas dienos šviesoje.



    Prancūziški, o gal ir ne visai pusryčiai.



    Dalis filmų sąrašo žurnale.



    Paryžius pasitinka lietumi.



    Lengvas šoninis vėjas visai prieš pat nutūpimą.



    Ant žemės.



    Sunku realiai suvokti, tokio dydžio sparną:



    20 minučių anksčiau, nei planuota, mes jau prie terminalo:



    Ir pabaigai pora "Rolls Royce" variklių.



    Kadangi mano skrydis į Vilnių buvo kitos dienos ankstų rytą, teko nakvoti viename iš oro uosto viešbučių. Labai smagus viešbutis ir "user friendly" viskas valdoma per plančetę ar išmanųjį telefoną, šviesa, temperatūra, užuolaidos televizorius.



    Vaizdas pro langą, tiesiog puikus, bent jau kol nepastatė naujo viešbučio:



    Kadangi, turėjau laisvą pavakarę, nusprendžiau susirasti vietinę parduotuvę, nusipirkti batono gero sūrio ir gal vyno? Šiaip ne taip su minimalio prancūzų kalbos žiniom pavyko sužinoti, kad šalia viešbučio esančio stoties stoja autobusas, kuris nemokamai veža iki prekybos centro:



    O prekybos centras didžiulis, tai ne tik maisto parduotuvė:



    Grįžus, viešbutis pavaišino alumi, menka paguoda, kai para kainuoja 170 eurų ir tai buvo pigiausias variantas.



    Viešbučio interjeras atspindi aviacijos tematiką:




    Suma sumarum, puikus lėktuvas, solidus interjeras, labai platus filmų ir muzikos pasirinkimas. Aptarnavimas tikrai nebuvo aukščiausio lygio, bet personalo darbas yra puikiai organizuotas ir greitas. 8 balai.

    Nesivaržykit klaust ar komentuot.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.01.20, 16:13.

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Dėkui Buvom ten nuo gruodžio antros pusės iki sausio pradžios. Iš tikrųjų labai nebloga vieta atostogoms. Jeigu rūpi pagulinėt paplūdimiuose ar užsiimti vandens sportu (kitesurfing, surfing, snorking, scuba diving), tai reikia būti Sal arba Boa Vista, o Fogo, Santiago, São Nicolau ir São Vicente yra kalnai ir džiunglės, labai gerai tinka hikinimui ir norint išvengti turistams paruoštų "spąstų", ypač São Nicolau

    Manau po kelių savaičių parašysiu dar ir postą apie patį Cabo Verde salyną, tik dabar laukia dar viena kelionė ir daug daug darbų iki jos...

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Puiki apžvalga. Kurį mėnesį ten lankėtės?

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Žiemos atostogoms su drauge buvom nuvykę į kiek mažiau lankomą kraštą - Žaliojo Kyšulio salas, vakarų Afriką. Nors visoj kelionėj buvo net 9 skrydžiai su 5 skirtingom avialinijom, bet apie Lufthansa, Norwegian, Wizz ir Ryan turbūt nėra labai įdomu rašyti. Bet kiek įdomiau buvo Cabo Verde airlines - TACV.

    Jie patys turi tik 5 lėktuvus, bet high-season dažnai nuomojasi papildomų:
    1x B757-200
    1x B737-800
    1x ATR 42-500
    2x ATR 72-500

    Į Sal (SID) skridom tiesiogiai iš Bergamo oro uosto. Nors lėktuvas mūsų laukė laiku, bet dėl balagano oro uosto check-in'e ir apsaugoj, skrydis vėlavo virš pusantros valandos. Mes patys atvykę į oro uostą beveik 2h iki skrydžio iki lėktuvo nusigavom tik likus 20 min iki planuoto pakilimo laiko. O po mūsų keleivius atvėžė dar 3 autobusai.

    Nors skrydis buvo TACV, bet realiai skraidino wet-lease portugalų Euro Atlantic B737-800, CS-TQU.
    BGY - SID truko 5h30min, vietos kojoms buvo nelabai daug, bet užtai tikrai geras aptarnavimas ir tikrai skaniu karštu maistu: ravioli su padažu, salotomis, ir saldumynais. Beje, lėktuve nebuvo jokio alkoholio, spėju tam, kad išvengti per daug atsipalaidavusių ir prisigėrusių keleivių kvailiojimų.
    Nusileidom jau tamsoj, tai ir nuotrauka nekokia... Beje, nusleidius SID, ten ilsėjosi ir LY registracijos B737, visiškai baltas, tai spėju bus išnuomotas kokiems nors užsienio kelionių organizatoriams



    Sal oro uostas turi net 3,3 km nusileidimo taką ir pasirodo buvo statytas kaip Emergency Landing Strip amerikonų Space Shuttle.

    Vėliau nusprendėm pakeliauti tarp salų ir iš Sal skridom į São Nicolau, apie 150 km atstumas ir skrydis su TACV ATR-72 užtruko apie 25 min. Aišku jokio aptarnavimo tokiuose trumpuose skrydžiuose nebuvo, tik gavom stiklinę vandens.

    Nusileidus São Nicolau. Oro uostas visai mažiukas, ir čia būna 1-2 skrydžiai per dieną, tik vietiniai tarp salų. Didesni lėktuvai tūpti ir negalėtų dėl trumpo pakilimo tako.



    Kaip ir minėta praeitam poste, šitie ATR-72 irgi neturi priekinio įlipimo keleiviams, nes ten kraunamas bagažas. Bagažu užkrauna ir kiekvieną laisvą tarpelį lėktuve, bet vis tiek laikosi saugumo reikalavimų ir praėjimai prie emergency exits lieka laisvi.

    Praleidę 5 dienas ten, keliavom atgal į Sal dar aplankydami Santiago salą, t.y. Cabo Verde sostinę - Praia. Abu skrydžiai buvo vėl su TACV ATR-72.



    Šitie vietiniai skrydžiai iš tikrųjų yra gana brangūs, kainos prasideda nuo 40 EUR už vieną skrydį, bet vidurkis turbūt yra apie 80 EUR. Monopolija

    Beje, domestic oro uostuose keleivių apsauga yra tik teorinė. Nors visa keleivių tikrinimo įranga yra, bet jos įjungti net nesivargino. Bet tarptautiniuose oro uostuose visus krato lygiai taip pat, kaip ir Europoj, net ir skrendant vietiniu skrydžiu.



    Skrendant atgal, mus vėl skraidino tas pats Euro Atlantic B737-800. Nors tuo pat metu skrydžiai į Lisaboną ir Rotterdamą/Paryžių vyko su TACV B757 ir B737. Kaip jau tapo įprasta, dėl check-in ir šiaip Cabo Verde šalies šūkio "No Stress" skrydis vėlavo apie 2h. Beje, ten niekas nesivargina pranešti apie vėlavimą. Mūsų skrydį jau rašė "Boarding" gerą valandą be paskelbtų laipinimo vartų ir aišku realiai nieko nelaipino. Labai gerai matėsi kaip dauguma europiečių lakstė aplinkui bandydami išsiaiškint kur čia vyksta tas laipinimas, kol vietiniai ramiai sau gėrė kavą, nes žino, kad kaip visad skrydis vėluoja, tai geriau pachillint, no stress

    Kylant iš Sal



    Praskrendam Fuerteventura



    SID - BGY skrydžio planas, šiek tiek pasukinėjom ratais, greičiausiai aplenkiant audrą. Ir vėl maistas buvo tikrai neblogas, o šįkart dar gavom gal 1,5 metro vietos kojoms, nes sedėjom eilėj iškart už biznio klasės



    Bendrai, būtų visai neblogos avialinijos jei kiek mažiau vėluotų. Aptarnavimas visada buvo geras, lėktuvai irgi nenudrožti, tik kad kiek perdaug jie "no stress"

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ant Azijos sparnų. Antra dalis.

    Tęsiant kelionę, po kelių dienų laukė skrydis į Balį su ta pačia jau apšnekėta AirAsia. Atvažiavus į Džogdžakartos "Adisucipto" oro uostą jis daugiau priminė turgų, kuriame buvo prekiaujama ant žemės pasitiesus kilimus. Vienintelis apsaugai įdomus dalykas buvo ginklai ir kiti metaliniai daiktai- gėrimus vėl buvo galima neštis.

    Skrydžio trukmė apie valandą.
    Lektuvas A320.



    Praėjus apsauga ir palaukus apie 30 min. lėktuvo, perone pasirodė ir mūsų "Chevrolet"



    Virš vartų kabojo "bėganti" šviesliantė, skelbianti visą būtiną informaciją apie skrydį:



    Ir štai jis PK-AXA 2008 m. gmaybos Airbus a320, aplink lėktuvą labai daug rankų darbo:



    Už lango dar du Indonezijos LCC "Wings air" ir "Citi Link":



    Kelios minutės ir mes jau apsisukinėjam 09 tako gale prieš kylimą:



    Vietos nedaug, kaip ir visose pigių sąnaudų skrydžių, lėktuvuose(keliai draugės):



    Skrydžio metu istorija panaši, kaip ir ankstesniame, tik maistas kitoks:



    Toliau kelionė pasuko Lombok salos link. Pasiskaitę kelionių gidų, į vieną pusę nusprendėm plaukti, o atgal skristi. Kelionė mažu laiveliu buvo smagi, ypač, kai likus pusei kelio pasibaigė kuras, bet čia kita istorija:



    Skrydis atgal su "Wings Air" dukterine "Lion Air" kompanija, koncentruojančia dėmesį į regioninius skrydžius.

    Trukmė 20 min.
    Lėktuvas: ATR 72-600



    Skrydis vėlavo gal 30 min. dėl: "operational reasons":



    Nuobodu buvo visiems:



    Pagaliau pasiordė ir mūsų propeleris:



    Bandar Udara oro uostas, visiškai naujas, bet šiai dienai dar neišnaudojantis savo galimybių, tuščios didelės salės sudaro gan slogų įspūdį:



    2013m. gamybos PK-WGJ, skraidinsiantis mus atgal į Balį:



    ATR bagažo skyrius esantis tarp pilotų kabinos ir salono:



    Dėl tos pačios priežasties įlipimas pro galines duris:



    Dar dažais kvepiantis salonas:



    Kėdžių išsidėstymas 2-2:



    AirAsia ruošiasi kelionei į Kulą Lumpūrą"



    Lion Air į Džakartą:



    Kylam pietryčių kryptimi nuo tako 13:



    Keletas vaizdų, pro langą, Balio link:







    Iš 78 vietų vos kelios laisvos, skrydis labai trumpas todėl jokio serviso nėra:



    Įdomu, kad be suagos instrukcijos buvo įdeta ir krikščionių, musulmonų, judėjų ir kitų religijų maldos (deja neturiu nuotraukos):



    Dar keletas minučių ir mes jau riedam terminalo link:




    Paskutinė kelionės dalis. Skrydis iš Balio į Kualą Lumpūrą. Susidarė toks įspūdis, kad šis maršrutas yra populiaresnis tarp verslo žmonių, nei turistų:

    Skrydžio trukmė apie 2h 45min
    Lektuvas: A320



    Šį kartą be vėlavimų ir mūsų lėktuvas iš Kuala Lumpūro atvyksta minutės tikslumu:



    2006m. gamybos 9M-AFM:



    35 min ir mes tolstam nuo Balio





    Staigiai susidarančios audros yra kasdienybė, pietryčių azijos aviacijoje:



    2,5 h bevartant žurnalus, bei užkandžiaujant ir mes jau virš Malaizijos:



    Keletas vėjo gūsių prieš pat nusileidimą ir mes jau ant žemės:



    Keletas nuotraukų iš KLIA "Low Cost Carrier Terminal (LCCT)" terminalo- AirAsia namų:







    Aivaizdu, kurios avialinijos dominuoja:



    Smagus, kad LR piliečiams galioja bevizis rėžimas Malaizijoje- pasijauti tarsi būtum grįžęs į Šengeną. Primasis genialus sprendimas, kuris pasitiko mane KL, buvo taksi politika, priėjęs prie taksi ofiso ir pasakius į kurį viešbutį važiuosi, mergina išrašo sąskaitą, kuria apmokėjus gauni čeki. Su tuo čekiu sėdi į pirmą taksi išėjus iš terminalo- jokių gamilybių sukčiauti. 40 min. su taksi ir mes jau mieste:



    Apibendrinant viską kokybės ir kainos santykis yra geras. Džiugina nauji lėktuvai ir kompanijų noras tobulėti. Bet yra visa eilė bėdų, kurias kompanijos dar turės išspręsti tiek ant žemės, tiek ore. Vertinimas 7,5.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.17, 17:55.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Problema ta, kad pilotai plojimų negirdi. Daug geriau padėkoti įgulai (ir pilotams, ir stiuardesėms) išlipant iš lėktuvo.
    Absoliučiai pritariu, plojama lėktuvui tik palietus žemę, pilotai tikrai negirdi, o jei ir girdėtų, tuo metu jiems tai rūpėtų mažiausiai, nes tuo metu jie bando išlaikyti lėktuvą ant tako ir jį sustabdyti- darbas "cockpit'e" visu pajėgumu.

    Bet Ištiesų yra labai gražus gestas padėkoti įgulai už skrydį, o pilotui už nusileidimą, išeinant iš lėktuvo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Nesuprantu to plojimo nemėgimo. Kuo tai yra blogai, kad padėkoja įgulai už darbą? Kaip tik tai atrodo labai gražus dalykas. Aišku yra tipas žmonių, kuriem tai nepatinka, nes vakaruose taip neva nedaro, todėl kas tai daro yra runkeliai.
    Čia toks susireikšminimas juokingas, maždaug aš sofistikuotas ponas, o jūs va runkeliai plojat

    Laikas nustoti aklai sakyti, kad viskas kas vakaruose gerai ir viskas kas pas mus kitaip - blogai bei suprasti, kad ir mes galime teigiamus pavyzdžius rodyti.

    Ps: mitas, kad vakaruose neploja.
    Niekas nesako, kad ploti blogai. Tai niekam nekenkia. Tiesiog šaipomės iš runkelių, nes iš jų visada lengva ir linksma šaipytis.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
    Ar čia tik ryanair taip? )

    Iš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..
    Apsimoka ankščiau į eilę stoti, jei esi su maksimaliai leistinu dideliu rankiniu bagažu, bet nori jį užkelti jį į viršų, o ne po kėde. Kai paskutinis įlipi, dažnai nebelieka vietos bagažui virš galvos.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
    Ar čia tik ryanair taip? )

    Iš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..
    Teoriškai yra viena priežastis stotis į tą eilę: kadangi į saloną pagal Ryanair taisykles garantuotai priimamas ribotas rankinio bagažo vienetų skaičius (berods 90), o keleivių lėktuve telpa dvigubai daugiau, tai paskutinių lipančių bagažas gali būti priduodamas į bagažo skyrių, o tai, jei keleivis šiaip skrenda be registruojamo bagažo, jį gaišins paskirties oro uoste.

    O praktiškai turbūt labiau veikia įpročiai ir tam tikras psichologinis komfortas, kad va greičiau įsėsiu ir jau savo vietoj būsiu, niekas be manęs neišskris.

    Komentuoti:

Working...
X