Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Lol, andyour tikriausiai šiuo metu trippina ant LSD ar kažko panašaus ir įsijungė forumą. Nes šiaip tokias pievas rašinėti reikia ypatingai keistos vaizduotės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na ir kam tokias nesąmones rašyti?
    Bet viena mintis verta dėmesio:

    Vartotojas žinodamas, kiek tai kainuoja, atsisakytų to pats asmeniškai, jei reiktų primokėti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na ir kam tokias nesąmones rašyti?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\ Mano požiūriu, lėktuvas niekuo nesiskiria nuo pvz. autobuso. Automobiliuose važiuojant - niekad nevalgau, o jei tenka, tai sustoju kur gamtos prieglobstyje. Tačiau, lėktuvai nėra lietuviškas vieštransportas, ten interjerai nebūna nudrenkti asocialių asmenų Tad labai jau didelio skirtumo tarp naujo ir renovuoto nebus. Dėl filmų ir muzikos negaliu pasakyti, neskridau dar su tokiu lėktuvu. Gyvenime nieko blogo nenutiktų, jei kurį laiką pabūtum be kompiuterio, be TV, be muzikos, o tiesiog pailsėtum Vartotojas žinodamas, kiek tai kainuoja, atsisakytų to pats asmeniškai, jei reiktų primokėti. Bet čia yra mano asmeninis požiūris, nebūtinai sutampantis su avialinijų biznio politika. Nors arabų subsidijuojamas biznis jau nebe biznis
    Paskutinis taisė andyour; 2015.11.08, 23:05.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied


    Atsiprašau už gramatinę klaidą, visu pirma. Visų antra tai nėra vien tik nemokamas alkoholis už kurį, tu beje susimoki pirkdamas bilietą.

    Tai yra daug dalykų, visų pirma aptarnaujantis personalas. Dauguma vežėjų remiasi personalu apriboti nacionaliniu principu( nors teko sutikti lietuvaitę skrydžių palydovę Lufthansa lėktuve), kas apriboja galimybes. Tuo tarp MEB3 renkasi personalą iš viso pasaulio.

    Antras dalykas paminėtas maistas, galbūt jis ir pašildytas, bet tikrai skiriasi tarp daugelio avialinijų tai ką šildo. Verslo klasėje maistas irgi pašildytas( tik patiekiamas iš indų.

    Visų trečia įranga: kiekvienas filmas ir kiekviena daina, kiekvienas 1 cm ilgesnis ekranas, kainuoja didžiulius pinigus avialinijoms. Nemaža dalis avialinijų renkasi paprastesni/pigesnį variantą.

    Ir visada maloniau skristi nauju lėktuvu, nei renovuotu. Kėdės, vieta, apšvietimas, medžiagos, garas. Visa tai yra kaštų dalis.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Skrydis su Qatar- turbūt vienas maloniausiu patirčių civilinėje aviacijoje.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip lenkiu galvą prieš arabų avialinijas.
    O be nemokamo alkoholio jau nepakenčiamos avialinijos? Nei skanu tą maistą valgyti iš tų pakuočių ir pašildytą. Vien jau kaip atrodo klaikiai.
    Paskutinis taisė andyour; 2015.11.08, 21:49.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Primena mano experience Su Emirates A380. Šiaip lenkiu galvą prieš arabų avialinijas. Subsidijuojami ar ne, bet jie padarė tai, ko nepadarė niekas kitas skrydžio experience požiūriu (gal nebent koks Singapore?).

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Skrydis su Qatar- turbūt vienas maloniausiu patirčių civilinėje aviacijoje. Puikus servisas, didelis maisto ir gėrimų pasirinkimas, kurie jau įeina į bilieto kainą, nauji lėktuvai, puiki "entertainment" sistema su gausiu pasirinkimu, be galo paslaugus personalas. Ir ne visada tos kainos būna tokios baisios. 9,8 balų iš 10.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Tęsiant temą apie MEB3 (artimųjų rytų vežėjai: Etihad, Qatar ir Emirates), mano asmenine nuomone, didžiausias komfortas yra skristi su Etihad ir Qatar, vien dėl to, kad jų didelę flotilės dalį sudaro A330/340 lėktuvai.

    Ir dėl vieno labai elementaraus dalyko, nes jie turi po dvi vietas iš šonų. Daugumos ilgųjų skrydžių lainerių kėdžių išsidėstymas yra 3-4-3/ 3-5-3 ir t.t.

    Dar galima būtų paminėti B767, kuris taip pat naudoja 2-4-2 konfigūraciją. Bet yra ir išimčių, kaip antai teko matyt, jog "Japan Airlines" naudoja 2-4-2 kėdžių išsidėstymą, savo B787 lėktuvuose.

    Ta proga, kad jau pradėjom diskutuoti apie MEB3, Qatar ekonominės klasės apžvalga.

    Skrydis Stokholmas- Doha, trukmė apie 6 valandos.



    Stokholme tenka lankytis pakanakmai dažnai darbo reikalais, tad kada vėliau po kokio skrydžio įkelsiu reportažą apie Stokholmą.

    O čia jau laukė A7-BCD, 2013 m. gamybos Boeing 787



    Laipinimas vyko pakankamai skalndžiai ir greitai, be jokių vėlavimų



    Štai ir jis "Dreamliner'is" iš vidaus:



    Vos tik pakilus prasidėjo servisas:



    Šampanas ir užkandis:



    Keletas kadrų prieš nusileidžiant saulei:



    B787 sparnas:



    Štai ir vakarienė:



    Žemėlapyje pasirodė ir Lietuva:



    Ir vėl vežimėlis su gėrimais:



    Tiesą pasakius, net neatsimenu kiek kartų buvo pasiulytą "atsigaivinti", bet mažiausiai 5-6 kartus.

    Didelis lankstas virš rytų Ukrainos:



    Lėktuvo užpildymas buvo kokie 85 proc. bet visa laimė šalia manęs niekas nesėdėjo.



    Išlipę iš lėktuvo visi buvome nuvežti autobusu į terminalą. Rolls-Royce Trent 1000 variklis:



    Skrisdamas atgal išsitraukiau fotoaparatą, keliems geresnės kokybės kadrams:

    Hamad tarptautinis oro uostas:





    Pakilimo tako link:





    Tik pakilus iš Dohos:



    Langinių sistema:



    Vėl išdalinami meniu:





    Pietūs:

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.08, 19:50.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš prie savo SAS apžvalgos pridėsiu vieną foto (deja, daugiau neturiu) su SAS A340-300 interjeru. Tiksliau, in-flight entertainment sistema, kuri turi vat štai tokį ekraną ir kuris yra tiek pat naudingas, kiek šuniui penkta koja t.y. visiškai netinkamas jokiam naudojimui (na nebent pasižiūrėti skrydžio informaciją ir poziciją žemėlapyje). Apie keleivių "aptarnavimo" lygį jau rašiau ir ten nelabai yra ką pridurti.

    Atvaizdas
    SAS A340 by Jonas, on Flickr

    Meanwhile šitos "aviakompanijos" puslapyje puikuojasi ištisas naujas gidas apie "New SAS long haul experience", kuris realybėje yra, švelniai tariant, nevisiškai toks

    Atvaizdas


    Net ir po Čiurlionio ir kitų forumiečių paaiškinimų, man vistiek neina suvokti, kaip, po galais aviakompanija gali egzistuoti su tokiu katastroifiškų serviso lygiu ir požiūriu į keleivius? Tai yra blogiau negu maras, karas ir badas kartu sudėjus. Linkiu jiems kuo greičiau užsilenkti ir nebegadinti oro Europos padangėje.
    Esu bandęs jų long-haul keletą kartų, du kartus Economy ir kartą Business. Visus kartus su senais lėktuvais. Economy tikrai nepatiko ir jautėsi labai outdated produktas. Business irgi nekažką, su 'almost' flat bed. Bet kalbant jų labui, beliko tik trys seno interjero lėktuvai, kurie atnaujinami šiuo metum, tai labai greitai bus naujas produktas visuose skrydžiuose.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    rekomenduoju irgi, skanus maistas, paslaugios stuardeses ir alkoholio atnesa paprasius )

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip tai ir Emirates A380 economy yra truputį kosmosas, lyginant su konkurentais. Labai highly rekomenduoju šitą aviakompaniją.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kaip atrodo skrydis su Emirates pirmąja klase
    This guy used a frequent-flyer loophole to take a $60,000 trip in a first class suite on Emirates Airlines — here’s what it was like
    http://www.businessinsider.com/man-g...ophole-2015-10

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Mano nuomone geriau sumokėti daugiau ir skristi su kitom avialinijom, jei yra galimybė.

    John- manau reikia ne tik oro uosto apžvalgas daryti, galima išplėsti iki susisiekimo su oro uostų ir net lankomos vietos "highlights" aprašyti.
    Nemanau kad plėsti temą yra gera mintis, jei mane domina dabartinė tema, aš tikrai nenorėsiu skaityti apie lankomas vietas ir panašiai, tik štai patekimas į oro uostą tikrai turėtų būti įtrauktas

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ar čia tiesiog norėta pasakyt, kad kitą kartą skirsitum su BT tik jei daugiau nei 20eur taupytųsi?
    Mano nuomone geriau sumokėti daugiau ir skristi su kitom avialinijom, jei yra galimybė.

    John- manau reikia ne tik oro uosto apžvalgas daryti, galima išplėsti iki susisiekimo su oro uostų ir net lankomos vietos "highlights" aprašyti.

    Komentuoti:


  • kazhkas
    replied
    Pranešimai daromi dviem kalbom, nors panelei, sakančiai skrydžio informaciją, klaikiai sunkiai sekėsi tai daryti angliškai. Kažkaip ten jiems sunku su ta anglų kalba nors tu ką.

    Sakyčiau, laimės reikalas gal čia.
    Skridau su Sichuan Airlines. su anglų buvo puikiai.
    Air China regioniniuose skrydžiuose irgi neblogai sekėsi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Padarysiu šiek tiek į egzotikos pusę krypstančią apžvalgą: NNG-HAN su China Eastern

    Faktai
    - Maršrutas: NNG-HAN
    - Aviakompanija: China Eastern
    - Lėktuvas: B737-700
    - Skrydžio trukmė: ~50 min.
    - Atstumas: ~300km

    Žemėlapis, kuris duos geriau surpasti kontekstą, nežinantiems, kur tas Nanningas ir/ar Hanojus.



    Nanning'as yra miestas Pietvakarių Kinijoje. Guangxi Zhuang autonominio regiono sostinė. Dėl bendro konteksto, tai ne Šanchajus ar Pekinas ir ne koks kitas first-tier Kinijos didmiestis su pažangia infrastruktūra ir sąlyginai aukštu gyvenimo lygiu. Ten toks truputį (ar netgi gana smarkiai) kaip ir užkampis. Nu tokia Kinijos Marijampolė. Bet užtat infrastruktūrai paskutiniu metu (t.y. per paskutinius ~5 metus) buvo nepagailėta pinigų, kas labai smarkiai matosi kiekviename žingsnyje, įskaitant oro uostą, kuris ten buvo įbombintas pernai ir bus plečiamas ateityje.

    Kelias iš Nanning'o miesto į oro uostą, kuris yra už ~30km nuo centro



    Nanning Wuxu Tarptautinis oro uostas. Privažiavimas prie departures. Architektūriškai įspūdingas terminalas, atidarytas 2014. Talpa ~16 mln. keleivių per metus (kol kas ten skrenda tik apie 9.5mln.). Google Earth terminalas atrodo va taip. Tarptautinių krypčių nėra daug ir jos visos į artimiausias šalis (Honkongą, Taivaną, Japoniją) ar atostogų kryptis (Bankoką, Phuketą). Dauguma krypčių vietinės.


    Check-in zona, kur be įvairių neaiškių vietinių parduotuvių ir kavinių yra ir Starbucks'as


    Arrivals zonoje yra McDonald'as


    Terminalo priekinė dalis (check-in, arrivals) primena sumažintą HKG versiją






    Oro uosto procedūros kaip ir visur, išskyrus papildomą rankinio bagažo tikrinimą su x-ray ir boarding pass'o štampavimą, kurį daro tam skirtas žmogus (na tiesiog sėdi ir štampuoja visų keleivių boarding pasus prieš pasų kontrolę). Kam to reikia, turbūt nežino net jie patys. Reikia ir viskas. Ne tai, kad dėl to kiltų kokių keblumų, bet prikurta pozicijų ir procesų, kurie akivaizdžiai nereikalingi

    Departures (po visų tikrinimų)


    Laipinimas. Jau laukia China Eastern 737-700






    Neskaičiavau, kiek buvo keleivių, bet gal kokie 20 ir buvo. Akivaizdu, kad maršrutas nėra labai populiarus. Vos pakilus, lėktuvas beveik iškart pradeda descent'ą. Valgyti davė tokį gana kuklų sumuštinį, suvyniotą į maistui skirtą plėvelę, o atsigerti vandens buteliuką (nebuvo nei kavos, nei arbatos, nei gėrimų vežiojimo su vežimėliu). Pranešimai daromi dviem kalbom, nors panelei, sakančiai skrydžio informaciją, klaikiai sunkiai sekėsi tai daryti angliškai. Kažkaip ten jiems sunku su ta anglų kalba nors tu ką.
    Paskutinis taisė John; 2015.10.20, 00:05.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ar verta taupyti 20 eurų ir neskristi su visais kitais
    Turi mintyje, kad AirBaltic tik 20 eurų pigiau nei visi kiti?

    Ir kainos tai svyruoja pastoviai, nemanau, kad visada tie 20 eurų skiria, turbūt yra datų kai ir į kitą pusę kainos persiverčia.

    Ar čia tiesiog norėta pasakyt, kad kitą kartą skirsitum su BT tik jei daugiau nei 20eur taupytųsi?
    Paskutinis taisė Gator; 2015.10.19, 23:02.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    ...
    Terminale pasirodžiau maždaug 45 min. iki skrydžio, nustebau pamatęs B737, prieš keletą metų, kai tekdavo dažniau naudotis BT paslaugomis OSL-RIX dažnai operuodavo DH8-Q400
    Atvaizdas

    ...
    Šiemet balandį teko 3 kartus skristi Oslas-Ryga ir visus kartus buvo DH8-Q400
    Paskutinis taisė Xmaster; 2015.10.20, 21:43. Priežastis: Korekcija

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiandien teko šiek tiek pasiskraidyti LHR-ARN-HKG su SAS, tai padarysiu kelis pastebėjimus. Pirmas siurprizas buvo tai, kad ES ir vidiniuose skrydžiuose SAS, pasirodo, neduoda nieko valgyti. Net kokios sumautos sukritusios bandelės. Nebent tavo bilietas yra kažkoks SAS plus ar kažkos dar bbž, koks. Bet faktas tas, kad valgyti negavau. O norėjau. Lėktuvas kažkoks pakriošęs B737-600 straight from the 90's.

    Galvoju, ok, tiek jau to. Duos ėst ir alaus long-haul ARN-HKG. Ėsti davė. Galima buvo "pasirinkti" iš vieno valgio. Prie to paties gauni vieną nealkoholinį gėrimą (jeigu nori antro, reiks susimokėti). Alaus neduoda. Reikia pirkti.

    Lyg to negana, lėktuvo (A340) interjeras, pasirodo, irgi yra iš mid 90's su atitinkamo lygio in-flight entertainment. Nors pačiame SAS puslapyje su pasididžiavimu pristatinėjamas "atnaujintas" long-haul lėktuvų salonas. Neatnaujintas. Ir net USB skylių nėra. Ir kad tokio išsidirbinėjimo nepasirodytų per mažai, tame mažame nutrintame LCD rodo reklamas... Apie atnaujintus long-haul interjerus ir atnaujinamą short-haul fleet'ą. Dafuq is wrong with you SAS?!

    Kas ironiškiausia, kad pirkdamas skrydį, rinkausi tarp Qatar, Emirates ir SAS. Job$&@!mat, kad aš gyvenime kada nors skrisčiau su tokia beviltiškai nevykusia avialinija. Kažkada teko skristi su Kuwait Airways ir jie buvo tvirtai įsitvirtinę mano favoritų lentelės apačioje be šansų kada nors turėti konkurentą. Klydau. SAS dabar jiems palaiko kompaniją. Never again. Never. Ir niekam nerekomenduočiau jais naudotis. Ypač, jei yra galimybė rinktis. Net keista, kad toks žinomas aviacijos pasaulio brand'as gali būti toks apgailėtinai nevykęs. Kaip jie apskritai su tokio lygio servisu ir fleet'u sugeba nebankrutuoti?

    Aš prie savo SAS apžvalgos pridėsiu vieną foto (deja, daugiau neturiu) su SAS A340-300 interjeru. Tiksliau, in-flight entertainment sistema, kuri turi vat štai tokį ekraną ir kuris yra tiek pat naudingas, kiek šuniui penkta koja t.y. visiškai netinkamas jokiam naudojimui (na nebent pasižiūrėti skrydžio informaciją ir poziciją žemėlapyje). Apie keleivių "aptarnavimo" lygį jau rašiau ir ten nelabai yra ką pridurti.

    SAS A340 by Jonas, on Flickr

    Meanwhile šitos "aviakompanijos" puslapyje puikuojasi ištisas naujas gidas apie "New SAS long haul experience", kuris realybėje yra, švelniai tariant, nevisiškai toks



    Net ir po Čiurlionio ir kitų forumiečių paaiškinimų, man vistiek neina suvokti, kaip, po galais aviakompanija gali egzistuoti su tokiu katastroifiškų serviso lygiu ir požiūriu į keleivius? Tai yra blogiau negu maras, karas ir badas kartu sudėjus. Linkiu jiems kuo greičiau užsilenkti ir nebegadinti oro Europos padangėje.

    Komentuoti:

Working...
X