Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
    Čia tie patys, kurie po to nusileidus ploja.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Nesistok į eilę, tol kol nepradės leisti žmonių į lektuvą
    Šito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
    Ar čia tik ryanair taip? )

    Iš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Gal ne i tema,bet...Pats prabangiausias lėktuvas pasaulyje atima žadą http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...atima-zada.htm

    Komentuoti:


  • Aviat
    replied
    Blemba, Čiurlioni, ploju atsistojęs. Nerealios apžvalgos/įžvalgos/fotkės. Asmeniškai gan nemažai keliavęs ir egzotikos išbandęs, bet niekad nesugalvočiau tokiu reviewų padaryt. Tu kaip lietuviškasis SFflyer ar amandeunce

    Sekmadienį skrendu pasižvalgyt dienai į Skandinaviją. Planuojamas maršrutas Kaunas-Kopenhaga, Malmė-Vilnius, pabandysiu ir aš porą fotografijų padaryti.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Vasario gale skrisiu į Dubliną su RyanAir. Tai bus pirmas mano skrydis gyvenime. Gal kas galite papasakoti kokie lėktuvai dažniausiai skrenda į Dubliną, koks jų servisas viduje, kokios kainos (tarkim alaus, maisto, gėrimų). Bilietą nusipirkęs esu už 42€ (paprasta klasė), už atgalinį - 34€.
    Visada skrenda Boeing 737-800W, Ryanair turi vieną jauniausių lėktuvų parkų visame pasaulyje, kurių amžiaus vidurkis yra apie 6 m. Skrisi tokiu lėktuvu:



    Vienos kėdės savikaina maršrutu VNO-DUB-VNO yra apie 150 eurų, tad skrendi už pakanakamai gerą kainą. Alus/vynas 5-7 eurai už 330ml/250ml, vidutinė maisto kaina 4-9 eurai. Toks salonas lauks tavęs:



    Nepamiršk prisiregistruoti ir atsispausdinti bilietų arba geriausiai atisūsk app'ą į mobilųjį. Nesistok į eilę, tol kol nepradės leisti žmonių į lektuvą, geriau išgerk bokalą alaus

    Nepamiršk pafotograguot ir padaryti reportažo apie savo įspūdžius kelionės metu, bei gero pirmojo skrydžio

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ant Azijos sparnų. Pirma dalis.

    Šią savaitę išaiškėjus dėl ko įvyko nelaimė, sugalvojau pasidalinti savo patirtimi, keliaujant Azijos LCC(low cost carrier)- arba pigių skrydžių bendrove. Forume esu šiek tiek užsiminęs apie nuotykius Indonezijoje, bet šį kartą parengiau apžvalgą iš aviacinės pusės.

    Kiekviename žemyne galima rasti "LCC", Soutwest ir JetBlue- JAV, EasyJet ir Ryanair- Europoje, bet šį kartą apie pietryčių Azijos vežėjus- "AirAsia" ir "Lion Air Group".


    AirAsia yra tipiškas žemų sąnaudų vežėjas, bilietai tikrai yra pakankamai nebrangūs bilietai, būtent į šį skrydį, kainavo apie 20 eurų, bet reikia mokėti už viską: vietą, maistą ir žinoma bagažą.

    Aptarnavimas, kaip ir visoje azijoje- puikus, personalas tikrai stengiasi ir įdeda darbo, kaip jiems gaunasi tai čia turbūt jau kitas klausimas, lėktuvai nauji, didesnių incidentų mano kelionėje nebuvo užfiksuota.

    Bandau nebūti šališkas ir nediskutuoti apie tam tikrus, mano nuomone saugos neatitikimus, nes 100 procentų nebuvau įsigilinęs į situaciją, bet tobulėjimui vietos tikrai yra.

    Tęsinys po kelių savaičių.
    Man teko skristi tuo pačiu maršrutu, tik į priešingą pusę, t.y. Yogyakarta - Jakarta. Bilietus nusipirkom su Lion Air, bet atvykę į oro uostą pamatėm, kad mūsų skrydžio tiesiog nėra... bet galų gale pasakė, kad mes perkelti į Batik Air skrydį, kuris yra 10 min vėliau. Buvo 737-900ER, jautėsi, kad visiškai naujas su pilnu in-flight entertainment, nemokamu maistu, superiniu servisu ir nemokamu bagažu Turbūt geriausias trumpas skrydis, kokį esu turėjęs iki šiol, ir perkant tik dieną prieš viskas atsiėjo apie 30 EUR žmogui. Aišku čia pirkom į LionAir, bet tuo pat metu Batik Air pardavinėjo kažkur už 45 EUR, tikrai būtų verta. Gaila, kad nerandu dabar nuotraukų iš to skrydžio...

    Su vietiniu AirAsia skrydžiu, Jakarta - Denpasar, labiausiai atsimenu boarding'ą kai prie vartų netikrino boarding pass, visi susėdom į lėktuvą, o tada stiuardesės 2-3 kartus klausė ar tikrai čia visi nori skristi į Denpasar, jei ne, tai lipkit lauk ir ieškokit savo skrydžio

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Vasario gale skrisiu į Dubliną su RyanAir. Tai bus pirmas mano skrydis gyvenime. Gal kas galite papasakoti kokie lėktuvai dažniausiai skrenda į Dubliną, koks jų servisas viduje, kokios kainos (tarkim alaus, maisto, gėrimų). Bilietą nusipirkęs esu už 42€ (paprasta klasė), už atgalinį - 34€.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kondensatas A320 salone yra gana įprastas reiškinys Pietryčių Azijoje. Taip jau gavosi, kad kokius 20 pirmųjų skrydžių su A320 turėjau būtent su AirAsia ir kitais Azijos lowcostais. Galvodavau, kad visuose A320 taip yra. Po kažkiek laiko nustebau, kai Europoje A320 nebuvo ”dūmų”

    Tai yra kombinacija- oro kondicinieriaus ir aplinkos. Aplinka turi būti pakankamai drėgna, o temperatūra pakankamai aukšta. Antrasis faktorius tai, kad lėktuvuose naudojamas oro kondiciniuorius nepašalina drėgmės iš oro, skirtingai, nei namų ar automobilio.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Fly Emirates reklama su Jennifer Aniston, tai ką pas jus dušo nėra?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Laukimo salė atrodo su dideliais srautais, įdomu kodėl nėra kavinės ar bent aparato. Azijiečiai lyg verslūs žmonės, ant kiekvieno kampo tų kavinių.
    Turbulencijos nuotraukos - ar pagal nuotrauką ar debesis galime suprasti, kad tai turbulencijos zona?

    Įdomu detaliau kas nesigavo ar panašiai
    Laukimo salė iš tiesų didelė, o srautai milžiniški, bet kuomet leidžiama per patikrą neštis gėrimus ir maistą, tai tampa svarbiu faktoriu Indonezijos vietiniuose skrydžiuose- kuri yra labai skurdi šalis.
    Maža to pagrindinis tranportavimo objektas yra maisto produktai, vištiena, riešutai, sėklos ir t.t. produktai, kurių negali gauti ypač atokesniuose regionuose.

    Dėl debesų:

    Iš tiesų debesų rūšis ir atspalvis gali daug pasakyti apie orą. Tamsūs kylantys(bokštiniai) kamuoliniai debesys- yra nestabilaus oro srauto indikatorius, tamsi spalva beveik visada indikuoja audrą. Tuo pačiu tai yra labai stiprios tirbulencijos tikimybė, kuo arčiau debesies, tuo ji stipresnė.

    Dėl įgulos: visu pirma komunikacja, kalba, orientavimasis situacijoje, aptarnavimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kondensatas A320 salone yra gana įprastas reiškinys Pietryčių Azijoje. Taip jau gavosi, kad kokius 20 pirmųjų skrydžių su A320 turėjau būtent su AirAsia ir kitais Azijos lowcostais. Galvodavau, kad visuose A320 taip yra. Po kažkiek laiko nustebau, kai Europoje A320 nebuvo ”dūmų”

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Laukimo salė atrodo su dideliais srautais, įdomu kodėl nėra kavinės ar bent aparato. Azijiečiai lyg verslūs žmonės, ant kiekvieno kampo tų kavinių.
    Turbulencijos nuotraukos - ar pagal nuotrauką ar debesis galime suprasti, kad tai turbulencijos zona?
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    kaip jiems gaunasi tai čia turbūt jau kitas klausimas
    Įdomu detaliau kas nesigavo ar panašiai

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ant Azijos sparnų. Pirma dalis.

    Šią savaitę išaiškėjus dėl ko įvyko nelaimė, sugalvojau pasidalinti savo patirtimi, keliaujant Azijos LCC(low cost carrier)- arba pigių skrydžių bendrove. Forume esu šiek tiek užsiminęs apie nuotykius Indonezijoje, bet šį kartą parengiau apžvalgą iš aviacinės pusės.

    Kiekviename žemyne galima rasti "LCC", Soutwest ir JetBlue- JAV, EasyJet ir Ryanair- Europoje, bet šį kartą apie pietryčių Azijos vežėjus- "AirAsia" ir "Lion Air Group".

    Jakarta-Jogjakarta
    Trukmė- 1 val.
    Lėktuvas A320



    Paprasčiausias būdas atvykti į oro uostą yra su taksi iš miesto centro kaina apie 30-40 lt. Turbūt vienintelis patikimas taksi Indonezijoje "Bluebird"- žydrai/mėlyni automobiliai.



    Vidinių skrydžių terminalas





    Terminalo viduje:



    Patikra labai subtili, galima neštis skysčius, kokiais tik nori kiekiais:



    Turbūt viena nuobodžiausiu laukimo salių: nėra, nei kavinės, nei automato gėrimui nusipirkti:



    Šiek tiek palauks, žalia šviesa, galima judėti autobuso link, vežančio lėktuvo link. Susidaro įspūdis, kad kiekviena kompanija turi savo autobusus ir nėra vienos aptarnaujančios įmonės:





    Tolumoje jau laukia lėktuvas, skrisiantis į Džogdžakartą:



    PK-AZJ, 2012m. gamybos Airbus a320:







    Laiptai su stogeliu- turbūt labiau būtų praktiška mūsų klimatui:



    Greito salono aušinimo sistema? dėl kurios susidaro kondensatas- pakankamai nejaukus vaizdas lėktuve-dūmai:



    Statomas naujasis terminalas(dabar turėtų būti pastatytas)



    Riedam link pakilimo tako 07L:



    Paskutinis nusileidimas, prieš mums pakylant. Citilink- Garudos, nacionalionė vežėjo dukterinė kompanija:



    60 sekundžių ir bandom pabėgti nuo Džakartos smogo:



    Pirmoji blaškos zona(turbulencija):







    Netrukus pradedamas tiekti maistas, teisa karštą maistą reikia užsisakyti prieš skrydi, kaina apie kelis eurus:



    "Coka-cola" į kainą neįskaičiuota:



    Lėktuvas tikrai naujas tai matosi ir iš salono:



    Antra blaškos zona:





    Po 4 ratų aplink Džgdžakartą žemėjam oro uosto link:



    Pirmasis skrydis su Azijos "LCC- DONE"



    Viena iš daugelio Indonezijos LCC NamAir:



    A320 variklis:



    LionAir Boeing 737-900, deja taip ir neteko kelionės metu išbandyti šio lėktuvo, bet užtat teko naudotis Lion group paslaugomis, bet apie tai vėliau:



    A320 fiuzeliažas:



    Paskutinis žvilgsnis į AirAsia



    Vienu metu nusileido keli lėktuvai ir visos įgulos kartu su keleiviais pajudėjo terminalo link:







    Kur nebuvus pasirodo ir Garuda:



    Garuda ir AirAsia, buvo vienintelės aviakompanijos mano kelionės metu, kurios nebuvo įtrauktos Europos Komisijos oro transporto bendrovių juodąjį sąrašą:



    AirAsia yra tipiškas žemų sąnaudų vežėjas, bilietai tikrai yra pakankamai nebrangūs bilietai, būtent į šį skrydį, kainavo apie 20 eurų, bet reikia mokėti už viską: vietą, maistą ir žinoma bagažą.

    Aptarnavimas, kaip ir visoje azijoje- puikus, personalas tikrai stengiasi ir įdeda darbo, kaip jiems gaunasi tai čia turbūt jau kitas klausimas, lėktuvai nauji, didesnių incidentų mano kelionėje nebuvo užfiksuota.

    Bandau nebūti šališkas ir nediskutuoti apie tam tikrus, mano nuomone saugos neatitikimus, nes 100 procentų nebuvau įsigilinęs į situaciją, bet tobulėjimui vietos tikrai yra.

    Tęsinys po kelių savaičių.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.04, 17:15.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ar ne tu, be John, minėjai kai kurių avialinijų didelį pivalumą - ne tik vietinį personalą?
    Aš, tuo tarpu, kaip tik džiaugiuosi, kad samdo tik savo žmones. Ir stebiuosi kaip kažkam tas nepatinka, juk tai nėra tokia profesija, kuriai reiktų ieškoti specialistų po visą pasaulį.
    Turbūt ne iki galo išsakiau savo mintį. Turint omeny kritiką skirta TK, kalbama apie pilotus, kad samdoma yra tik pilotai turkai. Ten panašiai kaip ir Korėjoje yra susiskirstymas į tam tikrus luomus pagal rangą, kuomet žemesnėse pareigose esantis pilotas, matantis, jog kapitonas klysta, dažnai nedrįsta to pasakyti.

    Dažnai minimas Amsterdamo atvejis. Kritikai pasigenda daugiau komandinio darbo, kaip vakaruose. Aš asmeniškai su tuo ne visiškai sutinku. Dėl to ir paminėjau, kad viskas gerai su savais lakūnais.

    Bet be abejo atvira rinka atveria žymiai didesnių galimybių, kalbant apie personalą.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.18, 12:45.

    Komentuoti:


  • tajus
    replied
    Tiesiog iš patirties jau teko 6 kartus skristi su Turkish šiemet. 5 iš jų reisai vėlavo, o 4 - daugiau nei valandą (Bet ne daugiau dviejų).

    Galbūt čia tik man taip nesiseka, bet visalaik atrodo, kad Stambulo oro uostas pilnas nesigaudančių keleivių, kurie vežasi per daug rankinio bagažo ar dar vis kažkokios bėdos. Taip pat lėktuvų išskridimo vartai nuolat keičiami ir šiaip - chaosas.

    Žodžiu skrydžio metu viskas gerai, ir maistas, ir entertainmentas, bet visa kita tai įspūdžio nepaliko.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ne kartą esu girdėjęs, kad TK yra kritikuojama, jog samdo tik turkus, bet aš asmeniškai tame nieko blogo nematau.
    Ar ne tu, be John, minėjai kai kurių avialinijų didelį pivalumą - ne tik vietinį personalą?
    Aš, tuo tarpu, kaip tik džiaugiuosi, kad samdo tik savo žmones. Ir stebiuosi kaip kažkam tas nepatinka, juk tai nėra tokia profesija, kuriai reiktų ieškoti specialistų po visą pasaulį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Puiki apžvalga. Planuoju kitąmet išbandyti VNO-IST-BKK ar kažką panašaus į Rytų pusę. Dabar dar labiau planuosiu

    Komentuoti:


  • SarunasLT
    replied
    užpildymas neblogas atrodo, nors teko girdėt, kad average LF tik apie 60% siekia.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Geriausios avialinijos Europoje? IST-VNO

    Nesenai kalbėjome apie vienus geriausių oro vežėjų visame pasaulyje, manau būtų neteisinga nepaminėti, vienų iš geriausių Europoje, tad trumpa apžvalga apie "Turkish Airlines".

    TK į Vilnių pradėjo skraidyti prieš keletą metų, pirmieji žingsniai buvo labai nedrąsus, operuojant tarp Stambulo ir Vilniaus su a320 vos tris kartus per savaitę, maža to su nutūpimu Taline.
    Bet taip buvo anksčiau, dabar TK galima VNO pamatyti beveik kasdien, atskrendant tiesiogiai su B738 arba B739.

    Mažiau kalbų- daugiau vaizdų:
    Stambulas- Vilnius
    Lėktuvas: b738
    skrydžio trukmė apie 2 val.



    Mano pirmas įspūdis apie Stambulo oro uostą tai didelis, bet labai darnus chaosas. Daug judėjimo, bet didelių vėlavimų ar nesusipratimų išvengti pavyksta.

    Atvykus į Stambulą patogiausias ir pigiausias būdas(kainuoja apie 3 eur/10lt) pasiekti miestą yra metro + tramvajus. Oro uoste visur kabo nuorodos į tramvajų, nusipirkus žetoną reikia pavažiuoti 6 stoteles iki Zeytinburnu ir ten sėsti į tramvajų Kabats(centro) link. Kelionė trunka 25-40 min.



    Taip dariau pirmąjį kartą. Antrąjį kartą buvau apsistojęs prie pat oro uosto. Dauguma šalia oro uosto esančių viešbučių turi savo nemokamą transportą, kuriuo nuveža ir parveža. Tarp kitko viešbučiai šalia Ataturko oro uosto tikrai nėra labai brangūs ir gali būti puikus išsigelbėjimas, kai oro uoste reikia laukti ilgai ir TK neduoda viešbučio. Paprastas viešbučio kambarys, kuriame apsistojau pastarąjį kartą:



    Bet pusryčiai Turkijoje visada "tobuli":



    Po pusryčių jau laukia autobusiukas vežantis į oro uostą, važiuoja jis pakankamai dažnai, kas 15-20 min.:



    Išgyvenus pasų patikrą, saugumo kontrolę ir praėjus pro 20 000 žmonių, galiausiai atsiduri prie savo vartų:



    Daug dalykų įlipus į TK lėktuvą gali maloniai nustebinti. Visų pirma, kad jie vieni iš nedaugelio aviakompanijų, trumpuose skrydžiuose turintys tikrą verslo klasę, maža to kiekviena kėdė, turi savo "entertainment system":



    Vos tik pakilus visiems keleiviams yra išdalinama "Turkish delight" saldumynų:



    Ir meniu (dar vienas maloniai stebinantis akcentas):



    Įgula sukasi labai greitai, tam turbūt yra priežastis- skrydis tik 2h. tad po 20 min jau tiekiamas maistas:



    Daugelis kompanijų ekonominėje klasėje vyną pilsto į stiklines tiesiog iš didelių butelių, čia kiekvienas gauną po mažą buteliuką su TK simboliu- dėmesys detalėms:



    Be galo gražus "Sky" interjeras, skirtumas didžiulis, kai pagalvoji, kad tais pačiais b738 lėktuvais operuoja "Ryanair", "SAS", "KLM" ir t.t.



    Dvi valandos prabėga išties greitai:



    Pasisukioję aplink audros debesis virš VNO, mes jau stovime prie vartų:



    "Time to recharge":



    Suma sumarum: puikios avialinijos, puikus servisas- turbūt geriausia kokybė kurią galima gauti vidiniuose Europos skrydžiuose. Ne kartą esu girdėjęs, kad TK yra kritikuojama, jog samdo tik turkus, bet aš asmeniškai tame nieko blogo nematau. Avialinijos išgyveno didelę metamorfozę ir dabar yra didelis žaidėjas pasaulinėje rinkoje. O Vilniuje(ir ne tik) varo didelį galvos skausmą Lufthansai ir draugams.
    Bendras vertinimas-9.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.17, 15:22.

    Komentuoti:


  • Darius_
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaina. Bent skrendant į dar kitą miestą nei Pekinas. Dažnai geriausia kaina būna tokiu maršrutu: Minskas-Pekinas-Bankokas/Saigonas/kt.
    Kaina turėjo didžiausią įtaką renkantis šį skrydį. Bilietai į abi puses atsiėjo mažiau nei 400 eurų.

    Komentuoti:

Working...
X