Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
Kopenhaga - Liuksemburgas
Skrydžio trukmė: 1h 30 min.
Lektuvas: Bombardier Dash 8.
Maršrutias: CPH-LUX
Reisas vykdomas Luxair lėktuvu, kuris anksti atskrenda iš Liuksemburgo susirinkti kelių danų ir visų kitų atskridusių su SAS.
Vietos kojoms nėra per daug.
Lėktuvas pustuštis. Iš visų reisų, kuriais teko skristi, tai pastebėjau, jog lėktuvai užsipildo tik ketvirtadienio ir penktadienio vakarais, skrendant atgal į Kopenhagą.
Vos pakylus pradedamas servisas.
Nieko ypatingo, bet nespėjus papusryčiaut, visai ok.
Welcome to Luxembourg:
Atstumas iki centro vos 7 km. taksi kaina apie 40 eurų.
Man tiesą pasakius Liuksemburgas paliko labai slogų įspūdį. Eilinis klinkerinis prancūziškas provincijos miestelis. Dominuojanti populiacija- ES klerkai, vyresnio amžiaus ir dažniausiai iš Prancūzijos ir Belgijos(dėl kalbos). Kas keisčiausia be galo daug portugalų aptarnavimo srityje: taksistai, viešbučių, oro uosto, barų personalas - pasirodo net 20% populiacijos yra portugalai. Portugalijai įstojus į ES, tai tapo populiariausia imigracine kryptimi.
Tad keletas kadrų iš senamiesčio, kurį visą apeiti galima per 2 valandas.
Brangus miestelis, kuris savaitgaliais ir vakarais yra tuščias ir nuobodus.
Kelionės atgal turinys labai panašus, tik, keletas pastebėjimų apie oro uostą: registracija perkrauta, lygiai taip pat, kaip ir keleivių patikra - susigaišta be galo daug laiko. Vis dėl to didžioji dalis prancūzų, vokiečių ir belgų namo važiuoja traukiniais.
Pats oro uostas tuščias ir nuobodus.
Ir vakarienė.
Kryptis, kurios neverta įtraukti į maršrutus. Oro linijos pranoksta miestą ir šalį.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.10.27, 18:04.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
VIE. Wien. Schwechat
Atskridome į Vieną pusvalandžiu anksčiau.
Vieno oro uosto rytinis atvykimo tvarkaraštis
Turėjome 4 valandas. Atrodė, pakaks laiko , jei ne nuvažiuoti iki miesto centro, tai neskubant pavaikščioti po oro uosto parduotuves.
Praktikoje viskas buvo kitaip, ir bendras įspūdis iš penkių oro uostų turbūt prasčiausias.
Taip, buvo gera kava, puikiai veikė internetas. pradžia buvo nei gera nei bloga.
Vienos Švechato oro uostaspusantro - du kartus didesnis už Budapeštą ar Varšuvą (2018 m. aptarnauta 27 mln. keleivių).
Jis kai kkuriose vietose nelabai susitvarko su keleivių srautais, Išplanavimas vietomis neracionalus, o apie registracijos ir patikros procedūras nelabai yra ką nors gerą pasakyti. Keleivių srautų valdymas tose siaurose vietose atrodė nekaip lyginant su Budapeštu ir net su Varšuva.
Viena buvo tas oro uostas, kuriame geriau nedaryti persėdimų skrendant Wizzair ir turint registruotą bagažą.
Likus gerokai laiko iki registracijos pradžios pradėjome ieškoti, kur užregistruoti bagažą
Dar kartą susidūrėme su WizzAir kaštų taupyumo perlenkimais. Wizz bagažo terminalas nugrūstas kažkur į pakraštį už rekonstruojamo pastato ir dar kitoje gatvės pusėje. Tokių bagažą registruojančių oro uosto darbuotojų iki šiol niekur neteko matyti. Praeina du-trys žmonės, po to darbuotojui dėl kažkokios problemos kyla klausimų. Jam atbėga padėti du-trys kolegos (kaip pas mus parduotuvės kasos praktikantas "Maryte, o koks pistacijų kodas?"). Trys eilės stovi. Praeina dar pora žmonių, vėl kitam kyla klausimų ("Aksana, a koks slyvinių pamidorų kodas?"). Ir vėl trys eilės stovi. Ir taip viskas kartojasi virš pusvalandžio. Tai aviakompanijai personalą kažkas turbūt parūpino iš vienos tolimos šalies. Taupymas yra taupymas, tačiau aviakompanija galėjo bent kažkiek investuoti į darbuotojų kvalifikaciją.
Saugumo patikra išdėstyta gana keistai - jau po Duty Free.
Saugumo patikra lėta ir chaotiška. Tempas kaip kokiame kurorto oro uoste kur vienu metu išskrenda 9 lėktuvai o veikia tik vienas patikros postas.
Vienoje, aišku veikė kelios saugumo laktos. Prie šioje pasaulio dalyje neįprasto lėtumo prisidėjo perteklinis pedantiškumas. Viskas kas galėjo užkliūti, buvo iš anksto priduota į bagažą. Saugumo patikra griežtesnė nei baltarusiškose Pryvalkos ar Kamiannyj Loh muitinėse. Jų radarams užkliuvo lauktuvės. Reikėjo išversti pusę rankinio bagažo, kol jie surado kas kėlė įtarimus.
Praėjus austrišką saugumo patikrą Duty Free patogumai buvo jau mažesnių pajėgumų .
Tiesą sakant, po to stovėjimo eilėse jau nieko nesinorėjo.
Kažkur skaičiau, kad Wizz praplėtė savo Vienos bazę, todėl per ją galima bus rasti įdomių naujų jungčių.
Nuo spalio iš Vilniaus į Vieną pradės skraidyti Ryanair. Bus įdomu palyginti įspūdžius apie oro uostą.
Tik iš ten grįžtant verta pasilikti daugiau laiko oro uostui.
VIE Wien - WAW Warszawa
Į lektuvą buvo rankovė; nuotrakų nėra.
Šiame reise, kaip ir iš Varšuvos, vėl buvo didesnis lėktuvas A321.
Jau WAW Varšuva. Chopino oro uostas
Čia jau viskas gerai pažįstama.
Prisiminiau smulkmeną, kad Varšuvos oro uoste WiFi yra nemokamas, bet reikia registruotis, kas kažkiek laiko WiFi dingsta ir reikia iš naujo prisijungti.
Ačiū už dėmesį
- 8 patinka
Komentuoti:
-
TZL Tuzla
Nedidelis Tuzlos oro uostas yra šiaurinėje Bosnijos ir Hercegovinos dalyje.
Iš jo skrido tik Wizzair. Čia bazuojasi du lėktuvai A320.
Foto 2019.09
Vienos paros Tuzlos oro uosto tvarkaraštis
Oro uostas yra apie 15 km nuo Tuzlos. Apsigyvenome prie oro uosto. Tas labai pasiteisino.
Iš vakaro į telefoną atėjo žinutės, kad reikia ateiti anksčiau į registraciją.
Teko oro uoste būti 4 ryto.
Pats oro uostas yra kuklus. Jame 2018 m. buvo 584 tūkst. keleivių (perpus mažiau nei, pvz., KUN Kaune ar TGD Podgoricoje)
Oro uoste ryte buvo abu lėktuvai- mūsiškis į Vieną, o kitas už pusvalandžio - į Dortmundą.
Tiems, kas skrido antruoju reisu, teko pasistumdyti eilėse prie saugumo patikros.
Patogumai minimalūs ir šiek tiek nušiurę. Tačiau viskas vyko gana greitai.
Kai atėjo abiejų reisų keleiviai, vietos tapo mažoka.
Didžiąją dalį sudarė emigrantai. Buvo keista girdėti, kai vietinės išvaizdos motina su savo vaiku kalbėjo tik vokiškai - gal per "integraciją" bus užtikrinta geresnė ateitis.
Dar vienas Tuzlos trūkumas - nėra WiFi. Nieko tokio, iki Europos sąjungosliko nedaug.
Empyriniu būdu nustatėme, kad šio oro uosto nedidelis Duty Free trūkstamoms lauktuvėms nusipirkti yra geresnis nei pernai palankyta TGD Podgorica.
Nusipirkęs prioritetą gauni tam tikrų patogumų
TZL Tuzla - VIE Wien (Viena)
Skrydis į Vieną truko vieną valandą. Buvo pilna keleivių.
Komentuoti:
-
Dar karta aciu uz straipsnius. Kol kas tik seiles varva. Viena is mano svajoniu apvaziuoti su masina buvusia Jugoslavija. Be to turiu daug draugu bei kolegu kilusiu is tu krastu. Beje del BiH, visi kilusi is ten sako kad butu geriau jai ta salis taikiai pasidalintu nes del politiniu nesusitarimu salis ekonomiskai nesivysto.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.13, 15:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
SJJ Sarajevo oro uostas. Aerodrom Sarajevo
Ir čia, kaip Budapešte trapas su stogeliu
FlyBosnia lėktuvai
Oro uoste vyksta šiokia tokia plėtra
Tokios nešengeninėse šalyse kaip Bosnija-Hercegovina ar Juodkalnija pasų patikra daug laiko neužima
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąKaip supratau skrydžių pasirinkimas is SJJ nelabai koks. Zagreb, Beograd, jugoemigracijos centrai Europoje Zurich, Stockholm, Viena, Munich, Stambulas, pora Šiaures Afrikos bei Saudi aerouostu
Fly Bosnia kryptys:
https://www.flybosnia.ba/
Oro uosto istorija yra labai įdomi: .
- Jis buvo pastatytas 1930 metais, iš esmės rekonstruotas prieš 1984 m. Sarajev vykusią XIV žiemos olimpiadą .
- Per 1992-1996 m. Bosnijos karą Oro uosto kontrolę perėmė JT taikdariai. Po oro uosto pakilimo taku buvo iškastas tunelis (D-B tunel) - tai buvo vienintelis kelias patekti į apgultą Sarajevą.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sarajevo_Tunnel
Sarajevo oro uostas tik 2018 metais viršijo 1 mln. keleivių ribą.
https://en.wikipedia.org/wiki/Saraje...tional_Airport
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąĮdomu net pasidarė, kokį įspūdį paliko Sarajevo oro uostas?
1. Pagaliau pasiekėme tikslą.
2. Pirmas oro uostas, kur normalus, o ne plėšikiškas valiutos keitimo kursas. Vietinės valiutos (konvertuojamų markių - KM arba BAM) čia kursas artimas oficialiam: Oficialus kursas 1,95583 BAM / EUR, realus kursas visais komisiniais buvo 1,936 BAM.
3. Pačiame oro uoste iš karto egzotika - gausu atvykėlių iš Arabijos šalių tradiciniais palaidais rūbais, buvo ir moterų - ne tik su skaromis, bet ir su čadromis, kur matosi tik akys.
4. Susiradom savo automobilių nuomos punktą, kur patvirtino, kad pavakaryje mūsų lauks (tiesa, bagažo oro uoste negalima palikti).
5. Paslaugūs vaikinai iš "Sixt" išaiškino susisiekimo su miestu niuansus. Kas valandą-pusantros važiuoja autobusas, bet važiuojant dviese taksi nedaug brangiau. Jie pasisiūlė iškviesti taksi. "Crveni taxi" (raudonasis taksi), kuris sustojo oro uosto aikštelės pakraštyje. Tas raudonasis taksi labai pravertė ir grįžtant į oro uostą.
6. Oro uoste neužsibuvome, mūsų laukė Sarajevo Baščaršija.
7. Prasidėjo atostogos.Paskutinis taisė Romas; 2019.10.17, 17:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip supratau skrydziu pasirinkimas is SJJ nelabai koks. Zagreb, Beograd, jugoemigracijos centrai europoje Zurich, Stockholm, Viena, Munich, Stambulas, pora siaures afrikos bei saudi aerouostu
Komentuoti:
-
BUD Budapest - SJJ Sarajevo
Lėktuvas - aerobusas A320
Pats lėktuvas ne pirmo naujumo. Krėslai patogesni nei naujų lėktuvų, aptraukti oda.
Kaip ir kai kuriuose kituose Wizz lėktuvuose užrašai trimis kalbomis - vengrų, anglų ir ... ukrainiečių
Lektuve gal penktadalis laisvų vietų. Daug kas pradeda susikeisti su greta sėdinčiais bendrakeleiviais.
Po saugumo instruktažo pati įgula patarė atsisėsti kur patogiau. Smulkmena, bet maloni, kai neinama prieš gamtą.
Atslūgo visos nedidelės įtampos - ar spėsime persėsti, ar neįstrigsime su kokia nors registracija
Viršų paėmė nuovargis. Toliau buvo miego pertrauka.
Leidžiamės.
Už apniaukto lango - jau Bosnijos kalvos ir kalnai
Nauja Bosnijos autostrada, pasirodo, yra ne tik žemėlapyje
Pirma pamatyta mečetė. Per pusantros savaitės jų matysime dar ne vieną
Tipinis priemiesčio rajonas su logistikos centrais ir ofisynais
Sarajevas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aciu uz apzvalga. Beje mano draugai serbai bei kroatai sake kad visai netoli nuo Sarajevo yra vos ne pigiausias Europos slidinejimo kurortas - Jahorina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėkui Romui, puiki apžvalga. Labai trūksta Budapešto iš Vilniaus jungimams į pietryčius.
Įdomu net pasidarė, kokį įspūdį paliko Sarajevo oro uostas?
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.10.13, 09:58.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
BUD Budapešto Ferenco Listo oro uostas
Antras aukštas.
Terminalas 2A. Čia jau daug žmonių
Susirandame savo Sarajevą
Į kitą terminalą tokiu oru geriau eiti per laiką
Terminale 2B mažiau žmonių.
Wizz Air yra vengriška aviakompanija.
Skirtingai nei Varšuvoje ir ypač Vienoje, Wizz čia labai gerai susitvarkęs su keleivių srautais
Budapešte puikiai veikė nemaloniausia oro uosto procedūra - saugumo patikra.
Veikė daug konvejerių, darbuotojai iš karto reguliavo eiles
Labai gerai apgalvota bendra salė.
Visa Duty Free ir maitinimo infrastruktūra sukoncentruota centre iš karto po saugumo patikros.
Specialiai nėra pranešama kokie vartai, tik rašoma, po kelių minučių bus paskelbti įlaipinimo vartai
Dėl apgalvoto išplanavimo (ne linijinis, o puslankiu) atstumai yra nedideli. Visi laukia čia, o ne trinasi kažkur šoniniuose korpusuose prie vartų ("geitų")
Pasų kontrolė buvo tokia greita ir be eilių, kad nėra ką prisiminti
Tiesa, dabar prisiminiau, kad namuose perkant bilietą iš Europos Sąjungos ir atgal reikėjo surasti visų skrendančiųjų pasus ar rekvizitus.
Todėl radus gerą variantą į BiH iškart negalėjau pirkti bilieto - reikėjo dar susirasti pasų kopijas su numeriais ir galiojimo datomis.
Jaukumo elementai einant link įsodinimo vartų
- 3 patinka
Komentuoti:
-
BUD Budapešto Ferenco Listo oro uostas / Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér
Iš keturių oro uostų šis buvo vienintelis, kuris patiko tiek išplanavimu, tiek efektyvia veikla.
Nors sunku surasti ką nors bendro tarp oro uosto ir jaukumo, tačiau šiuo atveju kažkokie jaukumo elementai buvo
Nors Varšuvos ir Budapešto oro uostai pagal statistiką yra labai panašūs (2018 m. buvo apie 115 tūkst. skrydžių ir 15-18 mln. keleivių, tačiau Budapeštas po Varšuvos atrodė labai mažas ir tuščias. Gal todėl. lad rytinis pikas jau buvo pasibaigęs, o po pirmųjų skrydžių Wizz lėktuvai dar nespėjo grįžti
Kaip įprasta, pirmame aukšte yra atvykimai, antrame - išvykimai
Autobusai, aišku, tik "Ikarus" markės
Geltonieji oro uosto taksi
Parkingo rekonstrukcija
Į antrą aukštą
Paskutinis taisė Romas; 2019.10.16, 23:04.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man teko susidurti su overbookingu, praturtėjau 250 eurų namo grįžęs 6 valandomis vėliau nei planuota. Keista, kad aš buvau vientelis susigundęs už 6 valandas malonaus pakybojimo ir filmų pažiūrėjimo oro uoste gauti vidutinį Lietuvio savaitės uždarbį.
Jei dabar visiems lietuviams pasiūlytų už 6 valandas filmų žiūrėjimo 250 euų, manau sutiktų beveik visi, bet kažkodėl toks pasiūlymas keleivių nesugundė. Aišku kelionėse laikas svarbus, tad sutiktų mažiau nei "beveik visi", bet keista, kad daugiau apskritai nei vieno neatsirado.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKuria prasme? Daugiau boarding pass išdalino nei vietų ir kažką paliko prie lėktuvo?
Reisas Varšuva - Budapeštas buvo vienintelis, kur iš karto buvo aišku, kad lėktuvas bus pilnas.
Su overbookingu teko susidurti šiemet KBP Kijeve.
Pasibaigus registracijos laikus 4 keleiviai be vietų. Paskutinę sekundę du žmonės neatėjo, mes tilpome į lėktuvą, o du liko nakvoti.
Nuo to laiko neatidėlioju registracijos paskutinei minutei
P.S. Overbooking'as kaip reiškinys turbūt ne šios temos objektas. O asmeninai įspūdžiai iš konkretaus reiso - kitas dalykas.
Jei kam nors teko su tuo susidurti, būtų įdomu sužinoti, kokio dydžio ir kaip buvo sprendžiama problema.
Bet pirmiau norėčiau baigti pasakojimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠis reisas buvo vienintelis iš keturių, kur ilgiau palaukus būtų tekę likti už borto.
Komentuoti:
-
1. WAW Warszava - BUD Budapest
WAW Varšuvos Okencies (Okęcie) Frederiko Chopino oro uostas.
Pernai skrisdami į TGD Podgoricą turėjome šiokį tokį stresą su vakarine skrydžio registracija. Registruotis galima prieš dvi valandas. Prie bagažo registracijos buvo didelės eilės - visi skrenda į pietus su didžiuliu bagažo kiekiu. Eilės ir prie saugumo patikros (greičiau galima eiti per kitus patikros vartus). Vos spėjome į pasų patikrą.
Šiemet turėjome rytinį skrydį. Ryte buvo nemažai skrydžių, mūsų buvo antras ar trečias. Tas pats balaganas kaip pernai - Wizz registracijos pradžia yra prieš dvi valandas. Bagažą registruoja vos pora darbuotojų ir tik po pusvalandžio jų atsirado daugiau. Atsistojus prieš 4:00 jau buvo nemaža eilė, po mūsų nusidriekė eilė per visą terminalą. Šiemet kažkiek viskas buvo greičiau. Kadangi Vengrija yra Schengeno erdvėje, tai nereikėjo pasų patikros.
Oro uoste jau turėjome laiko nuskanuoti parduotuves ir ramiai palaukti. Jei kas nors rūko, tai Varšuvoje rūkantiems šiemet sudaryti didesni patogumai.
Pigios oro linijos taupo.
Įlaipinimo vartai buvo kažkur gale, o autobusas prie Wizz lėktuvų vežė į patį oro uosto galą.
Iš Varšuvos skrido didesnis Aerobusas A321
Lėktuvas buvo pilnas. Daug jaunimo skrenda "pasitūsinti" į Budapeštą kaip mūsiškiai į kokį Kijevą ar Lvovą.
Šis reisas buvo vienintelis iš keturių, kur ilgiau palaukus būtų tekę likti už borto.
Besileidžiant Budapešte buvo puikus oras.
Visas Budapešto centras matėsi kaip ant delno. Buvo galima įžiūrėti parlamentą, Dunojų, grandinių tiltą.
Labai užsinorėjo ten nuvykti.
Budapešto Ferenco Liszto oro uostas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kelionė WizzAir lėktuvais į Bosniją-Hercegoviną ir atgal.
Kadangi visi keturi skrydžiai truko tik apie valandą, tai čia bus daugiau pasidalinimas informacija apie oro uostus ar kelionės planavimo niuansais.
Skrendant į Balkanus (čia neturiu omeny Graikijos ir ypač jos salų) geriausias krypčių pasirinkimas yra Wizzair.
Planuojant kelionę rugsėjį į Balkanus yra standartinių persėdimo niuansų - nesutampa jungčių savaitės dienos. Buvo bandyti variantai į Tuzlą ir atgal iš Vilniaus, Kauno ar iš Varšuvos - per visus įmanomus persėdimus Eindhoveną, Milaną. Hahn'ą (ersatz Frankfurtą) , Vieną, Billundą ir pan.. Benagrinėjant išaiškėjo, kad šiemet jau beveik neliko pigių krypčių iš Lietuvos į Švediją. Kad Wizair neskraido į Varšuvą, buvo užfiksuota jau šių metų pradžioje. Buvo beveik neblogas variantas su Ryanair per Berlyną į Banją Luką. Į Sarajevą skraido tik Wizz du kartus iš Budapešto, tai to varianto pradžioje nenagrinėjome.
Yra dar toks kasmet besikartojantis sezoninis kainodaros niuansas. Į ten. t.y., į Balkanus, kainos dar pusiau su bėda, o atgal "emigrantiškos" kryptys per Vakarų Europą yra užkeltos
Kelionės per Adrijos oro uostus (Splitą, Dubrovniką, Zadarą) tyrinėjimai greit buvo nutraukti kaip neperspektyvūs. Reguliarių reisų nedaug, kainos grįžimui sezono pabaigoje užaukštintos; su persėdimais logistika ir ekonomika yra toli nuo optimalaus varianto.
Proveržis buvo, kai pakeitę datas radome puikų variantą iš Budapešto į Sarajevą. Toliau visas planavimas pradėjo dėliotis savaime kaip geras pasjansas.
Brangiausio bilieto bazinė kaina 30 EUR (WAW-BUD), pigiausias bilietas kainavo 9,99 EUR (VIE-WAW). Ėmėme bagažą ir prioritetus, tai lyginant su "šalta" kaina reali kaina buvo nuo 1,5 iki 2,5 karto didesnė.
Nesigilinant į kainų konkretybes šiemet 4 reisai į Bosniją ir atgal kainavo daugiau nei trečdaliu pigiau nei pernai 3 reisai į Juodkalniją. Kaip sakoma, susidūrėme su "learning curve" (patirtis atpigina bilietus).
Maršrutas:
Į ten: WAW Warszawa - BUD Budapest - SJJ Sarajevo
Atgal: TZL Tuzla - VIE Wien - WAW Warszawa
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Komentuoti:
-
Dienos kelionė į Taliną. 2 dalis
Tą patį vakarą mūsų laukia atgalinis skrydis BT336 TLL-VNO. Išvykimas 19.30. Į oro uostą atvažiuojame kiek po 6-tos valandos vakaro. Esame įpratę, kad Vilniaus oro uostas yra labai arti miesto centro – nuo senamiesčio išeina mažiau nei 5 kilometrai. Visgi Talino oro uostas – dar arčiau, ir jis taip „įsipiešęs“ į miesto planą, kad važiuojant tramvajumi nė nesitiki, kad atvykome į paskutinę stotelę ir reikia išlipti. Rodos dar ką tik pravažiavome gyvenamuosius kvartalus.
Oro uosto aplinka taip pat sutvarkyta labai jaukiai bei patogiai. Žvilgsnis į peroną:
Terminale:
Visada galima rasti priekabių, bet man Talino oro uostas tikrai paliko labai teigiamą įspūdį. Tiek VNO, tiek TLL – tokie panašūs plotu, padėtimi, galimybėmis, tačiau tokie skirtingi funkcionalumu, reprezentatyvumu. Besidairant ir bemąstant ateina laikas lipti į lėktuvą. Neapleidžia įspūdis, kad esame visai arti miesto centro. Iškart už perono tvoros aiškiai matyti kelias:
Šį kartą keleivių mažiau, nei ryte, tačiau daug jau matytų veidų. Žvilgsnis į saloną:
Ir dar vienas žvilgsnis į Dash'ą:
Sunku įvertinti kelionės patirtį dešimtbalėje skalėje, nes visi įspūdžiai labai jau persipina: čia ir estiškas romumas, ir savimi pasitikintis Talinas, ir smagus turboprop'inis skrydis. Puiki patirtis ir lengva vienadienė išvykaPaskutinis taisė DArnas; 2019.09.28, 22:17.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dienos kelionė į Taliną. 1 dalis
Eilinis rugsėjo pirmadienio rytas. Atvykstame į VNO maždaug 8.10 ryte. Oro uostas pustuštis: rytinis pikas seniai pasibaigęs, o iki dieninio piko taip pat toli. Dar keliolika minučių, ir mes prie laipinimo vartų, kur jau būriuojasi pusšimtis bendrakeleivių. Šiandien skrisime į Taliną. Aviakompanija – airBaltic.
Tiesa, skrydis šiek tiek vėluoja – švieslentėje matome, kad išvyksime ne 8.55, o 9.05. Priežastis – atvykstančio orlaivio vėlavimas. Mat šis reisas, BT331, vykdomas „trikampiu“ – RIX-VNO-TLL-RIX. Kryptį Vilnius – Talinas aptarnauja ir dar viena aviakompanija – Nordica, veikianti po LOT Polish Airlines vardu. Rytinio išvykimo laikas kone identiškas – 8.50, tik šis reisas vykdomas kitaip – TLL-VNO-TLL. Kita vertus, nepraėjus nė mėnesiui airBaltic šiame maršrute karaliaus viena – nuo spalio pabaigos Nordica iš Vilniaus į Taliną nebeskraidys. Latviai, esu įsitikinęs, trina rankomis. Minėtame maršrute dominuoja išskirtinai verslo keleiviai, atseikėjantys ne vieną dešimtį eurų už galimybę greitai ir patogiu metu atsidurti kitoje Baltijos sostinėje. Berods, skaičiau, kad Air Lituanica laikais Talino kryptis buvo pati pelningiausia. Manau, pelningumas nepasikeitęs ir šiandien.
Netrukus jau traukiame link 9-erių metų amžiaus Dash 8-400 orlaivio. O štai ir viduje:
Lėktuvas apypilnis – užpildyta maždaug trys ketvirtadaliai vietų. Netrukus kertame rytinio rudens rūko šydą:
Seniai turėjau tokį ramų išvykimą – trumpas saugumo instruktažas, pranešimai tik anglų kalba, jokio tuščiažodžiavimo per garsiakalbius. Keleiviai irgi malonūs – niekas nesigrūda, visi kultūringai užima savo vietas ir laukia pakilimo. Vieni šnekučiuojasi su kolegomis, kiti rašinėjasi skandinaviškų bankų darbuotojų grupiniuose chat'uose
Pats Dash'as irgi maloniai nuteikia erdve kojoms. Sėdynės taip pat patogios. Ir šiaip jausmas tarsi sėdėtume ne lėktuve, o autobuse – vis dėlto orlaivis turi „tik“ 76 sėdimas vietas. Metas pavartyti aviakompanijos žurnalą. Čia užtinku retai šiais laikais berandamą tvarkaraščių išklotinę. Man jos labiau asocijuojasi su 2000-ųjų laikais:
Per tą laiką jau atsiduriame Estijos oro erdvėje:
Netrukus nusileidžiame, ir mus pasitinka jaukus Talino oro uostas. Iš čia į miesto centrą važiuosime tramvajumi:
Vienkartinis bilietas, pirktas internetu, kainuoja 1 eurą – praktiškai tiek pat, kiek Vilniuje. Tik kad komfortas ir kelionės kokybė visai ne tokia pat, kaip Vilniuje... Būtų smagu kada nors ir pas mus sulaukti tokio aparato. Na, bet diskusijas apie VT galima pratęsti atitinkamoje temoje. Tuo tarpu lekiame į miestą.Paskutinis taisė DArnas; 2019.09.28, 22:21.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai gal pravartu visada vėliausiai registruotis dėl galimybės gauti perkėlimą į geresnę klasę?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: