Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Aš esu labiau į tikslą orientuotas keliautojas, tad turbūt sulaukčiau daug kritikos iš backpackerių, kurie nori išjausti viską kelionėje, dėl to ką pasakysiu. Mano nuomone, reikia apjungti Laosą ir Kambodžą į vieną kelionę: Laose išbandyti River party https://www.google.lt/search?q=laos+...ih=943#imgrc=_ , o tuomet skristi tiesiai į Seam Riep iš Wattay ir aplankyti šventyklas, viskas.

    Aišku, kita tema apie Tailandą, Vietnamą, Filipinus.
    Hm, šventyklos kaip ir nedomina. Kaip yra su Phnom Penho nightlife, restoranais ir visokiais panašiais dalykais? Ar Bankoko, Macau ir Honkongo išlepintam keliautojui verta ten užsukti?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nice. Kaip tik dėliojuosi kelionę po SE Aziją ir Kambodža vis patenka į akiratį. Bet taip ir negaliu apsispręsti
    Aš esu labiau į tikslą orientuotas keliautojas, tad turbūt sulaukčiau daug kritikos iš backpackerių, kurie nori išjausti viską kelionėje, dėl to ką pasakysiu. Mano nuomone, reikia apjungti Laosą ir Kambodžą į vieną kelionę: Laose išbandyti River party https://www.google.lt/search?q=laos+...ih=943#imgrc=_ , o tuomet skristi tiesiai į Seam Riep iš Wattay ir aplankyti šventyklas, viskas.

    Aišku, kita tema apie Tailandą, Vietnamą, Filipinus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nice. Kaip tik dėliojuosi kelionę po SE Aziją ir Kambodža vis patenka į akiratį. Bet taip ir negaliu apsispręsti

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kambodža. Trumpi skrydžiai artėjant lietui. II dalis.

    Antrasis skrydis truputį mažiau, nei valandą trunkantis skrydis iš Seam Riep'o į Sinoukvilį. Lėktuvas atskrido iš Pnom Peno, kapitonas(europietis) išleidęs visus keleivius aplankė terminalo bendrąjį tualetą, grįžo į lėktuvą ir prasidėjo laipinimas. Tiesa šį kartą lėktuvas vėlavo gal tik 30 minučių.



    Nedidelis Seam Riep'o oro uostas, tiesa su didelėm ambicijomis plėstis ir augti.



    Angkor alus tampa malonia tradicija prieš skrydį.



    Į Siem Reap pagrinde skraido čarteriai iš Malaizijos, Kinijos ir t.t.



    Prieš pat skrydį pradėjo kauptis lietaus debesys. Bet visas laikotarpis buvo liūčių sezonas.



    Tas pats lėktuvas, kuris prieš keletą dienų atskraidino iš Pnom Peno.



    Visi keleiviai vėl buvo turistai.



    Tarp kitko prancūzų ATR'ai yra be galo populiarūs propeleriniai lėktuvai Azijoje, skirtingai nei Bombardier Dash'ai.



    Kaip turbopropeleriui, tikrai pakankamai vietos kojoms.





    Šiame skrydyje, kadangi buvo ilgesnis dalino vandenį.







    Pirmieji Sinouk apylinkių vaizdai, po lietaus sukilęs dumblas sudarė įspūdi, kad palink vien purvo vonios.



    Įlipti ir išlipti ATR lėktuvuose reikia pro galines duris.



    Sinouk oro uoste vykdoma oro uosto rekonstrukcija.



    Bye - bye ATR72.



    Cambodia Angkor Air Airbus a321.



    Duobėti keliai, vietomis asfaltuoti, pakankamai skurdžios apylinkės, su be galo daug statybų- pagrinde investuotojai iš Kinijos. Perspektyvų daug turinti vieta, be gražūs paplūdimiai prie pat džiunglių. Keletas nuotraukų iš vietinio miestelio.











    O finišui žaliasis karis su ryžiais.



    Viešbutis ant jūros kranto.





    Rytinė pusryčių lėkštė.




    Kamboodža turbūt viena skurdžiausių šalių, kuriose teko lankytis. Pagrindinis šalies kelias yra vos dviejų juostų asfaltuotas kelias, be apšvietimo ar skiriamųjų juostų. Įspūdingiausiai turbūt atrodo Seam Riepas - tvarkingas(kiek tai įmanoma), siūlantis ir gerus viešbučius, pramogų, nuostabų turgų gražias apylinkes ir šventyklas.

    Pajūrio miestelis kurortas: būklė labai liūdna, infrastruktūra žodis turbūt atsiras po kelerių metų, nors matant Kinijos investicijų mastą, tai gali įvykti ir gerokai greičiau.

    Sostinė Pnom Penas - tai sumažinta ir apleista Bankoko versija, na dar reikėtų atmesti modernų transportą ir naujus pastatus. Nors kaip ir būdinga Azijai, priskaičiavau virš 20 statomų dangoraižių.

    Nuostabi šalis norint, bent koją iškišti iš komforto zonos.


    P.S. susisiekimas oru yra be galo patogus į pagrindinį oro usotą Pnom Pene skraido Emirates ir Qatar, taip pat visi miestų oro uostai yra gausiai vizituojami iš aplinkinių šalių atskrendančiais AirAsia, Vietnam Airlines, Malaysia ir t.t.

    Tikrai geras ir vietinis susisiekimas, vietinėje rinkoje, kuria praktiškai išimtinai naudojasi tik turistai, veikia net 4-5 oro bendrovės. Malonus įspūdis buvo matyti Sky Angkor Air su lietuvaičiais
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.08.16, 14:49.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kambodža. Trumpi skrydžiai artėjant lietui. I dalis.

    Viskas prasidėjo nuo problemų rezervuojant bilietus, stringanti sistema, pirmą kartą rezervavus bilietus, jokio patvirtinimo negavau, pinigai nebuvo nuskaityti, tad teko rezervuoti iš naujo. Bilietai nebuvo brangus, tad praėjus keliems mėnesiams ir po trumpo sustojimo Phnnom Phene prasidėjo kelionė į Seam Reap.Iš viešbučio oro uostą pasiekėme taksi, tiesą pasakius neįsivaizduoju, kaip vietiniai atvyksta į oro uostą- ar yra autobusai? susidarė įspūdis, kad ne, vietiniai atkeliauja motoroleriais arba tuktukais. Vis dėl to tiesios dėlei, vietiniai keliauja be galo retai.



    Oro uostas nėra didelis, paprastas, vis dėl to švarus ir tvarkingas.Vietinių skrydžių terminalas - didelė laukimo salė su kioskeliu, prekiaujančiu tik alumi ir ledais.





    Keliaujančių vietinių nėra.





    Buvau daug skaitęs apie vėlavimus Kambodžoje ir iš tiesų vėlavimų buvo kas kartą, bet jie visi truko iki 40 minučių.





    Laipinimas: personalui tiesiog žiūrint į bilietą ir pasą, bilietai nėra skanuojami, tik plėšomos šaknelės ir keleiviai keliauja į autobusą.



    7 metų, bet gerokai nudėvėtas iš Vietnamo atekliavęs ATR72.







    Nuoširdžiai mėgstu ATR sėdynes, be galo patogios, tik vietos kojoms mažokai.



    Bet bėdos, dėl kojų dingsta sėdint pirmoje eilėje.





    Gerokai nudėvėtas, pakankamai naujas lėktuvas.







    Salonas.



    Seam Riep regionas žemėjant.



    Lipant iš lėktuvo Seam Riep'o tarptautinis oro uostas.









    "Just in case you wonder"



    Ir keletas vaizdų iš šventyklų.





    Atspėk filmą.




    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Ukraine International Airlines: VNO–KBP–TBS–KBP–VNO

    Balandžio mėnesį teko suskraidyti į Tbilisį. Bilietus pirkau labai anksti, vos paskelbus apie low cost bilietų klasės įvedimą (nusprendžiau išbandyti), todėl susidūriau su populiaria UIA bėda – tvarkaraščio kaitaliojimu. Reiso PS518 išvykimas iš pradžių turėjo būti 6:45. Vėliau pakeitė į 4:35 (kas yra tikrai nemaloni naujiena renkantis jau ir taip ankstyvą reisą). Po to pakeitė į 5:30 ir informuoti nesiskubino (pasikeitimą pirmiausia pastebėjau UIA puslapyje). Dar prastesni reikalai susiklostė su PS181 reisu, išvykstančiu 14:55. Tą reisą atšaukė ir perrašė į vakarinį PS183 (išv. 19:35). Grįžimo nusikėlimo į vakarą dar mažiau norėjosi. Na, tai nedidelė problema grįžtant, bet kombinuojant fake jungimą (priminsiu, kad UIA low cost bilietai yra point-to-point) tokie laikų kilnojimai gali baigtis liūdniau. Be to, daug neatitikimų buvo ir su laiko juostomis (skrydžio trukmė buvo nurodoma tai 2, tai 4 valandos), Žodžiu, ne naujiena, bet šioje srityje UIA gero įspūdžio nepaliko.

    Taigi, išvykstame su senesniu UR–PSC. Tačiau tai – toli gražu ne seniausias UIA egzempliorius. Prieš kelerius metus teko skristi su B735 (senieji Boeing'ai greit bus nurašyti) – tada tos peleninės ranktūriuose grąžino į tolimus prisiminimus.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6652.JPG Views:	2 Size:	147.0 KB ID:	1634703

    Visuose keturiuose reisuose sėdėjau 4 eilėje, ir tai yra pirma ekonominės klasės eilė. Ne per seniausiai UIA geresniąsias vietas apmokestino (pavyzdžiui, vietas prie avarinio išėjimo). Įdomu ir tai, kad 4-ta eilė taip pat apmokestinta nepigiai, nors vietos kojoms joje, berods, tiek pat, kiek ir kitur, nes ekonominė klasė atskirta užuolaidėle, ne sienele. Vienas kolega net skundėsi, kad jam tas karnizas su besiplaikstančiu audeklo gabalu apskritai maišo, na, man tai nesukėlė didesnių nepatogumų. Tiesa, bent jau VNO registracijos darbuotojai beveik visada patogesniąsias vietas dalina nemokamai – UIA dar neprispaudė. Matyt, dabar šioks toks pereinamasis laikotarpis. Apie vietų „patogumą“ byloja pagalvėlės.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6657.JPG Views:	1 Size:	165.6 KB ID:	1634704

    Apskritai vietos kojoms pasirodė nemažai.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6656.JPG Views:	1 Size:	174.6 KB ID:	1634705

    Netrukus pasirodo Kijevo daugiaaukščiai.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6659.JPG Views:	1 Size:	133.9 KB ID:	1634706

    Ir balos.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6660.JPG Views:	1 Size:	138.0 KB ID:	1634707

    Toliau į Tbilisį skrendame vėl su B738. Laipinimui beveik baigiantis ir autobuse pralaukus gal gerų 20 minučių, visi buvo grąžinti į terminalą. Pralinksmino vartų agentės replika: „Jums reikės palaukti viršuje, bet vėlavimo kol kas nėra“ (nors laikrodis jau mušo off-block laiką). Po papildomos valandos laukimo pagaliau lėktuve.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6661.JPG Views:	1 Size:	180.0 KB ID:	1634708

    Vėl prieš akis karnizas.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6662.JPG Views:	1 Size:	209.0 KB ID:	1634709

    Meniu. Kainos palyginti nedidelės, vis dėlto po sočių pietų Borispolio oro uoste papildoma kava nesusigundžiau. Nemokamai, tiesa, kol kas dar dalinamas vanduo, nors skrendant iki Kijevo jau ir jo stiuardesės nepasiūlė (palyginimui, prieš porą metų puoduką vandens gaudavo visi keleiviai).

    Click image for larger version  Name:	SAM_6663.JPG Views:	1 Size:	192.6 KB ID:	1634710

    Besklaidant žurnalus priskrendame Gruziją.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6664.JPG Views:	1 Size:	247.0 KB ID:	1634711

    Įdomu tai, kad maršrutas Kijevas–Tbilisis driekiasi ne tiesia linija, o kampu. Lėktuvas pirma skrenda iki Odesos ir toliau į pietus virš Juodosios jūros, tuomet daro kairį posūkį ir tęsia maršrutą link Tbilisio. Taip aplenkiama Rusijos oro erdvė. Atstumo nuostolis čia nėra labai didelis; daug labiau laikas susigaišta skrendant šiauriau, tarkime, į Astaną.

    Po keletos dienų grįžinėjame atgal. Tbilisio oro uostas paliko prastą įspūdį. Pastatas kaip pastatas – paprastas, šiuolaikinis, gana erdvus, bet visiškai nejaukus, tą rytą dar ir kažkoks pridusęs, lyg dumų kvapo prisigėręs. Iš viso vos pora parduotuvių ir dar keli prekybiniai taškai kavai ar vandeniui nusipirkti. Duty Free vynų ir kitų gėrimų pasirinkimas nemažas, bet kainos nejuokingai sukeltos. Vynas kainuoja nuo €6, čia-čia nuo €10, ir tai yra dvigubai-trigubai daugiau nei mieste. Priešingai, Kijevo oro uoste vietinės horilkos galima nusipirkti už juokingą sumą – litras degtinės kainuoja €5, už tą pačią sumą galima nusipirkti ir tikrai neblogą dėžutę dovanai.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6723.JPG Views:	1 Size:	226.9 KB ID:	1634712

    Vartai. Laipinimas vėl autobusais. Agentai reisą laipina be skanerio – vienas tikrina pasus ir bilietus, kitas pagal vietos numerį board'ina sistemoje. Rankinio bagažo patikros nėra, priešingai, nei Kijeve, kur rankinis bagažas ne tik matuojamas į stovelį, bet dar ir sveriamas. Vilniuje skrendant su UIA rankinio bagažo kontrolė negriežta, bet po truputį irgi tampa kasdienybe. Tai – dar vienas UIA „low-cost'ėjimo“ bruožas.

    Click image for larger version  Name:	SAM_6725.JPG Views:	1 Size:	205.6 KB ID:	1634713

    Miegojimui vieta paruošta. Visų reisų užpildymas buvo 50-60%, išskyrus paskutinį, kai bent jau ekonominės klasės užpildymas viršijo 90%. Apskritai UIA reisų užpildymas iš/į VNO svyruoja labai stipriai ir priklauso nuo savaitės dienos, sezono ar esti tiesiog atsitiktinis. Kartais skrenda 40-50 keleivių, tačiau neretai viršija 150 ir virsta į overbook'us, ypač, kai atsiunčiamas E190. Bet kokiu atveju, UIA įdirbis VNO nemažas, ypač lyginant su kaimynine RIX. Nemažai dėmesio skiriama ir rinkodarai – dažnos reklamos FB, plakatai VNO, pranešimai per radiją (teko girdėti). Kartais net nuostaba kyla, su kokiu entuziazmu Lietuvoje reklamuojasi UIA – šluosto nosį net tokiems rinkos senbuviams, kaip LH, kurie, rodos, visai sukriošo.

    Click image for larger version  Name:	Webp.net-resizeimage.jpg Views:	1 Size:	95.5 KB ID:	1634714

    Vakare kylame iš KBP. Borispolio oro uostas bent jau man yra vienas iš mėgstamiausių. Na, jei bent jau panašus būtų VNO, būčiau gerokai labiau patenkintas, nei esu dabar.

    Click image for larger version  Name:	Webp.net-resizeimage (1).jpg Views:	1 Size:	80.3 KB ID:	1634715

    Praskrendame Minską.

    Click image for larger version  Name:	Webp.net-resizeimage (2).jpg Views:	1 Size:	74.8 KB ID:	1634716

    Leidžiantis ryškiausiai šviečia Ozas ir Akropolis.

    Click image for larger version  Name:	Webp.net-resizeimage (3).jpg Views:	1 Size:	124.8 KB ID:	1634717

    Ir VNO. Grįžome su šviežutėliu UR–UIC

    Click image for larger version  Name:	Webp.net-resizeimage (4).jpg Views:	1 Size:	105.3 KB ID:	1634718

    Apibendrindamas galiu pasakyti tiek, kad aiškiai matosi, jog UIA turi ambicijų, ir jos yra ganėtinai drąsios. Kita vertus, tobulėti yra kur, o politinė bei ekonominė Ukrainos situacija nėra teigiamas postūmis UIA. Kol kas ši aviakompanija VNO – pigesnis, bet nebūtinai prasčiausias produktas.

    Ryškiausi privalumai:
    1. Lankstumas. 2x ar 3x daily su dabartiniu tvarkaraščiu yra stipriausia UIA vieta.
    2. Gana plati krypčių geografija. Kartais jungimai tiesiog patogūs fiziškai (LCA, ATH, TLV), kartais – kainos atžvilgiu (neretai tenka matyti net tokių egzotiškesnių variantų kaip ARN, HEL, MSQ).
    3. Kainų politika/nišinis produktas. Kol kas kryptimi LT–UA didesnės konkurencijos nėra (nauji vėjai padvelks tik rudenį atėjus FR), ir skrydžiams į Ukrainą ar Moldaviją alternatyvų mažai.

    Ryškiausias trūkumas:
    1. Patikimumas laiko požiūriu. Dažni tvarkaraščio pakeitimai, vėlavimai (neretai galingi, visai neseniai PS183 VNO leidosi su kone 8 valandų vėlavimu). Pridėjus tai, kad UIA – ne EU aviakompanija, ir kompensacijos už vėlavimus dažniausiai nepriklauso, gauname labai nepalankų produktą tiek verslui, tiek eiliniam keliautojui.

    Galutinis įvertinimas – 6,5/10.
    Attached Files
    Paskutinis taisė DArnas; 2018.04.13, 22:46.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaip palydovių reiklumas pasireiškė? Ar čia kompanijos poltika, ar tiesiog būtent tos buvo tokios?
    Ką turėjai omenyje, kad nors ir vienas, bet vis tiek davė gėrimą su viešbučiu? Ar kartais būna, kad vieniems to neduoda?
    Griežtai liepė išjungti telefoną, skrydžio rėžimas buvo per mažai. Pakelti staliukai blogai, nuleisti blogai, diržo nesimato irgi nerimas užpuola. Šypsosi įlipant ir išlipant, bet skrydžio metu bendravimas griežtas.

    Dėl gėrimo, dažniausiai vyną kibirėlyje padeda, kai keliauji su pora

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaip palydovių reiklumas pasireiškė? Ar čia kompanijos poltika, ar tiesiog būtent tos buvo tokios?
    Ką turėjai omenyje, kad nors ir vienas, bet vis tiek davė gėrimą su viešbučiu? Ar kartais būna, kad vieniems to neduoda?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Boeing 787-9 ir Etiopija.

    Registracija.



    Apie pusantros valandos iki skrydžio į Addis Abebą.



    Atnaujintas Oslo oro uosto, ne Šengeno šalių terminalas, buvęs "international".



    Ir gražuolis, vos kelių mėnesiu Boeing Dreamliner 787-9 "prailginta" versija.



    Pakankamai mažai vietos kojoms.



    Flight entertainment, nuo pat pirmos akimirkos.



    Didžioji dalis europiečiai su keliais etiopais grįžtančiais namo.



    Saugos video.





    Saulėlydis.



    Naktinis salono apšvietimas.



    Naujos ausinės iš kart sulūžo.



    Ankstyvas atvykimas.



    Skrydis nr. 2



    Praktiškai tuščias lėktuvas.



    Net priekinės, geriausios vietos.



    Labai daug vietos.





    Toks įspūdis, kad vietos tarp kėdžių padidėjo.



    Be galo tylus Rolls Royce variklis



    Pagalvėlė pledas ir entertainment sistemos valdymas, įmontuotas rankenoje, kas yra be galo nepatogu. Pasidėjus ranką, beveik kas kartą persijungia kanalas arba įsijungia šviesa.



    Vidutinis filmų pasirinkimas.



    Ir labai lėtas kompiuteris.



    Verslo klasės tualetas, pagaliau nebereikia liesti ir spausti mygtukų.







    Verslo klasė.



    Tik pakilus pavaišino sultimis.



    Miegas.


    Back in town, tik šį kartą Stokholmas.



    Skrydis į Vilnių atšauktas, nors skridau vienas, buvau pavaišintas gėrimu ir apgyvendintas viešbutyje su vaizdu į bokkštą.



    Ir teko parskristi kitą rytą su SAS.




    Dalykas, kuris įsiminė - labai griežtos ir reiklios palydovės. Tai turbūt neigiama pusė. Vis dėl to nauji lėktuvai, entertainment sistemos yra geresnės už tradicinių Europos vežėjų. Kaip Hub'us Addis Abbeba mažai nusileidžia artimiesiems rytams. Yra truputį į vakaraus, bet geografiškai labai patogioje padėtyje, manau ir toliau matysime Ethiopian augimą Europos rinkoje. Vis dėl to kainos yra truputį didesnės.
    Galutinis įvertinimas 7,5 iš 10.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.04.02, 21:44.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Atšaukė ne dėl oro?
    Arba kai masiškai taiko overbooking praktiką. Kokia nauda iš viešbučio ir skrydžio kitą dieną?
    Bent jau oficiali priežastis: operational reasons - piloto liga, kito nerado. Bėda su VNO, kad jeigu skrydis vėlai iš ar į Vilnių, rasti alternatyvų praktiškai nėra. Dėl mažų dažnių ir mažo kiekio tradicinių vežėjų. Juk teoriškai iš Kopenhagos galėtų bookinti su Ryanair iš Kauno, bet to nebuvo ir vargu ar artimiausiu metu atsiras.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Atšaukė ne dėl oro?
    Arba kai masiškai taiko overbooking praktiką. Kokia nauda iš viešbučio ir skrydžio kitą dieną?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Dėl to įvykio su SAS tai manau jog tai yra absoliutus sutapimas ir visiška nesekmė. Man praeitą sekmadienį atšaukė skrydį iš Stockholmo. Gavau viešbutį, vakarienę, nakvynę, pusryčius ir pirmą tiesioginį skrydį kitą dieną.
    Neguostų jei turėčiau sekantį skrydį kita kompanija.
    Pvz. keliauju kur toli, pirmas skrydis į Europos hub'ą, kitas su kita kompanija. Tokiu atveju sugriūtų visa kelionė. Net neįsivaizduoju ką reikėtų daryt tokiu atveju.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dėl to įvykio su SAS tai manau jog tai yra absoliutus sutapimas ir visiška nesekmė. Man praeitą sekmadienį atšaukė skrydį iš Stockholmo. Gavau viešbutį, vakarienę, nakvynę, pusryčius ir pirmą tiesioginį skrydį kitą dieną.



    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    zanaz, ar nesumaišei fotografijų? Rašai red label, foto alus, rašai karštas maistas 20 eur, foto gėrimai 9,50 eur.
    1. red label šalia alaus, paruoštas skrydžiui
    2. apie karštą maistą šiaip pastebėjimas, kad nedaugeliui keleivių jis reikalingas net ir palyginamai ilgo skrydžio metu. Į lėktuvą jo imama tik tiek kiek užsakoma online iš anksto, minimum prieš 72h, jei nespėjai pavalgyt prieš skrydį tai tik užkandžiai, lyg ir sumuštinių buvo geriausiu atveju. Iliustratyvi foto iš gėrimų meniu apie kainas.
    Paskutinis taisė zanaz; 2018.03.11, 15:27.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    zanaz, ar nesumaišei fotografijų? Rašai red label, foto alus, rašai karštas maistas 20 eur, foto gėrimai 9,50 eur.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą

    Pažįstami turėjo atskristi į Niujorką su SAS iš Vilniaus per Stockholmą už mane pora val anksčiau, atskrido 2 dienom vėliau... pabuvojo ir Oslo or uoste ir Briuselio
    Stipru.
    Jei Air Baltic 2017 paskelbta punktualiausia Worldwide, tai SAS yra 20 vietoje https://www.oag.com/hubfs/Free_Repor...3-aa256d348cfa
    Iš europinių dešimtuko už SAS blogiau tik KLM.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.03.10, 17:26.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Labai turininga SAS kelionės apžvalga. Absoliuti gėda SAS'ui. Realiai klientus pasiuntė ant 3 raidžių neapibrėžta kryptimi:
    Kaip pusantros valandos turėjęs trukti skrydis su SAS virto 36 valandų klajone namo
    https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...ima-637-935996

    p.s. įdomu, ar turi ką nors bendro pasiuntimas ant 3 raidžių ir tai, kad SAS irgi 3 raidės?
    Pažįstami turėjo atskristi į Niujorką su SAS iš Vilniaus per Stockholmą už mane pora val anksčiau, atskrido 2 dienom vėliau... pabuvojo ir Oslo oro uoste ir Briuselio
    Paskutinis taisė zanaz; 2018.03.10, 18:22.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Labai turininga SAS kelionės apžvalga. Absoliuti gėda SAS'ui. Realiai klientus pasiuntė ant 3 raidžių neapibrėžta kryptimi:
    Kaip pusantros valandos turėjęs trukti skrydis su SAS virto 36 valandų klajone namo
    https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...ima-637-935996
    po vidurnakčio sėkmingai nusileidome jau uždarytame nakčiai Rygos oro uoste. Bet čia istorija dar nesibaigė“, – neįtikėtinus kelionės viražus pasakojo vilnietis. Apie aštuoniasdešimt pervargusių Rygoje išlaipintų lietuvių aptarnavo keletas mieguistų ir susiraukusių oro uosto darbuotojų. „Vienas iš jų buvo kantriausias ir su gražia, šviesą atspindinčia geltona liemene, gal todėl jam buvo pavesta kažką su mumis daryti. O užduotis buvo sunki, kadangi, kaip vėliau ėmė aiškėti, SAS kompanijoje nebuvo aktyvuota jokia keleivių parvežimo ar grąžinimo procedūra ir todėl mes visi, kartu su tuo Rygos oro uosto atsakingu darbuotoju, buvome tiesiog palikti likimo valiai. Beje, tarp nelaimėlių keleivių buvo ir mama su šešiamečiu vaiku.
    Optimistams, likusiems laukti SAS išganingųjų žinučių ir rytinio skrydžio, teko skaudžiai nusivilti, kadangi šaunioji aviakompanija taip ir nenupirko jokių bilietų, o rezervavusiems savarankiškai – tiesiog atsisakė juos išpirkti. Maža to, nesiūlė jokių grįžimo alternatyvų, išskyrus bandyti parsirasti patiems savo jėgomis, o po to vėliau bandyti išsireikalauti kompensacijas.
    p.s. įdomu, ar turi ką nors bendro pasiuntimas ant 3 raidžių ir tai, kad SAS irgi 3 raidės?
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.03.10, 16:21.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Edinburgas - Niujorkas (Stewart airport) vasario vidury su Norwegian (£320)



    Link oro uosto



    EI- FYB Boeing 737-8MAX 2017 birželio




    kad kelelis nedulkėtų, litras Johnny Walker Red Label į ne EU £12



    Atsidaro maži ekranai virš kėdžių, gal kas 5 eilės, rodo daug reklamos ir tokius biski psichodelinius skandinaviškus multikus. Praktiškai visi keleiviai turėjo savo laptopus ar planšetes ir žiūrėjo filmus.
    Visgi keistas jausmas, transatlantinis skrydis ryanairiniu lektuvu tik biski ilgesniu








    Karštas maistas £20 reik išanksto užsisakyt, kiek mačiau labai ne daug kas ėmė.




    Labai ilgai nenorėjo temti



    Skridau be bagažo, prie pasieniečio patekau ko gero vienas iš pirmųjų, eilės nebuvo dar ir viskas užtruko gal 3 minutes, su foto, pirštų antspaudais, paklausė tik kokiu tikslu atvykau ir viskas.
    Tiesa, Edinburge, dar net prieš patenkant prie čekino labai nuoširdžiai moteris (lyg ir amerikietė) kamantinėjo kokias 5 minutes, ypač ar bagažą pats kroviau. Prigrasino kuprinės nepaleist iš akių įsičekinus.

    Pats SWF oro uostas mažytis, pavargęs, tamsu, daug sniego, priminė visokius kaimus kur ryanair skraidydavo.
    Iš jo skrenda tik į Domestic: Detroit, Fort Lauderdale, Myrtle Beach, Philadelphia, Punta Gorda, Orlando, and St. Pete-Clearwater-Tampa
    International: Belfast, Bergen, Dublin, Edinburgh and Shannon


    Autobusas į miestą $20, ~1,15h vakare. Atgal per kamščius beveik 2 val. Vairuotoja sakė kad autobusų bus tiek kiek reiks, bilieto iš anksto pirkti nebūtina. WI-FI vos traukė.






    Veža į Port Authority Bus Terminal, 5 min nuo Times Square.

    Pirmas vaizdas išlipus





    Ir atgal, šituo aparatu



    Juokauju. Šituo visgi





    Įdomiai taip, pasieniečiai stovi tokie atsipūtę beveik rankovėj ir kalbina praeinančius atsitiktinai. Manęs tik paklausė ar turiu šeimos narių Amerikoj









    Atskridom su vėjeliu, nesupratau per miegus ar per 4 val fifteen ar fifty vietoj 6:30


    ​​
    Paskutinis taisė zanaz; 2018.03.10, 17:02.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Madeira už 60 eurų. Barcelona- Stokholmas- Vilnius, III dalis

    Išvykti iš Barcelonos buvo kėblu, nes tą dieną, kaip tik streikavo visi, o daugiausiai transportas vežantis į El Prat (Barcelonos oro uostos). Pavyko susirasti moteriškę, kuri su savo VW Polo pametėjo iki oro uosto. Vis dėl to oro uostas yra didžiulis ir perkrautas. Buvau jame apie 10.00-12.00. Didžiulis srautas į šiaurės ir pietų Amerikas, o į visas Europines kryptis, atrodo skraidina tik Vueling. Vis dėl to manęs laukė SAS ir skrydis į Arlandą, Stockholme.

    Boeing 737-800 jau prie vartų.



    Vueling desantas iš kairės.



    Ir dešinės.



    Iki tako riedėjome vos kelias minutes, tad išvykimas buvo labai greitas, Barcelonoje, kartais tai gali užtrukti, net iki 25 minučių.



    Adios Costa Dorada



    Skrydis iki Stockholmo apie 3 valandas.



    Virš Alpių.



    Standartinis SAS meniu.



    Pagyvenusio 738 salonas po atnaujinimo. Vis dėl to pakeitus apšvietimą, vaizdas būtų visiškai kitaip.



    Atvykimas į Stockholmą.



    Labai niūrų.



    Vos sustojus, prasidėjo liūtis.



    Keletas vaizdų iš SAS Gold Lounge. Ložė tikrai patogi dirbti ir ilsėtis. Puikus gėrimų pasirinkimas, vis dėl to maistas pakankamai standartinis ir tampa nuobodus, lankantis dažniau. Vidurdienį ir vėlais vakarais ložė apytuštė. Vis dėl to rytais, gali būti ir sunku rasti, kur prisėsti. O kas ir kaip spręskite patys.



    Yra dušai.









    Miego zona.













    Vis dėl to reikia keliauti namo.



    Iki Vilniaus vos 55 minutės.



    CRJ900 operuojamas CityJet salonas.



    Vilniuje jau vidurnaktis.



    Komentuoti:

Working...
X