Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
O 3 4 3 tilptų į airbus 330?
Ar čia iš alttuizmo tik 2 4 2 deda, ar netelpa?
Būtų įspūdinga jei atsisako po 2 kėdžių per eilę iš geros širdies.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKą turi mintyje, kad Qatar mastas mažesnis?
Ir ką reiškia atskiros sėdimo vietos A330?
Jei nežinote kaip atrodo 2-4-2 konfiguracija tai galima paprastai paaiškinti. 2 kėdės -> Praėjimas -> 4 kėdės -> Praėjimas -> 2 kėdės.
3-4-3 Konfiguracija: 3 kėdės -> Praėjimas -> 4 kėdės -> Praėjimas -> 3 kėdės.Paskutinis taisė tomoxas; 2019.12.17, 03:21.
Komentuoti:
-
Ką turi mintyje, kad Qatar mastas mažesnis?
Ir ką reiškia atskiros sėdimo vietos A330?
Komentuoti:
-
Emirates. Kopenhaga - Dubajus - Rangūnas - Pnom Penas. II dalis
Skrydžio trukmė: 5 val.
Lektuvas: B777
Maršrutias: DXB-RGN
Iki lėktuvo atvežė autobusu, neteko dar nuo žemės žiūrėti į 777-300.
Vieno aukšto lėktuvas, kuris gali gabenti daugiau negu dviejų denių 747.
Standartinis paketas: pagalvė, pledas ir ausinės.
Ir vietos kojoms buvo pakankamai, nors skrydis tik 5 valandos.
Lėktuvo užpildymas buvo apie 60%, tad vietos kojoms buvo dar daugiau.
Vaizdas pro langą į kaimyninį 777-300
ICE sistema, turbūt vienintelė pasaulyje turinti, tiek filmų, serialų, dokumentikos ir muzikos.
Esama padėtis ir numatoma kryptis.
Prieš skrydį išdalinami menu:
Dėl pustuščio lėktuvo - greitas ir lengvas atsiplėšimas.
Paliekant Dubajų.
Kadangi keleivių buvo nedaug, dar nepasiekus kruizinio aukščio buvo išdalinti gėrimai.
Po kurių sekė pietūs.
Ir desertas.
Pustuštis lėktuvas, keleivių nedomino ir vietos su papildoma vieta kojoms.
Artėjant Rangūno link.
Medinė tualetų apdaila bei vienos žinomos įmonės losjonai ir kremai - tai turbūt sau gali leisti vos keli vežėjai(ar to tikrai reikia, klausimas kitas).
Mianmaras pasitiko prastu oru.
Ir prapliūpusiu dangum, virš tako.
Avialinijos, kurias artimoje ateityje būtų įdomu išbandyti.
Sveiki atvykę į Mianmarą.
Suma sumarum: nesiremiant jokiais skaičiavimais, vertinant MEB3 vežėjus, pirmą vietą atiduočiau Qatar, antroji Emirates ir trečioji Etihad. Nieko stebuklingo, Qatar ir Emirates produktai labai panašūs, tik Qatar mastas mažesnis - tas gal prideda patogumo, kaip ir Qatar naudojami a330, dėl atskirų sėdimų vietų.
Jei, kam įdomios ankstesnės apžvalgos nuorodas, rasite čia:
Qatar - https://www.miestai.net/forumas/foru...09#post1263509
Etihad - https://www.miestai.net/forumas/foru...Evalgos/page14
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.12.15, 21:08.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąToks juokingas straipsnis.D Su lėktuvu iš Alytaus į Birštoną. Straipsnio SSRS laikai priminė Ciurlionio du devynioliktus Danijoj, kur tas pats bičas atrakina oro uostą, patikrina, sulaipina į lėktuvą ir išskraidina
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąArtimesnės turbūt temos nėra:
Lėktuvu po Lietuvą: kaip kadaise keleiviniai lėktuvai skraidė ir į Rokiškį, ir į Panevėžį https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...i-1162-1228566
Iš įvairių temų atsirastų medžiagos "naujai temai "Lietuvos aviacijos istorija".
Komentuoti:
-
Toks juokingas straipsnis.D Su lėktuvu iš Alytaus į Birštoną. Straipsnio SSRS laikai priminė Ciurlionio du devynioliktus Danijoj, kur tas pats bičas atrakina oro uostą, patikrina, sulaipina į lėktuvą ir išskraidina
Komentuoti:
-
Artimesnės turbūt temos nėra:
Lėktuvu po Lietuvą: kaip kadaise keleiviniai lėktuvai skraidė ir į Rokiškį, ir į Panevėžį https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...i-1162-1228566
Kartais atsirasdavo netgi kurioziškų maršrutų, kurių logiką paaiškinti sunku. Pavyzdžiui, 1960 m. buvo galima nuskristi iš Alytaus į Birštoną, tarp kurių yra vos 23 kilometrai. Kelionė tekainavo 5 rublius.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Nenorėčiau 22 dienas per mėnesį skrist lėktuvu - radiacijos panašiai lyg kasdien pasidaryt po 5 rentgeno nuotraukas. Nėra tragedija, bet geriau apsieit be to.
Sonderbergas-Kopenhaga
Dublinas-JFK (New York)
Na o čia yra įvardinti radiacijos šaltiniai ir dozė mSv. Kaip matom nėra taip blogai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
Komentuoti:
-
Visai subjektyvi mano nuomonė iš asmeninės A380 patirties, didesnis tarpas tarp sėdynės ir lango yra blogis, nes negali ten ko nors pasidėti po galva.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Emirates. Kopenhaga - Dubajus - Rangūnas - Pnom Penas. I dalis
Dar vienas, bet turbūt kol kas paskutinis reportažas iš Kopenhagos.
Skrydžio trukmė: 6 val.
Lektuvas: A380-800
Maršrutias: CPH-DXB
Kelionė ilga, lengvas apsipirkimas, kad laukiant vieno ar kito lėktuvo laikas neprailgtų.
Ir štai karalienė - a380. Keleiviai absoliutus miksas, nuo arabų iki pakistaniečių, nuo danų, amerikiečių iki indų ir kinų.
Laipinimas be galo sklandus, tad ilgai - kol jau buvome lėktuve.
Štai ir mano vieta, iš karto už sparno
Erdvės pojūtis - geras, aukštos lubos.
Vietos kojoms dar daugiau. O sėdint prie lango, tarp kėdės ir sienelės dar kokie papildomi 7 cm.
Kaip ir visada, Qatar skraido beveik identišku grafiku, kaip ir Emirates.
Rozetė, usb jungtis, pultelis ir ekranas.
Pledas ir pagalvėlė bei ausinės, kaip visada būna padėta ant kėdės, tik ausinės truputį geresnės, nei įprastai.
Prieš pakilimą, išdalinami ir menu.
Riedam tako link.
Galinė kamera, esanti ant uodegos.
Lėtai ir sunkiai įsibėgėjam ir atsiplešiam - kilti su A380 visada super jausmas.
Kai kurios kėdės turi net du langus.
Truputis "inflight entertainment".
Vos pakilus, įjungiamas apšvietimas bei išdalinami užkandžiai ir gėrimai.
Po kurio laiko atkeliauja ir pietūs.
Paprašius dar vyno, atneša 2013 Grenach - Syrah, nieko ypatingo, tiesiog vienas skaniausių vynų, man asmeniškai.
Po truputį pradeda temti.
Užsidega ir lubuose integruotas apšvietimas.
Sveiki atvykę į Dubajų.
Kadangi laukti daugiau, nei 10 val. iki kito skrydžio Emirates davė nakvynę, šalia oro uosto esančiame viešbutyje.
Rytinis vaizdas pro langą.
Po pusryčių, tas pats Emirates autobusiukas, kuris atvežė į viešbutį, jau laukė kelionei į DXB.
Viešbutį, paliekame dykumoje.
Ir keletas vaizdų iš DXB prieigų.
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.10, 21:32.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
Danfoss(tarp kitko aktyviai veikianti ir Lietuvoje) yra viena didžiausių bendrovių įsikūrusi šalia to miestelio. Gerų specialistų rasti sunku, tad skraidinasi iš Kopenhagos.
Komentuoti:
-
Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
Komentuoti:
-
Bandysiu neuzilgo padaryt reportaza is vasaros keliones i Kinija,gal bus idomu pasiziuret
Komentuoti:
-
Labai įdomus reportažas iš nekasdienės krypties. Ačiū!
Įdomumo dėlei pažiūrėjau, kiek kainuoja RT po savaitės – populiariausiais laikais €280. Geras yield'as
Komentuoti:
-
Dar vienas regioninis vežėjas, kurio paslaugomis teko naudotis šį rudenį, Air ALSIE – danų čarteris vykdantis vietinius skrydžius. Skraido tik viena kryptimi iš Kopenhagos į Søndeborg (pietvakarių Danija).
Ir šitas maršrutas neegzistuotų, jei ne vietinė įmonė Danfoss, kuri skraidina savo darbuotojus kasdieną į Kopenhagą ir atgal. Tuo pačiu dalį bilietų yra parduodami ir tretiems asmenims, kurie nėra susiję su Danfoss, o tiesiog keliauja į Kopenhagą ar Søndeborg.
Kompanija skrydžius vykdo dviem ATR 72 lėktuvais, 11 metų amžiaus. Abu perimti iš AZAL Azerbaijan Airlines, prieš 6 metus.
Skrydžio trukmė: 35 min.
Lektuvas: ATR 72
Maršrutias: CPH-SGD
Vartai, tikrai toli, tikrame CPH oro uosto “užkampyje”
]Atvykus prie vartų, lėktuvas jau stovėjo, mano nuomone, be galo graži juoda matinė spalva.
Į ATR lėktuvus, kaip visada laipinama pro galines duris. Įdomu, kad tuose lėktuvuose, kuriuose yra verslo klasė, ji būna lėktuvo gale.
Sėstis galima, kur nori, vietos nėra suzymetos ant bilietų. Vietos kojoms be galo daug, nieko keisto.. privatus lėktuvas, skirtas “saviem”.
„Safety on board“ kortelė
Vaizdas vos pakilus iš Kopenhagos.
Vos atsiplėšus prasidėjo servisas.
Kava su pienu + šokoladas
Keletas kadrų virš Danijos
Nepaisant didelės turbulencijos ir keleto gūsių artėjant tako link nusileidome Søndeborg. 1797 metrų nusileidimo takas.
Be galo "dideli" terminalas
Juodasis Air Alsie
Ir 4 bakrutavusios Jet Airways ATR72 lėktuvai, atkeliavę iš Indijos. Viena jų b738, visai nesenai teko matyti Varšuvoje skraidant už LOT.
Keletas nuotraukų iš Søndeborg, miestelio viduryje stovi 20+ aukštų dangoraižis. Kuriame 16 aukštas yra savivaldybės ir įrengtas, kaip savivaldybės gyventojams skirta apžvalgos aikštelė.
Keliaujant atgal, didysis oro uostas.
Juokingiausia, kad tas pats žmogus atidaro oro uostą, tave įregistruoja, atlieką saugos patikrą ir atidaro vartus į lėktuvą.
Mažasis Alsie perone.
Lėktuve nėra vykdoma jokia komercinė veikla, viskas, kas paminėta meniu, nėra apmokęstinta
Bei pusryčių bandelė
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.03, 11:23.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
Dvi kavinės, 10 kv.m. Duty-free, o visa kita laukimo salės, net TV nėra. Plius salės yra tikrai toli nuo pagrindiniame pastate esančių "pramogų zonos".
Komentuoti:
Komentuoti: