Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DArnas
    replied
    Tai ir nėra įspūdinga, nes A330 salonas maždaug 60 cm siauresnis už B777.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O 3 4 3 tilptų į airbus 330?
    Ar čia iš alttuizmo tik 2 4 2 deda, ar netelpa?
    Būtų įspūdinga jei atsisako po 2 kėdžių per eilę iš geros širdies.

    Komentuoti:


  • tomoxas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ką turi mintyje, kad Qatar mastas mažesnis?
    Ir ką reiškia atskiros sėdimo vietos A330?
    Atsakysiu į antra klausima. A330 ekonominės klasės konfiguracija yra 2-4-2, kas yra gana populiaru tarp keliaujančių dviese, kadangi tai leidžia dviem žmonėm sedėti kartu ir turėti daugiau privatumo. Šiuo atvėju Emirates B777 ekonominės klasės konfiguracija yra 3-4-3, kas aišku leidžia oro linijoms sutalpinti daugiau žmonių, tačiau tai reiškia kad keliaujant dviese visada kažkas sedės šalia jūsų.

    Jei nežinote kaip atrodo 2-4-2 konfiguracija tai galima paprastai paaiškinti. 2 kėdės -> Praėjimas -> 4 kėdės -> Praėjimas -> 2 kėdės.
    3-4-3 Konfiguracija: 3 kėdės -> Praėjimas -> 4 kėdės -> Praėjimas -> 3 kėdės.
    Paskutinis taisė tomoxas; 2019.12.17, 03:21.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ką turi mintyje, kad Qatar mastas mažesnis?
    Ir ką reiškia atskiros sėdimo vietos A330?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Emirates. Kopenhaga - Dubajus - Rangūnas - Pnom Penas. II dalis


    Skrydžio trukmė: 5 val.
    Lektuvas: B777
    Maršrutias: DXB-RGN



    Iki lėktuvo atvežė autobusu, neteko dar nuo žemės žiūrėti į 777-300.



    Vieno aukšto lėktuvas, kuris gali gabenti daugiau negu dviejų denių 747.



    Standartinis paketas: pagalvė, pledas ir ausinės.





    Ir vietos kojoms buvo pakankamai, nors skrydis tik 5 valandos.



    Lėktuvo užpildymas buvo apie 60%, tad vietos kojoms buvo dar daugiau.



    Vaizdas pro langą į kaimyninį 777-300



    ICE sistema, turbūt vienintelė pasaulyje turinti, tiek filmų, serialų, dokumentikos ir muzikos.





    Esama padėtis ir numatoma kryptis.



    Prieš skrydį išdalinami menu:



    Dėl pustuščio lėktuvo - greitas ir lengvas atsiplėšimas.



    Paliekant Dubajų.







    Kadangi keleivių buvo nedaug, dar nepasiekus kruizinio aukščio buvo išdalinti gėrimai.



    Po kurių sekė pietūs.



    Ir desertas.



    Pustuštis lėktuvas, keleivių nedomino ir vietos su papildoma vieta kojoms.



    Artėjant Rangūno link.





    Medinė tualetų apdaila bei vienos žinomos įmonės losjonai ir kremai - tai turbūt sau gali leisti vos keli vežėjai(ar to tikrai reikia, klausimas kitas).





    Mianmaras pasitiko prastu oru.



    Ir prapliūpusiu dangum, virš tako.



    Avialinijos, kurias artimoje ateityje būtų įdomu išbandyti.



    Sveiki atvykę į Mianmarą.




    Suma sumarum: nesiremiant jokiais skaičiavimais, vertinant MEB3 vežėjus, pirmą vietą atiduočiau Qatar, antroji Emirates ir trečioji Etihad. Nieko stebuklingo, Qatar ir Emirates produktai labai panašūs, tik Qatar mastas mažesnis - tas gal prideda patogumo, kaip ir Qatar naudojami a330, dėl atskirų sėdimų vietų.

    Jei, kam įdomios ankstesnės apžvalgos nuorodas, rasite čia:

    Qatar - https://www.miestai.net/forumas/foru...09#post1263509
    Etihad - https://www.miestai.net/forumas/foru...Evalgos/page14
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.12.15, 21:08.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Toks juokingas straipsnis. D Su lėktuvu iš Alytaus į Birštoną. Straipsnio SSRS laikai priminė Ciurlionio du devynioliktus Danijoj, kur tas pats bičas atrakina oro uostą, patikrina, sulaipina į lėktuvą ir išskraidina
    Kas čia juokingo? Birštonas buvo tik tarpinė stotelė pakeliui į Alytų. Tais laikais dauguma žmonių neturėjo automobilio, keliai, autobusai buvo lėti ir nepatogūs, tai nieko keisto, kad žmonės daug skraidė vidiniais skrydžiais. Galėtų ir dabar vasarą skaidyti iš Vilniaus į Palangą arba Nidą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Artimesnės turbūt temos nėra:
    Lėktuvu po Lietuvą: kaip kadaise keleiviniai lėktuvai skraidė ir į Rokiškį, ir į Panevėžį https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...i-1162-1228566
    Ačiū už nuorodą.
    Iš įvairių temų atsirastų medžiagos "naujai temai "Lietuvos aviacijos istorija".

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Toks juokingas straipsnis. D Su lėktuvu iš Alytaus į Birštoną. Straipsnio SSRS laikai priminė Ciurlionio du devynioliktus Danijoj, kur tas pats bičas atrakina oro uostą, patikrina, sulaipina į lėktuvą ir išskraidina

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Artimesnės turbūt temos nėra:
    Lėktuvu po Lietuvą: kaip kadaise keleiviniai lėktuvai skraidė ir į Rokiškį, ir į Panevėžį https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...i-1162-1228566
    Kartais atsirasdavo netgi kurioziškų maršrutų, kurių logiką paaiškinti sunku. Pavyzdžiui, 1960 m. buvo galima nuskristi iš Alytaus į Birštoną, tarp kurių yra vos 23 kilometrai. Kelionė tekainavo 5 rublius.

    Komentuoti:


  • tomoxas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Nenorėčiau 22 dienas per mėnesį skrist lėktuvu - radiacijos panašiai lyg kasdien pasidaryt po 5 rentgeno nuotraukas. Nėra tragedija, bet geriau apsieit be to.
    Na, tai nevisai tiesa. Kadangi skrydis tarp Sonderberg'o ir Kopenhagos yra gana trumpas, lėktuvas papraščiausiai neturi pakankamai laiko pakilti į gana didelį aukštį. Radiacijos dozė kuria žmogus gautų per vieną skrydį būtų maždaug 0.17 microSv, arba 0.00017 mSv. Pirmyn bei atgal būtų - 0.00034 mSv, padauginam šią suma x22 ir gaunam 0.0075mSv = mėnesio dozė. 0.075*12=0.09 mSv metinė dozė, kas būtų lygu krutinės X-Ray kurio dozė yra maždaug 0.10 mSv. Taigi žmogus skrendantis šiuo maršrutu visus metus gautu tokia dozę, kokia gautum darydamas vieną krutinės rentgena. Realistiškai, jeigu skritumėte per atlanta ir atgal, gautumėte maždaug tokia pačia dozę, kokia žmogus gautų skraidantis visus metus tarp 2 minėtų Danijos miestų.

    Sonderbergas-Kopenhaga
    Click image for larger version

Name:	EKSB-EKCH.jpg
Views:	226
Size:	43,0 kB
ID:	1761625
    Dublinas-JFK (New York)
    Click image for larger version

Name:	EIDW-KJFK.jpg
Views:	227
Size:	43,0 kB
ID:	1761626
    Na o čia yra įvardinti radiacijos šaltiniai ir dozė mSv. Kaip matom nėra taip blogai.
    Click image for larger version

Name:	Radiation Graph.jpg
Views:	227
Size:	34,3 kB
ID:	1761627

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
    Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
    O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
    Nenorėčiau 22 dienas per mėnesį skrist lėktuvu - radiacijos panašiai lyg kasdien pasidaryt po 5 rentgeno nuotraukas. Nėra tragedija, bet geriau apsieit be to.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visai subjektyvi mano nuomonė iš asmeninės A380 patirties, didesnis tarpas tarp sėdynės ir lango yra blogis, nes negali ten ko nors pasidėti po galva.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Emirates. Kopenhaga - Dubajus - Rangūnas - Pnom Penas. I dalis

    Dar vienas, bet turbūt kol kas paskutinis reportažas iš Kopenhagos.

    Skrydžio trukmė: 6 val.
    Lektuvas: A380-800
    Maršrutias: CPH-DXB



    Kelionė ilga, lengvas apsipirkimas, kad laukiant vieno ar kito lėktuvo laikas neprailgtų.



    Ir štai karalienė - a380. Keleiviai absoliutus miksas, nuo arabų iki pakistaniečių, nuo danų, amerikiečių iki indų ir kinų.



    Laipinimas be galo sklandus, tad ilgai - kol jau buvome lėktuve.





    Štai ir mano vieta, iš karto už sparno



    Erdvės pojūtis - geras, aukštos lubos.



    Vietos kojoms dar daugiau. O sėdint prie lango, tarp kėdės ir sienelės dar kokie papildomi 7 cm.



    Kaip ir visada, Qatar skraido beveik identišku grafiku, kaip ir Emirates.



    Rozetė, usb jungtis, pultelis ir ekranas.



    Pledas ir pagalvėlė bei ausinės, kaip visada būna padėta ant kėdės, tik ausinės truputį geresnės, nei įprastai.



    Prieš pakilimą, išdalinami ir menu.



    Riedam tako link.





    Galinė kamera, esanti ant uodegos.





    Lėtai ir sunkiai įsibėgėjam ir atsiplešiam - kilti su A380 visada super jausmas.











    Kai kurios kėdės turi net du langus.



    Truputis "inflight entertainment".









    Vos pakilus, įjungiamas apšvietimas bei išdalinami užkandžiai ir gėrimai.





    Po kurio laiko atkeliauja ir pietūs.



    Paprašius dar vyno, atneša 2013 Grenach - Syrah, nieko ypatingo, tiesiog vienas skaniausių vynų, man asmeniškai.



    Po truputį pradeda temti.



    Užsidega ir lubuose integruotas apšvietimas.



    Sveiki atvykę į Dubajų.



    Kadangi laukti daugiau, nei 10 val. iki kito skrydžio Emirates davė nakvynę, šalia oro uosto esančiame viešbutyje.



    Rytinis vaizdas pro langą.



    Po pusryčių, tas pats Emirates autobusiukas, kuris atvežė į viešbutį, jau laukė kelionei į DXB.



    Viešbutį, paliekame dykumoje.



    Ir keletas vaizdų iš DXB prieigų.




    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.10, 21:32.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
    Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
    O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
    Nežinau, kaip jie rotuoja, bet faktas, kad pirmyn ir atgal kasdien keliauja nemažai darbuotojų.

    Danfoss(tarp kitko aktyviai veikianti ir Lietuvoje) yra viena didžiausių bendrovių įsikūrusi šalia to miestelio. Gerų specialistų rasti sunku, tad skraidinasi iš Kopenhagos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
    Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
    O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Bandysiu neuzilgo padaryt reportaza is vasaros keliones i Kinija,gal bus idomu pasiziuret

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Labai įdomus reportažas iš nekasdienės krypties. Ačiū!
    Įdomumo dėlei pažiūrėjau, kiek kainuoja RT po savaitės – populiariausiais laikais €280. Geras yield'as

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dar vienas regioninis vežėjas, kurio paslaugomis teko naudotis šį rudenį, Air ALSIE – danų čarteris vykdantis vietinius skrydžius. Skraido tik viena kryptimi iš Kopenhagos į Søndeborg (pietvakarių Danija).

    Ir šitas maršrutas neegzistuotų, jei ne vietinė įmonė Danfoss, kuri skraidina savo darbuotojus kasdieną į Kopenhagą ir atgal. Tuo pačiu dalį bilietų yra parduodami ir tretiems asmenims, kurie nėra susiję su Danfoss, o tiesiog keliauja į Kopenhagą ar Søndeborg.

    Kompanija skrydžius vykdo dviem ATR 72 lėktuvais, 11 metų amžiaus. Abu perimti iš AZAL Azerbaijan Airlines, prieš 6 metus.
    Skrydžio trukmė: 35 min.
    Lektuvas: ATR 72
    Maršrutias: CPH-SGD



    Vartai, tikrai toli, tikrame CPH oro uosto “užkampyje”



    ]Atvykus prie vartų, lėktuvas jau stovėjo, mano nuomone, be galo graži juoda matinė spalva.



    Į ATR lėktuvus, kaip visada laipinama pro galines duris. Įdomu, kad tuose lėktuvuose, kuriuose yra verslo klasė, ji būna lėktuvo gale.





    Sėstis galima, kur nori, vietos nėra suzymetos ant bilietų. Vietos kojoms be galo daug, nieko keisto.. privatus lėktuvas, skirtas “saviem”.







    „Safety on board“ kortelė



    Vaizdas vos pakilus iš Kopenhagos.



    Vos atsiplėšus prasidėjo servisas.



    Kava su pienu + šokoladas



    Keletas kadrų virš Danijos



    Nepaisant didelės turbulencijos ir keleto gūsių artėjant tako link nusileidome Søndeborg. 1797 metrų nusileidimo takas.



    Be galo "dideli" terminalas


    Juodasis Air Alsie



    Ir 4 bakrutavusios Jet Airways ATR72 lėktuvai, atkeliavę iš Indijos. Viena jų b738, visai nesenai teko matyti Varšuvoje skraidant už LOT.



    Keletas nuotraukų iš Søndeborg, miestelio viduryje stovi 20+ aukštų dangoraižis. Kuriame 16 aukštas yra savivaldybės ir įrengtas, kaip savivaldybės gyventojams skirta apžvalgos aikštelė.











    Keliaujant atgal, didysis oro uostas.




    Juokingiausia, kad tas pats žmogus atidaro oro uostą, tave įregistruoja, atlieką saugos patikrą ir atidaro vartus į lėktuvą.



    Mažasis Alsie perone.




    Lėktuve nėra vykdoma jokia komercinė veikla, viskas, kas paminėta meniu, nėra apmokęstinta



    Bei pusryčių bandelė

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.03, 11:23.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
    Victoria's Secret krautuvė įeina 100%

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
    Na kuo mažiau veiklos keliautojams, tuo jis nuobodesnis.

    Dvi kavinės, 10 kv.m. Duty-free, o visa kita laukimo salės, net TV nėra. Plius salės yra tikrai toli nuo pagrindiniame pastate esančių "pramogų zonos".

    Komentuoti:

Working...
X