Kaip atrodo skrydis su Emirates pirmąja klase
This guy used a frequent-flyer loophole to take a $60,000 trip in a first class suite on Emirates Airlines — here’s what it was like
http://www.businessinsider.com/man-g...ophole-2015-10
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMano nuomone geriau sumokėti daugiau ir skristi su kitom avialinijom, jei yra galimybė.
John- manau reikia ne tik oro uosto apžvalgas daryti, galima išplėsti iki susisiekimo su oro uostų ir net lankomos vietos "highlights" aprašyti.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar čia tiesiog norėta pasakyt, kad kitą kartą skirsitum su BT tik jei daugiau nei 20eur taupytųsi?
John- manau reikia ne tik oro uosto apžvalgas daryti, galima išplėsti iki susisiekimo su oro uostų ir net lankomos vietos "highlights" aprašyti.
Komentuoti:
-
Pranešimai daromi dviem kalbom, nors panelei, sakančiai skrydžio informaciją, klaikiai sunkiai sekėsi tai daryti angliškai. Kažkaip ten jiems sunku su ta anglų kalba nors tu ką.
Sakyčiau, laimės reikalas gal čia.
Skridau su Sichuan Airlines. su anglų buvo puikiai.
Air China regioniniuose skrydžiuose irgi neblogai sekėsi.
Komentuoti:
-
Padarysiu šiek tiek į egzotikos pusę krypstančią apžvalgą: NNG-HAN su China Eastern
Faktai
- Maršrutas: NNG-HAN
- Aviakompanija: China Eastern
- Lėktuvas: B737-700
- Skrydžio trukmė: ~50 min.
- Atstumas: ~300km
Žemėlapis, kuris duos geriau surpasti kontekstą, nežinantiems, kur tas Nanningas ir/ar Hanojus.
Nanning'as yra miestas Pietvakarių Kinijoje. Guangxi Zhuang autonominio regiono sostinė. Dėl bendro konteksto, tai ne Šanchajus ar Pekinas ir ne koks kitas first-tier Kinijos didmiestis su pažangia infrastruktūra ir sąlyginai aukštu gyvenimo lygiu. Ten toks truputį (ar netgi gana smarkiai) kaip ir užkampis. Nu tokia Kinijos Marijampolė. Bet užtat infrastruktūrai paskutiniu metu (t.y. per paskutinius ~5 metus) buvo nepagailėta pinigų, kas labai smarkiai matosi kiekviename žingsnyje, įskaitant oro uostą, kuris ten buvo įbombintas pernai ir bus plečiamas ateityje.
Kelias iš Nanning'o miesto į oro uostą, kuris yra už ~30km nuo centro
Nanning Wuxu Tarptautinis oro uostas. Privažiavimas prie departures. Architektūriškai įspūdingas terminalas, atidarytas 2014. Talpa ~16 mln. keleivių per metus (kol kas ten skrenda tik apie 9.5mln.). Google Earth terminalas atrodo va taip. Tarptautinių krypčių nėra daug ir jos visos į artimiausias šalis (Honkongą, Taivaną, Japoniją) ar atostogų kryptis (Bankoką, Phuketą). Dauguma krypčių vietinės.
Check-in zona, kur be įvairių neaiškių vietinių parduotuvių ir kavinių yra ir Starbucks'as
Arrivals zonoje yra McDonald'as
Terminalo priekinė dalis (check-in, arrivals) primena sumažintą HKG versiją
Oro uosto procedūros kaip ir visur, išskyrus papildomą rankinio bagažo tikrinimą su x-ray ir boarding pass'o štampavimą, kurį daro tam skirtas žmogus (na tiesiog sėdi ir štampuoja visų keleivių boarding pasus prieš pasų kontrolę). Kam to reikia, turbūt nežino net jie patys. Reikia ir viskas. Ne tai, kad dėl to kiltų kokių keblumų, bet prikurta pozicijų ir procesų, kurie akivaizdžiai nereikalingi
Departures (po visų tikrinimų)
Laipinimas. Jau laukia China Eastern 737-700
Neskaičiavau, kiek buvo keleivių, bet gal kokie 20 ir buvo. Akivaizdu, kad maršrutas nėra labai populiarus. Vos pakilus, lėktuvas beveik iškart pradeda descent'ą. Valgyti davė tokį gana kuklų sumuštinį, suvyniotą į maistui skirtą plėvelę, o atsigerti vandens buteliuką (nebuvo nei kavos, nei arbatos, nei gėrimų vežiojimo su vežimėliu). Pranešimai daromi dviem kalbom, nors panelei, sakančiai skrydžio informaciją, klaikiai sunkiai sekėsi tai daryti angliškai. Kažkaip ten jiems sunku su ta anglų kalba nors tu ką.
Paskutinis taisė John; 2015.10.20, 00:05.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAr verta taupyti 20 eurų ir neskristi su visais kitais
Ir kainos tai svyruoja pastoviai, nemanau, kad visada tie 20 eurų skiria, turbūt yra datų kai ir į kitą pusę kainos persiverčia.
Ar čia tiesiog norėta pasakyt, kad kitą kartą skirsitum su BT tik jei daugiau nei 20eur taupytųsi?Paskutinis taisė Gator; 2015.10.19, 23:02.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą...
Terminale pasirodžiau maždaug 45 min. iki skrydžio, nustebau pamatęs B737, prieš keletą metų, kai tekdavo dažniau naudotis BT paslaugomis OSL-RIX dažnai operuodavo DH8-Q400
Atvaizdas
...
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiandien teko šiek tiek pasiskraidyti LHR-ARN-HKG su SAS, tai padarysiu kelis pastebėjimus. Pirmas siurprizas buvo tai, kad ES ir vidiniuose skrydžiuose SAS, pasirodo, neduoda nieko valgyti. Net kokios sumautos sukritusios bandelės. Nebent tavo bilietas yra kažkoks SAS plus ar kažkos dar bbž, koks. Bet faktas tas, kad valgyti negavau. O norėjau. Lėktuvas kažkoks pakriošęs B737-600 straight from the 90's.
Galvoju, ok, tiek jau to. Duos ėst ir alaus long-haul ARN-HKG. Ėsti davė. Galima buvo "pasirinkti" iš vieno valgio. Prie to paties gauni vieną nealkoholinį gėrimą (jeigu nori antro, reiks susimokėti). Alaus neduoda. Reikia pirkti.
Lyg to negana, lėktuvo (A340) interjeras, pasirodo, irgi yra iš mid 90's su atitinkamo lygio in-flight entertainment. Nors pačiame SAS puslapyje su pasididžiavimu pristatinėjamas "atnaujintas" long-haul lėktuvų salonas. Neatnaujintas. Ir net USB skylių nėra. Ir kad tokio išsidirbinėjimo nepasirodytų per mažai, tame mažame nutrintame LCD rodo reklamas... Apie atnaujintus long-haul interjerus ir atnaujinamą short-haul fleet'ą. Dafuq is wrong with you SAS?!
Kas ironiškiausia, kad pirkdamas skrydį, rinkausi tarp Qatar, Emirates ir SAS. Job$&@!mat, kad aš gyvenime kada nors skrisčiau su tokia beviltiškai nevykusia avialinija. Kažkada teko skristi su Kuwait Airways ir jie buvo tvirtai įsitvirtinę mano favoritų lentelės apačioje be šansų kada nors turėti konkurentą. Klydau. SAS dabar jiems palaiko kompaniją. Never again. Never. Ir niekam nerekomenduočiau jais naudotis. Ypač, jei yra galimybė rinktis. Net keista, kad toks žinomas aviacijos pasaulio brand'as gali būti toks apgailėtinai nevykęs. Kaip jie apskritai su tokio lygio servisu ir fleet'u sugeba nebankrutuoti?
Aš prie savo SAS apžvalgos pridėsiu vieną foto (deja, daugiau neturiu) su SAS A340-300 interjeru. Tiksliau, in-flight entertainment sistema, kuri turi vat štai tokį ekraną ir kuris yra tiek pat naudingas, kiek šuniui penkta koja t.y. visiškai netinkamas jokiam naudojimui (na nebent pasižiūrėti skrydžio informaciją ir poziciją žemėlapyje). Apie keleivių "aptarnavimo" lygį jau rašiau ir ten nelabai yra ką pridurti.
SAS A340 by Jonas, on Flickr
Meanwhile šitos "aviakompanijos" puslapyje puikuojasi ištisas naujas gidas apie "New SAS long haul experience", kuris realybėje yra, švelniai tariant, nevisiškai toks
Net ir po Čiurlionio ir kitų forumiečių paaiškinimų, man vistiek neina suvokti, kaip, po galais aviakompanija gali egzistuoti su tokiu katastroifiškų serviso lygiu ir požiūriu į keleivius? Tai yra blogiau negu maras, karas ir badas kartu sudėjus. Linkiu jiems kuo greičiau užsilenkti ir nebegadinti oro Europos padangėje.
Komentuoti:
-
Gera iniciatyva, Čiurlioni. Aš kiek vėliau pridėsiu savo išsamesnes apžvalgas iš short ir long haul economy SAS ir Swiss.
Beje, gal galima ir oro uostų apžvalgas kartu dėti? Juk iš esmės tai experience dalis.
Komentuoti:
-
O aš tuo tarpų padarysiu pirmąją apžvalgą. Šį vakarą teko pasinaudot AirBaltic(toliau- BT) paslaugomis iš Oslo per Rygą į Vilnių.
Terminale pasirodžiau maždaug 45 min. iki skrydžio, nustebau pamatęs B737, prieš keletą metų, kai tekdavo dažniau naudotis BT paslaugomis OSL-RIX dažnai operuodavo DH8-Q400
Pagyvenęs, 1992 m. gamybos B735 YL-BBM jau laukė
Ekonominė klasė, va tiek vietos (mano ūgis 183cm)
Po trumpų saugos instrukcijų, pajudėjom tako link
Tikrai jautėsi, kad lėktuvas ne pats naujausias
Akivaizdu, kur skraidė anksčiau
tie prietarai...
Servisas prasidėjo iškart išjungus saugos diržus, kadangi žmonių buvo mažai, stiuardesės judėjo greitai.
BT jokių nemokamų užkandžių ar gėrimų nėra. Viskas kainuoja ir nepasakyčiau, kad labai pigu
Bet alaus norisi
"Final approach to EVRA" stiuardės pamiršo išjungti salono šviesas?
Ant žemės
Net pavydu, bet tuo pačiu ir džiūgu žiūreti, kaip RIX plečiasi, tamsiai mėlynas- naujas terminalas.
Manau praeis, dar n metų kol VNO turėsim Costa coffee ar kažką panašaus
Tiesa alus RIX euru pigesnis, nei lėktuve
Skrydis į VNO tokiu pat "aparatu" 1992 m. gamybos B735 YL-BBN
Tuščias VNO
Ir draugiški plakatai/skelbimai sugrįžus namo
Apibendrinimui: BT kainuoja viskas: bagažas, maistas, vietos pasirinkimas( skrendant B735 geriausios vietos 10 A ir 10 E prie atsarginio išėjimo, daug vietos kojoms).
Nors lėktuvų parko vidutinis amžius 11 m., kaip teigia BT, bet visi B737 yra gerokai "pagyvenę", naujesni yra DH8-Q400 propeleriniai lėktuvai, visada maloniau keliauti, kad ir senesniu, bet didesniu. Nekantriai laukiu kol BT savo parką papildys CS300 lėktuvais.
Įgula per daug nesišypso, bet savo darbą atlieka- dauguma Latvijos jaunimas. Dirba ir Lietuvos pilotų.
Dažnai BT pasiūlo geresnes kainas keliaujant į skandinaviją ar nvs šalis. Jie padaro viską puikiai- saugiai ir pakankamai greitai nugabena iš taško a į b, dažniausiai per Rygą. Ar verta taupyti 20 eurų ir neskristi su visais kitais, mano nuomone- ne, bet spręsti kiekvienam pačiam. Reziumuojant viską duodu 5,5 iš 10.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.10.19, 04:08.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: