Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jay-M
    replied
    Dėkui Buvom ten nuo gruodžio antros pusės iki sausio pradžios. Iš tikrųjų labai nebloga vieta atostogoms. Jeigu rūpi pagulinėt paplūdimiuose ar užsiimti vandens sportu (kitesurfing, surfing, snorking, scuba diving), tai reikia būti Sal arba Boa Vista, o Fogo, Santiago, São Nicolau ir São Vicente yra kalnai ir džiunglės, labai gerai tinka hikinimui ir norint išvengti turistams paruoštų "spąstų", ypač São Nicolau

    Manau po kelių savaičių parašysiu dar ir postą apie patį Cabo Verde salyną, tik dabar laukia dar viena kelionė ir daug daug darbų iki jos...

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Puiki apžvalga. Kurį mėnesį ten lankėtės?

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Žiemos atostogoms su drauge buvom nuvykę į kiek mažiau lankomą kraštą - Žaliojo Kyšulio salas, vakarų Afriką. Nors visoj kelionėj buvo net 9 skrydžiai su 5 skirtingom avialinijom, bet apie Lufthansa, Norwegian, Wizz ir Ryan turbūt nėra labai įdomu rašyti. Bet kiek įdomiau buvo Cabo Verde airlines - TACV.

    Jie patys turi tik 5 lėktuvus, bet high-season dažnai nuomojasi papildomų:
    1x B757-200
    1x B737-800
    1x ATR 42-500
    2x ATR 72-500

    Į Sal (SID) skridom tiesiogiai iš Bergamo oro uosto. Nors lėktuvas mūsų laukė laiku, bet dėl balagano oro uosto check-in'e ir apsaugoj, skrydis vėlavo virš pusantros valandos. Mes patys atvykę į oro uostą beveik 2h iki skrydžio iki lėktuvo nusigavom tik likus 20 min iki planuoto pakilimo laiko. O po mūsų keleivius atvėžė dar 3 autobusai.

    Nors skrydis buvo TACV, bet realiai skraidino wet-lease portugalų Euro Atlantic B737-800, CS-TQU.
    BGY - SID truko 5h30min, vietos kojoms buvo nelabai daug, bet užtai tikrai geras aptarnavimas ir tikrai skaniu karštu maistu: ravioli su padažu, salotomis, ir saldumynais. Beje, lėktuve nebuvo jokio alkoholio, spėju tam, kad išvengti per daug atsipalaidavusių ir prisigėrusių keleivių kvailiojimų.
    Nusileidom jau tamsoj, tai ir nuotrauka nekokia... Beje, nusleidius SID, ten ilsėjosi ir LY registracijos B737, visiškai baltas, tai spėju bus išnuomotas kokiems nors užsienio kelionių organizatoriams



    Sal oro uostas turi net 3,3 km nusileidimo taką ir pasirodo buvo statytas kaip Emergency Landing Strip amerikonų Space Shuttle.

    Vėliau nusprendėm pakeliauti tarp salų ir iš Sal skridom į São Nicolau, apie 150 km atstumas ir skrydis su TACV ATR-72 užtruko apie 25 min. Aišku jokio aptarnavimo tokiuose trumpuose skrydžiuose nebuvo, tik gavom stiklinę vandens.

    Nusileidus São Nicolau. Oro uostas visai mažiukas, ir čia būna 1-2 skrydžiai per dieną, tik vietiniai tarp salų. Didesni lėktuvai tūpti ir negalėtų dėl trumpo pakilimo tako.



    Kaip ir minėta praeitam poste, šitie ATR-72 irgi neturi priekinio įlipimo keleiviams, nes ten kraunamas bagažas. Bagažu užkrauna ir kiekvieną laisvą tarpelį lėktuve, bet vis tiek laikosi saugumo reikalavimų ir praėjimai prie emergency exits lieka laisvi.

    Praleidę 5 dienas ten, keliavom atgal į Sal dar aplankydami Santiago salą, t.y. Cabo Verde sostinę - Praia. Abu skrydžiai buvo vėl su TACV ATR-72.



    Šitie vietiniai skrydžiai iš tikrųjų yra gana brangūs, kainos prasideda nuo 40 EUR už vieną skrydį, bet vidurkis turbūt yra apie 80 EUR. Monopolija

    Beje, domestic oro uostuose keleivių apsauga yra tik teorinė. Nors visa keleivių tikrinimo įranga yra, bet jos įjungti net nesivargino. Bet tarptautiniuose oro uostuose visus krato lygiai taip pat, kaip ir Europoj, net ir skrendant vietiniu skrydžiu.



    Skrendant atgal, mus vėl skraidino tas pats Euro Atlantic B737-800. Nors tuo pat metu skrydžiai į Lisaboną ir Rotterdamą/Paryžių vyko su TACV B757 ir B737. Kaip jau tapo įprasta, dėl check-in ir šiaip Cabo Verde šalies šūkio "No Stress" skrydis vėlavo apie 2h. Beje, ten niekas nesivargina pranešti apie vėlavimą. Mūsų skrydį jau rašė "Boarding" gerą valandą be paskelbtų laipinimo vartų ir aišku realiai nieko nelaipino. Labai gerai matėsi kaip dauguma europiečių lakstė aplinkui bandydami išsiaiškint kur čia vyksta tas laipinimas, kol vietiniai ramiai sau gėrė kavą, nes žino, kad kaip visad skrydis vėluoja, tai geriau pachillint, no stress

    Kylant iš Sal



    Praskrendam Fuerteventura



    SID - BGY skrydžio planas, šiek tiek pasukinėjom ratais, greičiausiai aplenkiant audrą. Ir vėl maistas buvo tikrai neblogas, o šįkart dar gavom gal 1,5 metro vietos kojoms, nes sedėjom eilėj iškart už biznio klasės



    Bendrai, būtų visai neblogos avialinijos jei kiek mažiau vėluotų. Aptarnavimas visada buvo geras, lėktuvai irgi nenudrožti, tik kad kiek perdaug jie "no stress"

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ant Azijos sparnų. Antra dalis.

    Tęsiant kelionę, po kelių dienų laukė skrydis į Balį su ta pačia jau apšnekėta AirAsia. Atvažiavus į Džogdžakartos "Adisucipto" oro uostą jis daugiau priminė turgų, kuriame buvo prekiaujama ant žemės pasitiesus kilimus. Vienintelis apsaugai įdomus dalykas buvo ginklai ir kiti metaliniai daiktai- gėrimus vėl buvo galima neštis.

    Skrydžio trukmė apie valandą.
    Lektuvas A320.



    Praėjus apsauga ir palaukus apie 30 min. lėktuvo, perone pasirodė ir mūsų "Chevrolet"



    Virš vartų kabojo "bėganti" šviesliantė, skelbianti visą būtiną informaciją apie skrydį:



    Ir štai jis PK-AXA 2008 m. gmaybos Airbus a320, aplink lėktuvą labai daug rankų darbo:



    Už lango dar du Indonezijos LCC "Wings air" ir "Citi Link":



    Kelios minutės ir mes jau apsisukinėjam 09 tako gale prieš kylimą:



    Vietos nedaug, kaip ir visose pigių sąnaudų skrydžių, lėktuvuose(keliai draugės):



    Skrydžio metu istorija panaši, kaip ir ankstesniame, tik maistas kitoks:



    Toliau kelionė pasuko Lombok salos link. Pasiskaitę kelionių gidų, į vieną pusę nusprendėm plaukti, o atgal skristi. Kelionė mažu laiveliu buvo smagi, ypač, kai likus pusei kelio pasibaigė kuras, bet čia kita istorija:



    Skrydis atgal su "Wings Air" dukterine "Lion Air" kompanija, koncentruojančia dėmesį į regioninius skrydžius.

    Trukmė 20 min.
    Lėktuvas: ATR 72-600



    Skrydis vėlavo gal 30 min. dėl: "operational reasons":



    Nuobodu buvo visiems:



    Pagaliau pasiordė ir mūsų propeleris:



    Bandar Udara oro uostas, visiškai naujas, bet šiai dienai dar neišnaudojantis savo galimybių, tuščios didelės salės sudaro gan slogų įspūdį:



    2013m. gamybos PK-WGJ, skraidinsiantis mus atgal į Balį:



    ATR bagažo skyrius esantis tarp pilotų kabinos ir salono:



    Dėl tos pačios priežasties įlipimas pro galines duris:



    Dar dažais kvepiantis salonas:



    Kėdžių išsidėstymas 2-2:



    AirAsia ruošiasi kelionei į Kulą Lumpūrą"



    Lion Air į Džakartą:



    Kylam pietryčių kryptimi nuo tako 13:



    Keletas vaizdų, pro langą, Balio link:







    Iš 78 vietų vos kelios laisvos, skrydis labai trumpas todėl jokio serviso nėra:



    Įdomu, kad be suagos instrukcijos buvo įdeta ir krikščionių, musulmonų, judėjų ir kitų religijų maldos (deja neturiu nuotraukos):



    Dar keletas minučių ir mes jau riedam terminalo link:




    Paskutinė kelionės dalis. Skrydis iš Balio į Kualą Lumpūrą. Susidarė toks įspūdis, kad šis maršrutas yra populiaresnis tarp verslo žmonių, nei turistų:

    Skrydžio trukmė apie 2h 45min
    Lektuvas: A320



    Šį kartą be vėlavimų ir mūsų lėktuvas iš Kuala Lumpūro atvyksta minutės tikslumu:



    2006m. gamybos 9M-AFM:



    35 min ir mes tolstam nuo Balio





    Staigiai susidarančios audros yra kasdienybė, pietryčių azijos aviacijoje:



    2,5 h bevartant žurnalus, bei užkandžiaujant ir mes jau virš Malaizijos:



    Keletas vėjo gūsių prieš pat nusileidimą ir mes jau ant žemės:



    Keletas nuotraukų iš KLIA "Low Cost Carrier Terminal (LCCT)" terminalo- AirAsia namų:







    Aivaizdu, kurios avialinijos dominuoja:



    Smagus, kad LR piliečiams galioja bevizis rėžimas Malaizijoje- pasijauti tarsi būtum grįžęs į Šengeną. Primasis genialus sprendimas, kuris pasitiko mane KL, buvo taksi politika, priėjęs prie taksi ofiso ir pasakius į kurį viešbutį važiuosi, mergina išrašo sąskaitą, kuria apmokėjus gauni čeki. Su tuo čekiu sėdi į pirmą taksi išėjus iš terminalo- jokių gamilybių sukčiauti. 40 min. su taksi ir mes jau mieste:



    Apibendrinant viską kokybės ir kainos santykis yra geras. Džiugina nauji lėktuvai ir kompanijų noras tobulėti. Bet yra visa eilė bėdų, kurias kompanijos dar turės išspręsti tiek ant žemės, tiek ore. Vertinimas 7,5.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.17, 17:55.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Problema ta, kad pilotai plojimų negirdi. Daug geriau padėkoti įgulai (ir pilotams, ir stiuardesėms) išlipant iš lėktuvo.
    Absoliučiai pritariu, plojama lėktuvui tik palietus žemę, pilotai tikrai negirdi, o jei ir girdėtų, tuo metu jiems tai rūpėtų mažiausiai, nes tuo metu jie bando išlaikyti lėktuvą ant tako ir jį sustabdyti- darbas "cockpit'e" visu pajėgumu.

    Bet Ištiesų yra labai gražus gestas padėkoti įgulai už skrydį, o pilotui už nusileidimą, išeinant iš lėktuvo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Nesuprantu to plojimo nemėgimo. Kuo tai yra blogai, kad padėkoja įgulai už darbą? Kaip tik tai atrodo labai gražus dalykas. Aišku yra tipas žmonių, kuriem tai nepatinka, nes vakaruose taip neva nedaro, todėl kas tai daro yra runkeliai.
    Čia toks susireikšminimas juokingas, maždaug aš sofistikuotas ponas, o jūs va runkeliai plojat

    Laikas nustoti aklai sakyti, kad viskas kas vakaruose gerai ir viskas kas pas mus kitaip - blogai bei suprasti, kad ir mes galime teigiamus pavyzdžius rodyti.

    Ps: mitas, kad vakaruose neploja.
    Niekas nesako, kad ploti blogai. Tai niekam nekenkia. Tiesiog šaipomės iš runkelių, nes iš jų visada lengva ir linksma šaipytis.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
    Ar čia tik ryanair taip? )

    Iš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..
    Apsimoka ankščiau į eilę stoti, jei esi su maksimaliai leistinu dideliu rankiniu bagažu, bet nori jį užkelti jį į viršų, o ne po kėde. Kai paskutinis įlipi, dažnai nebelieka vietos bagažui virš galvos.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
    Ar čia tik ryanair taip? )

    Iš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..
    Teoriškai yra viena priežastis stotis į tą eilę: kadangi į saloną pagal Ryanair taisykles garantuotai priimamas ribotas rankinio bagažo vienetų skaičius (berods 90), o keleivių lėktuve telpa dvigubai daugiau, tai paskutinių lipančių bagažas gali būti priduodamas į bagažo skyrių, o tai, jei keleivis šiaip skrenda be registruojamo bagažo, jį gaišins paskirties oro uoste.

    O praktiškai turbūt labiau veikia įpročiai ir tam tikras psichologinis komfortas, kad va greičiau įsėsiu ir jau savo vietoj būsiu, niekas be manęs neišskris.

    Komentuoti:


  • TH1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
    Ar čia tik ryanair taip? )

    Iš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..
    Pries mazdaug metus, nuskraidinau tevus i Tenerife. Paskutini kart lektuvu skrido ankstyvais 90taisiais i Maskva, tad galima sakyt pirma kart lektuvu skrido. Buvo smagu matyt, kaip tevai susiparine skubinasi stotis i eile, lyg tas lektuvas uz minutes isskris.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Problema ta, kad pilotai plojimų negirdi. Daug geriau padėkoti įgulai (ir pilotams, ir stiuardesėms) išlipant iš lėktuvo.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Kiek esu skraidęs, tai daugiausia neploja turbūt šiaurinės šalys ir skrydžiai, kuriuose daugiau visokių verslo reikalais skrendančių. Pavyzdžiui skrendant į Surinamą, Pietų Ameriką tai irgi chebra plojo, net rėkė kai kurie. Šiaip gražus poelgis padėkoti, kad ir kompiuteriui, kuris nutūpdino lėktuvą. O ir tikrai nėra taip, kad pilotai kabinoje nieko nedaro.

    Prieš porą savaičių teko leistis Kopenhagoje su Ryanair, tai tik iš antro karto pavyko nusileisti. Kas tada priima sprendimą, kad kilti atgal ir apsukti ratą? Irgi kompiuteris? Ar pilotas?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Nesuprantu to plojimo nemėgimo. Kuo tai yra blogai, kad padėkoja įgulai už darbą? Kaip tik tai atrodo labai gražus dalykas. Aišku yra tipas žmonių, kuriem tai nepatinka, nes vakaruose taip neva nedaro, todėl kas tai daro yra runkeliai.
    Čia toks susireikšminimas juokingas, maždaug aš sofistikuotas ponas, o jūs va runkeliai plojat

    Laikas nustoti aklai sakyti, kad viskas kas vakaruose gerai ir viskas kas pas mus kitaip - blogai bei suprasti, kad ir mes galime teigiamus pavyzdžius rodyti.

    Ps: mitas, kad vakaruose neploja.
    Paskutinis taisė Gator; 2015.12.11, 15:29.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Dėl plojimų, tai pastebėjau, kad dažniau plojama tada, kai nusileidimas būna sunkesnis, pvz. vėjuotą dieną. Žmonės paprasčiausiai nesupranta, kad pagrindinį darbą lėktuve dirba kompiuteris, o ne pilotai.
    Tai, kad ploja ir kai skrydis normalus, oras geras, o nusileidimas švelnus. Pagal mano teoriją tai tam gali būti trys priežastys:

    1) Ploja, nes visi ploja (taip kaip stovi, nes visi stovi);
    2) Ploja, nes skrydžiai lėktuve daugiausia matyti tik katastrofų filmuose, o ten ne tik ploja, bet ir stiuardesę apsikabina;
    3) Ploja, nes nedažnai skraido, o kiekvienas skrydis yra pramoga (greičiausiai atostogos), tai reikia pasidžiaugt. Tas paaiškintų ir faktą, kad kiek žinau daugiau ploja charteriuose (pats nemėgstu kelionių per agentūras, tai jais nelabai skraidau), nei reguliariuose reisuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Dėl plojimų, tai pastebėjau, kad dažniau plojama tada, kai nusileidimas būna sunkesnis, pvz. vėjuotą dieną. Žmonės paprasčiausiai nesupranta, kad pagrindinį darbą lėktuve dirba kompiuteris, o ne pilotai.
    Dažniau plojama, kai lėktuve būna daug runkelių

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Savaitgalį su Wizzair'u grįžinėjau iš Malmės. Pirmą kartą gyvenime nusileidus nebuvo nė vieno suplojimo, nors lėktuvas buvo beveik pilnas. Nepatikėjau savo ausim
    Man irgi yra taip buvę gal porą kartų su Wizz. Maloniai nustebau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Dėl plojimų, tai pastebėjau, kad dažniau plojama tada, kai nusileidimas būna sunkesnis, pvz. vėjuotą dieną. Žmonės paprasčiausiai nesupranta, kad pagrindinį darbą lėktuve dirba kompiuteris, o ne pilotai.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tokie ten ir norvegai buvo.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Apie plojimus.Pernai skridom is Oslo i Gran Canarija lektuvu Airbus A340 ir nusileidus,pilnut pilnutelis lektuvas norvegu,ir visi plojo Taip,kad ne vien lietuviai ploja

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia tie patys, kurie po to nusileidus ploja.
    Savaitgalį su Wizzair'u grįžinėjau iš Malmės. Pirmą kartą gyvenime nusileidus nebuvo nė vieno suplojimo, nors lėktuvas buvo beveik pilnas. Nepatikėjau savo ausim

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Šito aš nesuprantu. Kai nebūdavo žymėtų vietų tai stodavosi, kad užsiimti, bet dabar tai net juokas ima Vietoj kokių 20 min. pasėdėjimo renkasi pastovėt.
    Ar čia tik ryanair taip? )
    Priminė šitą. http://tv.lrytas.lt/?id=13802081681378788135

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Iš kitos pusės du kart skridau ir abukart atėjęs su paskutiniais vis rasdavau užimtą savo vietą prie lango... Ar nemoka skaityti, ar galvoja, kad šiaip užims..
    Matyt daug dar nežinančių ir nesuprantančių, kad dabar vietą pasirenki registruodamasis ir nebegali tiesiog anksčiau įsigrūdęs pasirinkti vietą, kuri patinka.

    Komentuoti:

Working...
X