Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jopapa
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Nea, tiesiog toks įspūdis susidarė, kai kylant praktiškai nėra garso, tarsi varikliai dirbtų "ant laisvos".
    Oho,tai labai tylus varikliai taip iseina

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Nea, tiesiog toks įspūdis susidarė, kai kylant praktiškai nėra garso, tarsi varikliai dirbtų "ant laisvos".

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Kuom pasijaute,kad nustojo kilt lektuvas ir kokia to priezastis?Oro isretejimas?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    A320 neo - naujasis SAS lėktuvas.

    Prasti orai Vilniuje sausio 13, penktadienį, per pilnatį sukėlė šiokių tokių nesklandumų, dėl kurių teko nakvoti Stokholme. Vis dėl to nėra to blogo, kas neišeitų į gerą, puikūs pusryčiai ir galimybė išbandyti naująjį SAS pirkinį - A320 neo, buvo proga gimti naujai apžvalgai.

    O viskas prasidėjo Vilniuje (VNO), dėl tam tikrų oro sąlygų, kuomet krintanti šlapdriba, vos pasiekus, bet kokį paviršių virsta ledu. Nors tai nesudarė Wizz problemų išskristi 40 min. anksčiau, mes laukėme iki paskutinio.



    Vis dėl to į Stokholmą (ARN) išskridom beveik dviem valandomis per vėlai. O tai leido nespėti į kitą reisą. Galiausiai teko kreiptis į SAS klientų centrą.



    Negaliu skūstis, gavau viešbutį su vakariene, pusryčiais ir pirmu skrydžiu kitą dieną. Geriausia tai, kad viešbutis įsikūręs, tiesa antru oro uosto terminalu, tada labai kažkur toli eiti nereikia, tiesą pasakius neprireikė, net į lauką išeiti.





    Tiesa, vakarienės metu už alų reikėjo susimokėti, bet nealkoholiniai gėrimai buvo nemokami.



    Pusryčiai standartiniai, kaip ir visuose tinklo viešbučiuose.



    Tikrai geras dalykas buvo tai, jog galima pasiimti kavos išsinešimui.



    Terminalas 2- su viešbučiu ir prekybos centru.



    Iš viešbučio išėjau iki skrydžio likus 45 min., kaip ir tikėjausi, oro uostas šeštadienio ryte buvo pustuštis, bei vis dar pasipuošęs.



    Tuščia ir patikros zona.



    Bei terminalas.



    Keleivių buvo nedaug, ir dar gamykliniais dažais kvepiantis salonas



    Šiek tiek daugiau vietos kojoms.



    Bei naujos kartos led apšvietimas, su besikiančiančia "nuotaika".



    Pirmas dalykas kritęs į akis tai USB lizdai visose kėdėse, tikrai retas dalykas vidiniuose Europos skrydžiuose, ekonominėje klasėje.



    Nauja panelė



    Bei seni langai, vis dėl to be techninių specifikacijų fiuzeliažas tas pats ir langai atrodo tokio paties dydžio, kaip ir 1991 m. a320.



    Besikeičiantis salono apšvietimas



    Šis lėktuvas SAS buvo pristatytas tiesiai iš gamintojo 2016 m. gruodžio pradžioje, tai jam šiek tiek daugiau, nei mėnuo.



    Rytinis dušas.



    Ir "ready to go"



    Tiesą pasakius, tai buvo tyliausias pakylimas, taip tyliai dirbančių variklių dar nesu girdėjęs.



    Tiesą pasakius, buvo akimirką, kai sprendžiant iš garsų, tarsi nustojome kilti.



    Vis dėl to rytiniai skrydžiai, tekant saulei, tikra atgaiva akims ir sielai.





    O SAS servisas, kaip visada, nemokama kava ir arbata



    Kelionė tikrai neprailgo, įvertinus tai, kad SAS šiais metais turėtų pradėti diegti Wifi savo lėktuvuose, tylius variklius ir USB lizdus, tai tampa puikia, pakankamai ergonomiška aplinka darbui.



    Aplenkėm aušrą.





    Kelios minutės minkštas nusileidimas.







    ir štai dalis Silje Viking LN-RGM



    Tiesa vakar, sekmadieninis reisas namo irgi buvo per Stokholmą, taip pat su naujuoju A320 neo. Pasirinkau 12F vietą, jau nužiūrėjęs pirmo skrydžio metu, kad geriausios eilės sėdėjimui yra 11 ir 12, prie atsarginių išėjimų.





    Dažniausiai sėdint prie avarinio, būna pakankamai vėsu, vis dėl to durys, o už lango -50 C. Susidaro įspūdis, kad šiame A320 ši bėda pakankamai gerai išspręsta, nes nejaučiau absoliučiai jokio temperatūros pokyčio.



    Visos kėdės, tarpai tarp jų, bei tarpas tarp eilių yra šiek tiek platesni, nei įprastai, bet tie keli milimetrai tikrai jaučiasi.



    Vakarinis salono apšvietimas.



    Tikrai didesnis tualetas.



    Salono valdymo skydelis.



    Ir "final approach" virš Stokholmo



    Degantis "exit" ženklas indikuojantis, kad ratai išskleisti.




    Tai gi, vargu ar žmogus skrendantis kelis kartus per metus pastebėtų didelius pokyčius šiame lėktuve, na nebent perlipęs iš Ryanair būtų patogiau sėdėti.

    Man asmeniškai, tikrai labai patiko, tiek salono apšvietimas, tiek naujų kėdžių kokybė, tikrai jaučiausi laisvesnis ir susidarė įspūdis, kad tos vietos tikrai daugiau.

    Didžiausias minusas- langai, labai norėtųsi, B787 koncepto, kuris naudojamas CS100, A350, bet tai turbūt jau bus įgyvendinta su a320 neo2 karta.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.01.16, 10:12.

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Praeitą savaitę teko apturėti įdomią kelionę į šiaurės Japoniją. Maršrutas išėjo Graz -(traukinys)- Vienna - Helsinki - Osaka - Sapporo ir atgal vietoj Osaka, persėdom Nagoya. Visi skrydžiai išskyrus vietinį Japonijoj buvo su Finnair. Japonijoj gavom naują Japan Airlines lėktuvą

    Kelionė iš Graz į Vieną buvo su čekų Railjet traukiniu link Prahos, lygiai toks pat traukinys kaip ir austrų OBB Railjet'ai, su WiFi, patogiomis sėdynėmis ir tikrai pakankamai vietos bagažui (mes gabenomes dar ir snowboard'us)



    Vienos oro uoste mus pasitiko ir Kaledinė mugė



    Po checkin gavom visą saują boarding pass'ų



    Ir po pirmo poros valandų skrydžio, labai greitai supratom, kur mes atsidūrėm



    Tuomet laukė 10h skrydis Helsinki - Osaka su Finnair A330, kėdžių konfigūracija 2+4+2. Ten išvykimo salė tikrai paruošta azijos keleiviams, kiekvienoj parduotuvėj dirba bent vienas azijietis ir labai daug ženklų kinų ir japonų kalbomis.

    Pats skrydis buvo patogus, ypač gavus šonines 2 kėdes. Laisvų vietų beveik nebuvo. Maistas tai tradicinis suomiškas su japoniškų makaronų užkandžiu ir desertu. Įguloj irgi buvo kelios japonės panelės, nes kam teko lankytis žino, kad Japonijoj su anglų kalba nėra labai gera situacija. Beje, jei skrisit su Finnair, būtinai išbandykit jų firmines mėlynių sultis!

    Keli vaizdai pro langą leidžiantis link Osaka.





    Ir aišku išėjus iš lėktuvo mus pasitiko pokemonai



    Skrydis į Sapporo buvo jau iš anksto atidėtas porai valandų dėl vėluojančio lėktuvo. Didelis pliusas už tai, kad jie gana tiksliai nurodo vėlavimą ir jo nepratęsinėja. Išskridom tiksliai tuo metu, kuris iš anksto buvo švieslentėj.

    Japan Airlines B737 buvo labai labai patogus su daug vietos kojoms visose eilėse, o ypač jei pasiseka atsisėsti iš karto už biznio klasės



    Kildami apsukom ratą aplink Osaka oro uostą. Japonijoj daug oro uostų yra pastatyti salose ir lėktuvai kyla ir leidžiasi sukdami ratą, matyt, kad išvengtų triukšmo virš miesto.



    Ir mus palydėjo nuostabus saulėlydis.



    O atvykę į Sapporo labai greitai supratom, kodėl daug skrydžių vėluoja, ar net atšaukiami



    O čia dar pora vaizdų iš kelionės atgal. Nagoya oro uostas su tolumoje stovinčiu mūsų Finnair A330 papuoštu gėlytėmis.



    Ir naujas kelionės draugas japoniukas katinas "Sushi" patogiai įsitaisęs Railjet'e iš Vienos į Graz

    Paskutinis taisė Jay-M; 2016.12.22, 12:37.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na kojų, ji skrendi ekonomine ir nesėdi prie avarinio išėjimo, tikrai neištiesi. Žinoma vietos daugiau nei, RYR ar Wizz, bet keletas centimentrų niekada nepamaišytų.
    Na tai ir buvo mano mintis, jei netiesi kojų tai nėra didelio skirtumo koks oro tarpas tarp tavo kelių ir priekinės kėdės.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Apie ką čia? Kad sėdynė per arti norint ištiest kojas kaip kokiam liukse? Nes sulenktom tai ir dar arčiau be diskomforto galėtų būti.
    Na kojų, ji skrendi ekonomine ir nesėdi prie avarinio išėjimo, tikrai neištiesi. Žinoma vietos daugiau nei, RYR ar Wizz, bet keletas centimentrų niekada nepamaišytų.

    Nors jau geras dešimtmetis, kaip yra mažinamas kėdžių dydis, bet lygiai taip pat mažėja ir tarpai tarp kėdžių

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Standartiškai/Europietiškai "patogu".

    Atvaizdas
    Apie ką čia? Kad sėdynė per arti norint ištiest kojas kaip kokiam liukse? Nes sulenktom tai ir dar arčiau be diskomforto galėtų būti.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Austrian, Nordica ar Adria? Part II

    Skrydžio trukmė: 45 min.
    Lėktuvas: a320.
    Maršrutias: VIE-TXL.

    45 min. oro uoste ir keletas kadrų:




    Oro uostas, turintis pakankamai daug darbo erdvių.





    Laikas po truputį keliauti toliau. Ne pirmos jaunystės, 1999 m. gimimo OE-LBQ



    Standartiškai/Europietiškai "patogu".



    Vis dėl to salonas atnuajintas visiškai.



    Lėktuvo amžių išduoda, tik viršutinė panelė



    "Pushback"



    "Flaps is set"



    "Climb"



    Servisas prasideda vos išsijungus diržams, tiesa kol pasiekia mano eilę, lėktuvas pradeda po truputį žemėti.





    Standartiškai, gaivieji gėrimai, vynas iš didelių, lyg ir plastikinių butelių ir lengvas užkandis



    Leidimas leistis buvo gautas truputį anksčiau, nei planuota, tad žemėjimas vyko pakankamai intensyviai, pasitelkiant į pagalbą oro stabdžius.







    Link Tėgelio žemėjom iš miesto pusės, tad pažiūrėti pro langą buvo į ką.





    Iš dalies gaila, kad visas oro srautas bus perkeltas į Šionefieldą - nors oro uosto struktūra nepalyginamai bus geresnė, o laiko atžvilgiu kelionė į ir iš miesto centro atima panašiai laiko, vis dėl to senasis Berlyno oro uostas turi šarmo.



    Takas 26 R ir Austriškas pasiskraidymas baigiasi.





    Perone pasitinka autobusas.



    Be Austriško obuolių pyrago, šnicelio, bet su Mocarto muzika tenka palikti savo kėdės.





    Nors Vienoje visus leido pro priekines duris, vis dėl to Berlyne leido pasinaudoti ir galiniu išėjimu.



    Paprastas, su mažai parduotuvių ir vietos prisėsti Tegelio oro uostas.



    Autobusai miesto link važiuoja kas kelias minutes.



    Ir kaina tikrai padori.



    Bei pervertintas Alexanderplatz Park Inn viešbutis, bet tai jau kita tema.



    Taigi, bendra visuma palieka teigiamą įspūdį, žinoma ne Turkish produktas, bet ir ne Ryanair. Tiesiog Lufthansa- viskas absoliučiai/tuo pačiu prinicipu daroma, kaip didžiosios sesers, ne veltui Austrian yra dukterinė Lufthansos įmonė.

    Šiaip net keista, kad Austrain per tiek metų išsilaiko VNO, turbūt atsakymas paprastas, nes tai yra pagrindinis jungiamasis skrydis vidury dienos. Įdomu, kaip jam seksis, kai ta pati Lufthansa pradės iš Frankfurto skraidyti su a321 į Vilnių vidury dienos. Bet belieka tikėtis, kad šis reisas išsilaikys.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.12.18, 18:54.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Dar skirtumas toks, kad verslo klasėje būna nemokamas normalesnis maitinimas ir sėdynės nuo likusio salono atskirtos užuolaidomis. Taip pat pirminis įlaipinimas. Daugiau nieko gero. Nežinau kaip būna airbaltic, bet kitų avialinijų sėdynės būna tos pačios, kaip economy comfort.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Vidus - iš pradžių nesupratau biznio klasės esmės, bet pasižiūrėjęs foto pasidarė aišku - vidurinė sėdynė skirta ne sėdėjimui

    Atvaizdas
    Skirtumas tik tas, kad viduryje žmogus nesėdi? Menkas privalumas žinant, kad ne 10 eur brangiau už biznio klasę mokėti reikia. Ir šiaip keista, čia gal todėl, kad lanksčiai galėtų pardavinėt ir kaip į ekonominę - nesurenka biznio, tas juostas perdaro į ekonominę?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ačiū udriui už tikrai įdomų reportažą. Apskritai toks įspūdis susidaro, kad visas konceptas labai artimas b787 ir a350.

    Nepastebiu WIFI antenos ant lėktuvo? - manau, tai po truputį turėtų tapti standartu ypač naujuose/konceptiniuose lėktuvuose.

    Bet šiaip geras BT žingsnis, nes visas parkas taps bombardier'ių. Turbūt bus vienintelis toks operatorius Europoje.

    Šiaip ar taip naujų lėktuvų ne gana, reikia keisti konceptą, nors ir apsivilkęs naują rūbą, tai tas pats senas BT.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    P.s. jei kam reikia - galiu dovanoti CS300 plakatėlį, ofise nėra kur kabintis, bet tikriems fanams manau patiks...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi išvados - Airbus , Boeing ar Bombordier CS300 - tikrai CS300 - smarkiai tylesnis, vietos daugiau (gal vėliau taupys tą vietą), po kelionės tikrai nesijaučiau nuvargęs, kaip po kitų kelionių. Kaip ir minėjau - minusas daiktadėžės virš galvų...

    Na visa kita - aš ne specas deja Negaliu komentuoti. Dar yra keletas nuotraukų iš oro uostų, bet čia kaip ir ne ta tema o ir nesu kietas lėktuvų specas, tad nžn ar verta dėti į forumą.. gal yra ir kita tema lėktuvų fotografijomis?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi dar kartą garbės skrydis apie Vilnių (a fig ką galvojo žmonės esantys TV bokšte??? )



    Gedimino pilis ir visi kiti pribumbasai



    Ir dar kartą pamojuojame sparnais



    O čia jau Vilniaus oro uoste už mūsų iš karto leidosi Dash8 (ech na vargo vakarienė man ten)



    Ir remontui pastatytas Belavia



    Štai ir atvykome - iš Vilniaus į Vilnių ... Nu ką dar pasakyti



    ir mūsų maršrutas



    Na žodžiu nepavydim

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Žinau žinau, norite pamatyti lakūno kabiną - mums ją leido pamatyti vėliau, bet užbėgu įvykiams už akių





    Taigi kyyylaaam





    Kaip pirmam skrydžiui ir meniu





    Ir pirmyn - kruizas po Lietuvą

    Virš Trakų - foto iš 700 metrų aukščio



    Ratas virš Kauno - deja, sėdėjau ne toje pusėje bet vis viena



    Deja, toliau prasidėjo debesys ir Kuršių nerija štai tokia:



    ir Klaipėdos uostas štai toks Tiesa, gal aukštis tada buvo ir smarkiai didesnis



    Debesys dingo tik prie Vilniaus .....

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na ne taip greitai, chebra, kąąą

    Ekranėlis - tikrai trumpiems atstumams užtenka , visi skrydžio parametrai



    Žemėlapis tiesa sakant laaabai nevykęs - galėtų būti didesnis mastelis - na man tikrai nereikia matyti visos Afrikos



    Kartu mus lydėjo Airbaltic vice prezidentas ir pasakojo apie parametrus Janis Vanags



    O lėktuvą pilotavo Vilmantas Mažonas - Airbaltic vyriausiasis treniruoklių specas ir instruktorių vadas - puikiai kalbantis lietuviškai

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ir štai tas gražuoliukas



    Iš arčiau:





    Vidus - iš pradžių nesupratau biznio klasės esmės, bet pasižiūrėjęs foto pasidarė aišku - vidurinė sėdynė skirta ne sėdėjimui



    Taip giriama daiktadėžė virš galvų - vis tik manau kad minusas - jau po keleto skrydžių subraižyta (vadinasi prasta medžiaga), o išlipant iš lėktuvo ir bandant pakilti iš sėdynės smarkiai nejauku...



    Kaip ir žadėta - PAGALIAU - pakanka vietos su mano 2 metrų ūgiu



    Smarkiai padidinti langai

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Tik viena nuotrauka? Come on

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi, Jūsų visų prašymu, pirmo skrydžio su Airbaltic lėktuvu Bombordier CS300 fotoreportažas

    Prieš savaitę gavau pakvietimą registruotis į bandomąjį skrydį, kuriam parašyta tik asmeniškai ir negalima niekam kitam perduoti. Ką gi į, Vilniaus oro uostą ir įsodinimo kortelė rankose. Niekada dar neturėjau kortelės, kur skrydžio maršrutas būtų iš Vilniaus į Vilnių



    Oro uoste visose švieslentėse degė lygiai tas pats



    Praėjus per VIP saugos zoną lau mūsų laukė



    ir kaip be šampano ir visų kitų pribumbasų

    Paskutinis taisė udrius; 2016.12.09, 18:53.

    Komentuoti:

Working...
X