Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • webster
    replied
    Plq-rix-arn

    Keletas paskutinių pasiskraidymų gražią žiemos dieną 01.15:
    PLQ-RIX
    https://youtu.be/03HSzOlBgbw

    Trumpas skrydis:


    Per naktį pastovėjęs lėktuvas reg: YL-BBV


    Žiema:


    Lipam į vidų:


    šiek tiek vietos kojoms:


    Atvykus pamačiau juos abus (CS300) pirma YL-CSB


    Paskui YL-CSA


    Galima buvo keliauti į Vilnių:


    Aš pasirinkau toliau:


    RIX-ARN
    https://youtu.be/E51WKi-_z6k
    Paskutinis taisė webster; 2017.02.17, 15:06.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Revolut nuo šiandien siūlo UK bank accountą - http://revolutapp.tumblr.com/post/156938742072
    Atleiskit už neišmanymą, bet ar tai leis atsiskaityti parduotuvėse, kur priimamos tik UK kortelės (banko sąskaitos?)?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Revolut nuo šiandien siūlo UK bank accountą - http://revolutapp.tumblr.com/post/156938742072

    Komentuoti:


  • Mandarinas
    replied
    Sveiki,

    o su Lietuvos bankų kortelėmis, pavyksta pirkti iš UK kompanijų Thomson, Thomas Cook? Prieš pusmetį bandžiau, tai jei adresą ir galimą sufeikint, tai strigau, dėl to, jog neturiu UK bank account. Tokie instrumentai kaip Revolut, nepadėjo, supportas atsakė, kad galiu pirkti, jei turiu UK bank acc ir adresą UK, kitų opcijų nėra.

    Kalba eina apie package hollidays, t.y. skrydis + pervežimai + viešbutis.

    Gal kam yra pavykę įsigyti?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Dreamliner Rodyti pranešimą
    Online check-in pavyksta, kai reikia pasirinkti keleivio nationality ir passport issuing country?
    Kiek aš atsimenu, procesas labai paprastas ir sklandus, o pasas gali būti, koks tik nori ir jį išdavusi šalis, jei tai yra EEA.

    Ir niekas oro uoste nežiūri, o jei ką gal tavo adresas pasikeitė prieš pat atostogas

    Maža to visi turi vieną ar kitą giminaitį UK, kurio adresą galima naudoti, aš asmeniškai naudojau savo studentavimo laikų, namų adresą, galiu pasidalinti:

    ČIA
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.02.13, 21:38.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taip, geriausia kokį prabangų rajoną, va pvz. čia.

    https://www.google.com/maps/@51.5032...7i13312!8i6656
    Kaip sakė Pitrėniėnė: "Nu baigt tu!"
    Juk Żywiec skarbonkių nėra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Svarbu tik neužtaikyti į kokius musulmonų teroristų blacklist'us, pvz.: mečetę.
    Jau geriau per street view pažiūrėti, kur alaus butelių kalnas guli prie namo.
    Ir geriausia Żywiec, tada garantuotai geras adresas.
    Taip, geriausia kokį prabangų rajoną, va pvz. čia.

    https://www.google.com/maps/@51.5032...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Dreamliner
    replied
    Online check-in pavyksta, kai reikia pasirinkti keleivio nationality ir passport issuing country?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Taip, įrašai, bet kokį gyvenamąjį adresą UK ir skrendi, tas adresas iš esmės yra tik formalumas.
    Svarbu tik neužtaikyti į kokius musulmonų teroristų blacklist'us, pvz.: mečetę.
    Jau geriau per street view pažiūrėti, kur alaus butelių kalnas guli prie namo.
    Ir geriausia Żywiec, tada garantuotai geras adresas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Taip, įrašai, bet kokį gyvenamąjį adresą UK ir skrendi, tas adresas iš esmės yra tik formalumas.

    Komentuoti:


  • Dreamliner
    replied
    Ar esat pirkę skrydžius per thomson.co.uk? Rezervuojant reikia nurodyti mokėtojo šalį, bet pasirinkimų sąraše nėra Lietuvos. Tas pats gali būti ir prie passenger info, todėl gali kilti problemų darant online check in.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Kur buvo antrasis skrydis?

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Nea, tiesiog toks įspūdis susidarė, kai kylant praktiškai nėra garso, tarsi varikliai dirbtų "ant laisvos".
    Oho,tai labai tylus varikliai taip iseina

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Nea, tiesiog toks įspūdis susidarė, kai kylant praktiškai nėra garso, tarsi varikliai dirbtų "ant laisvos".

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Kuom pasijaute,kad nustojo kilt lektuvas ir kokia to priezastis?Oro isretejimas?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    A320 neo - naujasis SAS lėktuvas.

    Prasti orai Vilniuje sausio 13, penktadienį, per pilnatį sukėlė šiokių tokių nesklandumų, dėl kurių teko nakvoti Stokholme. Vis dėl to nėra to blogo, kas neišeitų į gerą, puikūs pusryčiai ir galimybė išbandyti naująjį SAS pirkinį - A320 neo, buvo proga gimti naujai apžvalgai.

    O viskas prasidėjo Vilniuje (VNO), dėl tam tikrų oro sąlygų, kuomet krintanti šlapdriba, vos pasiekus, bet kokį paviršių virsta ledu. Nors tai nesudarė Wizz problemų išskristi 40 min. anksčiau, mes laukėme iki paskutinio.



    Vis dėl to į Stokholmą (ARN) išskridom beveik dviem valandomis per vėlai. O tai leido nespėti į kitą reisą. Galiausiai teko kreiptis į SAS klientų centrą.



    Negaliu skūstis, gavau viešbutį su vakariene, pusryčiais ir pirmu skrydžiu kitą dieną. Geriausia tai, kad viešbutis įsikūręs, tiesa antru oro uosto terminalu, tada labai kažkur toli eiti nereikia, tiesą pasakius neprireikė, net į lauką išeiti.





    Tiesa, vakarienės metu už alų reikėjo susimokėti, bet nealkoholiniai gėrimai buvo nemokami.



    Pusryčiai standartiniai, kaip ir visuose tinklo viešbučiuose.



    Tikrai geras dalykas buvo tai, jog galima pasiimti kavos išsinešimui.



    Terminalas 2- su viešbučiu ir prekybos centru.



    Iš viešbučio išėjau iki skrydžio likus 45 min., kaip ir tikėjausi, oro uostas šeštadienio ryte buvo pustuštis, bei vis dar pasipuošęs.



    Tuščia ir patikros zona.



    Bei terminalas.



    Keleivių buvo nedaug, ir dar gamykliniais dažais kvepiantis salonas



    Šiek tiek daugiau vietos kojoms.



    Bei naujos kartos led apšvietimas, su besikiančiančia "nuotaika".



    Pirmas dalykas kritęs į akis tai USB lizdai visose kėdėse, tikrai retas dalykas vidiniuose Europos skrydžiuose, ekonominėje klasėje.



    Nauja panelė



    Bei seni langai, vis dėl to be techninių specifikacijų fiuzeliažas tas pats ir langai atrodo tokio paties dydžio, kaip ir 1991 m. a320.



    Besikeičiantis salono apšvietimas



    Šis lėktuvas SAS buvo pristatytas tiesiai iš gamintojo 2016 m. gruodžio pradžioje, tai jam šiek tiek daugiau, nei mėnuo.



    Rytinis dušas.



    Ir "ready to go"



    Tiesą pasakius, tai buvo tyliausias pakylimas, taip tyliai dirbančių variklių dar nesu girdėjęs.



    Tiesą pasakius, buvo akimirką, kai sprendžiant iš garsų, tarsi nustojome kilti.



    Vis dėl to rytiniai skrydžiai, tekant saulei, tikra atgaiva akims ir sielai.





    O SAS servisas, kaip visada, nemokama kava ir arbata



    Kelionė tikrai neprailgo, įvertinus tai, kad SAS šiais metais turėtų pradėti diegti Wifi savo lėktuvuose, tylius variklius ir USB lizdus, tai tampa puikia, pakankamai ergonomiška aplinka darbui.



    Aplenkėm aušrą.





    Kelios minutės minkštas nusileidimas.







    ir štai dalis Silje Viking LN-RGM



    Tiesa vakar, sekmadieninis reisas namo irgi buvo per Stokholmą, taip pat su naujuoju A320 neo. Pasirinkau 12F vietą, jau nužiūrėjęs pirmo skrydžio metu, kad geriausios eilės sėdėjimui yra 11 ir 12, prie atsarginių išėjimų.





    Dažniausiai sėdint prie avarinio, būna pakankamai vėsu, vis dėl to durys, o už lango -50 C. Susidaro įspūdis, kad šiame A320 ši bėda pakankamai gerai išspręsta, nes nejaučiau absoliučiai jokio temperatūros pokyčio.



    Visos kėdės, tarpai tarp jų, bei tarpas tarp eilių yra šiek tiek platesni, nei įprastai, bet tie keli milimetrai tikrai jaučiasi.



    Vakarinis salono apšvietimas.



    Tikrai didesnis tualetas.



    Salono valdymo skydelis.



    Ir "final approach" virš Stokholmo



    Degantis "exit" ženklas indikuojantis, kad ratai išskleisti.




    Tai gi, vargu ar žmogus skrendantis kelis kartus per metus pastebėtų didelius pokyčius šiame lėktuve, na nebent perlipęs iš Ryanair būtų patogiau sėdėti.

    Man asmeniškai, tikrai labai patiko, tiek salono apšvietimas, tiek naujų kėdžių kokybė, tikrai jaučiausi laisvesnis ir susidarė įspūdis, kad tos vietos tikrai daugiau.

    Didžiausias minusas- langai, labai norėtųsi, B787 koncepto, kuris naudojamas CS100, A350, bet tai turbūt jau bus įgyvendinta su a320 neo2 karta.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.01.16, 10:12.

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Praeitą savaitę teko apturėti įdomią kelionę į šiaurės Japoniją. Maršrutas išėjo Graz -(traukinys)- Vienna - Helsinki - Osaka - Sapporo ir atgal vietoj Osaka, persėdom Nagoya. Visi skrydžiai išskyrus vietinį Japonijoj buvo su Finnair. Japonijoj gavom naują Japan Airlines lėktuvą

    Kelionė iš Graz į Vieną buvo su čekų Railjet traukiniu link Prahos, lygiai toks pat traukinys kaip ir austrų OBB Railjet'ai, su WiFi, patogiomis sėdynėmis ir tikrai pakankamai vietos bagažui (mes gabenomes dar ir snowboard'us)



    Vienos oro uoste mus pasitiko ir Kaledinė mugė



    Po checkin gavom visą saują boarding pass'ų



    Ir po pirmo poros valandų skrydžio, labai greitai supratom, kur mes atsidūrėm



    Tuomet laukė 10h skrydis Helsinki - Osaka su Finnair A330, kėdžių konfigūracija 2+4+2. Ten išvykimo salė tikrai paruošta azijos keleiviams, kiekvienoj parduotuvėj dirba bent vienas azijietis ir labai daug ženklų kinų ir japonų kalbomis.

    Pats skrydis buvo patogus, ypač gavus šonines 2 kėdes. Laisvų vietų beveik nebuvo. Maistas tai tradicinis suomiškas su japoniškų makaronų užkandžiu ir desertu. Įguloj irgi buvo kelios japonės panelės, nes kam teko lankytis žino, kad Japonijoj su anglų kalba nėra labai gera situacija. Beje, jei skrisit su Finnair, būtinai išbandykit jų firmines mėlynių sultis!

    Keli vaizdai pro langą leidžiantis link Osaka.





    Ir aišku išėjus iš lėktuvo mus pasitiko pokemonai



    Skrydis į Sapporo buvo jau iš anksto atidėtas porai valandų dėl vėluojančio lėktuvo. Didelis pliusas už tai, kad jie gana tiksliai nurodo vėlavimą ir jo nepratęsinėja. Išskridom tiksliai tuo metu, kuris iš anksto buvo švieslentėj.

    Japan Airlines B737 buvo labai labai patogus su daug vietos kojoms visose eilėse, o ypač jei pasiseka atsisėsti iš karto už biznio klasės



    Kildami apsukom ratą aplink Osaka oro uostą. Japonijoj daug oro uostų yra pastatyti salose ir lėktuvai kyla ir leidžiasi sukdami ratą, matyt, kad išvengtų triukšmo virš miesto.



    Ir mus palydėjo nuostabus saulėlydis.



    O atvykę į Sapporo labai greitai supratom, kodėl daug skrydžių vėluoja, ar net atšaukiami



    O čia dar pora vaizdų iš kelionės atgal. Nagoya oro uostas su tolumoje stovinčiu mūsų Finnair A330 papuoštu gėlytėmis.



    Ir naujas kelionės draugas japoniukas katinas "Sushi" patogiai įsitaisęs Railjet'e iš Vienos į Graz

    Paskutinis taisė Jay-M; 2016.12.22, 12:37.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na kojų, ji skrendi ekonomine ir nesėdi prie avarinio išėjimo, tikrai neištiesi. Žinoma vietos daugiau nei, RYR ar Wizz, bet keletas centimentrų niekada nepamaišytų.
    Na tai ir buvo mano mintis, jei netiesi kojų tai nėra didelio skirtumo koks oro tarpas tarp tavo kelių ir priekinės kėdės.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Apie ką čia? Kad sėdynė per arti norint ištiest kojas kaip kokiam liukse? Nes sulenktom tai ir dar arčiau be diskomforto galėtų būti.
    Na kojų, ji skrendi ekonomine ir nesėdi prie avarinio išėjimo, tikrai neištiesi. Žinoma vietos daugiau nei, RYR ar Wizz, bet keletas centimentrų niekada nepamaišytų.

    Nors jau geras dešimtmetis, kaip yra mažinamas kėdžių dydis, bet lygiai taip pat mažėja ir tarpai tarp kėdžių

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Standartiškai/Europietiškai "patogu".

    Atvaizdas
    Apie ką čia? Kad sėdynė per arti norint ištiest kojas kaip kokiam liukse? Nes sulenktom tai ir dar arčiau be diskomforto galėtų būti.

    Komentuoti:

Working...
X