Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
Įdomiai su jais. Aš irgi nesenai skridau, tai bilietus pirkau kaip Adria. Skrydis su persėdimu Taline, tai iki ten lėktuvas su Adria užrašais, įgula estiška, žurnalai Nordicos. Nuo Talino lėktuvas jau su Nordica užrašais ir Estijos vėliavomis. Panašu, ad buvusi Estonian Air bando nepakartoti Air Lituanica istorijos, nors ir ne visai patys skraidydami.
-
Austrian, Nordica ar Adria? Part I
Skrydžio trukmė: 1h 40 min.
Lėktuvas: CRJ 900.
Maršrutias: VNO-VIE.
Kadangi CRJ parkuojasi perone, o ne prie rankovių, tenka naudotis autobuso paslaugomis.
Štai ir gražuolis CRJ 9- vienas mėgstamiausių mano orlaivių.
Lėktuvas registruotas Estijoje, aviakompanija ir įgula- slovėniška, o skraido už austrus
Be galo patogios kėdės, kaip ir visuose CRJ, kuriuose teko skristi, išimtis nebent galėtų būti CRJ 200
Užtektinai vietos kojoms
"Flaps down and we ready to taxi"
Naujas Small planet a321?
Saugos diržai
Tikiuosi šio vaiduoklio po tako rekonstrukcijos neliks
Dėl kintančio magnetinio lauko pasikeitusi ir tako numeracija, vietoje 02 dabar yra 01
Tai vis dėl to, kurios avialinijos čia?
Servisas prasideda dar neišjungus saugos diržų ženklo
Estija dešinėje
Austriška kava iš Kenijos?
Ir tikrai austriškas alus, (gėrimai ir užkandžiai nemokami).
Kruizinis aukštis
Žvilgsnis į saloną
Dunojus visai šalia kilimo-tūpimo tako
Teko pamatytį ir š gražuolį atskridusį iš Ciuricho
Atgal į autobusą
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.10.06, 22:40.
Komentuoti:
-
Jo tokių reisų yra labai daug ir ne tik Europos kompanijos, bet ir US. Man asmeniškai teko išbandyti KLM maršrute tarp Kuala Lumpūro ir Džakartos, taip pat skriado ir Lufthansa, AF iš Singapūro į Džakartą, bei daugybė kitų.
Komentuoti:
-
Tai tokia sistema gal ir Europos oro linijos kituose žemynuose skraido? Per X miestą į Y miestą. Tai ne tas pats kas reisas iš X į Y.
Komentuoti:
-
Kaip pavyzdys Garuda atskrenda iš Džakartos į Amsterdamą dažniausiai su a330 ar b777, po keliu valandų į Londoną tada atgal į Amsterdamą ir grįžta į Džakartą.
Panašiai yra su LAN reisų Madridas Frankfurtas arba Ethiopian Stokholmas- Viena.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVidinių ES reisų aptarnaujamų dideliais non-eu kompanijų orlaiviais šią akimirką sugalvoju gal 5-6.
Komentuoti:
-
Vidinių ES reisų aptarnaujamų dideliais non-eu kompanijų orlaiviais šią akimirką sugalvoju gal 5-6.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNuo kada Emirates skraido po Europą vietiniais maršrutais?
Komentuoti:
-
Keletas nuotraukų, nuo viešbučio terasos (viešbutis miesto centre) keli šimtai metrų nuo Akropolio:
Pagrindinė turistų gatvė netoli Akropolio
Bei sutvarkyta teritorija aplink Akropolį ir griuvėsius
Komentuoti:
-
Taip ir yra ir ne tik oro uostas, kiek teko domėtis, tai visa VT sistema, metro/autobusai, viskas padaryta ir sutvarkyta buvo olimpinėms žaidynėms. Angliški ženklai, stotelių pavadinimai informaciniai stendai.
O šiaip miestas, labai ne kaip atrodo, pilnas apleistų ir nebaigtų statyti pastatų, ištrupėjusiais šaligatviais.
Neklaidžiojau po miegamuosius rajonus, bet Vilniaus centras, palyginus su Atėnais atrodo "iščiustytas".
Komentuoti:
-
Atėnų oro uosto terminalas tiek nuotraukose, tiek google street view (viduje irgi yra ) atrodo kaip paskubomis olimpinėms suręstas didelis angaras. O kaip yra iš tikrųjų?
Komentuoti:
-
Overall, labai geros regioninės avialinijos. Buvo pasklidę gandų, kad AEGEAN turėtų dar šiais metais pradėti skraidyti tarp Vilniaus ir Atėnų, deja to neįvyko. O gaila, nes dar prieš gerą mėnesį AEGEAN buvo palidę akciją iš Talino ir Rygos, su persėdimu Atėnuose buvo galima pasiekti daugumą Graikijos salų už 100 eurų (pirmyn-atgal).
Nors jie savo tinklalapyje nurodo, kad Vilnius yra viena iš jų siūlomų krypčių, bilietų pardavime nėra. Labai abejoju, kad jie pradės skraidyti ir kitą met, vis dėl to tai greičiausiai būtų sezoninis maršrutas, o kitais metais laukia VNO tako rekonstrukcija.
Mano spėjimas, kad AEGEAN skrydžius tarp VNO ir ATH pradės 2018 birželį. (Jei RYR prieš tai neįkals tokio paties maršruto).
Komentuoti:
-
Lūkesčius pranokstantys graikai II dalis.
Atvykus į Atėnus lengviausias ir pigiausias būdas patekti į miestą yra traukiniu. Išėjus iš terminalo reikia sukti kairėn ir keliauti ilgu tuneliu, kol galiausiai atsiduri prie bilietų kasų.
Kelionė traukiniu trunka apie 50 min. ir kainuoja 10 eurų žmogui. Tiesa tuo pačiu bilietu gali važiuoti ir metro, svarbu nepamiršti, pažymėti bilieto prieš lipant į traukinį.
Patys Atėnai paliko labai slogų įspūdį- nešvaru, apleista, skurdu, be Akropolio ir kelių muziejų turbūt ten nelabai yra ką veikti.
Išsimiegojus kitą rytą, tuo pačiu traukiniu grįžau į "Eleftherios Venizelos" oro uostą. Oro uosto traukiniai važinėja kas 20-30 min.
Ivšykimo salė
Kadangi buvau nepusryčiavęs, nusprendžiau kuo greičiau praeitį patikrą ir kažkur prisėsti. Va čia buvau nustebintas, po apsaugos patekus į B terminalą, buvo tik 4-5 vartai ir vienas kioskelis, kur galima nusipirkti kavos, cigarečių ir "TAX FREE" Metaksos.
Labai liūdna išvykimo salė, tad norintiems užkasti ir skrendantiems iš B "terminalo" patarimas, tai padaryti prieš praeinant apsaugą. Įdomu, kad Graikai pradėjo rikiuotis į eilutę, dar likus 20 min iki laipinimo pradžios.
Dalis keleivių buvo priversti palikti rankinius bagažus prie lėktuvo, nes dauguma keliauja tik su rankiniu ir vietos pačiam salone nebelieka (registruotas bagažas yra mokamas).
"Push back" ir mes pasiruošę.
Lėktuvas šį kartą buvo apypilnis, nemažai keliaujančių į Romą. Pastebėjau net kelis reisus per dieną ATH-FCO kryptimi.
Mergaitės sukosi greitai. Pusryčių dėžutės jau buvo paruoštos iš anksto.
Bandelė buvo šilta.
Interaktyvus žemėlapis.
Tiesa reikėjo kurį laiką palaukti, kol klampus medus subėgs į jogurtą. Smagu, kad AEGEAN skrydžiuose teikiamas maistas yra graikiškas, poto kurį laiką galvojau, kas galėtų būti pasiūlyta Lietuvos avialinijų meniu
Kruizinis greitis.
Žemėjant Romos link buvo pranešta, kad virš Leonardo Da Vinčio oro uosto siaučia audra su perkūnija ir laukia neramus nusileidimas su rimta turbuliancija.
Niekad nemačiau žaibuojant taip arti lėktuvo, bet jokių rimtesnių purtymų ar krestelėjimų nebuvo ir nusileidimas buvo pakankamai minkštas.
Pasižiūrėjus pro langą pagalvojau, kad šortų gali ir neprireikti.
Kadangi šitam skrydį dominavo Graikai, lėktuvui dar riedant terminalo link visi atsitojo ir pradėjo krautis daiktus.
Romos "Fiumicino" oro uostas turbūt yra vienas geriausių/geriausias pietų Europos oro uostas, bent jau mano nuomone, bet apie tai kitą kartą.
Tiesa nusigauti iki miesto autobusu, kainuoja vos 5 eurus, autobusai stovi dešinėje pusėje išejus iš 3 terminalo.
Ciao Roma !
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.06.14, 11:38.
Komentuoti:
-
Lūkesčius pranokstantys graikai I dalis.
Praeitą savaitę, per 4 dienas teko aplankyti tris sostines ir mano laimei išbandyti Graikijos nacionalinį vežėją- AEGEAN. Įkurta 1999m. aviakompanija operuoja a320 šeimos lėktuvais, jų orlaivių parkas yra vienas naujausių Europoje. Įkurta 1999m.
Šioje apžvalgoje keletas įspūdžių iš skrydžių į Atėnus ir Romą.
Lengva ir paprasta registracija oro uoste, leidžianti pasirinkti norimas sėdimas vietas.
Po lengvų pusryčių oro uoste, jau radau savo lėktuvą priparkuotą, atskridusį iš Atėnų 30 min. anksčiau.
A320 sparnas ir variklis.
Verslo klasės kėdės turinčios šiek tiek daugiau vietos kojoms.
Ir ekonominė klasė, iš tiesų, be didesnio skirtumo.
Ir mano vieta 12A, prie atsarginio išėjimo, labai daug vietos kojoms. Ir nors 11A taip pat yra prie atsarginio išėjimo, kėdės atrama nesilenkia atgal.
Vietos iš tiesų daug.
Vos tik atsisėdus pradedami dalinti saldainiai.
Saugos demonstracija ekrane
Tualetas
Pakilus prasideda servisas. Lėktuve nusipirkti galima tik saldainių. Visi gėrimai ir maistas yra absoliučiai nemokamai. Pradžiai išdalinami gėrimai.
Vaizdas pro langą, skrendant Egėjo jūros link.
Be reklamų apie graikiškas salas, kartais parodomas ir žemėlapis.
Maistas buvo pradėtas tiekti, praėjus valandai, bet per tą laiką tarp keleivių nuolat sukosi vežimėlis su gėrimais, tiem kass norėjo pakartoti.
Graikiškas desertas.
Ir pabaigai kava.
Tuomet supratau, kad esam jau visai netoli Graikijos.
a320 salonas.
Iki nusileidimo kaip tik liko laiko pavartyt žurnalą.
Pažiopsot pro langą.
Ir ekraną, rodantį mažėjantį greitį ir žemėjimą, bei šylantį orą.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąČia labai daug faktorių įtakojančių kainą, įdomumo dėlei pasižiūrėjau savo flightdiary, tai Ryanair skridau 10 kart daugiau nei Wizz. LCC naudojuosi asmeniniais, o ne darbiniais reikalais, kitaip tariant renkuosi tai, kas pigiausia.
Yra maršrutų, kur RYR kartais pralaimi, kainos prasme pvz. PMI-BCN, bet net ir ten jie pakankamai konkurencingi. Neturiu Wizz discount'o, nes man asmeniškai neapsimoka jo turėt, bet paėmus visą visumą nėra pigiau už RYR.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO Wizzair tampa RYR Kiek pastebiu, kad jau daug pigiau skristi su Wizz.
Yra maršrutų, kur RYR kartais pralaimi, kainos prasme pvz. PMI-BCN, bet net ir ten jie pakankamai konkurencingi. Neturiu Wizz discount'o, nes man asmeniškai neapsimoka jo turėt, bet paėmus visą visumą nėra pigiau už RYR.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNiekada negalvojau daryti apžvalgos apie Ryanair, visi skridę, visi žino ko tikėtis.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSu nuolaidos kortele -10eur nuo skrydžio. Tada pasijaučia.
Komentuoti:
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąNepastebejau kad kada butu pigiau skrist su Wizz nei su RYR,gal nepapuole man taip.O ir rankinio bagazo politika Wizz kazkaip ne prie dusios
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO Wizzair tampa RYR Kiek pastebiu, kad jau daug pigiau skristi su Wizz.
Komentuoti:
Komentuoti: