Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Žinutė, kad Ryanair stebės dydį, kad bagažas tilptų į Ryanair dėklą - dažnas galvosūkis, jei bagažas tinkamo dydžio, bet dėl ratukų netelpa.

    Pasižiūrėjo, pastebėjo ir vėl bus kaip buvę, eilinis Ryanair būdas apie save priminti.
    Gal Ryanair žinutė tokia, bet pagal žurnalistus tai žinutė, kad pasikeitė ką leidžiama įsinešti:

    Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nuo gegužės keičia bagažo taisyklesnuo šiol su savimi į lėktuvo saloną nemokamai galėsite pasiimti tik nedidelę rankinę (iki 40 x 20 x 25 cm).
    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...ykles-37677461

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Žinutė, kad Ryanair stebės dydį, kad bagažas tilptų į Ryanair dėklą - dažnas galvosūkis, jei bagažas tinkamo dydžio, bet dėl ratukų netelpa.

    Pasižiūrėjo, pastebėjo ir vėl bus kaip buvę, eilinis Ryanair būdas apie save priminti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog eilinis filadelfijų sugedęs telefonas, kai nesugebama perrašyti pranešimų spaudai ir pirminių šaltinių "savais žodžiais". 40*20*25 nemokamo bagažo dydžio taisyklė nesikeičia, bet kai kurie žurnaliūgos sugebėjo tai kažkaip praleisti.
    Bet čia ne tik nemokėjimas atpasakoti, bet iš kažkur dar sugebėjimas sugalvoti, kad tai naujas bagažo dydis.
    Ir ne vieni (lrytas, 15 min, TV3....). Jie gal jau dalinasi žurnalistais, kad visi vienodą klaidą padarė?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    40*20*25 nemokamo bagažo dydžio taisyklė nesikeičia, bet kai kurie žurnaliūgos sugebėjo tai kažkaip praleisti.
    Prieš 20 metų Ryanair leisdavo didesnį bagažą, o štai Lietuvos geležinkeliuose bagažo vežimo taisyklės nesikeitė nuo sovietmečio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ką čia žurnalistai rašinėja visuose portaluose apie pasikeitusią nuo gegužės 1 tvarką, kad nuo šiol Ryanair galima tik 40*20*25 cm nemokamai pasiimti?
    Juk toks pat dydis jau kelis metus galioja.
    Tiesiog eilinis filadelfijų sugedęs telefonas, kai nesugebama perrašyti pranešimų spaudai ir pirminių šaltinių "savais žodžiais". 40*20*25 nemokamo bagažo dydžio taisyklė nesikeičia, bet kai kurie žurnaliūgos sugebėjo tai kažkaip praleisti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ką čia žurnalistai rašinėja visuose portaluose apie pasikeitusią nuo gegužės 1 tvarką, kad nuo šiol Ryanair galima tik 40*20*25 cm nemokamai pasiimti?
    Juk toks pat dydis jau kelis metus galioja.
    Paskutinis taisė Gator; 2025.05.02, 16:39.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Gal kas turi prieigą prie straipsnio apie mūšį su Etihad Airways?
    https://www.delfi.lt/keliones/naujie...rove-120105891

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Iš salos į salą su 14 m. senumo 9M-MLF. Penang - Langkawi (Malaizija). Skrydis vos 20 min. Daug užsieničių, bet ir vietinių tarpe populiari kryptis.

    Firefly - Malaysian airline dukterinė įmonė. Skrydžio belaukiant Penang oro uoste.

    Click image for larger version  Name:	20241101_154118.jpg Views:	0 Size:	1,87 MB ID:	2174531
    Click image for larger version  Name:	20241101_155626.jpg Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	2174534
    Click image for larger version  Name:	20241101_161411.jpg Views:	0 Size:	1,76 MB ID:	2174535

    Pagaliau pasirodo ir mūsų lėktuvas

    Click image for larger version  Name:	20241101_155203.jpg Views:	0 Size:	1,33 MB ID:	2174536
    Laipinimas chaotiškas ir vėluojantis, nėra bilietų skanerių, tad plėšo šakneles, jei bilietas elektroninis - darbuotojai fotografuoja tavo ekrana.

    Galiu tik įsivaizduoti, kas būna jeigu kažkas nesutampa. Keletas kadrų iš salono.

    Click image for larger version  Name:	20241101_181731.jpg Views:	0 Size:	1,38 MB ID:	2174548

    Click image for larger version  Name:	20241101_173236.jpg Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	2174537

    Firefly pigių skrydžių bendrovė, skraidanti senais Malaysian airlines lėktuvais, kėdės tiesa naujos.

    Click image for larger version  Name:	20241101_173243(0).jpg Views:	0 Size:	1,22 MB ID:	2174538
    Click image for larger version  Name:	20241101_175021.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	2174539
    Click image for larger version  Name:	20241101_175223.jpg Views:	0 Size:	877,7 kB ID:	2174540

    Per 20 minučių visiems išdalina užkandžius ir buteliuką vandens.

    Click image for larger version  Name:	20241101_175512.jpg Views:	0 Size:	1,22 MB ID:	2174541
    Click image for larger version  Name:	20241101_175721.jpg Views:	0 Size:	1,28 MB ID:	2174542

    10 min. ir šio skrydžio kruizinis aukštis pasiektas.

    Click image for larger version  Name:	20241101_180609.jpg Views:	0 Size:	1011,2 kB ID:	2174543

    Ir po 2 minučių pradedame žemėti.

    Click image for larger version  Name:	20241101_180938.jpg Views:	0 Size:	1,81 MB ID:	2174544

    Ir švelnus nutūpimas

    Click image for larger version  Name:	20241101_181443.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	2174545

    b737-800 visu grožiu.

    Click image for larger version

Name:	20241101_181802.jpg
Views:	454
Size:	1,15 MB
ID:	2174549

    Click image for larger version  Name:	20241101_181931.jpg Views:	0 Size:	1,74 MB ID:	2174547
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.01.04, 20:44.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Po žinios apie per skrydį apvogtą Ž. Grigaitį prabilo ir kita lietuvė: negalėjo patikėti, kas lėktuve vyko visiems matant https://www.lrytas.lt/bendraukime/is...-akiu-35813669
    Prieš šventes savo nuoskauda apie pavogtus daiktus pasidalino Žilvinas Grigaitis. Po skrydžio į Singapūrą jis pasigedo savo telefono, kreditinės kortelės, žiedų (vienas jų – vestuvinis), prabangaus laikrodžio bei unikalios sagės, kuri buvo sukurta iš anapilin iškeliavusios Žilvino mamos žiedo. Apie ilgapirščius, tykančius prabangių daiktų ir pinigų lėktuvuose, „Bendraukime“ papasakojo ir skaitytoja Rasa. Po skrydžio į Honkongą moteris liko priblokšta, kai savo kuprinėje vietoje voko su keliais tūkstančiais eurų rado netikėtą siurprizą - Indonezijos rupijų.
    Pasirodo, kol mes skridome (10 valandų naktinis skrydis), kol miegojome visiškoje tamsoje, kažkas mūsų kuprinėje, kuri buvo bagažinėje virš mūsų, surado voką, kuriame buvo pasai ir kitas vokas su eurais, išėmė iš voko eurus (virš kelių tūkstančių) ir įdėjo į tą patį mūsų voką Indonezijos rupijas.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Ryanair tai tiesiog papildomas budas pasipinigauti - blogai suvesti duomenys ar pamesta/pavogta ID kortele reiskia, kas nebusi ileistas i lektuva, be jokiu isligu (net laikinas policijos suteiktas pazymejimas netinka). Kitos avialinijos labiau lankscios tuo atzvilgiu, bet labai ir nuo oro uosto priklauso.
    Paskutinis taisė TIME; 2024.11.05, 10:10.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Ryanair turbūt tiesiog prašo suvesti paso duomenis visų ir nevargsta skirstyti. Lufthansa ir kiti prašo, jei ten kur skrendi, reikia.
    Dėl žmonių įleidimo manau kai gate closed manau tiesiog procedūra - pavėlavai ir niekas jau nežais.

    Dėl atvykimo tai realiai tik šengeno skrydžiuose dažniausiai paleidžia tiesiai į išvykimą. Tam pačiam frankfurte jei atskrisi iš trečių šalių paleis į tarpinę zoną ir turėsi saugomo patikrą praeiti, jei norėsi į išvykimą. Tas pats daugumoj oro uostų, kartais europinius šengeno skrydžius trečios šalys paleidžia be patikros. Dar dėl ko pvz vilniuje paleižia tiesiai prie bagažo tai kad oro uoste praktiškai nėra jungiamųjų skrydžių ir nėra jokios didelės prasmės paleisti į išvykimą (bet kartais paleižia, pataruoju metu BT man taip Vilniuje)

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Smalsūs klausimai bendrai, gal kas žinote:

    Dėl ko pvz Ryanair prašo suvesti paso duomenis darant check in, o sas at Lufthansa ne?

    Atrodo, kad Ryanair nori taupyti laiką visur, bet papildomai tikrina pasą prie kaupinimo vartų (papildomas laikas deginamas). Dėl ko?

    Visad maniau, kad iš tikrinimas prie vartų priklauso nuo oro bendrovės, bet pvz Vokietijoj Ryanair netikrino Id prie kaupinimo vartų.
    Nuo jo priklauso ir tikrinimas prie vartų?

    Kaip vyksta laipiojimas? Pvz būna suleidžia žmones į gardą,bet jie dar kelios į lėktuvą.
    Aptvaro žmogus (Ryanair) pavėlavęs pagal gate closing time 15 min ir 15 min iki skrydžio.Tačiau suleisti žmonės dar garde ir tikrai gali spėti įleisti tuos veluojančius be problemų laiko klausimu, bet neleidžia, nes tipo pavėlavo į gate closing time. At sistema neleidžia, at tiesiog negeras žmogus iš principo neleidžia? Netikiu, kad sistema, nes eilutė visą ėjo jau po gate closing time. Nebent žmogus eilutei suėjus rankiniu būdu paspaudžia gate closed it negali atstatyti bei įleist...

    Kodėl vienuose uostuose jei atskendi turi eiti iš naujo per departures patikrą, o kituose (Kopenhaga, Frankfurtas) - srautai bendri ir atskridęs iškart gali maišytis su išskrendančiais?

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Kitaip tariant, tvarkaraščio pastovumas toli gražu nereiškia užsakomojo skrydžio. Vasaromis (tik ne šiemet kol kas) eilę metų kildavo Antalijos ir kiti reisai tuo pačiu metu tais pačiais skrydžio numeriais, bet vis dėlto tai yra užsakomieji skrydžiai.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kodėl sakai užsakomuosius, jei jierjie vyks kiekvieną penktadienį ir sekmadienį?
    Užsakomasis skrydis todėl, kad turo operatorius (šiuo atveju „Kidy Tour“) prekiauja bilietais, o skrydžio paslaugą užsako / perka iš aviakompanijos („Avion Express“).

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Matyt todėl, kad juos vykdo kelionių agentūra užsakydama skrydį iš užsakomųjų skrydžių bendrovės?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kodėl sakai užsakomuosius, jei jierjie vyks kiekvieną penktadienį ir sekmadienį?

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Na ką, metas atgaivinti temą. Šiam tikslui – simboliškas pasirinkimas.

    PALANGA – VILNIUS

    Iškart atsiprašau už prastesnę kai kurių nuotraukų kokybę. Mainais pasistengsiu daugiau ką papasakoti.

    Apie oro transporto jungtį tarp Vilniaus ir Palangos bent ką nors yra pasisakęs turbūt kiekvienas lietuviškos aviacijos entuziastas. Vieniems toks reisas maloniai asocijuojasi su sovietiniais laikais, kai Lietuvoje egzistavo ištisas vidinių skrydžių tinklas, kitiems tai – veikiau beprasmė idėja, kurios vėl įgyvendinti neverta. Elementarią tokio maršruto rentabilumo apžvalgą jau daugiau nei prieš dešimtį metų parašė aviacijos ekspertas Simonas Bartkus (http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...langa-vilnius/). Šiandien mūsų valiuta kita, skaičiukai irgi kiek skiriasi, tačiau pagrindinė mintis lieka ta pati – šis maršrutas gali būti konkurencingas tik „komplekte“ su kitais lietuviškos aviacijos laimėjimais: nacionaline aviakompanija su jungiamųjų skrydžių centru Vilniuje, gerai išvystytu Palangos oro uosto pasiekiamumu, valstybės dotacijomis ar pan. Kitu atveju, maršrutas yra pasmerktas nesėkmei. Tačiau ar tikrai?

    Į šį klausimą atsakyti bando „Avia Solutions Group“ priklausantis kelionių organizatorius „Kidy Tour“. Šis, kartu su seserine bendrove „Avion Express“, šią vasarą Vilniaus – Palangos oro jungtį pabandė atgaivinti pasitelkdamas ne reguliariuosius, o užsakomuosius reisus. Skrydžių laikas tinkamas ne tik tvarkaraščio prasme (lėktuvas į Palangą kyla penktadienio vakarą, o Vilniuje leidžiasi sekmadienį), bet ir apskritai laikmečio prasme: Covid krizė, nors ir gerokai įšaldžiusi viso pasaulio aviacijos sektorių, paskatino paeksperimentuoti ir surasti naujų nišų technikos, įgulų ir kito personalo įdarbinimui. Kokie tat pirmieji šios avantiūros rezultatai?

    Iš pirmo žvilgsnio, jie visai neblogi. Abiem kryptimis 180-ties vietų Airbus A320 buvo praktiškai pilnas, jau vyksta prekyba bilietais kitam savaitgaliui. Kita vertus, dalį vietų užpildė žurnalistai, ASG darbuotojai, o ir kitos aplinkybės susiklojo kiek idealizuotai, pavyzdžiui, lėktuvas abi naktis irgi praleido Palangoje – taip išvengta nepelningos rotacijos priešingomis kryptimis (penktadienio vakarą į Vilnių, o sekmadienį – iš Vilniaus). Žiniasklaidoje daugiausiai nuskambėjo teigiami atsiliepimai apie skrydį. Pažvelkime ir mes į šią patirtį iš arčiau. Taigi...

    Karštą sekmadienio popietę atvykstame į Palangos oro uostą. Iš Palangos centro kursuoja miesto viešasis transportas. Bilieto kaina – €1, autobuso važiavimo dažnis taip pat leidžia pasirinkti padorų atvykimo laiką – apie 1 val. iki skrydžio.


    Click image for larger version  Name:	20200628_154420.jpg Views:	0 Size:	221,7 kB ID:	1812096

    Oro uostas pakankamai ankštas. Mažos erdvės įspūdį dar labiau sustiprina vis dar privalomas apsauginių veido kaukių dėvėjimas. Kadangi užsiregistruoti internetu galimybės nėra, ieškome registracijos stalų.


    Click image for larger version  Name:	20200628_154635.jpg Views:	0 Size:	256,1 kB ID:	1812097

    Na, žodis „ieškome“ gal čia ir nelabai tinka. Palangos oro uoste – viso labo 6 registracijos stalai, o kelią link jų aiškiai rodo ne tik rodyklės, bet ir užsilenkusi laukiančių keleivių eilė.


    Click image for larger version  Name:	20200628_154811.jpg Views:	0 Size:	258,2 kB ID:	1812098

    Sulaukus savo eilės – netikėtumas. Pasirodo, registracijos procesas vyksta rankiniu būdu. Ant aptarnaujančių agenčių stalų guli atspausdintas keleivių sąrašas ir lėktuvo sėdėjimo vietų žemėlapis, visas jau pribraukytas „kryžiukais – nuliukais“. Pakalbintos merginos patikino, kad tai – joks ne kompiuterinių sistemų gedimas, viskas vyksta pagal planą. Atitinkamos ir laipinimo kortelės, ant jų – nei pavardžių, nei kitų įprastų numerėlių. Nenuostabu, kad toks egzotiškas keleivių registravimo būdas vėliau sukėlė nepatogumų ir lėktuvo įgulai: orlaivio durys gal 10-15 minučių nebuvo uždaromos dėl, kiek supratau, vis nesutampančio keleivių skaičiaus.


    Click image for larger version  Name:	20200628_160823.jpg Views:	0 Size:	170,8 kB ID:	1812099

    Prieš tai dar patenkame į laukiamąją salę.


    Click image for larger version  Name:	20200628_161208.jpg Views:	0 Size:	232,0 kB ID:	1812100

    Vėliau – į peroną.


    Click image for larger version  Name:	20200628_164141.jpg Views:	0 Size:	203,1 kB ID:	1812101

    Ir – į lėktuvą.


    Click image for larger version  Name:	20200628_164304.jpg Views:	0 Size:	204,3 kB ID:	1812102

    Šiandien mus skraidina nežymėtas 17-os metų amžiaus LY-NVV, anksčiau spėjęs prisiskraidyti tolimojoje Naujojoje Zelandijoje.


    Click image for larger version  Name:	20200628_164357.jpg Views:	0 Size:	210,5 kB ID:	1812103

    Netrukus atsiduriame lėktuvo salone.



    Click image for larger version  Name:	20200628_165708.jpg Views:	0 Size:	237,4 kB ID:	1812104

    Pats salonas atrodo ganėtinai šviežias. Čia – šiais laikais paplitę ploni krėslai.


    Click image for larger version  Name:	20200628_180024.jpg Views:	0 Size:	220,4 kB ID:	1812105

    Kita vertus, apie ne pirmą orlaivio jaunystę išduoda gerokai padėvėtos kitos konstrukcijos. Užtenka pakelti galvą.


    Click image for larger version  Name:	20200628_172246.jpg Views:	0 Size:	184,8 kB ID:	1812106

    Na, ir keletas skrydžio akimirkų.


    Click image for larger version  Name:	20200628_171140.jpg Views:	0 Size:	201,4 kB ID:	1812107

    Click image for larger version  Name:	20200628_171723.jpg Views:	0 Size:	179,9 kB ID:	1812108

    Click image for larger version  Name:	20200628_172004.jpg Views:	0 Size:	165,4 kB ID:	1812109

    Skrydis truko 35 minutes.


    Click image for larger version  Name:	PLQ - VNO.PNG Views:	0 Size:	266,6 kB ID:	1812110

    Vilniuje pamalonino atvykimas per galeriją – lėktuvas sustojo prie A15 (buvusių A11) vartų, todėl daug vaikštinėti, kaip įprasta VNO, irgi neteko.

    15.20 pajudėjęs iš Palangos centro, 18.20 apytuštėmis sekmadieninio Vilniaus gatvėmis pasiekiau namus. Bent jau mane kelionėje labiausiai išvargino PLQ patirtis: karštis, eilės ir kiek užsivėlinęs išvykimas. Matant, kaip primityviai galima suorganizuoti skrydžio registraciją (jokių elektroninių sistemų), norom nenorom peršasi mintis, kad tokiam maršrutui registracija galėtų apskritai būti nereikalinga. Kodėl gi nepakaktų iškart praeiti saugumo patikrą, lėktuve sėstis bet kur, o galbūt net ir bagažą atsinešti tiesiai iki lėktuvo bagažinės? Be abejo, tokie pamąstymai iš pirmo žvilgsnio atrodo tarsi šventvagystė, besikėsinanti į procesų organizuotumą ir vientisumą. Kartais susidaro įspūdis, kad šiais laikais panašia šventvagyste tapo mūsų pasirinkimuose nesurasti ekonominės naudos. Galima pasirinkti skrydį, jei jis kainuoja pigiau. Galima pasirinkti skrydį, jei jis trunka trumpiau. Tačiau negalima pasirinkti skrydžio, jei taip tiesiog norisi. Kartą Andrius Užkalnis minėjo, kad dažniausias jo atsakymas į klausimus „kodėl?“ yra tiesiog „nes aš taip norėjau“. Norėtųsi ir man palinkėti, kad Lietuvoje daugėtų gerų dalykų, kurie vyksta ne tik todėl, kad taip ar kitaip apsimoka, o ir todėl, kad taip norisi. Ir aš šįkart panorėjau iš Palangos į Vilnių parskristi.
    Paskutinis taisė DArnas; 2020.06.29, 19:49.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
    Neperseniausiai US Senatas, FAA (Federal Aviation Administration) liepė nustatyti minimalius reikalavimus lėktuvo kėdėm, kas teoriškai turėtų užkirsti oro linijom sakykim 'savivaliauti' ir toliau mažinti kėdės dydį.
    Aviakompanijos gali didinti keleivių skaičių lėktuve, bet tas skaičius negali viršyti max leidžiamo (B738 tas skaičius yra 189).

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ką turi mintyje, kad Qatar mastas mažesnis?
    Ir ką reiškia atskiros sėdimo vietos A330?
    tomoxas atsakė į pirmą klausimą. O dėl masto, tai Emirates lėktuvai yra orientuoti į maksimalią utilizaciją - daug žmonių oro uoste, daug žmonių prie vartų, daug žmonių lėktuve.

    Tas pats a380 turi 3-5-3 konfigūraciją, o tai reiškia 11!!!! žmonių eilėje.

    Komentuoti:


  • tomoxas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O 3 4 3 tilptų į airbus 330?
    Ar čia iš alttuizmo tik 2 4 2 deda, ar netelpa?
    Būtų įspūdinga jei atsisako po 2 kėdžių per eilę iš geros širdies.
    Na atsakymas į antrą klausima būtų, taip ir taip. Apie A330 3-4-3 konfiguracija nesu girdejas, tačiau kai kurie ULCC (Air Asia X) naudoja 3-3-3 konfiguracija, čia turbūt ir yra limitas A330 serijai. Taigi, 3-4-3 nevisai telpa, tačiau didžioji dalis oro liniju apart kelių naudoja 2-4-2 konfiguracija ką iš dalies galima vaidnti altruizmu. Neperseniausiai US Senatas, FAA (Federal Aviation Administration) liepė nustatyti minimalius reikalavimus lėktuvo kėdėm, kas teoriškai turėtų užkirsti oro linijom sakykim 'savivaliauti' ir toliau mažinti kėdės dydį. Bus įdomu sužinoti ką jie nuspręs.

    Komentuoti:

Working...
X