Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Vistiek niekas neaplenks Vilniaus 2 eurai pirmyn atgal, 3G ekspresas
    Nenoriu kartotis, bet tai nėra "oro uosto ekspresas":
    1. Jis atveža darbuotojus į darbą, paveža keleivius vieną dvi ar septynias stoteles mieste ir pan.
    2. Avialinijų keleiviai, kurie turi rankinį bagažą ir mažą bagažą apmokestinami dvigubai.
    3, Keleiviai, kurie turi vieną didesnį nei 60x40x20 bagažą negali vežtis nieko daugiau net ir apmokestinti dvigubai (pavyzdžiui, maišelio iš oro uosto parduotuvės).
    4. Važinėja įprasti autobusai, be bagažo lentynų ar skyrių.

    Paskutinis taisė Fulgur; 2016.02.16, 23:49.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Vistiek niekas neaplenks Vilniaus 2 eurai pirmyn atgal, 3G ekspresas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Na aš sakiau vienas iš brangiausių, o ne pats brangiausias, taigi tavo surastas dar vienas iš brangiausių nepaneigia to, tuo labiau "toli gražu"
    Čia yra "premium servisas". Kaip yra su Londono Heathrow Express ar Gatwick express, kurie kainuoja keliskart brangiau, negu metro ar paprasti traukiniai. Į/iš ARN, kaip suprantu, galima važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris tikriausiai irgi kainuoja keliskart pigiau.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
    Toli gražu - pvz, Heathrow express iki London Paddington (25 km) kainuoja £27 į vieną pusę. Tuo tarpu Arlanda yra apie 45 km nuo Stokholmo centro. 30€ į abi puses nėra labai pigu, bet tikrai nėra brangu, sakyčiau, vidutiniškai.
    Na aš sakiau vienas iš brangiausių, o ne pats brangiausias, taigi tavo surastas dar vienas iš brangiausių nepaneigia to, tuo labiau "toli gražu"

    Tą pasakius - heathrow čia nelabai į temą, nes jis yra mieste.
    Tai šituose palyginimuose išvis galima sakyti, kad kaina yra 0, nes iškart išėjęs iš oro uosto atsiduri miesto transporto sistemoje. Kai iš Arlandos ar Oslo oro uostų tu turi važiuoti iki miesto sistemos už brangiai. Čia koks Stansted uostas turėtų būti palyginimuose, aišku atsižvelgiant ir į atstumą iki miesto.
    Heathrow galima lygnt su Bromma uostu, kuris irgi jau yra mieste.
    O kalbant apie Heathrow tai iš jo šoki į miesto ransportą (metro, turbūt ir miesto autobusas yra). Taigi kaina iš heathrow yra ne 27 (neieškome brangiausių įmanomų variantų), o keli svarai už metro ar dar pigiau už autobusą.
    Paskutinis taisė Gator; 2016.02.16, 20:09.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Na tiems, kas vyksta į komandiruotes šitai dengia įmonė. Be to, tai pigiau nei Taxi.

    Kas vyksta savo malonumui iš Arlandos gali pasinaudoti įprastu VT, kas yra pigiau jei renkamasi kompleksiniai sprendimai (pvz. VT bilietas savaitei).

    Komentuoti:


  • Vaidas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Turbūt viena brangiausių tokio ar panašaus atstumo kelionių iš oro uosto į miestą Europoje, o gal ir visame pasaulyje.
    Įdomu, kad kažkam tai atrodo pigiai
    Toli gražu - pvz, Heathrow express iki London Paddington (25 km) kainuoja £27 į vieną pusę. Tuo tarpu Arlanda yra apie 45 km nuo Stokholmo centro. 30€ į abi puses nėra labai pigu, bet tikrai nėra brangu, sakyčiau, vidutiniškai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Osle tokia kelionė gali atsieti ir 50 eur, pigiausia turbūt Kopenhagoje apie 18 eur.
    Tikrai taip, Oslą ir turėjau galvoje kaip kitą iš brangiausių sakydamas, kad Stokholmo transferas vienas iš brangiausių Europoje ar pasaulyje
    O Kopenhaga tai arti miesto palyginus su Oslu ar Stokholmu, metro 36Dkk (apie 5 eurai į vieną pusę). Ir lyg už dvigubai tiek gali dienos bilietą metro ir autobusams įsigyt, bet nesu tikras.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Osle tokia kelionė gali atsieti ir 50 eur, pigiausia turbūt Kopenhagoje apie 18 eur.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė webster Rodyti pranešimą
    Kadangi sventes Arlanda Express kainavo pigiai, tik 300SEK pirmyn atgal kas yra ~30eur.
    Turbūt viena brangiausių tokio ar panašaus atstumo kelionių iš oro uosto į miestą Europoje, o gal ir visame pasaulyje.
    Įdomu, kad kažkam tai atrodo pigiai

    Komentuoti:


  • webster
    replied
    Scandinavian Airlines - SAS

    Geras budas prisiminti kelione yra pasidalinti ispudziais. Pries pat Kaledas teko skristi marsrutu Vilnius-Stockholm-Sundsvall ir atgal.

    Viskas prasideda nuo VNO, alaus kaina 4,5eur ir tai nera brangu palyginus su Skandinavijos kainomis.


    Kadangi nuo vartu iki lektuvo neveza joks autobusas, o lektuvas per zemas trapui tai tenka pasivaikscioti ir paieskoti lektuvo


    Stai jis Operated by (DC) Braathens Regional on behalf of (SK) SAS Saab2000 SE-LTX skrydis SK 739 i Arlanda


    Pirma syki tokio tipo lektuve. Pries sventes sekmadienio vakara zmoniu buvo tik keli. Vietos eilemis atitinkamai A E F nera B C D):


    Jau nusileidus Arlandoje ir prisiparkavus, toliau keliauti teko autobusu.


    Laiko buvo pakanksmai kad pakeisti terminalus ir is 5 tarptautinio terminalo pareiti i 4 is kurio vykdomi vietiniai skrydziai, geresnes kokybes info cia


    Pasipuoses sventems oro uostas:


    Toliau lauke skrydis Stockholm (ARN) - Sundsvall (SDL) ir rimtesnis Boeing 737-76N


    Nors nusileidome ne taip toli siaureje radome sniego ir ledo. Kai tuo tarp Vilniuje ir Stokholme buvo ~5 laisniai silumos Sundsvall Timrå Airport buvo apie 0. Nedidelis oro uostas:



    Skrydis atgal prasidejo labai anksti ryte 06:40 AM CET Kadangi oro uostas buvo mazas, o taxi iki oro uosto vaziavo ilgiau nei tikejausi praeiti security ir atsidurti lektuve truko ne daugiau 5 min, bet nesmagu buti paskutiniams keleiviams tad atsargos visada reiktu uzsideti. Kadangi atgal skridom su SAS Plius gavom pusryciu:


    Skrydis i Vilniu tik 16:00 tad buvo laiko pasizvalgyti po miesta. Kadangi sventes Arlanda Express kainavo pigiai, tik 300SEK pirmyn atgal kas yra ~30eur.


    Traukinukas rieda:


    Keletas akimirku mieste:



    Atgal i oro uosta, parkingas:


    Sky City, kuris yra tarp terminalu 4 ir 5 didelio ispudzio nepaliko, o kadangi pries sventes ne taip lengva rasti vieta atsisesti, vaizdas nieko ispudingo:

    Geriau pasizvalgyti lauke, Control tower:


    Teminalo 5 pabaigoje atsiveria daug geresnis vaizdas, Runway 26 leidosi lektuvai:

    ir zinoma kitoks vaizdelis skrendant atgal sventems su lietuviais, visai kita kultura, o lektuvas uzpildytas pilnai.



    Nusileidus Vilniuje pasitiko ir lietuviskas oras. Deja ne visiems pasiseke atsisimti savo lagaminus su sventinemis dovanomis. Kadangi max ismatavimus atitinkantys lagaminai i saab2000 salona telpa tik 5-6 ir tai salono priekyje; netelpanti bagaza atiduoti stiuardesei kad butu perdeta i bagazo skyriu vienai keleivei tapo klaida.

    Tiek ispudziu siam kartui.
    Paskutinis taisė webster; 2016.02.16, 17:04.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Dėkui už patarimus.
    Aš manau ir be registruoto bagažo būsiu, tad turbūt dar optimistiškiau.
    Svarbiausia rizika, kad skrydis nevėluotų

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Niekada nesinagrinėjau Norwegian politikos jungimams per OSL i USA. Labai priklauso nuo paros meto, jei kokią 12-15h visai tikėtina, kad spėsi, piko metu Osle bagažą krauna apie 15-25 min tad realiai lieka apie 5-15 min pereiti viską.

    Kitas dalykas jei mažai keleivių gali susiboardinti ir likus 40 min iki take off.

    Sunku pasakyti ar jungimą būtų pardavę, bet jei reiktų statyti sakyčiau 95% kad spėsi

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Muitinė ir po to tiesiai prie vartų, be bagažo patikros rentgeno? Sakytum bent 50/50 šansas spėti yra? Dar tas oficialus laipinimo uždarymas pusvalandį prieš skrydį, nors realiai dažnai vėliau užsidaro.
    Atskirai pirkta. Jei būtų kartu pirkta jie būtų kažką garantavę pavėlavimo atveju? Ar išvis nebūtų pardavę, nes per trumpas laikas?
    Paskutinis taisė Gator; 2016.02.16, 00:17.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Skrydžiai pirkti atskirai ar kartu?

    Nepamiršk Oslo muitinės, nors skrydis jungtinis reikės viską praeiti iš naujo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ar long haul skrydžiai vėluoja dažniau, ar rečiau? Rečiau galbūt todėl, kad ilgam skrydyje yra daugiau laiko "paspausti"? Domiuosi, nes planuoju rizikuot Osle persėsti spėti per lygiai 60 minučių. Žinau riziką skrendant iš Europos, bet gal ji dar padidėja atskrendant long haul? Abu skrydžiai Norwegian.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Su Kęstučiu į Vilnių

    Artėjant Vasario 16d. kilo mintis atrasti keletą nuotraukų iš archyvo ir padaryti AirLituanicos apžvalgą.

    Skrydžio trukmė: 2.5h.
    Lektuvas: ERJ170.
    Maršrutias: AMS-VNO.



    Pirmoji ekonominės klasės eilė



    Labai nepatogios ES-AEB, dar nuo Finnair laikų likusios kėdės



    10 minučių vėluodami mes jau ore



    Neįprasta į rankas paimti žurnalą ir skaityti sava kalba



    Kainos vienos mažiausių, kurias man teko matyti per visus skraidymo metus



    Vilniaus link, absoliuti dauguma buvo verslo žmonės



    Po šitos nuotraukos griežta palydovė pasakė, kad jų lėktuvuose fotografuoti draudžiama



    Kelios valandos su lietuviškom avialinijom neprailgo, žemėjam Vilniaus link



    Vilnius ir dar sena tvora



    Ne viskas buvo tobula, toli gražu, bet tai buvo sava ir tai buvo lietuviška, su Vasario 16 visus!

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Beja ex Aurelos LY-SKJ už Islandus skraido irgi b752.

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Į ledo šalį su Icelandair

    Praeitą savaitę teko nukeliauti į Islandiją, ir šįkart skridom Oslo - Reykjavik - Oslo su Icelandair. Jie pagrinde operuoja B757-200, ir kadangi Reykjavik yra idealioj vietoj transferiniams skrydžiams tarp Europos ir USA, tai islandai tuo tikrai pasinaudoja Perkant su Icelandair, galima be papildomo mokesčio pasiimti ilgą stopover, iki 7 dienų. Beje, jei pataikai, tai galima gauti tikrai pigių bilietų su jais, ypač ne sezono metu. Aišku, easyJet ir WizzAir (iš Gdansk) vis tiek lieka vidutiniškai pigesnis variantas pasiekti Islandiją :-) Kartais Norwegian ar WOW air gali būti pigiau irgi. Tačiau Icelandair duoda nemokamą bagažą, į kurį nežiūri griežtai, tai ta proga mes dviese pasiėmėm pilną tašę daiktų ir 2 snowboardus. O Islandija žiemą gali būti dar įdomiau nei vasarą, turistų visai nedaug, todėl viskas yra ženkliai pigiau

    Icelandair B757 Osle



    Norwegian šalia krovėsi bagažą su Aeroflot dėžėm



    Kiekvienoj sėdynėj įmontuoti ekranai, ir tikrai link didesnių tokiuose lėktuvuose. Filmų, serialų netrūko. Tačiau jų video pristatantys Islandiją buvo gana prasti, pagrinde tiesiog reklamavo turus, servisus ir parduotuves ir nepasakė nieko labai naudingo.



    Ekonominėj klasėj maisto nedavė, tačiau soft drinks buvo nemokami, ir labai ištroškusiems jų tikrai negailėjo Maistas ir alkoholis buvo nepigūs, kainos nuo 6 eur.



    Prieš pat leidžiantis Reykjavike. Pirmyn skrydis truko nepilnas 3h, o atgal parlėkėm per 2h15min



    Lipam į 7 ryto skrydį atgal. Tikėjomės dar pakilę pamatyti šiaurės pašvaistę, tačiau nepavyko Po nepilnos valandos po pakilimo jau pradėjo po truputį švisti, tai šansų nebeliko.



    O taip, nuėmus apkaustus, labai lengva susipakuoti 2 snowboardus, šalmus, porą batų ir aprangą į vieną tašę



    Bendrai, skrydžiu likom tikrai patenkinti, naujas lėktuvų interjeras, labai draugiškas aptarnavimas, patogios sėdynes, entertainment system turi visko daugiau nei spėsi peržiūrėti tokiam skrydyje. Taip pat buvo Wi-Fi, bet nemokamai tik jų business "Saga" klasei, o mirtingiesiems kainuoja 7 EUR visam skrydžiui. Bet iš kitos pusės, jei reikia dirbti, tai visai nebrangu, o ir mažiau sėdinčių ir bandančių žiūrėti YouTube ir nužudančių greiti visiems kitiems, kas pastoviai būna Norwegian skrydžiuose

    Tik gaila, kad nepavyko pakeliauti su jų Hekla Aurora lėktuvu

    Paskutinis taisė Jay-M; 2016.02.04, 12:41.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    170 eur išgirdęs būčiau be kalbų lėkęs į miestą ieškot pigiau

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Per Atlantą su prancūzais

    Atsiradus tiesioginiams skrydžiams iš Vilniaus į Šarlio De Golio oro uostą(CDG) padaugėjo tautiečių, po pasaulį keliaujančių su AirFrance(AF). Tuo pačiu apžvelgti ir lėktuvą, kuris iki šiol dar nebuvo paminėtas- Airbus a380.

    Skrydžio trukmė: 8h.
    Lektuvas: A380.
    Maršrutias: MIA-CDG.



    Kelionė į Majamio oro uostą prasideda centre, traukinys, kainuoja vos 2 USD ir važiuoja apie 20 min. Traukinyje veikia WIFI.



    Pakilus laiptais, laukia oro uosto traukinys kuris nuveža iki terminalo.



    Terminalo link. Gal kam taksi?



    AF registracija, jie labai didžiuojasi šiame maršrute operuodami a380, nors tiek "British Airways", tiek "Lufthansa" į Majamį skraido su A380.



    Pasų kontrolė ir keleivių patikra



    Interaktyvus MIA žemėlapis



    Pasigedau didesnių "duty free" ir kitų parduotuvių, bent jau tarptautiniame terminale. Bet užtat yra "McDonald's".



    Buvo likę šiek tiek laiko pasižvalgyti po terminalą, TAM Brazil b767



    Alitalia b777 ir AeroMexico b737



    Štai ir jis, 15 minučių ankščiau nei planutoa- A380.



    Daug antžeminio personalo judančio link a380:



    Nors prieš pat laipinimą atrodo, jog terminale yra begalės žmonių, bet laipinimo procesas labai puikiai organizuotas ir žmonės paskirstyti, pagal aukštus, sektorius ir sėdimas eiles, todėl viskas vyksta labai gretai.



    A380 ekonominė klasė:



    Vietos už kurias reikia susimokėti, berods 20 eurų papildomai:



    Galiausiai ir mano vieta, nors kėdžių dydis yra absoliučiai standartinis, bet jaučiausi be galo patogiai ir nesuvaržytas visas 8 valandas.



    Nors lėktuvas, yra apynaujis, pirma mintis išvydus monitorių- galėtų būti ir didesnis:



    Kamera įtaisyta ant lėktuvo uodegos:



    Va tiek vietos kojoms:



    Pultelis. Ir tai kas džiugina tai be galo platus pasirinkimas filmų/muzikos/laidų/žaidimų.



    Virtualus skrydžio žemėlapis:



    Be jokių vėlavimų, kylam, kaip ir suplanuota, naktinis Majamis:



    Išjungus saugos diržus išdalinamos ausinės ir miego akiniai- nežinau, kaip jie iš tikrųjų vadinasi:



    Bendravimas su skrydžio palydovu buvo labai keistas, gal žmogus pavargęs buvo, bet:
    - Ko norėtumėte gerti?
    - Raudono vyno.
    - Vyno?
    - Taip vyno.
    - Na gerai, rasiu aš to vyno, jei jau taip norit.
    O gal čia prancūzų kultūros įpatumai, kurių nesu perpratęs
    Vakarienė:



    Pradedamos gesinti šviesos nakčiai:



    Kad miegotųsi saldžiau, prieš pat miegą, tiem kam norisi, o lietuviui visada norisi, išdalinama po porciją sušalusių ir kietų, kaip ragas ledų. Su kava/arbata.



    Aušra virš Atlanto:



    A380 sparnas dienos šviesoje.



    Prancūziški, o gal ir ne visai pusryčiai.



    Dalis filmų sąrašo žurnale.



    Paryžius pasitinka lietumi.



    Lengvas šoninis vėjas visai prieš pat nutūpimą.



    Ant žemės.



    Sunku realiai suvokti, tokio dydžio sparną:



    20 minučių anksčiau, nei planuota, mes jau prie terminalo:



    Ir pabaigai pora "Rolls Royce" variklių.



    Kadangi mano skrydis į Vilnių buvo kitos dienos ankstų rytą, teko nakvoti viename iš oro uosto viešbučių. Labai smagus viešbutis ir "user friendly" viskas valdoma per plančetę ar išmanųjį telefoną, šviesa, temperatūra, užuolaidos televizorius.



    Vaizdas pro langą, tiesiog puikus, bent jau kol nepastatė naujo viešbučio:



    Kadangi, turėjau laisvą pavakarę, nusprendžiau susirasti vietinę parduotuvę, nusipirkti batono gero sūrio ir gal vyno? Šiaip ne taip su minimalio prancūzų kalbos žiniom pavyko sužinoti, kad šalia viešbučio esančio stoties stoja autobusas, kuris nemokamai veža iki prekybos centro:



    O prekybos centras didžiulis, tai ne tik maisto parduotuvė:



    Grįžus, viešbutis pavaišino alumi, menka paguoda, kai para kainuoja 170 eurų ir tai buvo pigiausias variantas.



    Viešbučio interjeras atspindi aviacijos tematiką:




    Suma sumarum, puikus lėktuvas, solidus interjeras, labai platus filmų ir muzikos pasirinkimas. Aptarnavimas tikrai nebuvo aukščiausio lygio, bet personalo darbas yra puikiai organizuotas ir greitas. 8 balai.

    Nesivaržykit klaust ar komentuot.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.01.20, 16:13.

    Komentuoti:

Working...
X