Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
    Faktai rodo kitaip

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Na aš ne visai taip supratau jo mintį.
    Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Tame truputis tiesos yra, ką sako andyour apie kainodarą, pauimsiu patį vulgariausią pavyzdį, bet visiem suprantamą: ką rinksis žmogus- Švyturio Ekstrą 0,5 l. už 1,25 eur. ar to paties alaus pintą už 0,99 eur. ?

    Avialinijos, kuriuose gali atsisakyti privalumų yra LCC, bet europiečiai juolabiau amerikiečiai yra linkę išlaidauti skrisdami LCC. Gerai tarkim aš sumokėjau 9 eur. už bilietą, bagažas kainavo 22 eur. jei išleisiu 12 eur. už dvi skardines alaus, tai vistiek bus pigiau, nei bilietas už 49 eur. su AirFrance, o dar bilietas iki Hahn, Skvasta, Rygge ar Stansted.

    Ir nesvarbu, kad aš permokėsiu už kelionę iš Beauvais, kad prarasiu visą dieną, bet aš sutaupiau 6 eurus.

    Taip teisingai pastebėta, kad tai nėra lietuviškas modelis, dėl ko jūsų nuomone Ryanair dabar išgyvena metamorfozes, kodėl atsirado biznio klasė, pasikeitė tinklalapis, pradėta skraidyti į pagrindinius oro uostus. Kodėl keisis lėktuvų ir interjero dizainas? Mažos kainos- gera reklama naujom kryptims ir čia viskas baigiasi, juk tai verslas.

    Tad šita situacija turi dvi puses.
    Na aš ne visai taip supratau jo mintį. Lygintinas būtų tas pats lėktuvas ir skrydis į tą patį oro uostą, bet be visų alkoholių, prabangių media programų ir tt. už pigiau. Ir suteikta galimybė rinktis visus tuos dalykėlius sumokant papildomai. Aišku tai tik teorinis palyginimas, nes realiai nelabai būtų racionalu avialinijoms.

    Arba tavo registruoto bagažo paminėjimas. Sumoki papildomai jei jį turi, bet jei neturi tai ir nemoki. Tuo tarpu kitose linijose sumoki už jį net jei tu jo neturi. Tai klausimas kas geriau, ar mokėti tik už tai ko reikia ar mokėti už viską nors tau dalies iš to visko nereikia
    Paskutinis taisė Gator; 2015.11.09, 03:11.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal kas turite patirties skrendant su Air China? Skrisiu pirmąsyk, tai smalsu, ko galiu tikėtis...
    Papasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    /\ man keista, dėl ko reikia prieš avialinijas žemai lenktis, jei tau suteikia progos nemokamai ant atlenkiamo plastmasinio elemento pavalgyti pašildyto maisto iš plastikinės pakuotės.
    Toli gražu ne dėl to, jei taip būtų žmonės dažniau rinktųsi nugarmėjusį Transaero ar Ukraine Int. bet taip nėra. Kodėl tada žmonės tuomet renkasi KLM, Finnair, Lufthansa, Qatar, Emirates?

    Šitoje temoje mes nagrinėjame tik paviršių ir tai kokį įspūdį susidarai skrisdamas, mes nelyginam avialinijų pagal: kuro kainas, pelną, lėktuvų užpildymą ir t.t. juk į tai ką žiūri aviacijos profesionalai būtų galima vardint ir vardint.

    Tiesiog pacituosiu labai seną apžvalgą, apie "Pan Am": "offer glimpses of a more civilized time, when flight attendants took care of your every whim, and you didn't have to worry about baggage fees, booking charges or competing with other passengers for limited bin space."

    Komentuoti:


  • Darius_
    replied
    Sveiki, gal kas turite patirties skrendant su Air China? Skrisiu pirmąsyk, tai smalsu, ko galiu tikėtis...

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet viena mintis verta dėmesio:
    Tame truputis tiesos yra, ką sako andyour apie kainodarą, pauimsiu patį vulgariausią pavyzdį, bet visiem suprantamą: ką rinksis žmogus- Švyturio Ekstrą 0,5 l. už 1,25 eur. ar to paties alaus pintą už 0,99 eur. ?

    Avialinijos, kuriuose gali atsisakyti privalumų yra LCC, bet europiečiai juolabiau amerikiečiai yra linkę išlaidauti skrisdami LCC. Gerai tarkim aš sumokėjau 9 eur. už bilietą, bagažas kainavo 22 eur. jei išleisiu 12 eur. už dvi skardines alaus, tai vistiek bus pigiau, nei bilietas už 49 eur. su AirFrance, o dar bilietas iki Hahn, Skvasta, Rygge ar Stansted.

    Ir nesvarbu, kad aš permokėsiu už kelionę iš Beauvais, kad prarasiu visą dieną, bet aš sutaupiau 6 eurus.

    Taip teisingai pastebėta, kad tai nėra lietuviškas modelis, dėl ko jūsų nuomone Ryanair dabar išgyvena metamorfozes, kodėl atsirado biznio klasė, pasikeitė tinklalapis, pradėta skraidyti į pagrindinius oro uostus. Kodėl keisis lėktuvų ir interjero dizainas? Mažos kainos- gera reklama naujom kryptims ir čia viskas baigiasi, juk tai verslas.

    Tad šita situacija turi dvi puses.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.09, 01:47.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\ man keista, dėl ko reikia prieš avialinijas žemai lenktis, jei tau suteikia progos nemokamai ant atlenkiamo plastmasinio elemento pavalgyti pašildyto maisto iš plastikinės pakuotės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Lol, andyour tikriausiai šiuo metu trippina ant LSD ar kažko panašaus ir įsijungė forumą. Nes šiaip tokias pievas rašinėti reikia ypatingai keistos vaizduotės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na ir kam tokias nesąmones rašyti?
    Bet viena mintis verta dėmesio:

    Vartotojas žinodamas, kiek tai kainuoja, atsisakytų to pats asmeniškai, jei reiktų primokėti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na ir kam tokias nesąmones rašyti?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\ Mano požiūriu, lėktuvas niekuo nesiskiria nuo pvz. autobuso. Automobiliuose važiuojant - niekad nevalgau, o jei tenka, tai sustoju kur gamtos prieglobstyje. Tačiau, lėktuvai nėra lietuviškas vieštransportas, ten interjerai nebūna nudrenkti asocialių asmenų Tad labai jau didelio skirtumo tarp naujo ir renovuoto nebus. Dėl filmų ir muzikos negaliu pasakyti, neskridau dar su tokiu lėktuvu. Gyvenime nieko blogo nenutiktų, jei kurį laiką pabūtum be kompiuterio, be TV, be muzikos, o tiesiog pailsėtum Vartotojas žinodamas, kiek tai kainuoja, atsisakytų to pats asmeniškai, jei reiktų primokėti. Bet čia yra mano asmeninis požiūris, nebūtinai sutampantis su avialinijų biznio politika. Nors arabų subsidijuojamas biznis jau nebe biznis
    Paskutinis taisė andyour; 2015.11.08, 23:05.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied


    Atsiprašau už gramatinę klaidą, visu pirma. Visų antra tai nėra vien tik nemokamas alkoholis už kurį, tu beje susimoki pirkdamas bilietą.

    Tai yra daug dalykų, visų pirma aptarnaujantis personalas. Dauguma vežėjų remiasi personalu apriboti nacionaliniu principu( nors teko sutikti lietuvaitę skrydžių palydovę Lufthansa lėktuve), kas apriboja galimybes. Tuo tarp MEB3 renkasi personalą iš viso pasaulio.

    Antras dalykas paminėtas maistas, galbūt jis ir pašildytas, bet tikrai skiriasi tarp daugelio avialinijų tai ką šildo. Verslo klasėje maistas irgi pašildytas( tik patiekiamas iš indų.

    Visų trečia įranga: kiekvienas filmas ir kiekviena daina, kiekvienas 1 cm ilgesnis ekranas, kainuoja didžiulius pinigus avialinijoms. Nemaža dalis avialinijų renkasi paprastesni/pigesnį variantą.

    Ir visada maloniau skristi nauju lėktuvu, nei renovuotu. Kėdės, vieta, apšvietimas, medžiagos, garas. Visa tai yra kaštų dalis.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Skrydis su Qatar- turbūt vienas maloniausiu patirčių civilinėje aviacijoje.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip lenkiu galvą prieš arabų avialinijas.
    O be nemokamo alkoholio jau nepakenčiamos avialinijos? Nei skanu tą maistą valgyti iš tų pakuočių ir pašildytą. Vien jau kaip atrodo klaikiai.
    Paskutinis taisė andyour; 2015.11.08, 21:49.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Primena mano experience Su Emirates A380. Šiaip lenkiu galvą prieš arabų avialinijas. Subsidijuojami ar ne, bet jie padarė tai, ko nepadarė niekas kitas skrydžio experience požiūriu (gal nebent koks Singapore?).

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Skrydis su Qatar- turbūt vienas maloniausiu patirčių civilinėje aviacijoje. Puikus servisas, didelis maisto ir gėrimų pasirinkimas, kurie jau įeina į bilieto kainą, nauji lėktuvai, puiki "entertainment" sistema su gausiu pasirinkimu, be galo paslaugus personalas. Ir ne visada tos kainos būna tokios baisios. 9,8 balų iš 10.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Tęsiant temą apie MEB3 (artimųjų rytų vežėjai: Etihad, Qatar ir Emirates), mano asmenine nuomone, didžiausias komfortas yra skristi su Etihad ir Qatar, vien dėl to, kad jų didelę flotilės dalį sudaro A330/340 lėktuvai.

    Ir dėl vieno labai elementaraus dalyko, nes jie turi po dvi vietas iš šonų. Daugumos ilgųjų skrydžių lainerių kėdžių išsidėstymas yra 3-4-3/ 3-5-3 ir t.t.

    Dar galima būtų paminėti B767, kuris taip pat naudoja 2-4-2 konfigūraciją. Bet yra ir išimčių, kaip antai teko matyt, jog "Japan Airlines" naudoja 2-4-2 kėdžių išsidėstymą, savo B787 lėktuvuose.

    Ta proga, kad jau pradėjom diskutuoti apie MEB3, Qatar ekonominės klasės apžvalga.

    Skrydis Stokholmas- Doha, trukmė apie 6 valandos.



    Stokholme tenka lankytis pakanakmai dažnai darbo reikalais, tad kada vėliau po kokio skrydžio įkelsiu reportažą apie Stokholmą.

    O čia jau laukė A7-BCD, 2013 m. gamybos Boeing 787



    Laipinimas vyko pakankamai skalndžiai ir greitai, be jokių vėlavimų



    Štai ir jis "Dreamliner'is" iš vidaus:



    Vos tik pakilus prasidėjo servisas:



    Šampanas ir užkandis:



    Keletas kadrų prieš nusileidžiant saulei:



    B787 sparnas:



    Štai ir vakarienė:



    Žemėlapyje pasirodė ir Lietuva:



    Ir vėl vežimėlis su gėrimais:



    Tiesą pasakius, net neatsimenu kiek kartų buvo pasiulytą "atsigaivinti", bet mažiausiai 5-6 kartus.

    Didelis lankstas virš rytų Ukrainos:



    Lėktuvo užpildymas buvo kokie 85 proc. bet visa laimė šalia manęs niekas nesėdėjo.



    Išlipę iš lėktuvo visi buvome nuvežti autobusu į terminalą. Rolls-Royce Trent 1000 variklis:



    Skrisdamas atgal išsitraukiau fotoaparatą, keliems geresnės kokybės kadrams:

    Hamad tarptautinis oro uostas:





    Pakilimo tako link:





    Tik pakilus iš Dohos:



    Langinių sistema:



    Vėl išdalinami meniu:





    Pietūs:

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.08, 19:50.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš prie savo SAS apžvalgos pridėsiu vieną foto (deja, daugiau neturiu) su SAS A340-300 interjeru. Tiksliau, in-flight entertainment sistema, kuri turi vat štai tokį ekraną ir kuris yra tiek pat naudingas, kiek šuniui penkta koja t.y. visiškai netinkamas jokiam naudojimui (na nebent pasižiūrėti skrydžio informaciją ir poziciją žemėlapyje). Apie keleivių "aptarnavimo" lygį jau rašiau ir ten nelabai yra ką pridurti.

    Atvaizdas
    SAS A340 by Jonas, on Flickr

    Meanwhile šitos "aviakompanijos" puslapyje puikuojasi ištisas naujas gidas apie "New SAS long haul experience", kuris realybėje yra, švelniai tariant, nevisiškai toks

    Atvaizdas


    Net ir po Čiurlionio ir kitų forumiečių paaiškinimų, man vistiek neina suvokti, kaip, po galais aviakompanija gali egzistuoti su tokiu katastroifiškų serviso lygiu ir požiūriu į keleivius? Tai yra blogiau negu maras, karas ir badas kartu sudėjus. Linkiu jiems kuo greičiau užsilenkti ir nebegadinti oro Europos padangėje.
    Esu bandęs jų long-haul keletą kartų, du kartus Economy ir kartą Business. Visus kartus su senais lėktuvais. Economy tikrai nepatiko ir jautėsi labai outdated produktas. Business irgi nekažką, su 'almost' flat bed. Bet kalbant jų labui, beliko tik trys seno interjero lėktuvai, kurie atnaujinami šiuo metum, tai labai greitai bus naujas produktas visuose skrydžiuose.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    rekomenduoju irgi, skanus maistas, paslaugios stuardeses ir alkoholio atnesa paprasius )

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip tai ir Emirates A380 economy yra truputį kosmosas, lyginant su konkurentais. Labai highly rekomenduoju šitą aviakompaniją.

    Komentuoti:

Working...
X