Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • andyour
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Persikeldami į pagridinius oro uostus, bei inicijuodami naujoves ir nuolat tobulėdami, RYR po truputi tampa aviakompanija, kuria norisi skristi.
    O Wizzair tampa RYR Kiek pastebiu, kad jau daug pigiau skristi su Wizz.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Mėlynieji Olandai.


    Darbo reikalais teko lankyti Alesund'e, vakarų Novegijoje, kiek vėliau teko skristi į Amsterdamą. Tad teko išbandyti viena iš daugumos jau į pensiją išeinančių Fokker F70.

    Skrydžio trukmė: 2h.
    Lėktuvas: F70.
    Maršrutias: AES-AMS.

    KLM Fokkeris nakvoja AES oro uoste, nes rytinis skrydis pakankamai ankstyvas. Tad žydra spalva matėsi jau iš toli.



    Lėktuvas buvo apypilnis, bet kadangi tai buvo pagrinde verslo žmonės, be didelių rankinių bagažų ir suinteresuoti atsisėsti ir kuo greičiau užmigti, susilaipinom labai greitai.



    Dar 10 minučių ir mes jau ore.



    KLM pusryčiai, tiesą pasakius visai skanus sumuštinis.



    Keletas aušros vaizdų





    Taip atrodo renovuotas 20 m. senumo lėktuvo salonas.



    Ir galiausiai paliekam Norvegiją.



    Nesvarbu, kur tau bloga ar New York'e ar Londone.



    Gera valanda miego ir pradėjom žemėti Amsterdamo link.



    Parkavomės F70 perone, kur jų stovėjo keliolika.



    Mūsų Fokkeris dienos šviesoje.



    Paskutinis kadras autobusui vežant iki terminalo.



    Tai koks tas KLM? Toks pat, kaip SAS, Lufthansa ir visi kiti tradiciniai vežėjai, tik su daug žydros spalvos. Profesionalumas, punktualumas ir kokybė, tai ko pilnai užtenka keliaujant po Europą.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Tailandietiškas šilkas

    2012 m. teko pakeliauti iki Tailando, tiesa tada dar apie kelionių reportažus negalvojau, tad nuotraukų bus pakankamai mažai. Teko skristi verslo klase arba tuo metu vadinosi "Royal Silk". Tai buvo mano pirmasis skrydis su Boeing 747-400.

    Skrydžio trukmė: 12 h
    Lėktuvas: B747
    Maršrutas: VNO-CPH-BKK-HKT

    Pirmoji skrydžio dalis buvo operuojama SAS, bet buvo gera perlipti į TH ir ištiesti kojas, teko sedėti verslo klasės pradžioje, tiesa prieš mane buvo pirmoji klasė. Realus skirtumas skrydžio metu, patogesnės kėdės.



    Be abejo prieš pakilimą buvo paduoti karšti rankšluosčiai rankoms ir gėrimai. Vos pakilus pradėjo tiekti maistą.



    Ir dar maisto



    Didelią kelionės dalį pramiegojau, tad nieko parodyt negaliu. Bet išsimiegoję Bankoke



    Ir pasveikinę Budas



    Po 3 dienų Bankoke, kurių buvo per mažai pajudėjom Puketo link, registracija Bakoko oro uoste



    Keletas nuotraukų iš BKK "lounge", kadangi jis pusiau po atvira saule, tai net skėčių reikia



    Kinietiški ložės "koldūnai"



    Ir mūsų belaukiantis 747



    Daug vietos



    Labai daug vietos



    Keletas nuotraukų skrendant virš Tailando salų



    747 varikliai



    Pakankamai gera "entertainment" sistema, kaip 2012



    Galiausiai Puketo oro uostas



    Kadras iš Puketo ložės



    Ir grįžtant atgal teko praskristi virš Lietuvos



    Trumpa reziumė- kada apsimoka keliauti verslo klase? Turbūt tada, kai apmoka įmonė ir kitą dieną reikia būti žvaliam arba po vestuvinės kelionės metu Mano atveju tai buvo nei pirmas, nei antras atvejis. Aptarnavimas puikus ir viskas nuo įžengimo į oro uostą iki tol kol išeini iš oro uosto yra top klasė, bet ar už tai verta mokėti tiek, kiek kainuoja apynaujis, visai neblogas automobilis spręsti kiekvienam.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.05.05, 18:17.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Naujasis SAS įvaizdis


    Pastaruoju metu vis daugiau aviakompanijų stengiasi atnaujinti salonus ir pagerinti keleivių patirtį skrendant tiek tolimais, tiek artimais maršrutais. Vieną tokį renovuotą paukštį pavyko pagauti sausio ar vasario mėnesio maršrute "New York- Oslo- Vilnius".

    Skrydžio trukmė: 6h.
    Lėktuvas: A330.
    Maršrutias: ERW-OSL.

    SAS skraido į "Newark Liberty" oro uostą New York'e, keletas nuotraukų iš eilinio kilimais dengto JAV oro uosto.



    Kadangi keleivių labai nedaug, tai laipinomis procesas greitas ir sklandus, laikas į lektuvą:



    SAS leidžia pasirinkti norimą vietą lėktuve, didelis pliusas, bet tai daro dauguma "long-haul" skraidančių aviakompanijų.



    Puiki 30 H vieta, su daug vietos kojoms, visa 30 eilė yra priešais "Economy Plus" saloną.



    Standartas: pagalvėlė, pledas, ausinės ir vanduo.



    Tkrai maksimalus komfortas skrendant ekonomine klase.



    Užuolaidos užtrauktos, siekiant atskirti mus ekonominius, nuo plus salono



    Tad galima pasižvalgyti vis dėl to, kaip atrodo tas naujasis SAS salonas.



    Naujos kėdės, nauji apmušalai, nauji ekranai ir apšvietimas.







    Pagaliau laikas ir šiek tiek užkasti.



    Standartinis maisto davinis.





    Kadangi nemokamo vyno SAS nebėra, tenka atsiversti menu.



    Kadangi keleivių nedaug galima numigti išsitiesus ant 4 galinių kėdžių.



    Paprastos kėdėse vietos kojoms ne per daugiausiai.



    Labos. Iki pusryčių.



    Tenka grįžti į vietą ir laukti, kuo nustebins pusryčių meniu.



    O gi niekuo.



    Puikus naktinis skrydis, jei pavyktų kiek ilgiau numigti, tai ir kita diena gali būti pakankamai produktyvi.



    Pastebėjimas John, pagaliau yra USB kištukai.



    Ačių už šį kartą.



    Suma sumarum, maloni nauja patirtis skrendant renovuotame salone, aptarnavimas ir paslaugų kokybė, tikrai buvo ekonominė, bet juk gaunii tai už ką moki. 8 iš 10.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.04.20, 13:11.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Paskraidykit su EMIRATES ir noras kaip mat praeis.
    Nuo kada Emirates skraido po Europą vietiniais maršrutais?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\

    Ryanair ir Wizz komfortas kaip miesto autobusų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Paskraidykit su EMIRATES ir noras kaip mat praeis.
    Emirates ir Ryanair nėra konkurentai, todėl jų negalima lyginti, skrendant trumpus atstumus po 1-2h visai kitas komforto poreikis.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Airiškos naujovės

    Persikeldami į pagridinius oro uostus, bei inicijuodami naujoves ir nuolat tobulėdami, RYR po truputi tampa aviakompanija, kuria norisi skristi.
    Paskraidykit su EMIRATES ir noras kaip mat praeis.

    Komentuoti:


  • smb
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Saugumo instrukcijos visada būna kišenėlės kortelės pavidalu, bet RYR turbūt nenori, kad jas vogtų.
    Priežastis, kodėl nėra kišenėlių - todėl, kad būtų paprastesnis lėktuvo valymas, tiksliau nevalymas visą dieną. O kadangi nėra kišenės, reiškia nėra kur įdėti kortelės. Dėl to sprendimas - saugos instrukciją klijuoti prie kėdės.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dėl visos kėdės sstruktūros, nes aviacijoje yra tam tikri reikalavimai, jos turi būti saugios ir atlaikyti tam tikrą smūgį. Bet iš esmės taip pačių kedžių struktūra, bei lengvas paslinkimas abiejų eilių į lėktuvo priekį leido laimėti daugiau vietos kojoms.

    Jos tikrai neerzina, nes nekrenta į akis tiesiogiai, o naudojama tik sukurti atmosferai ir apšviečia tik pačias lubas. Mėlyna naudojama kylant ir leidžiantis, geltona tiekiant maistą, raudona kruiziniame aukštyje, balta lėktuvui esant ant žemės.

    Saugumo instrukcijos visada būna kišenėlės kortelės pavidalu, bet RYR turbūt nenori, kad jas vogtų.

    Kalbant apie ateitį RYR, svarsto galimybę į naujos kartos lėktuvą 737 MAX sukišti 197 vietas, nemažindami 76 cm pločio skirto kėdei, o darydami va tokius pakitimus salono dizaine:

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Žymiai daugiau erdvės nemažinant vietų skaičiaus pavyko pasiekti dėl plonesnių kėdžų atlošų?
    Kokiu principu keičiasi salono apšvietimas? Neišbandžius įdomu ar neerzintų.
    Pagalvojau apie vandenį tualete - ar yra kokie reikalavimai kiek minimaliai vandens reikia vežtis (keleivių skaičiui, ar kėdžių skaičiui)? Čia yra vieta taupyti svorį, tad įdomu kokia politika.
    Dėl saugumo instrukcijų - neatkreipiau dėmesio kaip kitur, neklijuojamos, o įdedamos kažkur?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Airiškos naujovės

    Niekada negalvojau daryti apžvalgos apie Ryanair, visi skridę, visi žino ko tikėtis. Geltona, slegianti spalva salone, mėlynos kėdės, mažai vietos ir visada pilni lėktuvai.

    Prieš keletą metų RYR pradėjo vykdyti programą:"Allways getting better", kuomet pasikeitė, pardavimų sistemos, rankinio bagažo politika, tinklalapis ir daugelis kitų dalykų, bet vienas įdomesnių man asmeniškai, kad jie atnaujindami lėktuvų parką, pradėjo taikyti ir naują salono konceptą.



    Pamatęs registracijos pirmą F raidę supratau, kad laukia naujo tipo lėktuvas, pagamintas dar šiais metais. Apžvalgos apie pačią kelionę nebus, bet trumpai apžvelgsiu naujoves, kurios atsirado naujuose RYR lėktuvuose.
    Tad beskrendant iš vienos Graikijos salos, padariau keletą kadrų



    Visų pirma, kėdės, mano nuomone patogesnės ir lengvesnės konstrukcijos





    Su žymiai daugiau vietos



    Dar viena kėdžių nuotrauka



    Naujo tipo langai, didesni nei ankstesniuose 737-800 lėktuvuose



    Naujo tipo keleivių skydelis, su LED apšvietimu, tiesa ventiliacija žymiai stipresnė yra seno tipo lektuvuose.



    Saugos instrukcijos vis dar priklijuotos prie kėdžių, o pačios kėdės be kišenių, asmeniniams daiktams susidėti.





    Naujos kartos lentynos nusileidžiančios žemyn, vizualiai talpesnės, bei dėl naujos koncepcijos, kuriančios erdvės pojutį salone.



    Naujo tipo kriauklės, kai kuriuose RYR lėktuvuose vanduo bėgdavo tik tol kol spausdavai kranėlį, dabar šios bėdos nebėra



    Ir žinoma led salono apšvietimas



    Bei kintančios spalvos, raudona



    Balta



    Ir mėlyna



    Persikeldami į pagridinius oro uostus, bei inicijuodami naujoves ir nuolat tobulėdami, RYR po truputi tampa aviakompanija, kuria norisi skristi.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.04.08, 15:33.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Po Europą su A330

    Tęsiant apžvalgas apie atostogų kryptis, šiek tiek plačiau apie skrydžius į Kiprą ir Thomas Cook avialinijas.

    Praeitais metais suradau visa neblogą pasiūlymą, viename iš norvegiškų tinklalpių, Oslas-Larnaka-Oslas, įskaičiuoti skrydžiai, pervežimai ir viešbutis su pusryčiais žmogui už 300 eurų. Gal ir nieko stebuklingo, bet man asmeniškai knietėjo išbandyti "Thomas Cook", bei faktorius, kad skrydis bus su a330.

    Tad apie viską iš eilės,

    Skrydžio trukmė: 4,5 h.
    Lektuvas: A330-343.
    Maršrutias: OSL-LCA-OSL.



    Tiesa nuvykti iki Oslo nėra taip brangu, pasiplanavus galima nuskristi pirmyn atgal už 60 eurų, netgi su SAS ! Nors su Ryanair radus bilietus po 10 eur. tai ne visada bus pigiausias variantas, nes kelionė iš RYG oro uosto iki OSL atsieis apie 50 eurų( pirmyn- atgal). Mano pasirinkimas buvo SAS.



    Tiesa atvykau dieną prieš, bet keliaujantiems su Thomas Cook, naktis viesšbutye prie oro uosto su pusryčiais kainavo apie 50 eurų pakankamai gera kaina, žinant, kad tai Oslas.



    Labai paprstas viešbutis, bet gausūs pusryčiai. Tiesa nuvykti autobusu iš oro uosto kainuoja 3 eurus, pirmyn atgal 2 asmenim bus ir 12.



    Kitą rytą mūsų jau laukė 15 metų OY-VKG. Tiesa Norvegams sukėlė įtarimą, kad mes keliaujam į kiprą su ID kortelėm, tiesa ta pati situacija pasikartojo ir Kipre, kaip jus čia taip be paso į Norvegiją?



    Prieš skrydį buvo galima pasirinkti norimas sėdimas vietas, kaina pirmyn atgal 34 eurai. Kadangi keliavom dviese, norėjosi šiek tiek privatumo, kiek jo galima gauti skrendant ekonomine klase.
    Tiesa šis A330 nedžiugino savo naujumu, labai gerai atrodė "Šileliai" palubėje.



    Už maistą irgi reikėjo mokėti, abiem žmonėm, pirmyn atgal kainavo apie 30 eurų. Bet maistas tikrai vidutinis ir po pusryčių viešbutyje tikrai ištvertum 4 valandas.



    Diena buvo graži, mažas debesuotumas, daug geros nuotaikos ir geros skrydžio sąlygos.



    Pradėjom žemėti pusvalandžiu anksčiau, nei planuota.



    Dar prieš saulei nusileidžiant jau buvom savo viešbutyje, tiesa išsimaudyti spėjom tą patį vakarą.



    Savaitė besimėgaujant saule ir Keo ištirpo labai greitai.



    Atgal kelionė nusimatė su tokio paties amžiaus, kaip ir pirmasis a330 OY-VKH.



    Šį kartą įžengus į saloną vaizdas buvo visai kitoks.



    Renovuotas prieš porą mėnesių, dar kvepėjo dažais.



    Sumontuoti ekranai kiekvienoje sėdynėje.



    Cenzūra. Nors kėdės nebuvo tokios patogios, kaip primąjame lėktuve, jos buvo labiau ergonomiškos ir suteikė erdvės pojutį.



    Viskas, būtų buvę gerai, bet leisdamasis vienas lėktuvas pametė keletą dalių ant tako, todėl skrydis buvo atidėtas 40 min.



    Qatar airways, buvo laimingasis, kuriam dar buvo leista išskristi.



    Po lengvo laukimo pajudėjom šiaurės link, prieš mus išskrido OY-VKG į Stokholmą, tas pats, su kuriuo mes atskridom prieš savaitę. (lėktuvai rotuojami sąmoningai, kad kuo daugiau žmonių išbandytų naująją koncepciją).



    Lėtai kylam į višų.



    Vos tik išsijungė diržai, įgula pradėjo pardavinėti kuponus, tad jei nori žiūrėti filmus skrydžių metu, teks susimokėti po 5 eurus.



    O jei ne, teks mėgautis tokiu vaizdu.



    Žemėlapiai ir reklaminiai filmukai, bei dalis muzikos buvo nemokama.



    Kadangi buvo vėlesnis skrydis, buvo pateikti pietūs, kurie buvo pakankamai skanūs.



    Po 4 valandų po truputį pradėjom žemėti Oslo link.



    Šiai dienai, jau visi Thomas Cook Scandinavia lėktuvai, turėtų būti atnaujinti. Tai yra čarteris todėl mokėti reikia už viską, kokybė tikrai pakankamai gerai ir gauni pilną paketą, jei už tai turi noro susimokėti Jei ne tavo skrydis nesiskirs, nuo bet kokių kitų avialinijų. 7 iš 10 Šiai dienai iš Vilniaus į Larnaką tiesiogiai skraido Wizz, Tai tiek apie skryžius, o kodėl verta skristi į Kiprą galite pasiskaityti spirit reportaže -CY. Kipras
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.03.26, 14:18.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Sombreros and Margaritas

    Artėjant šiltajam sezonui turbūt reikia pradėti kalbėti apie atostogas. Prieš keletą metų visai neebrangiai pavyko įsigyti kelionę iš Londono į Kankūną. Tiesa kelionė iki Londono gavosi pigiau su tradiciniu vežėju, nei "lcc".

    Skrydžio trukmė: 10h.
    Lektuvas: b767-300.
    Maršrutias: LGW-CUN.



    Skrydis buvo atidėtas 3,5 valandos dėl vėluojančio lėktuvo iš Jamaikos, tad laikas belaukiant skrydžio ir trinant "Gatwick" kėdes prailgo.



    Lėktuvas buvo 1993 m. gamybos Boeing 767-39H(ER), registracija G-OOAN. Nors kelionės organizatorius buvo Thomson, maršrutas buvo operuojamas "First Choice lėktuvu".



    Lėktuvas buvo 1993 m. gamybos Boeing 767-39H(ER), registracija G-OOAN. Nors kelionės organizatorius buvo Thomson, maršrutas buvo operuojamas "First Choice lėktuvu". Prieš pat laipinimą prasidėjo audra.



    Salonas ir personalas buvo Thomson, o visas lėktuvo salonas buvo renuovuotas prieš gerus 10 metų, iš daugelio detalių matėsi, kad tai ne pirmos jaunystės paukštis.



    Pakilus pradėjo pardavinėti arbatą ir kavą, tiesa po geros valandos prasidėjo ir maisto tiekimas, kuris šį kartą buvo nemokamas, dar vienas būdas išvilioti dar šiek tiek svarų



    Lėtuvo užpildymas buvo apie 90%, tiesa pasakius tikėjausi daugiau triukšmo ir "tūso", bet skrydis buvo labai ramus.



    Dar keletos valandos iki kelionės tikslo.



    Po dar vienos maisto porcijos, pradėjom žemėti Kankūno link.




    Tiesa Meksika pasitiko tokiu pat oru, kokiu išlydėjo Londonas, visa laimė lietinga buvo tik atvykimo dieną.



    Oro uoste pasisekė pamatyti Avion Express a320 su lietuviška registracija.Kontrolė pasienyje užtruko gerą valandą, nes tuo metu, kaip tik atvyko trys lėktuvai iš Europos: British Airways iš London ir Condor iš Frankfurto, bei mes. Tad buvo laiko pasižvalgyti, kas vyksta lauke,
    perone pasisekė pamatyti Avion Express a320 su lietuviška registracija.



    Viešbutyje gulėti nuobodu, tad išsinuomojom šitą grožį.



    Ir leidomės šiek tiek patyrinėti Jakutano apylinkių.



    Kadangi atostogos irgi turi pabaigai, po dviejų savaičių vėl sėdėjom tam pačiam b767.



    Kelios minutės ir mes jau kylom į rytus nuo Kankūno.



    Lengvas posūkis į dešinę su miesto panorama.



    Nustačius kryptį Londono link pradėjome kilti į kruizinį aukštį.



    Ir paskutinė nuotrauka, padaryta prieš pat nusileidžiant saulei, 8 valandos skrydžio/miego, kol dauguma keleivių buvo pažadinti, galingo ratų trenksmo į vienintelį LGW taką.



    Galų gale tai buvo visai nebrangi kelionė, įverinant atstumą, puikų viešbutį ir kainą. Tiesa šiai dienai šis maršrutas yra operuojamas naujutėliu B787 Dreamliner, tiesa gal šiek tiek mažiau komforto keliaujant dviese, nes B767 turi 2-4-2 kėdžių išdėstymą, skirtingai, nei boeing 3-4-3.
    Vertinant grynai iš kelionės lėktuvu dalies, maistas vidutiniškas, ekranai maži, lėktuvas "nutrintas" iš vidaus, filmų pasirinkimas visai patenkinamas, tad 6,5 iš 10.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.02.27, 21:31.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Turbūt viena brangiausių tokio ar panašaus atstumo kelionių iš oro uosto į miestą Europoje, o gal ir visame pasaulyje.
    Įdomu, kad kažkam tai atrodo pigiai
    Neitin seniai buvo skelbiama, kad čia taksi paslaugos brangiausios.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kosmosas.
    Kosmosas bus, kai Švedijos kronos vertė vėl didės. O Norvegijoje šiuo metu viskas kiek pigiau dėl Norvegijos kronos vertės sumažėjimo.
    Švedijoje geras laikas taupyti arba išlaidauti namų rinkoje, nes kainos stabilios.
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.02.17, 02:57.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia yra "premium servisas". Kaip yra su Londono Heathrow Express ar Gatwick express, kurie kainuoja keliskart brangiau, negu metro ar paprasti traukiniai. Į/iš ARN, kaip suprantu, galima važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris tikriausiai irgi kainuoja keliskart pigiau.
    Galima važiuoti regioniniais ar priemiesčio traukiniais tiesiai iš oro uosto. Visvien kaina bus apie 20€. Keliaujant priemiesčio traukiniu iš oro uosto teks primokėti perkant miesto VT bilietą.
    Ko gero, pigiausias variantas yra vykti VT autobusu (583 maršrutas) iki Märsta priemiesčio ir iš ten keliauti priemiesčio traukiniu (pendeltåg). Tačiau kelionė užtruks kiek daugiau negu valandą ar pusantros.
    Dar galima vykti specialiais autobusais (Flygbussarna).

    Jeigu planuojate apsistoti ilgesniam laikui, geriausia pirkti VT bilietą trims dienoms arba savaitei. Kitaip kasdien prarasite minimum po 20€.

    Ateityje galbūt bus pratęsta priemiesčio lengvojo geležinkelio sistemos Roslagsbanan linija iki oro uosto, tad bus dar daugiau alternatyvų.
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.02.17, 04:02.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju kaina buvo su akcija. O įprastai, bielietas kainuoja kiek daugiau negu 40€ į vieną pusę. Didžiojoje Britanijoje kainos gali būti didesnės dėl brangesnio valiutos kurso.
    Kosmosas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
    Toli gražu - pvz, Heathrow express iki London Paddington (25 km) kainuoja £27 į vieną pusę. Tuo tarpu Arlanda yra apie 45 km nuo Stokholmo centro. 30€ į abi puses nėra labai pigu, bet tikrai nėra brangu, sakyčiau, vidutiniškai.
    Šiuo atveju kaina buvo su akcija. O įprastai, bilietas kainuoja kiek daugiau negu 40€ į vieną pusę. Didžiojoje Britanijoje kainos gali būti didesnės dėl brangesnio valiutos kurso.
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.02.17, 02:33.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Bet kokiu atveju kai oro uostas yra tiesiogiai sujungtas su miesto VT tai yra ultimate gerumas visiems keleiviams. Kaip pavyzdžiui minėtų Heathrow ar Vilniaus atveju. Tai reiškia, kad iškart gali naudotis miesto VT už ne turistinę, o visų vietinių žmonių kainą.
    Kai oro uostas yra už miesto tada jau pridedi arba išpūstą turistinę kainą už kokį ekspresą, arba jei pasiseka ir uostas yra prie kokio nors kito miesto dar gali pasinaudot ir tarpmiestiniu vietinių naudojamu traukiniu ar autobusu.

    Komentuoti:

Working...
X