Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sklansky
    replied
    Benkunskas nepatogių temų nekomentuoja.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.
    Jis čia rimtai taip kažkur pakomentavo? Man realiai smalsu ar jis kažkaip yra sureagavęs ir pakomentavęs Kauno planus?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Erni, čia be pydavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

    Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
    -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
    -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
    -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
    -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
    -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

    200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
    Dar pridėčiau punktualumą. Kaip taisyklė kur bėginis transportas, ten daug didesnė tikimybė, kad atvažiuos laiku nei ratinis transportas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Kažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?
    Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Kažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
    Tuo, kad nereikia didelės talpos elektros akumuliatorių, ilgaamžiškesnė konstrukcija.

    O šiaip jau ateitis priklauso pumpurinėm asmeninio ar šeiminio transportavimo kabinoms.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
    Sutinku su viskuo, tiktai kad dvigubi autobusai bei troleibusai ir net trigubi autobusai yra naudojami

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
    Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
    AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

    Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
    -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
    -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
    -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
    -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
    -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

    200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 12:07.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
    bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.
    Kad JT greičiausiai palaikytų gatvių siaurinimą

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.
    bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
    Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
    Galės dar daugiau laiko praleisti savo SUV sėdėdamas kamščiuose, kuriuos smarkiai padidins šimtai, o gal net tūkstančiai tramvajų, užkimšdami ir taip siauras Kauno gatves.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
    Joks. Ne dėl tų beždžionių stato. Joms ir toliau bus aktualu tik su savo SUV važiuoti visur, nesvarbu, kaip aplink gerės viešasis transportas

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    • Greitesnis susisiekimas
    • Komfortabilesnis susisiekimas
    • Didesnė talpa
    • Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
    • Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
    • Miesto VT įvaizdis
    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Tiek daug rašliavos, bet niekas taip ir neparašė rimtų argumentų tramvajaus naudai, neskaitant kažkieno paminėto miesto įvaizdžio ir vos ne esminio estetinio akcento
    • Greitesnis susisiekimas
    • Komfortabilesnis susisiekimas
    • Didesnė talpa
    • Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
    • Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
    • Miesto VT įvaizdis

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.
    Ir pačius kauniečius ištratins

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
    su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.

    Komentuoti:

Working...
X