Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Benkunskas kaip strutis. Tik vietoj smėlio, galvą sukišęs į plaukų želės kibirą.
- 12 patinka
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąErni, čia be pydavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?
Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
-greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
-patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
-planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
-patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
-ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;
200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąO be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
O šiaip jau ateitis priklauso pumpurinėm asmeninio ar šeiminio transportavimo kabinoms.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąO be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
- 16 patinka
Komentuoti:
-
O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?
Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
-greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
-patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
-planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
-patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
-ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;
200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 12:07.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąbet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą- Greitesnis susisiekimas
- Komfortabilesnis susisiekimas
- Didesnė talpa
- Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
- Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
- Miesto VT įvaizdis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTiek daug rašliavos, bet niekas taip ir neparašė rimtų argumentų tramvajaus naudai, neskaitant kažkieno paminėto miesto įvaizdžio ir vos ne esminio estetinio akcento- Greitesnis susisiekimas
- Komfortabilesnis susisiekimas
- Didesnė talpa
- Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
- Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
- Miesto VT įvaizdis
- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: