Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sklansky
    replied
    Vilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.

    Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 16:10.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    prie ko cia Kauno tramvajus ir tas benkunskas?
    Kaip gyvenančiam tarp abiejų miestų, man atrodo, kad Vilniui light rail reikia labiau, nei Kaunui. Aišku, džiaugiuosi dėl Kauno

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    prie ko cia Kauno tramvajus ir tas benkunskas?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Benkunskas kaip strutis. Tik vietoj smėlio, galvą sukišęs į plaukų želės kibirą.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

    Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto
    Ten buvo eigh sarkazmas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Benkunskas nepatogių temų nekomentuoja.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.
    Jis čia rimtai taip kažkur pakomentavo? Man realiai smalsu ar jis kažkaip yra sureagavęs ir pakomentavęs Kauno planus?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Erni, čia be pydavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

    Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
    -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
    -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
    -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
    -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
    -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

    200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
    Dar pridėčiau punktualumą. Kaip taisyklė kur bėginis transportas, ten daug didesnė tikimybė, kad atvažiuos laiku nei ratinis transportas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Kažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?
    Mano, kad gyventojų tankis Kaune yra pakankamas tramvajui - 2040 žm./kv.km, o Vilniui dar reikia paaugti iki 800 000 gyv.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Kažin ką Benkunskas mano apie tramvajų Kaune?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
    Tuo, kad nereikia didelės talpos elektros akumuliatorių, ilgaamžiškesnė konstrukcija.

    O šiaip jau ateitis priklauso pumpurinėm asmeninio ar šeiminio transportavimo kabinoms.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
    Sutinku su viskuo, tiktai kad dvigubi autobusai bei troleibusai ir net trigubi autobusai yra naudojami

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
    Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
    AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

    Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
    -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
    -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
    -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
    -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
    -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

    200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 12:07.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
    bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.
    Kad JT greičiausiai palaikytų gatvių siaurinimą

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.
    bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
    Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
    Galės dar daugiau laiko praleisti savo SUV sėdėdamas kamščiuose, kuriuos smarkiai padidins šimtai, o gal net tūkstančiai tramvajų, užkimšdami ir taip siauras Kauno gatves.

    Komentuoti:

Working...
X