Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąVilniuje didesnis dažnis, transportas dirba ilgiau. Kaune didesnis greitis, pirmos duris atidaromos ir niekas neverkia
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Kai viešasis transportas bus padarytas tam, kad būtų patogiau, greičiau negu automobiliu nuvažiuoti, o ne tam, kad tie, kurie automobilio neturi, galėtų bent kažkaip pasiekti tikslą.
Bent jau Vilniuje taip, nežinau apie Kauną.
Taip geriau, bet ne visais aspektais.
Vilniuje didesnis dažnis, transportas dirba ilgiau. Kaune didesnis greitis, pirmos duris atidaromos ir niekas neverkia
Komentuoti:
-
Parašė NuTipo Rodyti pranešimąKiek dar laiko prireiks užkietėjusiems mašinistams ir miesto galvoms suprasti, jog VT nėra skirtas uždirbti pinigus, o skirtas žmonėms ir lengvesniam, paprastesniam ir patogesniam miestui bei keliavimui.
Bent jau Vilniuje taip, nežinau apie Kauną.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tos stotelės su tuštesne aplinka suteiks puikią progą Kaunui pasižaisti su TOD (transit-oriented development) pagal geriausias praktikas. Net smagu, kad tokių galimybių bus ir neabejoju, kad jos bus išnaudotos.
(Žr. nuo 11:54)
Nuo bulvialaukių Romainuose iki Amsterdamo lygio TOD, va čia tai būtų šuolis!
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Nesuprantu kam iš viso šiam veikėjui dar turime įrodinėti kodėl tramvajus yra talpiau/saugiau/komfortabiliau negu ratinės transporto priemonės. Jau per visas temas milijonas argumentų išsakyta
Niekas tavęs neprašė čia kažką įrodinėtiNesusireikšmink labai...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Gyventi ten būtų kažkas panašaus į šitai (geniali Vilniaus ReVingio vizualizacija):
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
O kas jei atsikratūme Draugystės žiedo, padarant paprastas sanryžas arba kelis mažesnius žiedus ir tarp gatvių pristatyti naujų statinių. Jei automobilių srautas nebūtu labai didelis, būtu labai gera vieta naujai statybai. Būtu galima ir pro čia vesti Tramvajų. Manau kad būtu viesai gerai vesti Tramvajų per Kovo-11 osios g. ir Draugystes g. nes būtu sujungiama daugiau gyventojų ir traukos centrų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Kad nemanau, jog reikia nuvertinti atkarpą Pramonės pr. tarp VI forto žiedo ir Draugystės g., kai prasieinu ten savaitgalias visad būna žmonių su pirkinių maišais einant palei prospektą, nes dabar trūlu važiuojant kad ir nuo Dainava iki Girstučio reikia ilgai ir nuobodžiai sukinėtis gigantiškame Draugystės žiede, kuri yra viso mikrorajono dydžio.
Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.30, 16:55.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTaipPvz. Kovo 11 g. yra 12 VT maršrutų, dalyje Pramonės pr. - 13, o Baršausko g. - 7.
Jeigu nekeltumėt pirmo pasitaikiusio internete paveikslėlio apie Toronto metro schemą, o bent kažkiek pažiūrėtumėt į žemėlapį, gal pamatytumėt, kad tarp jūsų minimų galinių linijos stotelių reikėtų pėdinti beveik 3 val.
Tramvajus ir reikalingas kaip kamieninė sistema, ir pagal ją jau būtų koreguojami tie jūsų minimi 12 VT maršrutų kad privežinėtų prie tramvajaus.
Paskutinis taisė arsiakas; 2025.01.30, 17:14.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Šiaurės pr. man taip pat daugiausiai klausimų kelia, nes vienoje prospekto pusėje yra tik garažiukai ir automobilių plovyklos, o konversijos kažin ar galima ten tikėtis, kai mieste yra daug kitų laisvų ir patrauklesnių plotų arčiau centro.
Kita vertus, miesto pusėje esantys tankūs daugiabučiai yra gana toli nuo Lukšio g. stotelių, todėl realu, kad ten gyvenantys žmonės galėtų naudotis tramvajumi net ir iki centro arba stoties. Taip pat yra penkios mokyklos, kurios potencialiai generuotų moksleivių srautą.
O Baršausko g. srautai iš pažiūros tikrai normalūs - yra daugiabučiai, prekybos centras, mokyklos ir didžiulis studentų miestelis.
Dar viena probleminė vieta yra Pramonės pr. tarp VI forto žiedo ir Draugystės g., bet tą atkarpą tramvajus veikiausiai tiesiog prašoktų, galbūt sustodamas ties sankryža su Chemijos g. Potencialai ši stotelė ir būtų mažiausiai naudojama.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąBūtent prie to, kad nuo Pramonės pr. dalies, kurioje nėra VT, iki Kovo 11 g. stotelių tik apie 300-400 m.
Nu va pažiūrėjot į žemėlapį ir jau nebeireikia rašyt, kad 10 kart greičiau nueit galima, nors irgi save dideliu egzpertu laikot
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąMano nuomone šita tramvajaus trasa tikrai neturės keleivių srauto. Kokie dar srautai Šiaurės pr nuo depo ar Baršausko g?
Kita vertus, miesto pusėje esantys tankūs daugiabučiai yra gana toli nuo Lukšio g. stotelių, todėl realu, kad ten gyvenantys žmonės galėtų naudotis tramvajumi net ir iki centro arba stoties. Taip pat yra penkios mokyklos, kurios potencialiai generuotų moksleivių srautą.
O Baršausko g. srautai iš pažiūros tikrai normalūs - yra daugiabučiai, prekybos centras, mokyklos ir didžiulis studentų miestelis.
Dar viena probleminė vieta yra Pramonės pr. tarp VI forto žiedo ir Draugystės g., bet tą atkarpą tramvajus veikiausiai tiesiog prašoktų, galbūt sustodamas ties sankryža su Chemijos g. Potencialai ši stotelė ir būtų mažiausiai naudojama.Paskutinis taisė eigh; 2025.01.30, 12:52.
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąIr iš vis prie ko maršrutų skaičius Kovo 11 g.?
Taip pat Pramonės pr. dalyje tarp 6 forto ir Maximos yra 0 maršrutų.
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąIš vis juokinga, kad forumo egzpertai geriau žino nei atlikę studiją žmonės
Dėl Toronto, tai net google niekaip nesiūlo važiuot visu metro ilgiu nuo galo iki galo, o rinktis autobusą, taip kad reikia pasakyt viską, ne dalį fakto
Komentuoti:
-
Mano nuomone šita tramvajaus trasa tikrai neturės keleivių srauto. Kokie dar srautai Šiaurės pr nuo depo ar Baršausko g?
Komentuoti:
-
Parašė NuTipo Rodyti pranešimą
Dėl policijų, gaisrinių ir greitųjų, net nereikia jaudintis, o net džiaugtis, nes šios pagalbos mašinos galės naudotis bėgiais, kurie neužkišti mašinų ir galės daug greičiau pravažiuoti, negu lakstyti tarp visų SUV ir kamščių, kas lėtina pagalbos atvykimą į vietą.
O kad nemokės vairuoti, tai manau net galėtų savivaldybė pasidaryti sau pliusą, nors ir kaip žmonės dėl to lietų ašaras. Visi per ateinamus 3 metus nuo tramvajaus įvedimo, turi perlaikyti teoriją ir 1-3 vairavimus su instruktorium, jog išmoktų vairuoti su nauju VT. Savivaldybė gauna pinigų, atkrenta vairuotojų dalis - nes gal geriau rinksis gerą VT, nei važiuos ir bijos susidaužyti į tramvajų bei užkietėję mašinistai gauna "daugiau" vietos vairuoti savo BMW ar SUV, nes nebus tiek daug nesusipratusių vairuotojų.Paskutinis taisė evvt; 2025.01.30, 11:49.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTaipPvz. Kovo 11 g. yra 12 VT maršrutų, dalyje Pramonės pr. - 13, o Baršausko g. - 7.
Jeigu nekeltumėt pirmo pasitaikiusio internete paveikslėlio apie Toronto metro schemą, o bent kažkiek pažiūrėtumėt į žemėlapį, gal pamatytumėt, kad tarp jūsų minimų galinių linijos stotelių reikėtų pėdinti beveik 3 val.
Taip pat Pramonės pr. dalyje tarp 6 forto ir Maximos yra 0 maršrutų.
Ir reik tada jau faktais kalbėt, dažnumas troleibusų geras, autobusų tikrai pastas, maršrutai su 1-3 reisai į valandą yra juokas labiau, kaip kokie 20, 21, 46, 33 ir pan., Vat ką reiškia sausa statistika. Ir šiose trasose keleivių skaičius jau dabar yra pakankamai didelis. Atsiradus LRT būtų peržiūrimas esami autobusų bei troleibusų maršrutai, tikimybė yra, kad kai kurie bus net dažnesni atsilaisvinus vairuotojam.
Iš vis juokinga, kad forumo egzpertai geriau žino nei atlikę studiją žmonės
Dėl Toronto, tai net google niekaip nesiūlo važiuot visu metro ilgiu nuo galo iki galo, o rinktis autobusą, taip kad reikia pasakyt viską, ne dalį fakto
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTaipPvz. Kovo 11 g. yra 12 VT maršrutų, dalyje Pramonės pr. - 13, o Baršausko g. - 7.
Jeigu nekeltumėt pirmo pasitaikiusio internete paveikslėlio apie Toronto metro schemą, o bent kažkiek pažiūrėtumėt į žemėlapį, gal pamatytumėt, kad tarp jūsų minimų galinių linijos stotelių reikėtų pėdinti beveik 3 val.Paskutinis taisė eigh; 2025.01.30, 11:27.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Ne kartą aptarta, kad ši trasa nėra Eigulių-Pilies susisiekimui, o tarprajoniniam pajungimui si kitais rajonais bei traukos taškais, kaip KM, Stotis, KTU, Dainavos poliklinika, prekybos centrai, Urmas, kolegija, you name it.
Nes taip galima sakyti, kad kanadiečiai irgi susigalvojo kvailą metro liniją tiesti, kai tarp galinių stočių pėstute 10 kart greičiau nueitPvz. Kovo 11 g. yra 12 VT maršrutų, dalyje Pramonės pr. - 13, o Baršausko g. - 7.
Jeigu nekeltumėt pirmo pasitaikiusio internete paveikslėlio apie Toronto metro schemą, o bent kažkiek pažiūrėtumėt į žemėlapį, gal pamatytumėt, kad tarp jūsų minimų galinių linijos stotelių reikėtų pėdinti beveik 3 val.
Parašė NuTipo Rodyti pranešimą
O kad nemokės vairuoti, tai manau net galėtų savivaldybė pasidaryti sau pliusą, nors ir kaip žmonės dėl to lietų ašaras. Visi per ateinamus 3 metus nuo tramvajaus įvedimo, turi perlaikyti teoriją ir 1-3 vairavimus su instruktorium, jog išmoktų vairuoti su nauju VT. Savivaldybė gauna pinigų, atkrenta vairuotojų dalis - nes gal geriau rinksis gerą VT, nei važiuos ir bijos susidaužyti į tramvajų bei užkietėję mašinistai gauna "daugiau" vietos vairuoti savo BMW ar SUV, nes nebus tiek daug nesusipratusių vairuotojų.Paskutinis taisė ernissss; 2025.01.30, 11:11.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVienintelis noras - kad nebūtų vienas maršrutas. Ar vienas maršrutas ar trys - vistiek depo reikia su plovykla, direktoriaus, vairuotojų-mašinistų mokyklos, remonto bazės ir pan. Antra ir trečia linija labai neišbrangintų projekto nes būtų daug kas jau sukurta pirmajai linijai. T.y. link LEZ ir KUN, o trečia - kitas Neries krantas.Paskutinis taisė eigh; 2025.01.30, 10:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: