Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
+ nesuderinti tvarkaraščiai, dideli tarpai tarp reisų, nepatogūs persėdimo taškai (to pasekoje daug maršrutų, neefektyvus išteklių naudojimas), trūksta maršrutų jungiančius svarbius taškus, kuriuos šiuo metu patogiausia pasiekti automobiliu. Dėl paskutinio tai turiu omenyje Vt trūkumą Geležiniame Vilke. Prahoje VT autobusai kursuoja net miesto aplinkelio tuneliais, kadangi jungia svarbius persėdimo taškus.
- 9 patinka
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jau lendu
Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
Ir čia rašau ne šiaip kad eilinį kartą į tuos trūkumus pabaksnoti, čia mintis kad nėra nieko stebėtino, kad su tokiu VT žmonės džiaugiasi, kad prie namų padarė didesnį parkingą (grįžtant prie mūsų praeitos diskusijos).
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Įsėdai į autobusą su neveikiančiu kondicionieriumi - rašai skundą VVT. Keli nuolatos tai darantys žmonės ir išsitreniruotų vairuotojai.
Pamenu, kažkada Kautros tarpmiestiniame parašiau draugišką žinutę dėl neveikiančių rozečių. Po 10 min dispečeris paskambino vairuotojui ir jis įjungė tas rozetes (galėjau iškart kreiptis į vairuotoją, bet galvojau, kad rozetės sugedusios, o ne tiesiog neįjungtos).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNegali visiškai nepriklausyti. Juk temperatūra salone klimato kontrolėje nustato ir joje AC įjungia arba išjungia ne šventoji dvasia.
Iš mechaninės pusės aišku ne nuo vairuotojo priklauso. Įlipus į transporto priemones labai matosi, kad trūksta elementarios einamosios priežiūros. Vien pažiūrėjus į oro padavimo/ištraukimo groteles ir matant kiek ten ir ant filtrų yra dulkių, tai nieko keisto, kad sistema negali veikti efektyviai.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Man vairuotojas pasakojo, kad kondicionieriaus veikimas nelabai nuo vairuotojo priklauso.
Iš mechaninės pusės aišku ne nuo vairuotojo priklauso. Įlipus į transporto priemones labai matosi, kad trūksta elementarios einamosios priežiūros. Vien pažiūrėjus į oro padavimo/ištraukimo groteles ir matant kiek ten ir ant filtrų yra dulkių, tai nieko keisto, kad sistema negali veikti efektyviai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jau lendu
Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.09, 09:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tuoj sleader išlys ir pradės aiškinti kad jūs nieko nesuprantate ir kad mūsų VT lyginant su vakarais yra ne toks ir blogas ir kad visi neveikiantys kondicionieriai yra ekscesas.
Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.Paskutinis taisė sleader; 2025.07.09, 08:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Per paskutines 10 dienų su >20 kelionių dar neteko pamatyti veikiančio kondicionieriaus.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąPo šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Troleibusais netenka važinėt, bet autobusuose tą pastebėjau, nei "naujuose" Soliariuose, nei MANuose beveik niekada neveikia. Iš akies sakyčiau, koks 1/8 būna, kad veiktų. Bet čia paprasčiausiai yra Benkunkensko ir visos dabartinės VMS požiūris į VT. Prie Šimašeus kažkodėl net 7700 Volvuose pradėjo AC veikti, tai matomai, kad tuometinė VMS kažkam VVT'e buvo prižnybusi kiaušinius susitvarkyti. O dabar vėl palaida bala liko.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąPo šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.
Nauji trūlikai Vilniuje tai nėra gerinimas, bet tiesiog dalies suplyšusių ir bomžų prišiktų triusikų pakeitimas. ne visų dar.
Apie švarius, neprakaituotus kol kas galima tik svajoti.
Beje kai vasarą vidurdienį dabar krenta elektros kaina, tai kondicionieriai trūluose veiktų kaip ir už dyką. škec
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.
Apie kitus dalykus, kaip veikiančios švieslentės, net nekalbu. Eilinis pavyzdys Lvivo stotelėj:
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTaip pat nesuprantu kas jūs stebina? Taip, popieriniai kelialapiai, kurie priduodami grįžus į parką. O ką siūlote vietoj popierinių? Kokia sistema skaitmeninė tai pakeistų?
Bet tai yra kosTmosas ir VVT vairuotojai ir toliau kompostiruos kartoninius talonėlius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąOk, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąOk, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Kaip Putinas, vos išsižiojat, ir susišaudot sau į kojas. 2025 metai. Pildomi POPIERINIAI kelialapiai? Wtf? Ar A juostos skirtos stovėti, ar judėti?
O per vienus vartus 18m technika nepravažiuoja? Plotis vartų gi standartinis, tik kodėl jie turi būti dveji ir pėstieji turi kirsti keliasdešimt metrų eismo juostų.
Aš nekenčių ne VVT, o kiek atsilikusi ir apsileidusi ši kontora yra. Nuo vadovų, gyvenime nevažiavusių viešuoju, iki legendinių Janinų ir kreivarankių meistrelių. Tas depas atrodo kaip metalo laužo sąvartynas, tiek technika, tiek statiniai, vartai, tvoros ir kt.
Asmeniškai nematau jokių problemų su tuo, kad yra 2 vartai. Vistiek tuo laiku, kai vaikšto dauguma, ten niekas nevažiuoja ir jokios grėsmės pėstiesiems tai nekelia.
Taip pat nesuprantu kas jūs stebina? Taip, popieriniai kelialapiai, kurie priduodami grįžus į parką. O ką siūlote vietoj popierinių? Kokia sistema skaitmeninė tai pakeistų?
Komentuoti:
-
Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
Berods buvo ankščiau info apie popierinius talonėlius?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąInfo apie bilietus pakeista. Gal kas atpažins kas pasikeitė apart kainų?
Komentuoti:
-
Štai, kaip gali būti. Nieko ypatingo, bet kaip viskas tvarkinga. Pažiūrėkit vien kiek kolonėlių pačiam parke, o ne viena kitapus gatvės kaip Viršilų g.
https://maps.app.goo.gl/oAMbhx3vywBh6mq2A
Mūsų, ypatingu keliu einantis VVT. Nei ženklinimo, aslfatas iš mėnulio, senos technikos šrotas.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: