Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ką aš sakiau - Vilnius po kokio dešimtmečio, jei kai kam pavyks, liks miestu tik su autobusais. Visame normaliai vystomo VT miestuose diegiamas elektrinis transportas, kuris ir yra VT širdis, o čia kaip kokioje susmirdusioje Lotynų Amerikos šalyje stumia BRT. Gal būtų ir nieko, jei tai būtų troleibusai. Čia gi stumia autobusus... Gal po kitų metų rinkimų ateis adekvatesnė valdžia ir pagaliau imsis spręsti esamo VT problemas, o ne be pinigų bandyti diegti kažkokius autobusus...
    Paskutinis taisė Al1; 2014.06.04, 21:40.

    Comment


      Po 10 metų Vilniaus gatvėmis sėkmingai važinės elektrobusai, greta troleibusų.

      Comment


        Elektrobusai turi keisti autobusus, o ne troleibusus. Aišku? Elektra iš KT visuomet pigesnė nei iš akumuliatoriaus. Stebuklų nėra. Be to akumuliatoriai ir ekologija - nesuderinami dalykai.

        O šiaip tai viskas aišku - Zuoko chebrytė nori prastumti didelį projektą, kad po to galėtų penėtis.
        Paskutinis taisė Al1; 2014.06.04, 21:49.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Po 10 metų Vilniaus gatvėmis sėkmingai važinės elektrobusai, greta troleibusų.
          O dabar kas vietoj troleibusų važinės? Škodos griūna tesiog...

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            O dabar kas vietoj troleibusų važinės? Škodos griūna tesiog...
            Won't somebody please think of the children! (atsiprašau už anglicizmą)
            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            O kaip tos atskiros juostos atrodys Kalvarijų gatvėje? Vis tiek reikės palikti galimybę pasukti į dešinę, nes į kiemus įvažiuoti reikia.
            Diskusijos išsiplėtė per dvi temas, bet priminsiu ,akd kitoje kalbama, kad BRT yra lotynų amerikos, t.y. atsilikusių ir kitokių niekam tikusių šalių išmįslas. Vienos iš tų netikusių šalių pavyzdis - Prancūzija, Nimo miestas, turintis daug romėnų laikų palikimo (kitaip tariant, "sudėtingos diegimo sąlygos"), įsirengė BRT, visiškai atskirtą nuo eismo. Kai lankiausi turistiniais sumetimais, tai dar vyko trasų bandymai, tad tik paprastais važinėjau autobusais, o va dabar kas darosi:


            Žodžiu, trečiojo pasaulio šalis ir pats baisiausias pasaulio miestas
            Aišku čia reikėtų kalbėti labiau apie techninius parametrus, ar jie atneš didžiausią naudą Vilniaus atveju, bet kad čia daug diletantų, tai sakau "UŽ BRTTT VYYYLNIUJE"

            Comment


              Man įdomu ar ateityje, atsiradus BRT Vilniuje, būtų naikinami esami 3G, 4G, 5G ir 6G?

              Comment


                Tai BRT manau ir būtų G maršrutai. T.y. BRT būtų juk diegiama tuose maršrutuose, kur turėjo būti tramvajus. O tai - iš esmės tie patys G maršrutai.

                P.S. Priminsiu, kad diegiant G maršrutus vienas iš argumentų ir buvo išbandymas ar tokie maršrutai pasiteisintų (diegiant tramvajų ar kt.). Ir pasiteisino.

                Comment


                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                  Won't somebody please think of the children! (atsiprašau už anglicizmą)

                  Diskusijos išsiplėtė per dvi temas, bet priminsiu ,akd kitoje kalbama, kad BRT yra lotynų amerikos, t.y. atsilikusių ir kitokių niekam tikusių šalių išmįslas. Vienos iš tų netikusių šalių pavyzdis - Prancūzija, Nimo miestas, turintis daug romėnų laikų palikimo (kitaip tariant, "sudėtingos diegimo sąlygos"), įsirengė BRT, visiškai atskirtą nuo eismo. Kai lankiausi turistiniais sumetimais, tai dar vyko trasų bandymai, tad tik paprastais važinėjau autobusais, o va dabar kas darosi:
                  Youtube video

                  Žodžiu, trečiojo pasaulio šalis ir pats baisiausias pasaulio miestas
                  Aišku čia reikėtų kalbėti labiau apie techninius parametrus, ar jie atneš didžiausią naudą Vilniaus atveju, bet kad čia daug diletantų, tai sakau "UŽ BRTTT VYYYLNIUJE"
                  Ja, ja diletaaaaatai... Ką lygini? Kažkokį provincialų Šiaulių dydžio Nimą su Vilniumi??? Aš neteigiau, kad BRT nėra Europoje, tiesiog jis nėra pagrindinė VT rūšis didmiesčiuose, o tik kaip papildoma viena kita linija prie jau egzistuojančių metro ar tramvajaus. Provincijos miestelių su Vilniumi gal nelyginkime. Beje, Šiauliuose BRT gal ir nieko būtų...

                  Comment


                    Dar vienas klausimas: įdiegus BRT sistemą, Savanorių prospekte, Pylimo g., Kalvarijų g. ir Laisvės prospekte būtų naikinami esami troleibusai ar būtų įmanoma šias dvi rūšys suderinti? Niekur nemačiau informacijos apie tai.

                    Comment


                      Mano nuomone jeigu autobusai važiuotų nestodami dalyje stotelių, tai ko gero nebūtų naikinamas dubliavimas. Na, bet BRT galėtų stoti visose stotelėse, bendras įveikimo laikas vistiek būtų didesnis (dėl kamščių nebuvimo ir laisvo judėjimo).

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Dar vienas klausimas: įdiegus BRT sistemą, Savanorių prospekte, Pylimo g., Kalvarijų g. ir Laisvės prospekte būtų naikinami esami troleibusai ar būtų įmanoma šias dvi rūšys suderinti? Niekur nemačiau informacijos apie tai.
                        Kur visas kitas transportas dėtųsi? BRT dar didesnio pločio juostų reikia nei greitajam tramvajui. Jei norima sudetinti, tai viską galima suderinti. Galima BRT su troleibusais daryti. Tik Abonentas prieš troleibusus.

                        Comment


                          Šiandien sodo pirmininkas patvirtino, jog berods bus paleistas 15-o maršruto autobusas. Kaip dažnai ir kokiu keliu jis užsuks pakolkas lieka neaišku.

                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Patvirtinu informaciją, kad iki ten važiuos kažkoks viešasis transportas. Autobusų žiedas nėra labai didelis (toks, kaip Grigaičių žiedas), tačiau jame pakankamai vietos apsisukti trumpam autobusui. Aišku, apie privažiavimą prie bordiūro pagal visas normas negali būti nė kalbos.

                          Atvaizdas


                          Atvaizdas


                          Vieta žemėlapyje

                          Atvaizdas

                          (žemėlapis maps.lt)

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ką lygini? Kažkokį provincialų Šiaulių dydžio Nimą su Vilniumi???
                            1. Esate netaktiškas Šiaulių atžvilgiu.
                            2. Nimas šiek tiek didesnis už Šiaulius + Nimo geografinė situacija lemia gerokai didesnį tranzitą, kartu keleivių judėjimą + Nimas yra pakankamai geras turistų traukos centras lyginant su Šiauliais.
                            3. O kodėl negalima nieko lyginti? [Tavo pranešimuose būna dažnas žodis "kartoju", tai aš irgi] KARTOJU, reikia kalbėti apie tinkamumą konkretaus miesto infrastruktūros išvystymo kontekste, pritaikymą prie klimatinių sąlygų, technines aplinkybes.
                            Kalbant apie visas tas aplinkybes, priminsiu, kad Vilnius turi plačias pievas i žaliąsias juostas, kurias gali panaudoti bet kokiam greitesniam transportui nei paprasti autobusai/troleibusai. Nimas yra standartinio prancūziško užstatymo, kur yra tankus santykinai siaurų gatvių tinklas be didesnių atvirų erdvių. Į miesto pakraščius, aišku, pievų gerokai daugiau, šiek tiek primena mūsiškį užstatymą. Wikipedijos plotas - 162 kv. km, kas yra pusė Vilniaus. Prisimenant, kad nemaža dalis Vilniaus yra Nemenčinės ir Panerių miškai, tai aprėpties prasme yra nemažas uždavinys efektyviai aptarnauti tokią teritoriją su mažesniu gyventojų skaičiumi.
                            Aš neteigiau, kad BRT nėra Europoje, tiesiog jis nėra pagrindinė VT rūšis didmiesčiuose
                            Kaip ir nėra troleibusai pagrindinė... Jei mėgsti lyginti panašaus dydžio daiktus (mažesni nepatinka?), tai priminsiu, kad visi Europos Vilniaus dydžio miestai turi arba tramvajų, arba jau ir metro, arba išvystytą geležinkelių tinklą (išskyrus Kišiniovą). Būtų keista, jei kuris iš tų miestų atsisakytų to, ką jau turi, ir diegtųsi išimtinai BRT sistemą Kalbėsiu palyginimais kaip Jėzus - bus lengviau mane suprasti: mes faktiškai turime nesuartą pievą - ją galim suarti ir sodinti ką tik norim. Reikia tik protingai nuspręsti

                            Comment


                              Įdomu, kiek daugiau reiktų investuoti tam, kad padaryti greituosius troleibusus, bent jau ten kur yra tinklas.

                              Comment


                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                1. Esate netaktiškas Šiaulių atžvilgiu.
                                2. Nimas šiek tiek didesnis už Šiaulius + Nimo geografinė situacija lemia gerokai didesnį tranzitą, kartu keleivių judėjimą + Nimas yra pakankamai geras turistų traukos centras lyginant su Šiauliais.
                                3. O kodėl negalima nieko lyginti? [Tavo pranešimuose būna dažnas žodis "kartoju", tai aš irgi] KARTOJU, reikia kalbėti apie tinkamumą konkretaus miesto infrastruktūros išvystymo kontekste, pritaikymą prie klimatinių sąlygų, technines aplinkybes.
                                Kalbant apie visas tas aplinkybes, priminsiu, kad Vilnius turi plačias pievas i žaliąsias juostas, kurias gali panaudoti bet kokiam greitesniam transportui nei paprasti autobusai/troleibusai. Nimas yra standartinio prancūziško užstatymo, kur yra tankus santykinai siaurų gatvių tinklas be didesnių atvirų erdvių. Į miesto pakraščius, aišku, pievų gerokai daugiau, šiek tiek primena mūsiškį užstatymą. Wikipedijos plotas - 162 kv. km, kas yra pusė Vilniaus. Prisimenant, kad nemaža dalis Vilniaus yra Nemenčinės ir Panerių miškai, tai aprėpties prasme yra nemažas uždavinys efektyviai aptarnauti tokią teritoriją su mažesniu gyventojų skaičiumi.
                                Provincija yra provincija ir nieko čia nepakeisi. Gali kai kam nepatikti, bet tai jų asmeninis reikalas.
                                Šiek tiek didesnis ar mažesnis Nimas už Šiaulius, nėra svarbu. Taigi ir rašiau, kad BRT Šiauliuose gal būtų ir nieko.
                                Užtat už Vilnių mažesnis apie 4 kartus. Gyventojų tankis dar mažesnis už Vilniaus 1,5 karto, o jei imsime Vilnių be laukų ir miškų, tai gal ir 3 kartus. Tuo tarpu Nimo centrinė dalis, nors ir kompaktiškai užstatyta, yra nedidelė.
                                Be to Nimas neturėjo elektrinio transporto. Žodžiu, lyginti neišeina. Šiauliai irgi ne rodiklis Vilniui, jei tai liečia infrastruktūrą.


                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                Kaip ir nėra troleibusai pagrindinė... Jei mėgsti lyginti panašaus dydžio daiktus (mažesni nepatinka?), tai priminsiu, kad visi Europos Vilniaus dydžio miestai turi arba tramvajų, arba jau ir metro, arba išvystytą geležinkelių tinklą (išskyrus Kišiniovą). Būtų keista, jei kuris iš tų miestų atsisakytų to, ką jau turi, ir diegtųsi išimtinai BRT sistemą Kalbėsiu palyginimais kaip Jėzus - bus lengviau mane suprasti: mes faktiškai turime nesuartą pievą - ją galim suarti ir sodinti ką tik norim. Reikia tik protingai nuspręsti.
                                Būtent, kad elektrinis transportas yra pagrindinė rūšis. Tuo tarpu BRT yra autobusas. Ir būtent Europos miestai, pats gi patvirtini, nenaikina elektrinio transporto, o jį plečia, kai kurie miestai (mažų neimkime) ir papildo elektrinį transportą viena kita BRT linija. Vilniuje gi aiškiai pasakyta, kad troleibusai bus naikinami ir keičiami BRT. Ką daugiau čia diskutuoti?
                                Paskutinis taisė Al1; 2014.06.06, 18:08.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Žodžiu, lyginti neišeina.
                                  Kai nenori (ar nepatogu) ko nors lyginti, tai ir neiseina
                                  Būtent, kad elektrinis transportas yra pagrindinė rūšis
                                  Nesuprantu ko cia taip reikia uzkibti ties tuo, kuo "maitinamos" transporto priemones, cia jau pseudoproblema. Juolab technologijos keiciasi ir labai norint galima surast zaliu alternatyvu maitinimui is tinklo (vandenilis?) VT pirmiausiai turi tenkinti keleiviu poreikius (greitis, komfortas, daznumas ir tt), o ne buti elektrinis ar dar koks. Beje vel griztantant prie BRT: jei tik bus ramiau, tai siulyk atsisakyti iprastu troleibusu marsrutu ir ju vietoje greitieji nautotusi tinklo elektra

                                  Comment


                                    Tai kad juokinga lyginti Šiaulių dydžio miesto transporto problemas ir sprendinius su Vilniaus. Gal dar palygink Londono ir Vilniaus???
                                    Kas dėl elektrinio transporto, tai, jei nepastebi, absoliučioje daugumoje miestų diegamas tik elektrinis transportas ir tik maitinamas iš tinklo. BRT tik kaip priedas, o ne pagrindinė priemonė prie esamo elektrinio transporto tinklo. Aziją ar Ameriką palikime nuošalyje. Žiūrėkime į Europą. Kas dėl troleibusų, tai, būkime realistais, valdžia daro savo ir jai nesvabu, ką mano žmonės. Todėl siūlymai yra bergždžias dalykas.

                                    Comment


                                      Šią savaitę, ar gal šiandien jau turėtų paskelbt naujus vasarinius tvarakraščius ? Bus įdomu panagrinėt.

                                      Comment


                                        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                        Šią savaitę, ar gal šiandien jau turėtų paskelbt naujus vasarinius tvarakraščius ? Bus įdomu panagrinėt.
                                        Kaip įprasta SĮSP paskelbs likus vos dviem ar vienai dienai iki vasarinių eismo tvarkaraščių įsigaliojimų. Reikėtų juos per FB paraginti, kad greičiau paskelbtų.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                          Šią savaitę, ar gal šiandien jau turėtų paskelbt naujus vasarinius tvarakraščius ? Bus įdomu panagrinėt.
                                          Kai tvarkaraščiai keičiasi kurio nors mėnesio 1 d., tai internete jie paprastai paskelbiami ankstesnio mėnesio 26 - 27 d. Todėl manau, jog nauji tvarkaraščiai turėtų būti paskelbti maždaug trečiadienį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X