Ir kas, kad IBM ar dar kokia kita Vakarų kompanija? Kokią užuotį suformuluos jiems, tokį atsakymą ir gaus. Jei prašės pagrįsti naujos VT rūšies įdiegimą, tai jį ir pagrįs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Ne nurodinėji, bet nustatai tyrimo gaires. Toliau jau neoficialiai viskas susitariama už akių. Tai yra realiai naudojama praktika, o ne bobučių pasakos.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTipo, pasikvieti IBM specialistus (realiai tai laimi konkursą dėl konsultacijų) ir po to nurodinėji jiems ką turi tau pagrįst? Gal gana jau su šiais vaikiškais sąmokslo teorijų kūrimais?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gal pats vaikiškas nesąmones nerašinėk. Yra tyrimo užduotis. Ir ji nustato rėmus, kuriuose bus vykdomas tyrimas, studija. Kaip ir bet koks pirkimas paslaugos. Negi manai, kad jei statoma mokykla, tai užsakovą tenkins daugiabutis ar prekybos centras? T.y. visiškai jokių reikalavimų projekto rengėjui nebus, tarkim, išskyrus aukštų skaičių ir pastato plotą?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTipo, pasikvieti IBM specialistus (realiai tai laimi konkursą dėl konsultacijų) ir po to nurodinėji jiems ką turi tau pagrįst? Gal gana jau su šiais vaikiškais sąmokslo teorijų kūrimais?
Comment
-
Gal aš bukas, bet niekaip negaliu suprasti šios citatos:
,,Specialistai tyrimus atliko 1G ir 53-iojo autobusų maršrutų trasose. Vietoj šių maršrutų turėtų atsirasti pirmoji greitųjų autobusų linija Stotis–Santariškės.''
Juk jau yra 1G, tai kam jį naikint patį ir dar 53-ią?
Paaiškinkit, nes nedaeina
Comment
-
Tai suprask kaip nori. Matyt naikinamas A53 ir iki kokios "Pramogų arenos" st. daromas privežamasis nuo Fabijoniškių iki "tipo" 1G BRT.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąGal aš bukas, bet niekaip negaliu suprasti šios citatos:
,,Specialistai tyrimus atliko 1G ir 53-iojo autobusų maršrutų trasose. Vietoj šių maršrutų turėtų atsirasti pirmoji greitųjų autobusų linija Stotis–Santariškės.''
Juk jau yra 1G, tai kam jį naikint patį ir dar 53-ią?
Paaiškinkit, nes nedaeina
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Matyt stebėjimai jame atliekami tam, kad apskaičiuoti, kiek keleivių surenka 53 iki Pramogų arenos, o tada sudėjus su 1G duomenimis +/- bus žinomas tikslus srautas iki ten. Tokio svarbaus maršruto Vilniaus mieste niekas nenaikins.Parašė SPX Rodyti pranešimąTai suprask kaip nori. Matyt naikinamas A53 ir iki kokios "Pramogų arenos" st. daromas privežamasis nuo Fabijoniškių iki "tipo" 1G BRT.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNe nurodinėji, bet nustatai tyrimo gaires. Toliau jau neoficialiai viskas susitariama už akių. Tai yra realiai naudojama praktika, o ne bobučių pasakos.Bet tai jūs jauskit skirtumą, kur yra užsakymas VGTU specialistams, o kur yra laimėtas konkursas iš IBM. Juk tai net sritis visai kitos. IBM nenagrinėja viešojo transporto, kaip po tokio, jie nagrinėja absoliučiai visą miesto transporto sistemą ir pateikia išvadas bendrai visai sistemai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal pats vaikiškas nesąmones nerašinėk. Yra tyrimo užduotis. Ir ji nustato rėmus, kuriuose bus vykdomas tyrimas, studija. Kaip ir bet koks pirkimas paslaugos. Negi manai, kad jei statoma mokykla, tai užsakovą tenkins daugiabutis ar prekybos centras? T.y. visiškai jokių reikalavimų projekto rengėjui nebus, tarkim, išskyrus aukštų skaičių ir pastato plotą?
Beje, man neteko skaityt, kad IBM siūlytų Vilniui BRT sistemą. Gal kas turit linką?
Comment
-
O tai kaip tu nori tą procesą pavadint? A53 atstumas nuo "Fabijoniškių žiedo" iki "Pramogų arenos" sudaro turbūt trečdalį visos jo trasos. Tai tarkim ištobulinus 1G A53 teoriškai bus sunaikintas, teliks kaip privežamasis iki 1G.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKą reiškia naikint. G maršrutai jau dabar praktiškai yra BRT, tik kad neturi atskiros juostos. Taigi šie maršrutai nebus naikinami, o tiesiog tobulinami iki BRT lygio. Gan paprasta viskas.
O IBM siūlo techninius sprendimus, tokius kaip pažangios keleivių srautų skaičiavimo sistemos. VT priemonių sekimas realiu laiku. Pirmumo eismo sraute užtikrinimas, bet čia jau reikėtų grįžti prie šviesoforų reformos, kuri mūsų VT nebuvo sėkminga.Paskutinis taisė SPX; 2014.06.17, 12:27.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Dabartiniu 53 maršrutu darbo dienomis (ne vasaros sezonu) važiuoja tik ilgi autobusai kas 7-10 min. ir jie beveik visada sausakimši. Tai kiek dažnai turi važiuoti 1G-BRT, kad pakeistų 53-ią Kalvarijų ir Pylimo gatvėse (tarp Pramogų arenos ir stoties)? Kas 20 sek.? Be to juk turi toje atkarpoje būti alternatyvus 1G-ajam maršrutas, stojantis visose stotelėse. O jeigu 1G sustotų visur, tai toks ten iš jo greitasis ir būtų...Parašė SPX Rodyti pranešimąO tai kaip tu nori tą procesą pavadint? A53 atstumas nuo "Fabijoniškių žiedo" iki "Pramogų arenos" sudaro turbūt trečdalį visos jo trasos. Tai tarkim ištobulinus 1G A53 teoriškai bus sunaikintas, teliks kaip privežamasis iki 1G.
Comment
-
Aš esu važiavęs paprasta A juosta Londone, tik nuo vilnietiškos skirtumas ten tai, kad į A juostą ten niekas, apart autobusų ir spec. tarnybų neįvažiuoja, nebent stovi kamštyje, o kelias į kurį suki - už 20 metrų.Parašė k0fis Rodyti pranešimąO tu ar esi važiaves autobusu, kuris važiuoją atskirom juostom, kuriomis kitas transportas nevažiuoja? Pvz laisvės pr. laisvai galėtų tokias juostas padaryti skiriamiojoj juostoj, kaip ir tramuj buvo galvota.
Taigi čia pinigų plovimas. Turiu keletą pamąstymų, kaip tai atrodys ir kiek kainuos realiai o kiek bus užmokėta, bet kadangi tai pamąstymai iš ''oro'', tai nelabai norisi skelbti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisas tas juostas galima padaryti visose intensyvaus VT eismo gatvėse. Ir galėtų jomis važiuoti tas pats esamas VT, tiek autobusai, tiek troleibusai. Būtų kur kas didesnė nauda nei esamos VT sistemos ardymas ir kažkokių taip stebuklingų greitųjų autobusų (BRT) kūrimas...
O kokios tos rekomendacijos? O kodėl visiškai neįsiklausoma į miestečių nuomonę? Sakai, ''gyventojai nori naujų transporto rūšių''? Tokius pasisakymus aš mačiaus tik delfyje su ''vardu'' ''automobilistas''. Kiek aš žmonių klausiau, visi buvo prieš tramvajų, bet už troleibusų plėtrą. Tiesa, man trūksta vieno fakto - kad tomis juostomis važinės Phileas'as. Tada jau 100 procentų aišku - laukia otkatas.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąSuprantu, kad abejojate mero ir forumiečių išprusimu, bet netikėti jau tikrų specialistų rekomendacijomis - savęs negerbimas.
P.S. Phileas gali būti ir su ūsais.
Man irgi įdomu.Parašė CreatiumBeje, man neteko skaityt, kad IBM siūlytų Vilniui BRT sistemą. Gal kas turit linką?
Bendrai sakant, reikės palaukti šiek tiek, kol viskas išaiškės.
Atsiprašau už emocianalumą.
Comment
-
Sorry, bet įsiklausyti į miestiečių nuomonę? Į kieno? Delfi komentatorių? Į nuomonę žmonių, kuriems viskas yra blogai ir kurie apart vadovėlių mokykloje savo gyvenime nėra nieko skaitę ir niekuo nesidomėjo? Į Jūsų nuomonę, kuris kas mėnesį ją keičia?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kokios tos rekomendacijos? O kodėl visiškai neįsiklausoma į miestečių nuomonę? Sakai, ''gyventojai nori naujų transporto rūšių''? Tokius pasisakymus aš mačiaus tik delfyje su ''vardu'' ''automobilistas''. Kiek aš žmonių klausiau, visi buvo prieš tramvajų, bet už troleibusų plėtrą. Tiesa, man trūksta vieno fakto - kad tomis juostomis važinės Phileas'as. Tada jau 100 procentų aišku - laukia otkatas.
P.S. Phileas gali būti ir su ūsais.
Tokiu būdu mes ir gyvensim ale postsovietinė respublika arba keisim, keisim, keisim ir galop išvis liksim Detroitu.
Troleibusų žmonės nori tik todėl, kad jie turi ilgesnes trasas, ko pasekoje nereikia daryti persėdimų (dažniausiai). Vienintelis T21 yra "mažiukas".
Na o dėl Phileas klystate. Pasaulyje ne vien tik ši įmonė yra. O kodėl, pvz., ne Mercedes? Kadaise išgirdote vien tik Phileas pavadinimą ir dabar eilę metų tik apie tai ir kalbėsite?
Otkatas? Statistinio lietuvio nuomonė. Gal net vaiko.
Comment
-
Klystate, nuolat vyksta apklausos, kurių metu ir matosi, kad žmonės labiausiai nepatenkinti viešojo transporto dažnumu, greičiu, kokybe ir t.t. Remiantis šituo ir atliekamos studijos, gaunamos rekomendacijos. Paprastas viešojo transporto keleivis arba automobilininkas, kuris išvis nėra važiavęs autobusu, tikrai nėra kompetetingi vertinti kuri VT rūšis būtų miestui pigesnė ar funkcionalesnė. Tam ir yra specialistai, kaip antai VGTU arba IBM.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Nuomonė būtina, nes žodis "Viešasis" įpareigoja. Nes dabar panašu, kad renkamas modelis "kaip sau", o ne miestui... vat čia yra postsovietinis mąstymas, kai už tave nuspręs CK, o ne tu pats...
Remiantis Jūsų logika, "žaliems" gali patikti ir arklinis tramvajus, juk ekologiška, tai turėsime juo naudotis?
Comment
-
Ties "antradienį per spaudos konferenciją sakė judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ koordinatorius Marius Markevičius" nustojau skaityti. Teisingai, nereikia nieko atnaujinti, važinėkime 20 metų senumo autobusais. Turbūt gerbiamas Markevičius nežino sąvokos "nusidėvėjimas".Parašė SPX Rodyti pranešimą
Comment
-
Gal nežinai kas yra IBM ir ką jie realiai siūlo? IBM autobusų negamina, jie tik gali pasiūlyti dabar esamai sistemai IT įdiegti naujoves. O čia nėra tas pats kas klausti kokio priemiesčio bendruomenės apie susisiekimą su miestu. Jiems moderni sekimo sistema dzin, jiems reikia maršruto.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKlystate, nuolat vyksta apklausos, kurių metu ir matosi, kad žmonės labiausiai nepatenkinti viešojo transporto dažnumu, greičiu, kokybe ir t.t. Remiantis šituo ir atliekamos studijos, gaunamos rekomendacijos. Paprastas viešojo transporto keleivis arba automobilininkas, kuris išvis nėra važiavęs autobusu, tikrai nėra kompetetingi vertinti kuri VT rūšis būtų miestui pigesnė ar funkcionalesnė. Tam ir yra specialistai, kaip antai VGTU arba IBM.
Remiantis Jūsų logika, "žaliems" gali patikti ir arklinis tramvajus, juk ekologiška, tai turėsime juo naudotis?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment