Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Manau, kad tikrai pravažiuotų - 36 ir 66 maršrutuose nematau jokių kliūčių.
    Tarp stotelių Kurklių ir Verkių riešė yra pavojingas posūkis į dešinę, dar ir su nuokalne. Ši vieta pavojinga, ypač žiemą, todėl Naujanieriams tokie autobusai netinka.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    15 metrų autobusai tikrai nepamaišytų net ir greituosiuose, bet tikrai yra tokių maršrutų, kur triašis autobusas neapsisuks / nepasuks. Pvz. 35, 25 ir t.t.
    25 viskas turėtų būti gerai, ten nėra vietų, kur nepravažiuotų 15 metrų ilgio technika.

    Comment


      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
      Tarp stotelių Kurklių ir Verkių riešė yra pavojingas posūkis į dešinę, dar ir su nuokalne. Ši vieta pavojinga, ypač žiemą, todėl Naujanieriams tokie autobusai netinka.
      25 viskas turėtų būti gerai, ten nėra vietų, kur nepravažiuotų 15 metrų ilgio technika.
      Kad nėra ten taip baisu Verkių Riešėje, kaip rašai. Juk ilgi autobusai kažkaip pravažiuoja.
      O 25 maršrute problema yra Kazbėjų žiedas - ten trumpas autobusas vos telpa.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Kad nėra ten taip baisu Verkių Riešėje, kaip rašai. Juk ilgi autobusai kažkaip pravažiuoja.
        O 25 maršrute problema yra Kazbėjų žiedas - ten trumpas autobusas vos telpa.
        Piečiau stotelės yra lygtais stovėjimo aikštelė, bet kai ten buvau prieš metus, ji buvo tuščia. Autobusas gali laisvai išmanevruoti.

        Comment


          Taip yra, tačiau tai yra privati teritorija. Kažkada kai kurių autobusų vairuotojai apsisukinėjo per ją, tačiau parduotuvės savininkai pradėjo protestuoti.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tai gal atvirkščiai, iš studijos vėliau kažkas perkėlė į Vikipediją.
            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Taip yra, tačiau tai yra privati teritorija. Kažkada kai kurių autobusų vairuotojai apsisukinėjo per ją, tačiau parduotuvės savininkai pradėjo protestuoti.
            Tada aišku. Ačiū už patikslinimą.
            ----
            Beje, kokios nuomonės apie hibridą?

            Comment


              Vakar teko diskutuoti su vienu IT specialistu, gyvenančiu Kalifornijoje. Jis teigė, kad Amerikoje beveik nėra namų, kuriuose būtų vien tik elektra. Praktiškiau yra turėti gamtines dujas ir elektrą, nes vien elektros naudojimas reikštų kosmines sumas.
              Prisiminus Lietuvos situaciją su viešuoju transportu ir norą atsisakyti troleibusų, peršasi išvada, kad, visgi, tam tikri asmenys yra teisūs, sakydami, kad troleibusai yra neekonomiški ir jų eksploatavimas yra brangus, todėl vertėtų pereiti prie CNG autobusų.

              Comment


                Visiška nesąmonė.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Visiška nesąmonė.
                  Nebe pirmą kartą pastebiu, kad Jūsų žinios išseko, todėl Jūsų argumentai kartojasi arba atsiribojate išsamiu "Visiška nesąmonė".

                  Nepatingėkite ir pasiskaitykite internete šia tema straipsnius arba apsilankykite skirtingų šalių forumuose. Specialiai panagrinėjau ir atsakymas visur identiškas - gamtinės dujos pigiau. Kadangi nesu kaip Jus, todėl pateikiu ir šaltinius.

                  Patiko tokia tezė:
                  Patalpų ir vandens šildymas gamtinėmis dujomis yra beveik du kartus pigesnis už centrinį šildymą ir trys kartus pigesnis nei šildymas elektra.
                  Kadangi Jus galite apeliuoti į tai, kad tai tėra AB "Lietuvos dujų" reklama arba masonų pramanas, pateikiu ir kitą šaltinį. Čia aiškiai parašyta, kad 1 gigakalorija elektros kainuoja apie 91 litą, tuo tarpu 1 gigakalorija gamtinių dujų - 24 litus.

                  Čia kalba eina apie šildymą, tačiau jeigu gamtinės dujos šildymui kainuoja pigiau nei elektra, reiškia ir kaip kuras gamtinės dujos yra pigesnės.

                  Comment


                    Cha, cha. Reikia skaičiuoti ne energijos kainas, o darbą, kurį turime ant autobuso ar troleibuso ašies, gaunamą naudojant vieną ar kitą energijos rūšį. Į visą tai dar reikia įskaičiuoti nuolatinę infrastruktūros dedamąją, eksploatacijos išlaidas, mokesčius ir t.t.
                    Galiausiai viena yra deginti kurą ar naudoti elektrą šilumos gamybai, ir visai kas kita deginti kurą variklyje. Elektra visuomet buvo brangiausia kuro rūšis šilumos gamybai.

                    Comment


                      Poros dienų senumo naujiena. Tikiuosi dar nebuvo įdėta.

                      Vilnius palaidojo tramvajaus ir metro idėjas

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Poros dienų senumo naujiena. Tikiuosi dar nebuvo įdėta.

                        Vilnius palaidojo tramvajaus ir metro idėjas
                        Nukopintos nesamones is kitu informacijos saltiniu. Tarkim ''dabar autobusuose gali tilpti tik 120 keleiviai'' O kur dvigubi, kurie veza iki 150 keleiviu? Na ir kam tos atskirtos juostos, kokia is ju nauda? Tik otkatai, daugiau nieko. Nes kuo skiriasi si juosta nuo paprastos A juostos? Niekuo, jeigu policija tinkamai vykdytu savo darba ar bent jau kameru muliazai butu. Na ir savoka ''ekologiskas autobusas'' man nera suprantama.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Nukopintos nesamones is kitu informacijos saltiniu. Tarkim ''dabar autobusuose gali tilpti tik 120 keleiviai'' O kur dvigubi, kurie veza iki 150 keleiviu? Na ir kam tos atskirtos juostos, kokia is ju nauda? Tik otkatai, daugiau nieko. Nes kuo skiriasi si juosta nuo paprastos A juostos? Niekuo, jeigu policija tinkamai vykdytu savo darba ar bent jau kameru muliazai butu. Na ir savoka ''ekologiskas autobusas'' man nera suprantama.
                          O tu ar esi važiaves autobusu, kuris važiuoją atskirom juostom, kuriomis kitas transportas nevažiuoja? Pvz laisvės pr. laisvai galėtų tokias juostas padaryti skiriamiojoj juostoj, kaip ir tramuj buvo galvota.

                          Comment


                            Visas tas juostas galima padaryti visose intensyvaus VT eismo gatvėse. Ir galėtų jomis važiuoti tas pats esamas VT, tiek autobusai, tiek troleibusai. Būtų kur kas didesnė nauda nei esamos VT sistemos ardymas ir kažkokių taip stebuklingų greitųjų autobusų (BRT) kūrimas...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Visas tas juostas galima padaryti visose intensyvaus VT eismo gatvėse. Ir galėtų jomis važiuoti tas pats esamas VT, tiek autobusai, tiek troleibusai. Būtų kur kas didesnė nauda nei esamos VT sistemos ardymas ir kažkokių taip stebuklingų greitųjų autobusų (BRT) kūrimas...
                              Suprantu, kad abejojate mero ir forumiečių išprusimu, bet netikėti jau tikrų specialistų rekomendacijomis - savęs negerbimas.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Nukopintos nesamones is kitu informacijos saltiniu. Tarkim ''dabar autobusuose gali tilpti tik 120 keleiviai'' O kur dvigubi, kurie veza iki 150 keleiviu? Na ir kam tos atskirtos juostos, kokia is ju nauda? Tik otkatai, daugiau nieko. Nes kuo skiriasi si juosta nuo paprastos A juostos? Niekuo, jeigu policija tinkamai vykdytu savo darba ar bent jau kameru muliazai butu. Na ir savoka ''ekologiskas autobusas'' man nera suprantama.
                                Gal gana burnoti? Burbuliuojama tik tam, kad burbuliuotumėte. Kalbu ne tik apie tave, bet ir kitus „entuziastus“, kurie net savo normalios nuomonės neturi. Kad nuolatos užsiiminėjate oponavimu, tai bent jau turėkite tam tikrą minčių kryptingumą.

                                A juostų masinį atsiradimą Vilniuje vertinu labai teigiamai ir manau, kad tai vienas svarbesnių žingsnių, siekiant populiarinti tokių juostų atsiradimą. Be to, kuo jų daugiau, tuo vairuotojai geriau jas pastebi ir su laiku prie jų pamažu pripras ir pradės paisyti vis labiau. Taip pat tokių A juostų, kokias dabar matome, atsiradimas ir plėtra skatins ieškoti vis inovatyvesnių būtų atskirti VT srautą nuo įprastinio. Ne viskas iškart.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                  Suprantu, kad abejojate mero ir forumiečių išprusimu, bet netikėti jau tikrų specialistų rekomendacijomis - savęs negerbimas.
                                  Specelystai moksliškai pagrįs tai, ką paprašys užsakovas. Daugiau jokių funkcijų jie neatlieka. Todėl aš jokiais specelystais nepasitikiu. Kompetenciją gal jie ir turi, bet kai reikalas ima susisiekti su pinigais ir politika, tai vyksta ne kokie dalykai. Pats esu matęs ne vieną tokią specelystų "transformaciją".
                                  Paskutinis taisė Al1; 2014.06.16, 20:45.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Specelystai moksliškai pagrįs tai, ko paprašys užsakovas. Daugiau jokių funkcijų jie neatlieka. Todėl aš jokiais specelystais nepasitikiu. Kompetenciją gal jie ir turi, bet kai reikalas ima susisiekti su pinigais ir politika, tai vyksta ne kokie dalykai. Pats esu matęs ne vieną tokią specelystų "transformaciją".
                                    Tikėtinas variantas. Dažnai įvairios studijos atliekamos pagal užsakovo nustatytas „gaires“. Pasirodo, tos gairės tarsi rėmai, įspraudžiantys specialistus, o šie teturi rasti būdą įrodyti, kad tos gairės teisingos ir pateikti turinį, tinkamą rėmams.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Pamirštate svarbiausią dalyką - tai ne vietinės reikšmės VGTU specialistai, o tarptautiniai savo srities žinovai. IBM nėra kiemo lygio UAB, todėl nešokinės pagal kitų dūdelę. Ir dar: jeigu tokie inovatoriški sprendimai pasiteisina, pvz., Stambule, kodėl mes vis tiek liekame nepatenkinti? Ypač gavę rekomendacijas nemokamai. Nenustoju Jumis stebėtis.

                                      Comment


                                        Tai pagaliau apie ką mes kalbame? Apie BRT ar apie statistiką per mobiliuosius???

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai pagaliau apie ką mes kalbame? Apie BRT ar apie statistiką per mobiliuosius???
                                          45 pasiūlymai Vilniui. Tame tarpe ir BRT, ir IT technologijos, ir dar aibė kitų nežinomų dalykų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X