O ką aš sakiau - Vilnius po kokio dešimtmečio, jei kai kam pavyks, liks miestu tik su autobusais. Visame normaliai vystomo VT miestuose diegiamas elektrinis transportas, kuris ir yra VT širdis, o čia kaip kokioje susmirdusioje Lotynų Amerikos šalyje stumia BRT. Gal būtų ir nieko, jei tai būtų troleibusai. Čia gi stumia autobusus... Gal po kitų metų rinkimų ateis adekvatesnė valdžia ir pagaliau imsis spręsti esamo VT problemas, o ne be pinigų bandyti diegti kažkokius autobusus...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektrobusai turi keisti autobusus, o ne troleibusus. Aišku? Elektra iš KT visuomet pigesnė nei iš akumuliatoriaus. Stebuklų nėra. Be to akumuliatoriai ir ekologija - nesuderinami dalykai.
 
 O šiaip tai viskas aišku - Zuoko chebrytė nori prastumti didelį projektą, kad po to galėtų penėtis.Paskutinis taisė Al1; 2014.06.04, 22:49.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O dabar kas vietoj troleibusų važinės? Škodos griūna tesiog...Parašė Creatium Rodyti pranešimąPo 10 metų Vilniaus gatvėmis sėkmingai važinės elektrobusai, greta troleibusų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Won't somebody please think of the children! (atsiprašau už anglicizmą)Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO dabar kas vietoj troleibusų važinės? Škodos griūna tesiog...
 Diskusijos išsiplėtė per dvi temas, bet priminsiu ,akd kitoje kalbama, kad BRT yra lotynų amerikos, t.y. atsilikusių ir kitokių niekam tikusių šalių išmįslas. Vienos iš tų netikusių šalių pavyzdis - Prancūzija, Nimo miestas, turintis daug romėnų laikų palikimo (kitaip tariant, "sudėtingos diegimo sąlygos"), įsirengė BRT, visiškai atskirtą nuo eismo. Kai lankiausi turistiniais sumetimais, tai dar vyko trasų bandymai, tad tik paprastais važinėjau autobusais, o va dabar kas darosi:Parašė Blaze Rodyti pranešimąO kaip tos atskiros juostos atrodys Kalvarijų gatvėje? Vis tiek reikės palikti galimybę pasukti į dešinę, nes į kiemus įvažiuoti reikia.
 
 
 Žodžiu, trečiojo pasaulio šalis ir pats baisiausias pasaulio miestas 
 Aišku čia reikėtų kalbėti labiau apie techninius parametrus, ar jie atneš didžiausią naudą Vilniaus atveju, bet kad čia daug diletantų, tai sakau "UŽ BRTTT VYYYLNIUJE"  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai BRT manau ir būtų G maršrutai. T.y. BRT būtų juk diegiama tuose maršrutuose, kur turėjo būti tramvajus. O tai - iš esmės tie patys G maršrutai.
 
 P.S. Priminsiu, kad diegiant G maršrutus vienas iš argumentų ir buvo išbandymas ar tokie maršrutai pasiteisintų (diegiant tramvajų ar kt.). Ir pasiteisino.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ja, ja diletaaaaatai... Ką lygini? Kažkokį provincialų Šiaulių dydžio Nimą su Vilniumi??? Aš neteigiau, kad BRT nėra Europoje, tiesiog jis nėra pagrindinė VT rūšis didmiesčiuose, o tik kaip papildoma viena kita linija prie jau egzistuojančių metro ar tramvajaus. Provincijos miestelių su Vilniumi gal nelyginkime. Beje, Šiauliuose BRT gal ir nieko būtų...Parašė Rijikas Rodyti pranešimąWon't somebody please think of the children! (atsiprašau už anglicizmą)
 
 Diskusijos išsiplėtė per dvi temas, bet priminsiu ,akd kitoje kalbama, kad BRT yra lotynų amerikos, t.y. atsilikusių ir kitokių niekam tikusių šalių išmįslas. Vienos iš tų netikusių šalių pavyzdis - Prancūzija, Nimo miestas, turintis daug romėnų laikų palikimo (kitaip tariant, "sudėtingos diegimo sąlygos"), įsirengė BRT, visiškai atskirtą nuo eismo. Kai lankiausi turistiniais sumetimais, tai dar vyko trasų bandymai, tad tik paprastais važinėjau autobusais, o va dabar kas darosi:
 Youtube video
 
 Žodžiu, trečiojo pasaulio šalis ir pats baisiausias pasaulio miestas 
 Aišku čia reikėtų kalbėti labiau apie techninius parametrus, ar jie atneš didžiausią naudą Vilniaus atveju, bet kad čia daug diletantų, tai sakau "UŽ BRTTT VYYYLNIUJE"   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kur visas kitas transportas dėtųsi? BRT dar didesnio pločio juostų reikia nei greitajam tramvajui. Jei norima sudetinti, tai viską galima suderinti. Galima BRT su troleibusais daryti. Tik Abonentas prieš troleibusus.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąDar vienas klausimas: įdiegus BRT sistemą, Savanorių prospekte, Pylimo g., Kalvarijų g. ir Laisvės prospekte būtų naikinami esami troleibusai ar būtų įmanoma šias dvi rūšys suderinti? Niekur nemačiau informacijos apie tai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien sodo pirmininkas patvirtino, jog berods bus paleistas 15-o maršruto autobusas. Kaip dažnai ir kokiu keliu jis užsuks pakolkas lieka neaišku.
 
 Parašė Mettal Rodyti pranešimąPatvirtinu informaciją, kad iki ten važiuos kažkoks viešasis transportas. Autobusų žiedas nėra labai didelis (toks, kaip Grigaičių žiedas), tačiau jame pakankamai vietos apsisukti trumpam autobusui. Aišku, apie privažiavimą prie bordiūro pagal visas normas negali būti nė kalbos.
 
 Atvaizdas
 
 
 Atvaizdas
 
 
 Vieta žemėlapyje
 
 Atvaizdas
 
 (žemėlapis maps.lt)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Esate netaktiškas Šiaulių atžvilgiu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą lygini? Kažkokį provincialų Šiaulių dydžio Nimą su Vilniumi???
 2. Nimas šiek tiek didesnis už Šiaulius + Nimo geografinė situacija lemia gerokai didesnį tranzitą, kartu keleivių judėjimą + Nimas yra pakankamai geras turistų traukos centras lyginant su Šiauliais.
 3. O kodėl negalima nieko lyginti? [Tavo pranešimuose būna dažnas žodis "kartoju", tai aš irgi] KARTOJU, reikia kalbėti apie tinkamumą konkretaus miesto infrastruktūros išvystymo kontekste, pritaikymą prie klimatinių sąlygų, technines aplinkybes.
 Kalbant apie visas tas aplinkybes, priminsiu, kad Vilnius turi plačias pievas i žaliąsias juostas, kurias gali panaudoti bet kokiam greitesniam transportui nei paprasti autobusai/troleibusai. Nimas yra standartinio prancūziško užstatymo, kur yra tankus santykinai siaurų gatvių tinklas be didesnių atvirų erdvių. Į miesto pakraščius, aišku, pievų gerokai daugiau, šiek tiek primena mūsiškį užstatymą. Wikipedijos plotas - 162 kv. km, kas yra pusė Vilniaus. Prisimenant, kad nemaža dalis Vilniaus yra Nemenčinės ir Panerių miškai, tai aprėpties prasme yra nemažas uždavinys efektyviai aptarnauti tokią teritoriją su mažesniu gyventojų skaičiumi.
 Kaip ir nėra troleibusai pagrindinė... Jei mėgsti lyginti panašaus dydžio daiktus (mažesni nepatinka?), tai priminsiu, kad visi Europos Vilniaus dydžio miestai turi arba tramvajų, arba jau ir metro, arba išvystytą geležinkelių tinklą (išskyrus Kišiniovą). Būtų keista, jei kuris iš tų miestų atsisakytų to, ką jau turi, ir diegtųsi išimtinai BRT sistemąAš neteigiau, kad BRT nėra Europoje, tiesiog jis nėra pagrindinė VT rūšis didmiesčiuose Kalbėsiu palyginimais kaip Jėzus - bus lengviau mane suprasti: mes faktiškai turime nesuartą pievą - ją galim suarti ir sodinti ką tik norim. Reikia tik protingai nuspręsti Kalbėsiu palyginimais kaip Jėzus - bus lengviau mane suprasti: mes faktiškai turime nesuartą pievą - ją galim suarti ir sodinti ką tik norim. Reikia tik protingai nuspręsti
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Provincija yra provincija ir nieko čia nepakeisi. Gali kai kam nepatikti, bet tai jų asmeninis reikalas.Parašė Rijikas Rodyti pranešimą1. Esate netaktiškas Šiaulių atžvilgiu.
 2. Nimas šiek tiek didesnis už Šiaulius + Nimo geografinė situacija lemia gerokai didesnį tranzitą, kartu keleivių judėjimą + Nimas yra pakankamai geras turistų traukos centras lyginant su Šiauliais.
 3. O kodėl negalima nieko lyginti? [Tavo pranešimuose būna dažnas žodis "kartoju", tai aš irgi] KARTOJU, reikia kalbėti apie tinkamumą konkretaus miesto infrastruktūros išvystymo kontekste, pritaikymą prie klimatinių sąlygų, technines aplinkybes.
 Kalbant apie visas tas aplinkybes, priminsiu, kad Vilnius turi plačias pievas i žaliąsias juostas, kurias gali panaudoti bet kokiam greitesniam transportui nei paprasti autobusai/troleibusai. Nimas yra standartinio prancūziško užstatymo, kur yra tankus santykinai siaurų gatvių tinklas be didesnių atvirų erdvių. Į miesto pakraščius, aišku, pievų gerokai daugiau, šiek tiek primena mūsiškį užstatymą. Wikipedijos plotas - 162 kv. km, kas yra pusė Vilniaus. Prisimenant, kad nemaža dalis Vilniaus yra Nemenčinės ir Panerių miškai, tai aprėpties prasme yra nemažas uždavinys efektyviai aptarnauti tokią teritoriją su mažesniu gyventojų skaičiumi.
 Šiek tiek didesnis ar mažesnis Nimas už Šiaulius, nėra svarbu. Taigi ir rašiau, kad BRT Šiauliuose gal būtų ir nieko.
 Užtat už Vilnių mažesnis apie 4 kartus. Gyventojų tankis dar mažesnis už Vilniaus 1,5 karto, o jei imsime Vilnių be laukų ir miškų, tai gal ir 3 kartus. Tuo tarpu Nimo centrinė dalis, nors ir kompaktiškai užstatyta, yra nedidelė.
 Be to Nimas neturėjo elektrinio transporto. Žodžiu, lyginti neišeina. Šiauliai irgi ne rodiklis Vilniui, jei tai liečia infrastruktūrą.
 
 
 Būtent, kad elektrinis transportas yra pagrindinė rūšis. Tuo tarpu BRT yra autobusas. Ir būtent Europos miestai, pats gi patvirtini, nenaikina elektrinio transporto, o jį plečia, kai kurie miestai (mažų neimkime) ir papildo elektrinį transportą viena kita BRT linija. Vilniuje gi aiškiai pasakyta, kad troleibusai bus naikinami ir keičiami BRT. Ką daugiau čia diskutuoti?Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKaip ir nėra troleibusai pagrindinė... Jei mėgsti lyginti panašaus dydžio daiktus (mažesni nepatinka?), tai priminsiu, kad visi Europos Vilniaus dydžio miestai turi arba tramvajų, arba jau ir metro, arba išvystytą geležinkelių tinklą (išskyrus Kišiniovą). Būtų keista, jei kuris iš tų miestų atsisakytų to, ką jau turi, ir diegtųsi išimtinai BRT sistemą Kalbėsiu palyginimais kaip Jėzus - bus lengviau mane suprasti: mes faktiškai turime nesuartą pievą - ją galim suarti ir sodinti ką tik norim. Reikia tik protingai nuspręsti.Paskutinis taisė Al1; 2014.06.06, 19:08. Kalbėsiu palyginimais kaip Jėzus - bus lengviau mane suprasti: mes faktiškai turime nesuartą pievą - ją galim suarti ir sodinti ką tik norim. Reikia tik protingai nuspręsti.Paskutinis taisė Al1; 2014.06.06, 19:08.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai nenori (ar nepatogu) ko nors lyginti, tai ir neiseinaParašė Al1 Rodyti pranešimąŽodžiu, lyginti neišeina. 
 Nesuprantu ko cia taip reikia uzkibti ties tuo, kuo "maitinamos" transporto priemones, cia jau pseudoproblema. Juolab technologijos keiciasi ir labai norint galima surast zaliu alternatyvu maitinimui is tinklo (vandenilis?) VT pirmiausiai turi tenkinti keleiviu poreikius (greitis, komfortas, daznumas ir tt), o ne buti elektrinis ar dar koks. Beje vel griztantant prie BRT: jei tik bus ramiau, tai siulyk atsisakyti iprastu troleibusu marsrutu ir ju vietoje greitieji nautotusi tinklo elektraBūtent, kad elektrinis transportas yra pagrindinė rūšis
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad juokinga lyginti Šiaulių dydžio miesto transporto problemas ir sprendinius su Vilniaus. Gal dar palygink Londono ir Vilniaus???
 Kas dėl elektrinio transporto, tai, jei nepastebi, absoliučioje daugumoje miestų diegamas tik elektrinis transportas ir tik maitinamas iš tinklo. BRT tik kaip priedas, o ne pagrindinė priemonė prie esamo elektrinio transporto tinklo. Aziją ar Ameriką palikime nuošalyje. Žiūrėkime į Europą. Kas dėl troleibusų, tai, būkime realistais, valdžia daro savo ir jai nesvabu, ką mano žmonės. Todėl siūlymai yra bergždžias dalykas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip įprasta SĮSP paskelbs likus vos dviem ar vienai dienai iki vasarinių eismo tvarkaraščių įsigaliojimų. Reikėtų juos per FB paraginti, kad greičiau paskelbtų.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąŠią savaitę, ar gal šiandien jau turėtų paskelbt naujus vasarinius tvarakraščius ? Bus įdomu panagrinėt.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai tvarkaraščiai keičiasi kurio nors mėnesio 1 d., tai internete jie paprastai paskelbiami ankstesnio mėnesio 26 - 27 d. Todėl manau, jog nauji tvarkaraščiai turėtų būti paskelbti maždaug trečiadienį.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąŠią savaitę, ar gal šiandien jau turėtų paskelbt naujus vasarinius tvarakraščius ? Bus įdomu panagrinėt.
 Comment






Comment