Gal kas galit detaliau paaiškinti ką reiškia BRT?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 IBM vykdoma apklausa apie VVT. Išsiliekit, kaip tik galit 
 
 http://www.vilnius.lt/index.php?1964703949
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Patvirtinu informaciją, kad iki ten važiuos kažkoks viešasis transportas. Autobusų žiedas nėra labai didelis (toks, kaip Grigaičių žiedas), tačiau jame pakankamai vietos apsisukti trumpam autobusui. Aišku, apie privažiavimą prie bordiūro pagal visas normas negali būti nė kalbos.Parašė statyba Rodyti pranešimąsodininkai kalba, jog Vinciūniškių soduose rengiama aikštelė nuo birželio 15-tos dienos paleisti kazkokiam keleiviniam transportui. Vieni uzsimena apie 15-to numerio pratesima, kiti - 38-o, treti - mikroautobuso.
 
  
 
  
 
 Vieta žemėlapyje
 
  
 (žemėlapis maps.lt)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai sužinosim birželio 12-15 d., nes nuo birželio 16 d., bus keičiami kai kurių autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPatvirtinu informaciją, kad iki ten važiuos kažkoks viešasis transportas. Autobusų žiedas nėra labai didelis (toks, kaip Grigaičių žiedas), tačiau jame pakankamai vietos apsisukti trumpam autobusui. Aišku, apie privažiavimą prie bordiūro pagal visas normas negali būti nė kalbos.
 
 Atvaizdas
 
 
 Atvaizdas
 
 
 Vieta žemėlapyje
 
 Atvaizdas
 
 (žemėlapis maps.lt)Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eik tu sau, tvarkaraščiai bus keičiami? Labai netikėta, pirmą kartą apie tai girdžiu išvisParašė autobusas36 Rodyti pranešimąTai sužinosim birželio 12-15 d., nes nuo birželio 16 d., bus keičiami kai kurių autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai. Tu gal koks Šerlokas, ar kas? Tu gal koks Šerlokas, ar kas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greičiau bus be A raidės, o koks nors pratęstas iš esamų arba bus suteiktas kitas numeris iš panaikintų maršrutų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŽiede trumpas autobusas tai be problemų apsisuks, bet pati Vinciūniškių gatvė jam būtų siauroka. Todėl ten leisti didelį autobusą būtų rizikinga (pradsilenkti su lengvąja būtų didelė problema). GAL paleis maršrutą 38A maršruto trasa su užsukimu į Vinciūniškes...Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius apsisprendė dėl ateities transporto
 va taipRemiantis iki šiol parengtais planais bei šio naujausio tyrimo išvadomis, jau artimiausiame Vilniaus miesto savivaldybės tarybos posėdyje bus teikiamas siūlymas nauja transporto rūšimi mieste pasirinkti greituosius autobusus. gal ir labai logiškai gaunasi, tik norėčiau, kad pradėtų atitinkamus pokyčius įgyvendinti greičiau gal ir labai logiškai gaunasi, tik norėčiau, kad pradėtų atitinkamus pokyčius įgyvendinti greičiau
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tik vieno nesupratau - kodėl projektuojamas transporto greitis yra 24km/h? Ir čia su atskira juosta bei automatiniu praleidimu sankryžose!?
 
 ----
 
 Analogiškas savivaldybės pranešimas + prezentacija: Atlikti tyrimai rodo, kad nauja patogiausia ir efektyviausia transporto rūšis sostinėje turėtų būti greitieji autobusai
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai bus diegami papraščiausi trigubi autobusai?! Nesąmonė pilna... Anokia čia nauja transporto rūšis, o aptvertas nuo kitų A juostas galima įdiegti ir dabar. Tik čia bus nuplautas nemažas kiekis pinigų už tokį ''grandiozinį projektą'' ir visuomenei pristatyta kaip super-nauja transporto rūšis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai aš manau, kad tas "aptvėrimas" yra reikalingas Vilniuje. Mano nuomone, reikia kurti daugiau paprasčiausių autobusų juostų. Kuo tas "aptvėrimas" bus naudingesnis? Kad jose automobiliai nevažinės? Gal ir logiška, tačiau tai yra eilinis pinigų plovimas. O paprastų juostų įrengimas yra žymiai pigesnė investicija. Bet šalia tų juostų reikia įrengti kameras nedidukes, kad fiksuotų automobilius, kurie pažeidžia taisykles važiuodami autobusų juosta. Bent jau aš taip manau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai bus diegami papraščiausi trigubi autobusai?! Nesąmonė pilna... Anokia čia nauja transporto rūšis, o aptvertas nuo kitų A juostas galima įdiegti ir dabar. Tik čia bus nuplautas nemažas kiekis pinigų už tokį ''grandiozinį projektą'' ir visuomenei pristatyta kaip super-nauja transporto rūšis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norite, kad autobusai važiuotų leistinu mieste greičiu? Čia gi Vilnius, nusiraminkiteParašė Creatium Rodyti pranešimąAš tik vieno nesupratau - kodėl projektuojamas transporto greitis yra 24km/h? Ir čia su atskira juosta bei automatiniu praleidimu sankryžose!? SĮSP per protingi, kad tai suprastų. SĮSP per protingi, kad tai suprastų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilnai sutinku. Ypač kai yra tas aptvėrimas, autobusas/troleibusas praranda savo mobilumą - jis negali išvažiuoti iš tos juostos (tarkim, jei sugenda kitas autobusas).Parašė hydrex Rodyti pranešimąNelabai aš manau, kad tas "aptvėrimas" yra reikalingas Vilniuje. Mano nuomone, reikia kurti daugiau paprasčiausių autobusų juostų. Kuo tas "aptvėrimas" bus naudingesnis? Kad jose automobiliai nevažinės? Gal ir logiška, tačiau tai yra eilinis pinigų plovimas. O paprastų juostų įrengimas yra žymiai pigesnė investicija. Bet šalia tų juostų reikia įrengti kameras nedidukes, kad fiksuotų automobilius, kurie pažeidžia taisykles važiuodami autobusų juosta. Bent jau aš taip manau.
 Būtent.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNorite, kad autobusai važiuotų leistinu mieste greičiu? Čia gi Vilnius, nusiraminkite SĮSP per protingi, kad tai suprastų. SĮSP per protingi, kad tai suprastų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Už šį nesusipratimą padėkokit straipsnio autoriui. Akivaizdu, kad 24 km/val. yra ne "transporto greitis", o vidutinis greitis, kurio apskaičiavimui naudojamas visas trasos įveikimo laikas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tik vieno nesupratau - kodėl projektuojamas transporto greitis yra 24km/h? Ir čia su atskira juosta bei automatiniu praleidimu sankryžose!?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš "išsamaus" straipsnio galima spėlioti, kad čia kalba eina apie komercinį greitį, o neleistiną ar dar kokį. 24 km/h jau yra padoru žinant, kad nebus specialiai daromi tuneliai ar kas nors kasama po žeme senamiestyje.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tik vieno nesupratau - kodėl projektuojamas transporto greitis yra 24km/h?
 šiaip nėra nieko paprasto trigubuose autobusuose, kadangi reikia infrastruktūrą atitinkamai pritaikyti ar ieškot protingesnių technologijų. Mano supratimu čia šiek tiek daugiau siekiama nei nupiešti dar kelias juostas. Jau eina kalba apie visiškai autonomiškus VT koridorius nuo bendro eismo, kas yra pažanga, kuri santykinai pigiai kainuoja. Aišku dėl automobilistų interesų reikėtų rėkti, kad geriau jau užkaskim po žeme ir nesimaišys, bet raskit pinigų. Jei labai toli kas nors į ateitį žiūri, tai atskyrimas nuo bendro eismo galėtų būti pirmas žingsnis į pagrindinių maršrutų automatizavimą, t.y. autobusas be vairuotojo ar su minimaliu žmogaus įsikišimu. Va čia aukštas lygis.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai bus diegami papraščiausi trigubi autobusai?! Nesąmonė pilna... Anokia čia nauja transporto rūšis, o aptvertas nuo kitų A juostas galima įdiegti ir dabar.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Infrastruktūroje nieko tobulinti nereikia, nebent perpaišyti juostas daugumoje arba paplatinti pavienes sankryžas. O visiškai atskirtos A juostos yra pinigų švaistymas. Kuo ji skiriasi nuo A juostos? Niekuo, jeigu policija vykdytų savo darbą arba bent jau kameros sustatytos būtų, kaip hydrex sakė.Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
 šiaip nėra nieko paprasto trigubuose autobusuose, kadangi reikia infrastruktūrą atitinkamai pritaikyti ar ieškot protingesnių technologijų. Mano supratimu čia šiek tiek daugiau siekiama nei nupiešti dar kelias juostas. Jau eina kalba apie visiškai autonomiškus VT koridorius nuo bendro eismo, kas yra pažanga, kuri santykinai pigiai kainuoja. Aišku dėl automobilistų interesų reikėtų rėkti, kad geriau jau užkaskim po žeme ir nesimaišys, bet raskit pinigų. Jei labai toli kas nors į ateitį žiūri, tai atskyrimas nuo bendro eismo galėtų būti pirmas žingsnis į pagrindinių maršrutų automatizavimą, t.y. autobusas be vairuotojo ar su minimaliu žmogaus įsikišimu. Va čia aukštas lygis.
 Comment









Comment