Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrint kuriuo paros metu. Piko metu 5-7 min. Tai kodėl vien dėl atkarpos tarp Žemynos ir Kaimelio gaunasi toks skirtumas? Akivaizdu, kad tvarkaraščiai sudaryti "kreivai". Troleibusams per daug ištempti. Kodėl? Kyla įtarimas, kad tyčia. Jei reikia likviduoti troleibusus, tai reikia tai kažkaip pateisinti.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2G šiuo metu turi laabai stipriai ištemptą grafiką, o jei važiuoja greitai, tada gali labai daug laiko sutaupyti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽiūrint kuriuo paros metu. Piko metu 5-7 min. Tai kodėl vien dėl atkarpos tarp Žemynos ir Kaimelio gaunasi toks skirtumas? Akivaizdu, kad tvarkaraščiai sudaryti "kreivai". Troleibusams per daug ištempti. Kodėl? Kyla įtarimas, kad tyčia. Jei reikia likviduoti troleibusus, tai reikia tai kažkaip pateisinti.
 
 Vieną kartą, kai stipriai vėlavo, nuo Stoties iki Žemynos st. nuvežė per 21 min. Aplenkė kelis 16-us. Troleibusai niekada taip nevažiuos..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl ištempto grafiko, aš pilnai pritariu. Važiavau visai nesenai 2G, maždaug 21-ą valandą. Tai vairuotojas visą kelią vos vos vilkosi. Net vilkdamasis sugebėjo į stoteles atvažiuoti per anksti, o nuo Gerosios Vilties st. iki Lazdynų važiavo vos 30-40 km/h. greičiu. Faktas, kad reikia mažinti trasos įveikimo trukmę 2G, nes bent jau dabar, tai ne greitasis, o paprastas maršrutas.Parašė Blaze Rodyti pranešimą2G šiuo metu turi laabai stipriai ištemptą grafiką, o jei važiuoja greitai, tada gali labai daug laiko sutaupyti.
 
 Vieną kartą, kai stipriai vėlavo, nuo Stoties iki Žemynos st. nuvežė per 21 min. Aplenkė kelis 16-us. Troleibusai niekada taip nevažiuos..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Didžiausias srautas Savanorių pr. - Baltupiai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMažai kas visu maršrutu nuo galo iki galo važiuoja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusai irgi gali važiuoti. Nuo TV bokšto iki Spartos vieną vėlų vakarą nuvežė per 12 minučių. Lėkė...Parašė Blaze Rodyti pranešimąVieną kartą, kai stipriai vėlavo, nuo Stoties iki Žemynos st. nuvežė per 21 min. Aplenkė kelis 16-us. Troleibusai niekada taip nevažiuos..
 Bet tai nenormalu, nei autobusas nei troleibusas taip neturi važiuoti, o ir negali saugiai nuolat važiuoti dienos metu.
 
 Tai ir rašiau, kad ne per visą maršruto ilgį.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąDidžiausias srautas Savanorių pr. - Baltupiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 [QUOTE=Mettal;802944]Labai įdomu. O dar įdomiau, kas ten per maršrutas anksčiau važiuodavo?
 
 Kai dar budavo mikroautobusai mieste,tai 17 Antakalnis-Antaviliai ryte 8:00 ir vakare apie 18:00h.uzsukdavo specialiai paimt/nuvezt sodininkus. Kiek pamenu,retai kada 15 vietu mikriukas budavo neuzsestas..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai galima paaiškint tuo, kad Lietuvos spauda masiškai atnaujina savo kioskus ir toks ryšys bus tų kioskų zonoje. Šis ženklas labiau, kaip Lietuvos spaidos reklama.Parašė k0fis Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lietuvos spaudos logotipas yra gi, reiskia siu kiosku apylinkese.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr tikrai prie kioskų? Gal ir prie naujų stotelių paviljonų ar ten, kur stotelėse ekranai yra?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Koks skirtumas kieno reklama? Esmė, kad nemokamas WIFI veikia stotelės zonoje o tai yra gerai.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąTai galima paaiškint tuo, kad Lietuvos spauda masiškai atnaujina savo kioskus ir toks ryšys bus tų kioskų zonoje. Šis ženklas labiau, kaip Lietuvos spaidos reklama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko tai neįrodo. Jei projektą vykdo keli partneriai, tai nereiškia, kad tik prie vieno iš jų objektų (kioskų) veiks ryšys.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąLietuvos spaudos logotipas yra gi, reiskia siu kiosku apylinkese.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visgi veikiausiai kolkas ryšys bus tik stotelėse kur yra kioskai. Bet tai betkokiu atvėju geriau, nei išvis nebūtų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko tai neįrodo. Jei projektą vykdo keli partneriai, tai nereiškia, kad tik prie vieno iš jų objektų (kioskų) veiks ryšys.
 
 http://narvesen.lt/wifi
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važinėju viešųjų transportų pakankamai retai, bet naujienas stiebiu pastoviai. Ir pasidaro tikrai pikta ir nesmagu kai gadinamos ypač naujos transporto priemonės. Kai pora kartu pravažiavau su naujais MAN ir SOLARIS su išpaisytomis sėdinėmis, sulaužytomis STOP mygtukais, bei pavogtais avariniais plaktukais pasidarė ypač pikta. Sugalvojau fotografuoti šiuos sugadinimus.
 Pradžiai tiek, bet siūlau sukurti atskirą temą, nes problema tikrai egzistuoja... Kiek pastebėjau, autobusus gadina kiek įvairus būduliai, tiek ir autobusu parko „mechanikai“... Reikia kažką su tuo daryti.
 Pradžiai padariau pora nuotraukų, atsiprašau už kokybę, nes dariau spontaniškai, pamatęs netvarką...
 
 Naujas SOLARIS 960:
 
 
 Paskutinis taisė valentinole; 2014.06.01, 22:58.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ech, čia tai smulkmenos. Jei tik tokios problemos būtų... Nors, aišku, gaila, kai nauja TP apgadinama. Bet senųjų problemos visgi rimtesnės:
 
 Neatsidarančios/neužsidarančios durys
 rūkstantys šildytuvai
 sulūžusios kėdės
 lipnios/smirdančios sėdynės
 neužsidarančios orlaidės
 neveikiantys komposteriai
 ir t.t. ir pan. ir be galo ir be krašto....Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atskleidžia: sostinės transporto laukia daugiau permainų
 
 Pasak M. Gusarovienės, vienas iš ateities planų – integruoti ir aplinkinius regionus į bendrą viešojo transporto sistemą. „Apie 200 tūkst. žmonių kasdien važiuoja iš rajonų dirbti į Vilnių. Ten galioja kita bilietų sistema, tad kol nėra integruotos viešojo transporto sistemos, žmogui nėra patogu planuoti savo keliones viešuoju transportu. Todėl mūsų ateities planuose – padaryti viešąjį transportą patogų visiems, kad kuo mažiau gyventojų važiuotų nuosavais automobiliais, taip pat mažinti transporto spūstis, tuo pačiu oro taršą ir pan.“, - aiškina M. Gusarovienė.„Rengiame papildomą sostinės tarybos sprendimą, kur bus numatyta teikti prioritetą viešajam transportui mieste, taip pat pirmenybę pravažiuojant šviesoforais reguliuojamas sankryžas."
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žodžiu, troleibusai bus palaipsniui naikinami, autobusų tik daugės (BRT), mikrobizacija taip pat, maršrutų privatizacija taip pat. Tai vadinasi VT modernizacija ir pažanga.
 
 Dėl rajoninių maršrutų integravimo, tai čia aktualu tik mėnesinių bilietų įvedimas.Paskutinis taisė Al1; 2014.06.03, 10:05.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mane sudomino tik rajoninių maršrutų integravimas, ir esu tikras, kad tada nunyktų keletas VVT maršrutų ir rajoniniams bus kitas tarifas - gal pvz. 2,40Lt.
 
 Visa kita - pilnos nesąmonės, BRT - anokia čia nauja transporto rūšis, papraščiausias autobusas A juostoje, tik kitokio dizaino tiek autobusas, tiek juosta. Yra beje, visiškai analogiški Vanhool troleibusai, kurie yra parengti specialiai BRT sistemai.
 
 Grįžtant prie temos, ar pastebėjot, kad 88 dabar trasoje Oro uostas - Europos aikštė beveik nevažinėja Gedimino pr. - čia gal dėl renginių? Dalyje nuo Seimo iki Lukiškių viskas lieka stabiliai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 BRT gali būti tie patys autobusai, nereikia jokių specialių (o iš specialių nebent tik trigubi ar su durimis iš abiejų pusių). Paprastai naudojama ne A juosta, o fiiziškai atskirta gatvės dalis ar atskira gatvė. Tačiau kai kuriose maršruto dalyse gali važiuoti paprasta A juosta ar netgi gatve bendrame sraute.
 Comment




 
							
						

Comment