/\ Kalbu ne apie modernizuotas Škodas, o apie paskutines, prieš atsirandant Solaris. Su plastiko sėdynėm. Jos kiek atsimenu pirktos ~2002m. ar kažkas pan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nei SĮSP, nei VMS, nei VVT nėra visiški idiotai ir moka skaičiuoti. Kiekvienas valdininkas laikosi savo karštų kėdžių. Va, atvyks dar 9 Noge - atsilaisvins 9 trumpi autobusai. Dar išsinuomosim 10 ilgų. Kol kas iš "sąvartyno" trauks visas transporto priemones iki šių metų galo, o ten dar lenkai atvažiuos. Taip kad dar ne laikas panikuoti. Todėl važinėja ir trumpos Karosos, ir Van Hoolai, ir Citroen su Peugeot.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJuk aiškiai parašyta- išvažiuos 40 troleibusų mažiau nei prieš metus rugsėjo 1 dieną. Vadinasi, lyginama su 2012-2013 mokslo metais, kai 5, 8, 11, 13 maršrutai dar buvo.
Kas dėl autobusų- jokia paslaptis, kiek autobusų turi parkas. Ir jokia paslaptis, kad jau nuo liepos 1 dienos važiuojančių autobusų labai trūksta.
Taigi nuo rugsėjo didelės problemos neišvengiamos.
Comment
-
1999 m. pabaigoje.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Kalbu ne apie modernizuotas Škodas, o apie paskutines, prieš atsirandant Solaris. Su plastiko sėdynėm. Jos kiek atsimenu pirktos ~2002m. ar kažkas pan.
Visokį š traukia, kai troleibusai yra. Ne, blin, troleibusai yra blogai.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNei SĮSP, nei VMS, nei VVT nėra visiški idiotai ir moka skaičiuoti. Kiekvienas valdininkas laikosi savo karštų kėdžių. Va, atvyks dar 9 Noge - atsilaisvins 9 trumpi autobusai. Dar išsinuomosim 10 ilgų. Kol kas iš "sąvartyno" trauks visas transporto priemones iki šių metų galo, o ten dar lenkai atvažiuos. Taip kad dar ne laikas panikuoti. Todėl važinėja ir trumpos Karosos, ir Van Hoolai, ir Citroen su Peugeot.
Comment
-
Šiaip, rezervų galima surasti:
1) Panaikinti a48, o a75 leisti Baltupio gatve;
2) a26 sujungti su a87. Trasa: Molėtų g., Molėtų plentas, Skersinės g., Santariškių g., Telyčeno g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Ozo g.;
3) Naikinti a76, o a36 pratęsti iki Birelių.
4) Naikinti a1
5) a42 leisti a3 trasa, o a3 naikinti
6) a11 sujungti su a13. Maršrutas Žemasis Pavilnys – Užupis – Stotis. Į Vilkpėdę galima neleisti.
7) a19 sujungti a82.
Comment
-
Na, į Naująją Vilnią, Kuprioniškes, Vanaginę ir t.t. troleibusų neleisiParašė Al1 Rodyti pranešimąVisokį š traukia, kai troleibusai yra. Ne, blin, troleibusai yra blogai.
Comment
-
Tai tegul ten ir leidžia. Bet ne iš stoties į Santariškes ar Pilaitę.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa, į Naująją Vilnią, Kuprioniškes, Vanaginę ir t.t. troleibusų neleisi
Comment
-
O kuom Santariškės ir Pilaitė išskirtiniai? Dvigubi standartai š*knoje žaidžia? Be to, trumpa Karosa dirbo a82, Van Hool a115, raudoni dirbo 115, 61, 116. Taip kad į Jūsų privilegijuotus šunkelius jų neleido.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai tegul ten ir leidžia. Bet ne iš stoties į Santariškes ar Pilaitę.
Comment
-
Ar, tavo nuomone, tai gerai, kad į miesto maršrutus tenka leisti tokias transporto priemones kaip Peugeot Boxer, Citroen Jumper, traukti visokį šlamštą? O 10 ilgų dar nežinia kada atvažiuos?Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNei SĮSP, nei VMS, nei VVT nėra visiški idiotai ir moka skaičiuoti. Kiekvienas valdininkas laikosi savo karštų kėdžių. Va, atvyks dar 9 Noge - atsilaisvins 9 trumpi autobusai. Dar išsinuomosim 10 ilgų. Kol kas iš "sąvartyno" trauks visas transporto priemones iki šių metų galo, o ten dar lenkai atvažiuos. Taip kad dar ne laikas panikuoti. Todėl važinėja ir trumpos Karosos, ir Van Hoolai, ir Citroen su Peugeot.
Comment
-
Geriau pirkti keturių ratų agregatą, kurį sunku pavadinti mašina, nes neužtenka pinigų tikrai geram automobiliui?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr, tavo nuomone, tai gerai, kad į miesto maršrutus tenka leisti tokias transporto priemones kaip Peugeot Boxer, Citroen Jumper, traukti visokį šlamštą? O 10 ilgų dar nežinia kada atvažiuos?
Comment
-
Tuom, kad didžioji maršruto dalis yra po laidu, kur turi važinėti troleibusai, o ne autobusai. PVZ: nuo stoties iki spaudos rūmų T16/T7, toliau iki Pilaitės autikas; nuo stoties iki simens arenos T5, toliau autikas ir t.t.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kuom Santariškės ir Pilaitė išskirtiniai? Dvigubi standartai š*knoje žaidžia?
Comment
-
Remiantis tokia logika, autobusai išvis neturėtų važinėti tomis gatvėmis, kur laidai. Ir čia tobula sistema su 3-4 persėdimais?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTuom, kad didžioji maršruto dalis yra po laidu, kur turi važinėti troleibusai, o ne autobusai. PVZ: nuo stoties iki spaudos rūmų T16/T7, toliau iki Pilaitės autikas; nuo stoties iki simens arenos T5, toliau autikas ir t.t.
Comment
-
Panašiai ir turėtų būti. Tai reiškia VT hierarchiją. Daugiau mažiau tokia situacija Vilniuje buvo išlaikoma iki maždaug 2000-ųjų. Ten, kur važiavo troleibusai, nevažiavo pagrindinių maršrutų autobusai, išskyrus Pylimo g., Kalvarijų g. ir kai kuriuos kitus atskirus pagrindinių autobusų maršrutus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje nebuvo nei vieno autobusų maršruto, išskyrus 15 nuo Antakalnio žiedo iki Klinikų.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąRemiantis tokia logika, autobusai išvis neturėtų važinėti tomis gatvėmis, kur laidai. Ir čia tobula sistema su 3-4 persėdimais?
Comment
-
Tada visas Vilnius stovės, nes troleibusai yra kol kas ganėtinai lėti. O iš priemiesčio nuvažiuoti į kitą priemiestį išvis tragedija būtų. Mažiausiai du persėdimai kiekvienam miesto gyventojui. Tai tikrai nėra normalu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPanašiai ir turėtų būti. Tai reiškia VT hierarchiją. Daugiau mažiau tokia situacija Vilniuje buvo išlaikoma iki maždaug 2000-ųjų. Ten, kur važiavo troleibusai, nevažiavo pagrindinių maršrutų autobusai, išskyrus Pylimo g., Kalvarijų g. ir kai kuriuos kitus atskirus pagrindinių autobusų maršrutus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje nebuvo nei vieno autobusų maršruto, išskyrus 15 nuo Antakalnio žiedo iki Klinikų.
Comment
-
Nestovės, jei VT bus organizuojamas deramai. O iš vieno priemiesčio į kitą be dviejų persėdimų ir neįmanoma nuvažiuoti. Gal viena kita išimtis ir yra.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTada visas Vilnius stovės, nes troleibusai yra kol kas ganėtinai lėti. O iš priemiesčio nuvažiuoti į kitą priemiestį išvis tragedija būtų. Mažiausiai du persėdimai kiekvienam miesto gyventojui. Tai tikrai nėra normalu.
Comment
-
Geriau paskambink į troleibusų parką ir paklausk kokių greičių gali važiuoti Amberis su akumuliatoriais. Tada suprasit kad visa tai tik jūsų fantazijos, nesąmonės ir iš esmės esat tiesiog infantilus žmogus.Parašė PilaitisO kiek dabartinių Amberių akumoliatoriai traukia? Jei bent kokius 8 km, tai pirmyn į greituosius.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Vėl verti šypsotisParašė PilaitisAš?
59+2G/16.
Aštonuoliktas nereikalingas dėl to, kad yra 13. Į jį ''suvažiuos'' visi 18 troleibusai. Nes Titnago g. labai kvaila leisti troleibusą, kai taupoma kiekvieną centą. Ten užtektų Noge midibuso.
Ir kokiu maršrutu važiuos Noge? Titnago g. - Žemieji Paneriai? 
a55 naudojasi pensininkai, o tu juos versi šokinėti iš vienos TP į kitą?
Comment
-
Labai įdomu, kad kai buvo tokia "hierarchija", stipriai mažėjo keleivių srautai, augo automobilizacija...Parašė Al1 Rodyti pranešimąPanašiai ir turėtų būti. Tai reiškia VT hierarchiją. Daugiau mažiau tokia situacija Vilniuje buvo išlaikoma iki maždaug 2000-ųjų.
Comment
Comment