Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Kalbu ne apie modernizuotas Škodas, o apie paskutines, prieš atsirandant Solaris. Su plastiko sėdynėm. Jos kiek atsimenu pirktos ~2002m. ar kažkas pan.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Juk aiškiai parašyta- išvažiuos 40 troleibusų mažiau nei prieš metus rugsėjo 1 dieną. Vadinasi, lyginama su 2012-2013 mokslo metais, kai 5, 8, 11, 13 maršrutai dar buvo.
      Kas dėl autobusų- jokia paslaptis, kiek autobusų turi parkas. Ir jokia paslaptis, kad jau nuo liepos 1 dienos važiuojančių autobusų labai trūksta.
      Taigi nuo rugsėjo didelės problemos neišvengiamos.
      Nei SĮSP, nei VMS, nei VVT nėra visiški idiotai ir moka skaičiuoti. Kiekvienas valdininkas laikosi savo karštų kėdžių. Va, atvyks dar 9 Noge - atsilaisvins 9 trumpi autobusai. Dar išsinuomosim 10 ilgų. Kol kas iš "sąvartyno" trauks visas transporto priemones iki šių metų galo, o ten dar lenkai atvažiuos. Taip kad dar ne laikas panikuoti. Todėl važinėja ir trumpos Karosos, ir Van Hoolai, ir Citroen su Peugeot.

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        /\ Kalbu ne apie modernizuotas Škodas, o apie paskutines, prieš atsirandant Solaris. Su plastiko sėdynėm. Jos kiek atsimenu pirktos ~2002m. ar kažkas pan.
        1999 m. pabaigoje.

        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
        Nei SĮSP, nei VMS, nei VVT nėra visiški idiotai ir moka skaičiuoti. Kiekvienas valdininkas laikosi savo karštų kėdžių. Va, atvyks dar 9 Noge - atsilaisvins 9 trumpi autobusai. Dar išsinuomosim 10 ilgų. Kol kas iš "sąvartyno" trauks visas transporto priemones iki šių metų galo, o ten dar lenkai atvažiuos. Taip kad dar ne laikas panikuoti. Todėl važinėja ir trumpos Karosos, ir Van Hoolai, ir Citroen su Peugeot.
        Visokį š traukia, kai troleibusai yra. Ne, blin, troleibusai yra blogai.

        Comment


          Šiaip, rezervų galima surasti:
          1) Panaikinti a48, o a75 leisti Baltupio gatve;
          2) a26 sujungti su a87. Trasa: Molėtų g., Molėtų plentas, Skersinės g., Santariškių g., Telyčeno g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Ozo g.;
          3) Naikinti a76, o a36 pratęsti iki Birelių.
          4) Naikinti a1
          5) a42 leisti a3 trasa, o a3 naikinti
          6) a11 sujungti su a13. Maršrutas Žemasis Pavilnys – Užupis – Stotis. Į Vilkpėdę galima neleisti.
          7) a19 sujungti a82.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Visokį š traukia, kai troleibusai yra. Ne, blin, troleibusai yra blogai.
            Na, į Naująją Vilnią, Kuprioniškes, Vanaginę ir t.t. troleibusų neleisi

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Na, į Naująją Vilnią, Kuprioniškes, Vanaginę ir t.t. troleibusų neleisi
              Tai tegul ten ir leidžia. Bet ne iš stoties į Santariškes ar Pilaitę.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Tai tegul ten ir leidžia. Bet ne iš stoties į Santariškes ar Pilaitę.
                O kuom Santariškės ir Pilaitė išskirtiniai? Dvigubi standartai š*knoje žaidžia? Be to, trumpa Karosa dirbo a82, Van Hool a115, raudoni dirbo 115, 61, 116. Taip kad į Jūsų privilegijuotus šunkelius jų neleido.

                Comment


                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                  Nei SĮSP, nei VMS, nei VVT nėra visiški idiotai ir moka skaičiuoti. Kiekvienas valdininkas laikosi savo karštų kėdžių. Va, atvyks dar 9 Noge - atsilaisvins 9 trumpi autobusai. Dar išsinuomosim 10 ilgų. Kol kas iš "sąvartyno" trauks visas transporto priemones iki šių metų galo, o ten dar lenkai atvažiuos. Taip kad dar ne laikas panikuoti. Todėl važinėja ir trumpos Karosos, ir Van Hoolai, ir Citroen su Peugeot.
                  Ar, tavo nuomone, tai gerai, kad į miesto maršrutus tenka leisti tokias transporto priemones kaip Peugeot Boxer, Citroen Jumper, traukti visokį šlamštą? O 10 ilgų dar nežinia kada atvažiuos?
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Ar, tavo nuomone, tai gerai, kad į miesto maršrutus tenka leisti tokias transporto priemones kaip Peugeot Boxer, Citroen Jumper, traukti visokį šlamštą? O 10 ilgų dar nežinia kada atvažiuos?
                    Geriau pirkti keturių ratų agregatą, kurį sunku pavadinti mašina, nes neužtenka pinigų tikrai geram automobiliui?

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      O kuom Santariškės ir Pilaitė išskirtiniai? Dvigubi standartai š*knoje žaidžia?
                      Tuom, kad didžioji maršruto dalis yra po laidu, kur turi važinėti troleibusai, o ne autobusai. PVZ: nuo stoties iki spaudos rūmų T16/T7, toliau iki Pilaitės autikas; nuo stoties iki simens arenos T5, toliau autikas ir t.t.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Tuom, kad didžioji maršruto dalis yra po laidu, kur turi važinėti troleibusai, o ne autobusai. PVZ: nuo stoties iki spaudos rūmų T16/T7, toliau iki Pilaitės autikas; nuo stoties iki simens arenos T5, toliau autikas ir t.t.
                        Remiantis tokia logika, autobusai išvis neturėtų važinėti tomis gatvėmis, kur laidai. Ir čia tobula sistema su 3-4 persėdimais?

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Remiantis tokia logika, autobusai išvis neturėtų važinėti tomis gatvėmis, kur laidai. Ir čia tobula sistema su 3-4 persėdimais?
                          Panašiai ir turėtų būti. Tai reiškia VT hierarchiją. Daugiau mažiau tokia situacija Vilniuje buvo išlaikoma iki maždaug 2000-ųjų. Ten, kur važiavo troleibusai, nevažiavo pagrindinių maršrutų autobusai, išskyrus Pylimo g., Kalvarijų g. ir kai kuriuos kitus atskirus pagrindinių autobusų maršrutus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje nebuvo nei vieno autobusų maršruto, išskyrus 15 nuo Antakalnio žiedo iki Klinikų.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Panašiai ir turėtų būti. Tai reiškia VT hierarchiją. Daugiau mažiau tokia situacija Vilniuje buvo išlaikoma iki maždaug 2000-ųjų. Ten, kur važiavo troleibusai, nevažiavo pagrindinių maršrutų autobusai, išskyrus Pylimo g., Kalvarijų g. ir kai kuriuos kitus atskirus pagrindinių autobusų maršrutus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje nebuvo nei vieno autobusų maršruto, išskyrus 15 nuo Antakalnio žiedo iki Klinikų.
                            Tada visas Vilnius stovės, nes troleibusai yra kol kas ganėtinai lėti. O iš priemiesčio nuvažiuoti į kitą priemiestį išvis tragedija būtų. Mažiausiai du persėdimai kiekvienam miesto gyventojui. Tai tikrai nėra normalu.

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Tada visas Vilnius stovės, nes troleibusai yra kol kas ganėtinai lėti. O iš priemiesčio nuvažiuoti į kitą priemiestį išvis tragedija būtų. Mažiausiai du persėdimai kiekvienam miesto gyventojui. Tai tikrai nėra normalu.
                              Nestovės, jei VT bus organizuojamas deramai. O iš vieno priemiesčio į kitą be dviejų persėdimų ir neįmanoma nuvažiuoti. Gal viena kita išimtis ir yra.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis
                                O kiek dabartinių Amberių akumoliatoriai traukia? Jei bent kokius 8 km, tai pirmyn į greituosius.


                                Tokių būdų galima būtų surinkti dar Amberių, tik su 25 km akumolatoriais.
                                Ir ką tie 8 km? Pora reisų ir viskas.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis
                                  Pasikraus iš KTo.
                                  Na va, net nežinojau, kad taip įmanoma Lietuvoje.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis
                                    Ironija?

                                    Tiesa, tam reikėtų dar vienos reformos, kuria būtų panaikinti kai kurie maršrutai, t18, a55 ir pan.
                                    Labiau saviironija. a55 - tiesioginis susisiekimas tarp dviejų didžiausių ligoninių. O t18 ko dėtas? Tu gi kariauji dėl kiekvieno maršruto gyvavimo.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis
                                      O kiek dabartinių Amberių akumoliatoriai traukia? Jei bent kokius 8 km, tai pirmyn į greituosius.
                                      Geriau paskambink į troleibusų parką ir paklausk kokių greičių gali važiuoti Amberis su akumuliatoriais. Tada suprasit kad visa tai tik jūsų fantazijos, nesąmonės ir iš esmės esat tiesiog infantilus žmogus.
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis
                                        Aš?

                                        59+2G/16.

                                        Aštonuoliktas nereikalingas dėl to, kad yra 13. Į jį ''suvažiuos'' visi 18 troleibusai. Nes Titnago g. labai kvaila leisti troleibusą, kai taupoma kiekvieną centą. Ten užtektų Noge midibuso.
                                        Vėl verti šypsotis Ir kokiu maršrutu važiuos Noge? Titnago g. - Žemieji Paneriai?
                                        a55 naudojasi pensininkai, o tu juos versi šokinėti iš vienos TP į kitą?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Panašiai ir turėtų būti. Tai reiškia VT hierarchiją. Daugiau mažiau tokia situacija Vilniuje buvo išlaikoma iki maždaug 2000-ųjų.
                                          Labai įdomu, kad kai buvo tokia "hierarchija", stipriai mažėjo keleivių srautai, augo automobilizacija...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X