Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Spėju 2G ir 4G išliks toks pat dažnis, o T16 ir T19 važinės kaip iki reformos. 1G į pagalbą bus stiprinamas T2 ir T6; 3G - stiprinamas T10. 5G ir 6G pagalbos nesulauks.
Aha, tik komentaruose minimi vis tie patys argumentai - nesinaudoju, nes: lėtas, senas, su skylėm grindyse, be kondicionieriaus. Taip, tikrai žmonės nesinaudoja VT ne dėl važinėjančių "grabų". Turbūt nesinaudoja dėl to, kad bilietas brangus, neveža iki durų, mėnulio fazė ne ten kur reikia, brangta elektra, brangsta benzinas, duonos kainos vis auga. Ane?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeatrodo. Žmonės nesinaudoja VT visiškai ne dėl tos priežasties.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.12, 11:21.
Comment
-
Nes kiti gal ir pasiųsti.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąIronija? Kur čia slypi netaktiškumas?
Komentatoriai tai dar ne viskas. Pagal VT kokybę bilietas tikrai nėra pigus, ypač, jei lyginsime su VT bilietų kainomis Vakarų Europoje ir pajamomis tenai. Žmonės nesinaudoja VT, pirma, dėl per reto kursavimo, antra, per lėto VT, ir tik trečioje ar ketvirtoje vietoje (po kainos) eina komfortas. Taigi, seni troleibusai neturi įtakos retam kursavimui, greičiui taip pat. Nes Vilniaus troleibusų greičio problema susiveda į KT ir organizacinius dalykus. Ir netgi labiau į organizacinius, nei KT. Štai, pavyzdžiui, buvau neseniai Kryme (reportažas greitai bus), KT prastesnis už Vilniaus, bet troleibusai laksto 50-70 km/h greičiu net mieste (matavau su GPS'u). Aišku, kreivėse, žieduose, per iešmus greitis ne toks, bet pas mus tokiu greičiu troleibusai normaliai nevažinėja. Spūstys Simferopolyje šiuo metu didesnės nei Vilniuje (vasaros sezoną turiu omenyje).Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąAha, tik komentaruose minimi vis tie patys argumentai - nesinaudoju, nes: lėtas, senas, su skylėm grindyse, be kondicionieriaus. Taip, tikrai žmonės nesinaudoja VT ne dėl važinėjančių "grabų". Turbūt nesinaudoja dėl to, kad bilietas brangus, neveža iki durų, mėnulio fazė ne ten kur reikia, brangta elektra, brangsta benzinas, duonos kainos vis auga. Ane?
Comment
-
Šita problema ne tik su troleibusais. Buvau įmetęs "Susisiekimo paslaugų" atsakymą dėl 40 ir 31 maršrutų. Atsakymas buvo įspūdingas. Tačiau kaip tai išeina: entuziastai sako, kad patys vairuotojai nepatenkinti tokiais ištemptais tvarkaraščiais, tačiau SĮSP teigia, kad bendradarbiauja su vairuotojais ir tie nemato jokių problemų. Tai kame replės? Vieni bailiai, kiti akli sėdi kabinetuose, o keleiviai turi kentėti? Jeigu vairuotojas bijo diskutuoti tokiais klausimais, tai kam tada reikalingos profsąjungos? Kartą į metus pašūkauti, kad mažas atlyginimas? O kodėl tyli NVTKA? Nenori lįsti? Tai kas tada apsaugos keleivius? Tokiais tempais ir esami nuolatiniai keleiviai dings iš šitų (kaip sako automobilių vairuotojai) "lochovozų".Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes Vilniaus troleibusų greičio problema susiveda į KT ir organizacinius dalykus. Ir netgi labiau į organizacinius, nei KT.
Comment
-
Su tuo vaikruotojų nepasitenkinimu kai kas neaiškaus. Ar tik ne miglą pučia VVT valdžia. Galiausiai vairuotojai gali būti nepatenkinti tik dėl to, kad jiems nurėžia nuo atlyginimo už vėlavimą. Iš viso galima būtų nupirkti keletą dešimčių videoregistratorių (jie šiais laikais nėra brangūs) ir kelis mėnesius pafilmuoti įvairius maršrutus nuo ryto iki vakaro. Po to išanalizuoti ir žiūrėti, kas gi stabdo VT.
Comment
-
Jeigu 40 maršrutu dar yra daug sankryžų, tai 31 maršrutu tyla, lygus kelias. Kur jie mato ten kalnuotą maršrutą? Du kalnai ir dabar reikia važiuoti 40 minučių, kai įmanoma nuvažiuoti per 25-30? Kodėl keleiviai visada turi iš pat ryto būti nepatenkinti, kad 31 maršrutas jau nuo pirmųjų reisų vėluoja 5 minutėm? Ir pavėlavęs, vis tiek važiuoja vėžlio greičiu. Teisingai sako Naujosios Vilnios gyventojai - atsikeli anksti ryte, susiruoši į darbą, įsėdai į 31 ir pratęsi miegą. Kitaip neįmanoma. Tokiu greičiu net autobusas nedreba, jei papuola duobėParašė Al1 Rodyti pranešimąSu tuo vaikruotojų nepasitenkinimu kai kas neaiškaus. Ar tik ne miglą pučia VVT valdžia. Galiausiai vairuotojai gali būti nepatenkinti tik dėl to, kad jiems nurėžia nuo atlyginimo už vėlavimą. Iš viso galima būtų nupirkti keletą dešimčių videoregistratorių (jie šiais laikais nėra brangūs) ir kelis mėnesius pafilmuoti įvairius maršrutus nuo ryto iki vakaro. Po to išanalizuoti ir žiūrėti, kas gi stabdo VT.
Comment
-
Siūlai VVT pirkti traukinius? Ar aš teisingai supratau? Kam jie, jei yra vos keli galimi maršrutai:Parašė PilaitisBet ar negalima būtų padaryti, kad VMS/VVT mokėtų nedidelį infrastruktūros mokestį + iš pradžių nupirktų traukinių + pastatytų kelias stoteles + LG sutvarkytų kai kuriuos ruožus.
1) Mickūnai - Naujoji Vilnia - Pavilnys - Stotis - Oro uostas;
2) Stotis - Oro uostas - Paneriai - Lentvaris.
Viskas. Tam galima "prigriebti" esamus traukinius. Tačiau tas integravimas nieko neduos:
1) didelė Mickūnų dalis vis tiek negalės juo naudotis, nes, sąlyginai, toli nuo gyvenvietės;
2) Naujoji Vilnia irgi nesinaudos, nes nuo Naujosios Naujosios Vilnios, kur gyvena didžiausia dalis potencialių keleivių iki traukinių stoties ilgas atstumas bei nereikalingi persėdimai; Senajai Naujajai Vilniai jis irgi nepatogus;
3) Stotis - Oro uostas jau dabar yra jungtis;
4) Visą Pavilnį irgi neaptarnaus, nes dideli atstūmai;
5) Nebent jungtis Lentvaris - Stotis būtų naudinga.
Comment
-
Džiugu, kad paminėta NVTKAParašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąŠita problema ne tik su troleibusais. Buvau įmetęs "Susisiekimo paslaugų" atsakymą dėl 40 ir 31 maršrutų. Atsakymas buvo įspūdingas. Tačiau kaip tai išeina: entuziastai sako, kad patys vairuotojai nepatenkinti tokiais ištemptais tvarkaraščiais, tačiau SĮSP teigia, kad bendradarbiauja su vairuotojais ir tie nemato jokių problemų. Tai kame replės? Vieni bailiai, kiti akli sėdi kabinetuose, o keleiviai turi kentėti? Jeigu vairuotojas bijo diskutuoti tokiais klausimais, tai kam tada reikalingos profsąjungos? Kartą į metus pašūkauti, kad mažas atlyginimas? O kodėl tyli NVTKA? Nenori lįsti? Tai kas tada apsaugos keleivius? Tokiais tempais ir esami nuolatiniai keleiviai dings iš šitų (kaip sako automobilių vairuotojai) "lochovozų".
Kol kas dar stebime, nagrinėjame situaciją, braižomės veiklos strategijas. Nėra lengva bendrauti su skirtingą nuomonę turinčiais keleiviais, vairuotojais, VT organizatoriais, politikais... Bet esame keleivių asociacija, todėl daugiausia nagrinėjame keleivių nuomones, jas sisteminame. Daug kur skubėti neverta, nes taip galima prisidaryti dar blogiau. Asociacijos veikla - jau puse kojos politikoje (nes tenka bendrauti su politikais), todėl turi būti užtikrinti, ryžtingi veiksmai ir pozicija.
Aktyviausia asociacija buvo tuomet, kai to labai reikėjo - būtų buvę keista, kam išvis reikalinga tokia asociacija, jei ji tyli. O dabar tęsiama vidinė organizacinė veikla. Tai neturėtų stebint turint omenyje, kad tai šįmet įkurta asociacija - jos veikla dar įsibėgės
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na ir ką gi tu panakintum? A67 į Mickūnus? Ir gyventojams teks vaikščioti 2-3.5 km į vieną pusę iki Mickūnų geležinkelio stoties (vien nuo stotelės Mickūnai iki geležinkelio - 2.5 km). Panaikintum A68? Nuo Naujojo Lentvario iki geležinkelio - 3 km į vieną pusę.Parašė PilaitisTokie maršrutai:
1. Naujoji Vilnia-Stotis-Lentvaris
2. Stotis-Oro uostas-Salininkai-Vaidotai
3. Stotis-Granito-Grigiškės
Vietomis reikėtų padaryti dvikelį, pastatyti kai kur naujas stoteles, atnaujinti bėgius, sutvarkyti signaling'ą, nupirkti tuziną talpių kondicionuojamų traukinių.
Pradžiai investicijos didokos, tačiau galima būtų panaikinti/pakeisti į privežančius autobusų maršrutus.
Vilnius nėra skirtas geležinkelio integravimui, naikinant privežamuosius maršrutus.
Comment
-
A vot imkim ir panaikinkim 4G ir A54 autobususParašė PilaitisTokie maršrutai:
1. Naujoji Vilnia-Stotis-Lentvaris
2. Stotis-Oro uostas-Salininkai-Vaidotai
3. Stotis-Granito-Grigiškės
Vietomis reikėtų padaryti dvikelį, pastatyti kai kur naujas stoteles, atnaujinti bėgius, sutvarkyti signaling'ą, nupirkti tuziną talpių kondicionuojamų traukinių.
Pradžiai investicijos didokos, tačiau galima būtų panaikinti/pakeisti į privežančius autobusų maršrutus.
Ar patiktų? Ne, kaip ir Lentvariui A68 panaikinimas..
Comment
-
Vilniuje nyksta troleibusai: nuo rugsėjo jų išvažiuos 40 mažiau
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2bumVXxBq
Comment
-
1) Užmušė "delfistai" - VVVParašė Skarbny Rodyti pranešimąVilniuje nyksta troleibusai: nuo rugsėjo jų išvažiuos 40 mažiau
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2bumVXxBq
2) Pagal kadaise čia įmestą lentelę, nuo rudens 1G turėtų važiuoti papildomos 5 TP, 2G - 4 TP, 3G - 3 TP, 4G - 3 TP, 5G - 4 TP ir 6G - 1 TP. Iš viso 20 papildomų TP. Žada vos 15, reiškia 5G ir 6G nesulauks papildomų transporto priemonių (logiška, Naujoji Vilnia dar turi 74 maršrutą; o 5G ir taip važinėja dažniau, nei buvęs 45 maršrutas).
3) Manau, kad labiausiai apkarpys 16 ir 19 troleibusų maršrutus. Tačiau net vasarą ir 2G, ir T16 važinėja sausakimši. T19 kažkiek atsilaisvino, bet natūralu kodėl - vasara.
4) Manau, kad nebus dažninamas nei T20, nei T21 (išvis abejočiau jo reikalingumu).
5) Nemanau, kad retindami tvarkaraščius, jie išlos. Žvėryne dominuoja vien troleibusai, Justiniškių gatvėje - irgi.
6) Taip pat vertėtų T9 gražinti atgal į Žirmūnus, o iki ŠM trumpinti T12. Jungtį ŽP - Žirmūnai aptarnauja T6, kuris kartoja T12-ą atkarpoje ŽP - ŽT. Tuo tarpu Karoliniškių gyventojams jis būtų reikalingesnis.
7) P.S. Būtent troleibusuose Škoda vasarą gerą važiuot, nes iš visų pusių pučia vėjas (didelės orlaidės kiekviename lange).
Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.14, 08:21.
Comment
-
Man įdomu, iš kur jie ims dar 45 autobusus, jei jau dabar jų katastrofiškai trūksta. Iki rugsėjo parkas pasipildys tik Jelgavos Sprinteriais (turėtų atvykti dar 9).
5G maršrutu, jei transporto priemonių skaičius nebus didinamas, nuo rugsėjo turėtų važiuoti vien tik ilgi autobusai. 2013 m. pavasarį 45 maršrutu dirbo 11 ilgų autobusų - ir jie važinėjo sausakimši.
Kas dėl troleibusų, tai iš mažinamų 40 troleibusų dauguma (32) yra iš panaikintų 5, 8, 11, 13 maršrutų- būtent tiek troleibusų jais važinėjo 2013 m. pavasarį. Tai reiškia, kad kitų maršrutų eismas stipriai retinamas nebus. O, pavyzdžiui, 7 ir 19 maršrutai turėtų net dažninami.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.08.14, 08:59.
Comment
-
5, 8, 11 ir 13 jau istorija. Jų kiekis neatsispindi jau grafuose. Bus nurėžiami iš dabar esančių maršrutų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMan įdomu, iš kur jie ims dar 45 autobusus, jei jau dabar jų katastrofiškai trūksta. Iki rugsėjo parkas pasipildys tik Jelgavos Sprinteriais (turėtų atvykti dar 9).
5G maršrutu, jei transporto priemonių skaičius nebus didinamas, nuo rugsėjo turėtų važiuoti vien tik ilgi autobusai. 2013 m. pavasarį 45 maršrutu dirbo 11 ilgų autobusų - ir jie važinėjo sausakimši.
Kas dėl troleibusų, tai iš mažinamų 40 troleibusų dauguma (32) yra iš panaikintų 5, 8, 11, 13 maršrutų- būtent tiek troleibusų jais važinėjo 2013 m. pavasarį. Tai reiškia, kad kitų maršrutų eismas stipriai retinamas nebus. O, pavyzdžiui, 7 ir 19 maršrutai turėtų net dažninami.
Be to, jeigu sako, kad yra tie autobusai, reiškia yra. 100 procentų, kad mes daug ko nežinom, o vienintelis žmogus iš čia esančių, kuris kažką žino (Denis Simonov) retai mus džiugina informacija.
Comment
-
Vilniuje iš viso yra 23 modernizuotos Škodos su švieslentėmis - 15 pirmajame parke ir 8 antrajame.Parašė SPX Rodyti pranešimąO kokie sprendimo būdai? Taip, aš galiu pasakyti, kad didžioji dalis Škodų yra gana papuvusios, nepaisant to, kad kažkada buvo šiek tiek suremontuotos. O kas žino, kiek yra tų Škodų su elektroninėm švieslentėm?
Soliarių iš viso turime 45- 22 1-ajame parke ir 23 2-ajame.
Juk aiškiai parašyta- išvažiuos 40 troleibusų mažiau nei prieš metus rugsėjo 1 dieną. Vadinasi, lyginama su 2012-2013 mokslo metais, kai 5, 8, 11, 13 maršrutai dar buvo.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą5, 8, 11 ir 13 jau istorija. Jų kiekis neatsispindi jau grafuose. Bus nurėžiami iš dabar esančių maršrutų.
Be to, jeigu sako, kad yra tie autobusai, reiškia yra. 100 procentų, kad mes daug ko nežinom, o vienintelis žmogus iš čia esančių, kuris kažką žino (Denis Simonov) retai mus džiugina informacija.
Kas dėl autobusų- jokia paslaptis, kiek autobusų turi parkas. Ir jokia paslaptis, kad jau nuo liepos 1 dienos važiuojančių autobusų labai trūksta.
Taigi nuo rugsėjo didelės problemos neišvengiamos.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.08.14, 09:23.
Comment
Comment