Tai ne kritika, tai pastabos/pageidavimai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Kritika yra priimtina, jeigu realiai argumentuota, o ne šiaip pasvaičiojimai. Pasiūlymus irgi malonu skaityti.
Geležinkelio linijos su stotimis irgi buvo planuose, bet jų buvo atsisakyta siekiant, kad schema nebūtų perkrauta. Taip pat atsisakyta ir mikrorajonų pavadinimų schemojeParašė Resutas Rodyti pranešimąBeje, geležinkelis su stotimis irgi netrukdytų schemoje
Paskutinis taisė ezagorskas; 2013.08.08, 19:34.
Comment
-
Gal ir taip. Kai daug informacijos, irgi sunku susigaudyti.Parašė ezagorskas Rodyti pranešimąGeležinkelio linijos su stotimis irgi buvo planuose, bet jų buvo atsisakyta siekiant, kad schema nebūtų perkrauta. Taip pat atsisakyta ir mikrorajonų pavadinimų schemoje
Comment
-
Iš konteksto atrodė kaip kritika. Pastabos irgi yra kritikos forma, tad be kūrėjo prašymo teikti pastabas nėra jau taip etiška... Pageidavimų paprastai sakinių samplaikos kitokios, tad čia ne pageidavimai buvoParašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai ne kritika, tai pastabos/pageidavimai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mano asmenine nuomone, troleibusų žymėjimo simbolis neturi didelės reikšmės. Pakeisti nesudėtinga, tik kad vėliau ir kvadratėliai kam nors neįtiks. Troleibusų linijoms ir naudojamas kitoks plotis, nei autobusų. Dėl greitųjų autobusų storesnių linijų- net nežinau. Ar nebus per daug makalynės- kai kam ir toks variantas, koks yra dabar, jau sunkiai suprantamas...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTroleibusus reikia kitaip žymėti. Kad ir numeriu kvadratėlyje, bet tikrai ne taip, kaip dabar. Dar būtų gerai jiems ir kitokio pločio linijas naudoti. Taip pat tas nepakenktų ir greitiesiems autobusams.
Comment
-
Įmanoma, bet tam reiktų nemažų pinigų..Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąAr įmanoma visuose Karosa B741 autobusuose įstatyti tokias pat orlaides, kaip ir Karosa B841?
Kitas klausimas, ar apsimoka juos montuoti, kai žinoma, jog ne taip ilgai jie važinės??
Jeigu jau pakrypo kalba apie orlaides autobusuose, jas tikrai reikia įrengti:
Man NG272 #430-#432
Man NG232 CNG #870, #875 ir #876
MB 0405GN2 CNG/0405 N2 CNGPaskutinis taisė ssnaiperis; 2013.08.09, 16:06.
Comment
-
Na, naujų ilgų autobusų nesimato, naudotų ilgų - irgi.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąĮmanoma, bet tam reiktų nemažų pinigų..
Kitas klausimas, ar apsimoka juos montuoti, kai žinoma, jog ne taip ilgai jie važinės??
Comment
-
Naudoti ilgi nusimato. Karosos nėra amžinos, o ilgi autobusai vis tiek bus labai reikalingi. Ir visai nesvarbu, ką sako valdininkai - jie visai nesigaudo realioje situacijoje.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa, naujų ilgų autobusų nesimato, naudotų ilgų - irgi.
Comment
-
Kažkur fotobus.msk.ru skaičiau, atrodo, Deniso Simonovo komentarą, kad bus apie 30 naudotų ilgų mašinų. Bet nėra jokių užuominų apie tai...Parašė Mettal Rodyti pranešimąNaudoti ilgi nusimato. Karosos nėra amžinos, o ilgi autobusai vis tiek bus labai reikalingi. Ir visai nesvarbu, ką sako valdininkai - jie visai nesigaudo realioje situacijoje.
Comment
-
Taip, buvo būtent Deniso komentaras apie 30 naudotų ilgų autobusų pirkimą. Jei nesumelavus, turėjo atvažiuoti liepą, o gal rugpjūčio galeParašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKažkur fotobus.msk.ru skaičiau, atrodo, Deniso Simonovo komentarą, kad bus apie 30 naudotų ilgų mašinų. Bet nėra jokių užuominų apie tai...
Comment
-
Ženklinimas neturi būti perdėm skirtingas, kaip yra toje schemoje. Jei jau autobusai pažymėti apskritime, tai troleibusai turi būti irgi žymimi numeriu geometrinėje figūroje, o ne raide. Be to, toks simbolis gerokai mažesnis už autobusų. Nežinančiam, koks VT Vilniuje, iš viso atrodo, kad yra tik autobusai, nėra jokio kitokio VT. Ir tik geriau įsigilinus į schemą, pasimato, kad yra troleibusai. Be to troleibusai yra pagrindinė VT rūšis, ne autobusai. Todėl tokia schema sudaro klaidingą tik vienos VT rūšies egzistavimo įspūdį.Parašė ezagorskas Rodyti pranešimąMano asmenine nuomone, troleibusų žymėjimo simbolis neturi didelės reikšmės. Pakeisti nesudėtinga, tik kad vėliau ir kvadratėliai kam nors neįtiks.
Ir dėl spalvų. Visgi Lietuvoje yra toks spalvinis miesto VT ženklinimas - troleibusai raudoni, autobusai mėlyni. Greitieji autobusai mėlyni invertuoti. Nors dabar Vilniuje greitiesiems autobusams kažkodėl žymėti naudojama žalia spalva, tuo tarpu pačių autobusų maršrutų lentelės "klasikinės" - invertuota mėlyna (fonas mėlynas, baltas šriftas). Nėra atskirų maršrutų spalvinio ženklinimo.Paskutinis taisė Al1; 2013.08.09, 18:27.
Comment
-
Jonas Jonatis: Gal galite pakomentuoti, kodėl Vilniuje taip dirbtinai ištempiami tvarkaraščiai? Labai įdomu išgirsti Jūsų komentarą dėl 40 maršruto (iš Fabijoniškių važiuoja 31 minutę, atgal – spėja per 22 minutes (teigti, kad važiuoja kita trasa netikslinga, nes atstumas išlieka tas pats)). Dar įdomu išgirsti, kodėl 31 maršrutas važiuoja 40 minučių, kai laisvai gali nuvažiuoti šitą atstumą per 25-30 minučių (ypač, kodėl atstumą Genių st. – Pavilnys jis įveikia net per 14 minučių, nors, realiai, spėtų per 6-7 minutes).Susisiekimo paslaugos orientuojasi mieste? 1 km duodamos papildomos 15 minučių? Taip pat, kur jie mato kalnus nuo Grigaičių iki Pavilnio?SĮ „Susisiekimo paslaugos“: Jonai, gal galite pasakyti kokiu būdu matuojate, kad autobusai gali važiuoti greičiau? 40 maršruto atstumas pirmyn ir atgal skiriasi vienu kilometru. Skiriasi gatvių, sankryžų, išvažiavimų pobūdis. Atsižvelgiant į visa tai ir sudarytas tvarkaraštis. 31 maršruto autobusas negali laisvai nuvažiuoti per tokį laika, nes visų pirma, važiuoja autobusas, ne lengvasis automobilis, antra, kelias yra "kalnuotas", tad autobusas negali išvystyti savo vidutinio greičiau ir turi pristabdyti.
Comment
-
Įmonę nuomos 10 vnt. ilgų autobusų. Kurių pirmoji registracija ne ankstesnė negu 2000 metai. Kokie bus autobusai aišku bus 2013 m. rugpjūčio 22 d., tuomet vokai su pasiūlymais bus atplėšiami.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKažkur fotobus.msk.ru skaičiau, atrodo, Deniso Simonovo komentarą, kad bus apie 30 naudotų ilgų mašinų. Bet nėra jokių užuominų apie tai...Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.08.09, 21:54.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
O finansiškai bus naudinga nuomotis?Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąJau paskelbtas konkursas naudotiems autobusams, kokie bus autobusai aišku bus 2013 m. rugpjūčio 22 d., tuomet vokai su pasiūlymais bus atplėšiami. Pirkimo kaina 2 100 000 Lt.
Taip pat įmonę nuomos 10 vnt ilgų autobusų. Kurių pirmoji registracija ne ankstesnė negu 2000 metai.
P.S. Yra žinomi konkurso sąlygos?Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.08.09, 21:43.
Comment
-
Kitos išeities nėra. Taip yra.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO finansiškai bus naudinga nuomotis?
P.S. Yra žinomi konkurso sąlygos?
Konkurso sąlygos.
http://www.vilniausviesasistransport...UDERINTAS1.docViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Aš atsiprašau labai, bus tik autobusų nuomaParašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kiek bus autobusų nupirkta (be nuomos)?
Būtų neblogai prigriebti naudotus Volvo 7700A arba Citaro autobusus...
Tai yra iš viso bus 10 vnt. triašių autobusų.
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
Comment