Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O mano hood'as Žinant kokią ten fauną sugauna be bilietų, tai aš nesistebiu. O tuos atmarozus tramdyk, netramdęs, jų niekas nepakeis, nebent ZONA. O šiuo atveju, tai neaišku kas VT priemonėje įvyko tarp jų. Žurnalistas tiesiog durnas, jeigu nemato koks pilietis "mandagus" pakliuvo..
    Paskutinis taisė SPX; 2013.07.11, 13:16.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai yra parazitavimas. O mikrobo važiavimas kartą per valandą, tarkim, maršrutu Stotis - Santariškės, na, baikime juokus, tikrai niekam nereikalingas.
      Tada nematau jokios prasmės mikrobus grąžinti ar tuo labiau skelbti kažkokių naujų maršrutų konkursus, nes jų panaikinta centre vos keli.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Man va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
        Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
        Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).

        Mano siūlymai

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Man va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
          Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
          Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).

          Mano siūlymai
          Nesamone kazkokia. Vilniuje nėra nė vieno mikroautobuso, kurie būtų pritaikyti vežti keleivius mieste. Technika turi būti žemagrindė, su normaliom durim ir t.t. Galų gale - Vilnius tai didmiestis. Vilniui reikia ne mikroautobusų, o MIDI autobusų, tokių, kaip važinėja 9,11 maršrutose. Mikruautobuse pagal taisykles negalima važioti stovint, o MID'buse galima. MID'busų talpumas yra didesnis, todėl jie labiau tinka miestui.

          Comment


            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
            Man va kas įdomiausia - daugelis sako, kad geriausia VT sistema yra Kaune. Bet gi Kaune yra dvidešimt mikroautobusų maršrutų! Be to, net šešiolika iš jų kursuoja velniškai gerai (nuo 2 iki 10 minučių intervalu)! Ir tai GERIAUSIA VT sistema Lietuvoje!
            Vilnius turi geras mikroautobusų pajėgas, tačiau nori atimti keletą maršrutų iš savęs ir leisti ten mikroautobusus. Tačiau tie mikroautobusai kursuotų tokių pat "dažnumu", kaip ir dabartiniai autobusai! Kur protas?
            Tikrai Vilnius gali tapti miestu, turinčiu geriausią VT sistemą. Įmanoma kažkiek keisti mikroautobusų trasas, bet leisti juos dabartiniu dažnumu (be abejo, kai kuriuos reikia naikinti).

            Mano siūlymai
            Pritariu tik m73 grąžinimui. Vosyliukai išvis neturi net mikriuko.

            Comment


              Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
              Nesamone kazkokia. Vilniuje nėra nė vieno mikroautobuso, kurie būtų pritaikyti vežti keleivius mieste. Technika turi būti žemagrindė, su normaliom durim ir t.t. Galų gale - Vilnius tai didmiestis. Vilniui reikia ne mikroautobusų, o MIDI autobusų, tokių, kaip važinėja 9,11 maršrutose. Mikruautobuse pagal taisykles negalima važioti stovint, o MID'buse galima. MID'busų talpumas yra didesnis, todėl jie labiau tinka miestui.
              Kodėl gi Kaune viskas puikiai veikia ir keleiviai patenkinti? Šiuo metu reikia būtent mikroautobusų, o vėliau jau galima po žingsnelį atnaujinti parką, nes tam reikia didelių investicijų. Tai nejaugi keleiviams reikia laukti 5 metus, kad jiems būtų patogu važiuoti? Vien greitieji autobusai situacijos nepagerins.

              Comment


                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                Kodėl gi Kaune viskas puikiai veikia ir keleiviai patenkinti? Šiuo metu reikia būtent mikroautobusų, o vėliau jau galima po žingsnelį atnaujinti parką, nes tam reikia didelių investicijų. Tai nejaugi keleiviams reikia laukti 5 metus, kad jiems būtų patogu važiuoti? Vien greitieji autobusai situacijos nepagerins.
                Ateis laikas, kai ir Kaune išnaikins.

                Comment


                  Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                  Ateis laikas, kai ir Kaune išnaikins.
                  Lietuviškas mentalitetas - kam optimizuoti ir gerinti, galima iškart naikinti.

                  Comment


                    Žinant mūsų verslininkus, tai šūdą jie atnaujins. Jau kiek kartų kalbėta, kad pvz. taksi klientai vežiojami 15-20 metų senumų geldom. Verslinykas sako, kad jeigu nupirks naujus auto, teks kainą kelt ir niekas nevažinės. O aš kažkodėl galvoju, kad naujom patogiom mašinom, kad ir už didesnę kainą keleivių vis tiek bus. Tas pats ir gerai būtų su mikrobais, bet, kad irgi senukai ~2000m. modelio mersai. O dar pasitaikydavo ir senesnių transitų.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Žinant mūsų verslininkus, tai šūdą jie atnaujins. Jau kiek kartų kalbėta, kad pvz. taksi klientai vežiojami 15-20 metų senumų geldom. Verslinykas sako, kad jeigu nupirks naujus auto, teks kainą kelt ir niekas nevažinės. O aš kažkodėl galvoju, kad naujom patogiom mašinom, kad ir už didesnę kainą keleivių vis tiek bus. Tas pats ir gerai būtų su mikrobais, bet, kad irgi senukai ~2000m. modelio mersai. O dar pasitaikydavo ir senesnių transitų.
                      Yra Kautra, yra Centvalis su savo Mercedes-Benz Sprinter 315CDI. Atsirastų ir kiti vežėjai, svarbu duoti šansą.

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Yra Kautra, yra Centvalis su savo Mercedes-Benz Sprinter 315CDI. Atsirastų ir kiti vežėjai, svarbu duoti šansą.
                        Atrodo to ir siekiama dabar Vilniuje...
                        Svarbu skelbti konkursus su griežtomis taisyklėmis.

                        Comment


                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                          Atrodo to ir siekiama dabar Vilniuje...
                          Svarbu skelbti konkursus su griežtomis taisyklėmis.
                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Yra Kautra, yra Centvalis su savo Mercedes-Benz Sprinter 315CDI. Atsirastų ir kiti vežėjai, svarbu duoti šansą.
                          Nereikia jokios "Kautros". Mikrobai turi būti išeliminuoti iš VT, visiškai nesvarbu, ar jie važiuoja kaip maršrutiniai taksi, ar, dar blogiau, kaip autobusai, t.y. integruoti į sistemą, bet privatūs. VVT pakaktų kelių mikrobų 2-3 maršrutams aptarnauti. Daugiau poreikio nėra, o gretimų rajonų susisiekimu su miestu turi rūpintis rajonai. Kurie neskendi tokiose skolose kaip miestas.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Nereikia jokios "Kautros". Mikrobai turi būti išeliminuoti iš VT, visiškai nesvarbu, ar jie važiuoja kaip maršrutiniai taksi, ar, dar blogiau, kaip autobusai, t.y.
                            "Maršrutinis taksi" - išvis kažkokia durna sąvoka, užsilikusi nuo perestroikos laikų.

                            Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nereikia jokios "Kautros". Mikrobai turi būti išeliminuoti iš VT, visiškai nesvarbu, ar jie važiuoja kaip maršrutiniai taksi, ar, dar blogiau, kaip autobusai, t.y. integruoti į sistemą, bet privatūs. VVT pakaktų kelių mikrobų 2-3 maršrutams aptarnauti. Daugiau poreikio nėra, o gretimų rajonų susisiekimu su miestu turi rūpintis rajonai. Kurie neskendi tokiose skolose kaip miestas.
                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              "Maršrutinis taksi" - išvis kažkokia durna sąvoka, užsilikusi nuo perestroikos laikų.

                              Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
                              Visiškai sutinku su abiem Dar kita problema tame, kad miestiečiai nenori nieko naujo. Vienas dalykas, kurį moka, tai tik paverkšlenti ar parėkti kokia bloga reforma, užuot kažką išmokę ir išbandę naujo.
                              Paskutinis taisė SPX; 2013.07.11, 16:06.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                "Maršrutinis taksi" - išvis kažkokia durna sąvoka, užsilikusi nuo perestroikos laikų.

                                Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
                                O tai kaip kitaip tektų šią transporto priemonę vadinti? Mikroautobusu, kaip ir turėtų vadintis?
                                Paskutinis taisė ssnaiperis; 2013.07.11, 16:08.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  "Maršrutinis taksi" - išvis kažkokia durna sąvoka, užsilikusi nuo perestroikos laikų.

                                  Jeigu tai "taksi" (transporto priemonė, kuri veža ten, kur klientas pageidauja) - tai jis negali būti "maršrutinis". O jeigu "maršrutinis" (važiuoja iš anksto nustatytu maršrutu pagal iš anksto nustatytą grafiką) - tai ne "taksi".
                                  Nuo kur kas ankstesnių laikų.

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    O tai kaip kitaip tektų šią transporto priemonę vadinti? Mikroautobusu, kaip ir turėtų vadintis?
                                    Mikroautobusais, arba tiesiog mažais autobusais. Juk jeigu jie laikosi maršruto ir grafiko - tai niekuo nesiskiria nuo autobuso, tik vietų skaičiumi.

                                    Comment


                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Mikroautobusais, arba tiesiog mažais autobusais. Juk jeigu jie laikosi maršruto ir grafiko - tai niekuo nesiskiria nuo autobuso, tik vietų skaičiumi.
                                      Tam ir yra sąvoka maršrutinis taxi, o kad tai perestroikos laikų VT, kuris tik Rytų Europoje egzistuoja, tai jau kitas klausimas. Maršrutinis, nes važiuoja pagal maršrutą, o taxi, nes stoja, kur keleiviai prašo. Mikroautobusais galima vadinti tik tokius, kurie važinėja pagal autobusų bei troleibusų taisykles, pvz. aplink senamiestį dabar važinėjantis mikroautobusas:

                                      http://ntic.vilnius.lt/mediabank/sen...rsrutai(1).jpg
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2013.07.11, 16:56.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Tas pats ir gerai būtų su mikrobais, bet, kad irgi senukai ~2000m. modelio mersai.
                                        Kokia yra vidutiniška naujos VT priemonės eksploatacijos trukmė Vakaruose ir kokia Lietuvoje bei buv. Rytų bloko šalyse?

                                        Comment


                                          Parašė LC. Rodyti pranešimą
                                          Kokia yra vidutiniška naujos VT priemonės eksploatacijos trukmė Vakaruose ir kokia Lietuvoje bei buv. Rytų bloko šalyse?
                                          Ar ne 7 metai vakaruose?
                                          Paskutinis taisė SPX; 2013.07.11, 17:25.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X