Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Ne piko metu ir midibusas per didelis.
    Nepasakyčiau.. 115-am maršrute šiandien dirbęs Fiat Ducato prisipildė jau prie Klinikų, teko faktiškai visiems susigrūdusiems stovėt..
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Nepasakyčiau.. 115-am maršrute šiandien dirbęs Fiat Ducato prisipildė jau prie Klinikų, teko faktiškai visiems susigrūdusiems stovėt..
      Jis apie 68 kalbėjo

      Comment


        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
        Pilnai pakaktų ir mikroautobuso, jeigu maršrutas būtų Antakalnis - Kalno g.
        Sutrumpinus 67 iki N. Vilnios žiedo, kuris važiuotų tik maršrutu "Mickūnai - N. Vilnios žiedas", 115 midbusai ir intervalas 20-30 min piko metu pasiteisintų.
        Taip, daugiausia keleivių atkarpoje Antakalnis - Kalno g., toliau lieka apie pusę, trečdalį keleivių, bet nemanau, kad reikėtų trumpinti iki Kalno g. Yra tarkim vakare kita situacija susiklosčiusi 21:58 iš N. Vilnios išvyksta 115, o 67 tuo pačiu maršrutu 22:00, tad visi keleiviai įlipa į 115, todėl jis būna užpildytas ir priešinga kryptimi, Ducato mikroautobuso irgi vos pakako...
        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

        Comment


          Vilniaus valdžia suglumino „mikriukų“ įmones

          “Pakeista Vilniaus miesto viešojo transporto sistema”
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Spaudoje vis matau Naujosios Vilnios Neįgaliųjų asmenų centro žmogaus straipsnius dėl panaikinti 4 maršruto. Įdomu, kaip į tai reaguoja valdžia ir ar yra galimybių jį atkurti (nors, realiai, tikrai ne iki Centro).

            Comment


              Matyt ten nieko kito be 14, 31 ir 67 "nevažiuoja". Ir derėtų atkreipti dėmesį, kad viso centro vardu skundžiasi vienas ir tas pats žmogus, kurio įgaliojimais atstovauti visiems labai abejoju.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Matyt ten nieko kito be 14, 31 ir 67 "nevažiuoja". Ir derėtų atkreipti dėmesį, kad viso centro vardu skundžiasi vienas ir tas pats žmogus, kurio įgaliojimais atstovauti visiems labai abejoju.
                14 ir 67 tikrai netinka, ypač tiems, kurie gyvena ne Naujojoje Vilnioje. Dabar pasižiūrėjau kur randasi Pramonės g. 141, tai pasirodo iškart prie 31 maršruto žiedo (iš pradžių galvojau, kad atkarpoje, kur Pramonės gatve važiuoja tik 14 maršrutas). Taigi, atsiimu kol kas savo žodžius atgal. Nebent galima pagalvoti apie 4A atkūrimą (ir tai ne dėl neįgaliųjų, o dėl Mickūnų ir Old New Vilnia gyventojų), tačiau irgi tik iki Stoties.

                Comment


                  Kažkada siūliau 14 maršrutą nuo Šiaurės g. leisti iki Stoties pro A. Kojelavičiaus g. (bet ne dėl neįgaliųjų centro, o dėl jungties A. Kojelavičiaus g. - Parko g.).
                  Na, o į Arimų g. tokiu atveju būtų nukreiptas 67 maršrutas. Vistiek Kalno gatvėje jis dabar nebereikalingas.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Matyt ten nieko kito be 14, 31 ir 67 "nevažiuoja". Ir derėtų atkreipti dėmesį, kad viso centro vardu skundžiasi vienas ir tas pats žmogus, kurio įgaliojimais atstovauti visiems labai abejoju.

                    Čia dar yra vienas niuansas. Viename to vaikino pranešime buvo rašoma, jog jis gyvena Fabijoniškėse. Tai kodėl reikėjo važiuoti su retai važiavusiu 6 iki Centro, jei galima buvo važiuoti 53+31 ? Blogiausiu atveju 062+31, jei jis gyvena atkarpoje nuo Fabų žiedo iki Lietuvio st. 6 beje išvis nevažiavo savaitgalį, o dėl to nebuvo nė vieno nusiskundimo iš jo pusės.

                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    14 ir 67 tikrai netinka, ypač tiems, kurie gyvena ne Naujojoje Vilnioje. Dabar pasižiūrėjau kur randasi Pramonės g. 141, tai pasirodo iškart prie 31 maršruto žiedo (iš pradžių galvojau, kad atkarpoje, kur Pramonės gatve važiuoja tik 14 maršrutas). Taigi, atsiimu kol kas savo žodžius atgal. Nebent galima pagalvoti apie 4A atkūrimą (ir tai ne dėl neįgaliųjų, o dėl Mickūnų ir Old New Vilnia gyventojų), tačiau irgi tik iki Stoties.

                    Padariau tą patį. Tas centras randasi vos kelių žingsnių atstumu nuo 31 žiedo. Nors gerbiu neįgaliuosius, tačiau šiuo atžvilgiu SP yra teisūs. Aišku, kelionė pailgėja, bet normalus susisiekimas išlieka.

                    P.s. Čia reikia ne 14 ir 67 keisti, o tiesiog pratęsti 6G iki žiedo, kur apsisuka 31.
                    Paskutinis taisė 0570043; 2013.07.23, 18:45.

                    Comment


                      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                      Čia dar yra vienas niunsas. Viename to vaikino pranešime buvo rašoma, jog jis gyvena Fabijoniškėse. Tai kodėl reikėjo važiuoti su retai važiavusiu 6 iki Centro, jei galima buvo važiuoti 53+31 ? Blogiausiu atveju 062+31, jei jis gyvena atkarpoje nuo Fabų žiedo iki Lietuvio st. 6 beje išvis nevažiavo savaitgalį, o dėl to nebuvo nė vieno nusiskundimo iš jo pusės.
                      Gal gali priminti 6 autobuso kursavimo dažnį?


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Kažkada siūliau 14 maršrutą nuo Šiaurės g. leisti iki Stoties pro A. Kojelavičiaus g. (bet ne dėl neįgaliųjų centro, o dėl jungties A. Kojelavičiaus g. - Parko g.).
                      Na, o į Arimų g. tokiu atveju būtų nukreiptas 67 maršrutas. Vistiek Kalno gatvėje jis dabar nebereikalingas.
                      O Mickūnai vėl naudotųsi tik 67 iki Naujosios Vilnios. Labai daug persėdimų išeitų.

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Gal gali priminti 6 autobuso kursavimo dažnį?



                        3 trumpi ne piko netu, 8 ilgi piko. Savaitgalį nevažiavo. 4 buvo 1 pamaininis + 1 pertraukiamas.
                        Paskutinis taisė 0570043; 2013.07.23, 18:53.

                        Comment


                          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                          Čia dar yra vienas niuansas. Viename to vaikino pranešime buvo rašoma, jog jis gyvena Fabijoniškėse. Tai kodėl reikėjo važiuoti su retai važiavusiu 6 iki Centro, jei galima buvo važiuoti 53+31 ? Blogiausiu atveju 062+31, jei jis gyvena atkarpoje nuo Fabų žiedo iki Lietuvio st. 6 beje išvis nevažiavo savaitgalį, o dėl to nebuvo nė vieno nusiskundimo iš jo pusės.
                          Padariau tą patį. Tas centras randasi vos kelių žingsnių atstumu nuo 31 žiedo. Nors gerbiu neįgaliuosius, tačiau šiuo atžvilgiu SP yra teisūs. Aišku, kelionė pailgėja, bet normalus susisiekimas išlieka.
                          P.s. Čia reikia ne 14 ir 67 keisti, o tiesiog pratęsti 6G iki žiedo, kur apsisuka 31.
                          Visų pirma ne visi neįgalieji gali greitai spėti pereiti gatvę, nes 53 ir 31 stoja skirtingose stotelėse stotyje. 53 Prie geležinkelio stoties, o 31 prie išvažiavimo į Bazilijonų g. Jeigu ir 31 Stotų ten stoja 53 neįgaliesiems tai palengvėtų. Nes žiūriu dauguma vis pamirštat, kad dauguma neįgaliųjų juda neįgaliojo vežimėlio pagalba. Ir jiems yra sudėtinga juo pervažiuoti gatvę ir jiems Stotį persėsti į 31 yra nepatogu, nes važiuojant iš Jurgio Baltrušaičio St., į Centrą jie galėjo laisvai persėsti į 4 autobusą, nes miesto centre perėjos yra su nuolydžiais.

                          Patys pabandykit tuos kelis žingsnius su neįgaliojo vežimėliu nuvažiuoti per gatvę, kurioje nėra jokių pritaikytų perėjų.

                          VŠĮ „MES ESAME“
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                            Padariau tą patį. Tas centras randasi vos kelių žingsnių atstumu nuo 31 žiedo. Nors gerbiu neįgaliuosius, tačiau šiuo atžvilgiu SP yra teisūs. Aišku, kelionė pailgėja, bet normalus susisiekimas išlieka.

                            P.s. Čia reikia ne 14 ir 67 keisti, o tiesiog pratęsti 6G iki žiedo, kur apsisuka 31.
                            Su visa pagarba neįgaliesiems, bet jiems neturėtų kilti didelių problemų, jei kelionė truktų kiek ilgiau nei anksčiau.
                            Be to, laiko atžvilgiu važiuoti 53+31 maršrutais nėra daug ilgiau, nei 6+4 maršrutais. Vistiek kelionėje užtruksi ne mažiau nei valandą.

                            O 6G ten orą vežiotų.

                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            O Mickūnai vėl naudotųsi tik 67 iki Naujosios Vilnios. Labai daug persėdimų išeitų.
                            Man atrodo, Mickūnų gyventojai jau įprato su persėdimu važinėti. Šiaip ir 14 pratęsti nebūtina, bet jungtis Kojelavičiaus - Parko būtų naudinga. Šią jungtį ir akcentuoju, nes priemiesčių gyventojai jau įpratę važinėti su persėdimais,
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.07.23, 18:57.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                              Visų pirma ne visi neįgalieji gali greitai spėti pereiti gatvę, nes 53 ir 31 stoja skirtingose stotelėse stotyje. 53 Prie geležinkelio stoties, o 31 prie išvažiavimo į Bazilijonų g. Jeigu ir 31 Stotų ten stoja 53 neįgaliesiems tai palengvėtų.
                              Prie ko čia Stoties stotelės. Išlaipinimas vis tiek vyks skirtingose vietose.

                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Man atrodo, Mickūnų gyventojai jau įprato su persėdimu važinėti. Šiaip ir 14 pratęsti nebūtina, bet jungtis Kojelavičiaus - Parko būtų naudinga. Šią jungtį ir akcentuoju, nes priemiesčių gyventojai jau įpratę važinėti su persėdimais,
                              Tenka pastebėti, kad 4A budavo pilnas visada, o 67 - ne, reiškia, kad žmonės perka mašinas.

                              Comment


                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Prie ko čia Stoties stotelės. Išlaipinimas vis tiek vyks skirtingose vietose.
                                Tenka pastebėti, kad 4A budavo pilnas visada, o 67 - ne, reiškia, kad žmonės perka mašinas.
                                Pats pabandyk būdamas jų kailyje su neįgaliojo vežimėliu pervažiuoti gatvę į kitą pusę. Jiems ir taip sunku yra judėti net vieną žingsnį. Matau, kad esi nesutikęs nei vieno neįgalaus judančio neįgaliojo vežimėliu, bet ir sunkiai vaikštančio. 53 ir 31 stotelės turi sutapti tiek įlaipinimo tiek išlaipinimo.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Tikrai pritarčiau sprendimui pratęsti 67 iki Stoties, nes Kalno g. jis dabar nereikalingas, Mickūnai tik apsidžiaugtų, tie benamiai vėl galėtų pasiekt savo prieglaudą, na, o dar kaip papildomas bonusas galėtų būti jo paleidimas Drujos g., kur šiuo metu jokio VT nėra. O gal ir visai reikėtų.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Tikrai pritarčiau sprendimui pratęsti 67 iki Stoties, nes Kalno g. jis dabar nereikalingas, Mickūnai tik apsidžiaugtų, tie benamiai vėl galėtų pasiekt savo prieglaudą, na, o dar kaip papildomas bonusas galėtų būti jo paleidimas Drujos g., kur šiuo metu jokio VT nėra. O gal ir visai reikėtų.
                                    Taip, nėra didelio skirtumo, ar iki Stoties pro A. Kojelavičiaus g. leisti 14, ar 67. 67, taip, gal net geriau, nes jokių kitų maršrutų liesti nereikės.
                                    Bet dėl paleidimo Drujos gatve tai abejočiau. Ten yra vienintelė Gervėčių stotelė, o visai šalia - to paties pavadinimo stotelė, kurioje stoja 31 maršruto autobusai. Užtat keleivių tikrai bus prie Halės turgaus ir Subačiaus gatvėje.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                      Pats pabandyk būdamas jų kailyje su neįgaliojo vežimėliu pervažiuoti gatvę į kitą pusę. Jiems ir taip sunku yra judėti net vieną žingsnį. Matau, kad esi nesutikęs nei vieno neįgalaus judančio neįgaliojo vežimėliu, bet ir sunkiai vaikštančio. 53 ir 31 stotelės turi sutapti tiek įlaipinimo tiek išlaipinimo.
                                      Prie ko čia būti jų kailyje. Jeigu ką, yra socialinis taksi, kuris kainuoja tik simboliškai. Nereikia jokių autobusų ir t.t.
                                      Taip pat kodėl būtent tik 31 ir 53 turi turėti bendras stoteles? Tada jau visi maršrutai turėtų turėti.
                                      P.S. Socialinis taksi

                                      Comment


                                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                        Prie ko čia būti jų kailyje. Jeigu ką, yra socialinis taksi, kuris kainuoja tik simboliškai. Nereikia jokių autobusų ir t.t.
                                        Taip pat kodėl būtent tik 31 ir 53 turi turėti bendras stoteles? Tada jau visi maršrutai turėtų turėti.
                                        P.S. Socialinis taksi
                                        Visų pirma jie už Viešąjį transporto bilietus sumoka, o socialinis taksi jiems yra per brangus, o viešasis transportas yra pigesnis. Ir pagal viską viskas turi būti pritaikyta, taip, kad tiktų visiems, ne tik sveikiems.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                          Visų pirma jie už Viešąjį transporto bilietus sumoka, o socialinis taksi jiems yra per brangus, o viešasis transportas yra pigesnis. Ir pagal viską viskas turi būti pritaikyta, taip, kad tiktų visiems, ne tik sveikiems.
                                          Kiek žinau, socialinis taksi kainuoja vos 3 litus nežiūrint į atstumą. Kaip ir buvę mikroautobusai. Su tokia kaina galima ir VT atsisakyti. Kita problema, kad jie net nebando ieškoti alternatyvų (puikus pvz. - 31 maršruto "neegzistavimas" jiems).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X