Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Jis apie 68 kalbėjoParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNepasakyčiau.. 115-am maršrute šiandien dirbęs Fiat Ducato prisipildė jau prie Klinikų, teko faktiškai visiems susigrūdusiems stovėt..
Comment
-
Sutrumpinus 67 iki N. Vilnios žiedo, kuris važiuotų tik maršrutu "Mickūnai - N. Vilnios žiedas", 115 midbusai ir intervalas 20-30 min piko metu pasiteisintų.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPilnai pakaktų ir mikroautobuso, jeigu maršrutas būtų Antakalnis - Kalno g.
Taip, daugiausia keleivių atkarpoje Antakalnis - Kalno g., toliau lieka apie pusę, trečdalį keleivių, bet nemanau, kad reikėtų trumpinti iki Kalno g. Yra tarkim vakare kita situacija susiklosčiusi 21:58 iš N. Vilnios išvyksta 115, o 67 tuo pačiu maršrutu 22:00, tad visi keleiviai įlipa į 115, todėl jis būna užpildytas ir priešinga kryptimi, Ducato mikroautobuso irgi vos pakako...---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
14 ir 67 tikrai netinka, ypač tiems, kurie gyvena ne Naujojoje Vilnioje. Dabar pasižiūrėjau kur randasi Pramonės g. 141, tai pasirodo iškart prie 31 maršruto žiedo (iš pradžių galvojau, kad atkarpoje, kur Pramonės gatve važiuoja tik 14 maršrutas). Taigi, atsiimu kol kas savo žodžius atgal. Nebent galima pagalvoti apie 4A atkūrimą (ir tai ne dėl neįgaliųjų, o dėl Mickūnų ir Old New Vilnia gyventojų), tačiau irgi tik iki Stoties.Parašė Mettal Rodyti pranešimąMatyt ten nieko kito be 14, 31 ir 67 "nevažiuoja". Ir derėtų atkreipti dėmesį, kad viso centro vardu skundžiasi vienas ir tas pats žmogus, kurio įgaliojimais atstovauti visiems labai abejoju.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMatyt ten nieko kito be 14, 31 ir 67 "nevažiuoja". Ir derėtų atkreipti dėmesį, kad viso centro vardu skundžiasi vienas ir tas pats žmogus, kurio įgaliojimais atstovauti visiems labai abejoju.
Čia dar yra vienas niuansas. Viename to vaikino pranešime buvo rašoma, jog jis gyvena Fabijoniškėse. Tai kodėl reikėjo važiuoti su retai važiavusiu 6 iki Centro, jei galima buvo važiuoti 53+31 ? Blogiausiu atveju 062+31, jei jis gyvena atkarpoje nuo Fabų žiedo iki Lietuvio st. 6 beje išvis nevažiavo savaitgalį, o dėl to nebuvo nė vieno nusiskundimo iš jo pusės.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą14 ir 67 tikrai netinka, ypač tiems, kurie gyvena ne Naujojoje Vilnioje. Dabar pasižiūrėjau kur randasi Pramonės g. 141, tai pasirodo iškart prie 31 maršruto žiedo (iš pradžių galvojau, kad atkarpoje, kur Pramonės gatve važiuoja tik 14 maršrutas). Taigi, atsiimu kol kas savo žodžius atgal. Nebent galima pagalvoti apie 4A atkūrimą (ir tai ne dėl neįgaliųjų, o dėl Mickūnų ir Old New Vilnia gyventojų), tačiau irgi tik iki Stoties.
Padariau tą patį. Tas centras randasi vos kelių žingsnių atstumu nuo 31 žiedo. Nors gerbiu neįgaliuosius, tačiau šiuo atžvilgiu SP yra teisūs. Aišku, kelionė pailgėja, bet normalus susisiekimas išlieka.
P.s. Čia reikia ne 14 ir 67 keisti, o tiesiog pratęsti 6G iki žiedo, kur apsisuka 31.Paskutinis taisė 0570043; 2013.07.23, 19:45.
Comment
-
Gal gali priminti 6 autobuso kursavimo dažnį?Parašė 0570043 Rodyti pranešimąČia dar yra vienas niunsas. Viename to vaikino pranešime buvo rašoma, jog jis gyvena Fabijoniškėse. Tai kodėl reikėjo važiuoti su retai važiavusiu 6 iki Centro, jei galima buvo važiuoti 53+31 ? Blogiausiu atveju 062+31, jei jis gyvena atkarpoje nuo Fabų žiedo iki Lietuvio st. 6 beje išvis nevažiavo savaitgalį, o dėl to nebuvo nė vieno nusiskundimo iš jo pusės.
O Mickūnai vėl naudotųsi tik 67 iki Naujosios Vilnios. Labai daug persėdimų išeitų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKažkada siūliau 14 maršrutą nuo Šiaurės g. leisti iki Stoties pro A. Kojelavičiaus g. (bet ne dėl neįgaliųjų centro, o dėl jungties A. Kojelavičiaus g. - Parko g.).
Na, o į Arimų g. tokiu atveju būtų nukreiptas 67 maršrutas. Vistiek Kalno gatvėje jis dabar nebereikalingas.
Comment
-
3 trumpi ne piko netu, 8 ilgi piko. Savaitgalį nevažiavo. 4 buvo 1 pamaininis + 1 pertraukiamas.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGal gali priminti 6 autobuso kursavimo dažnį?
Paskutinis taisė 0570043; 2013.07.23, 19:53.
Comment
-
Visų pirma ne visi neįgalieji gali greitai spėti pereiti gatvę, nes 53 ir 31 stoja skirtingose stotelėse stotyje. 53 Prie geležinkelio stoties, o 31 prie išvažiavimo į Bazilijonų g. Jeigu ir 31 Stotų ten stoja 53 neįgaliesiems tai palengvėtų. Nes žiūriu dauguma vis pamirštat, kad dauguma neįgaliųjų juda neįgaliojo vežimėlio pagalba. Ir jiems yra sudėtinga juo pervažiuoti gatvę ir jiems Stotį persėsti į 31 yra nepatogu, nes važiuojant iš Jurgio Baltrušaičio St., į Centrą jie galėjo laisvai persėsti į 4 autobusą, nes miesto centre perėjos yra su nuolydžiais.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąČia dar yra vienas niuansas. Viename to vaikino pranešime buvo rašoma, jog jis gyvena Fabijoniškėse. Tai kodėl reikėjo važiuoti su retai važiavusiu 6 iki Centro, jei galima buvo važiuoti 53+31 ? Blogiausiu atveju 062+31, jei jis gyvena atkarpoje nuo Fabų žiedo iki Lietuvio st. 6 beje išvis nevažiavo savaitgalį, o dėl to nebuvo nė vieno nusiskundimo iš jo pusės.
Padariau tą patį. Tas centras randasi vos kelių žingsnių atstumu nuo 31 žiedo. Nors gerbiu neįgaliuosius, tačiau šiuo atžvilgiu SP yra teisūs. Aišku, kelionė pailgėja, bet normalus susisiekimas išlieka.
P.s. Čia reikia ne 14 ir 67 keisti, o tiesiog pratęsti 6G iki žiedo, kur apsisuka 31.
Patys pabandykit tuos kelis žingsnius su neįgaliojo vežimėliu nuvažiuoti per gatvę, kurioje nėra jokių pritaikytų perėjų.
VŠĮ „MES ESAME“Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Su visa pagarba neįgaliesiems, bet jiems neturėtų kilti didelių problemų, jei kelionė truktų kiek ilgiau nei anksčiau.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąPadariau tą patį. Tas centras randasi vos kelių žingsnių atstumu nuo 31 žiedo. Nors gerbiu neįgaliuosius, tačiau šiuo atžvilgiu SP yra teisūs. Aišku, kelionė pailgėja, bet normalus susisiekimas išlieka.
P.s. Čia reikia ne 14 ir 67 keisti, o tiesiog pratęsti 6G iki žiedo, kur apsisuka 31.
Be to, laiko atžvilgiu važiuoti 53+31 maršrutais nėra daug ilgiau, nei 6+4 maršrutais. Vistiek kelionėje užtruksi ne mažiau nei valandą.
O 6G ten orą vežiotų.
Man atrodo, Mickūnų gyventojai jau įprato su persėdimu važinėti. Šiaip ir 14 pratęsti nebūtina, bet jungtis Kojelavičiaus - Parko būtų naudinga. Šią jungtį ir akcentuoju, nes priemiesčių gyventojai jau įpratę važinėti su persėdimais,Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO Mickūnai vėl naudotųsi tik 67 iki Naujosios Vilnios. Labai daug persėdimų išeitų.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.07.23, 19:57.
Comment
-
Prie ko čia Stoties stotelės. Išlaipinimas vis tiek vyks skirtingose vietose.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąVisų pirma ne visi neįgalieji gali greitai spėti pereiti gatvę, nes 53 ir 31 stoja skirtingose stotelėse stotyje. 53 Prie geležinkelio stoties, o 31 prie išvažiavimo į Bazilijonų g. Jeigu ir 31 Stotų ten stoja 53 neįgaliesiems tai palengvėtų.
Tenka pastebėti, kad 4A budavo pilnas visada, o 67 - ne, reiškia, kad žmonės perka mašinas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMan atrodo, Mickūnų gyventojai jau įprato su persėdimu važinėti. Šiaip ir 14 pratęsti nebūtina, bet jungtis Kojelavičiaus - Parko būtų naudinga. Šią jungtį ir akcentuoju, nes priemiesčių gyventojai jau įpratę važinėti su persėdimais,
Comment
-
Pats pabandyk būdamas jų kailyje su neįgaliojo vežimėliu pervažiuoti gatvę į kitą pusę. Jiems ir taip sunku yra judėti net vieną žingsnį. Matau, kad esi nesutikęs nei vieno neįgalaus judančio neįgaliojo vežimėliu, bet ir sunkiai vaikštančio. 53 ir 31 stotelės turi sutapti tiek įlaipinimo tiek išlaipinimo.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPrie ko čia Stoties stotelės. Išlaipinimas vis tiek vyks skirtingose vietose.
Tenka pastebėti, kad 4A budavo pilnas visada, o 67 - ne, reiškia, kad žmonės perka mašinas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Tikrai pritarčiau sprendimui pratęsti 67 iki Stoties, nes Kalno g. jis dabar nereikalingas, Mickūnai tik apsidžiaugtų, tie benamiai vėl galėtų pasiekt savo prieglaudą, na, o dar kaip papildomas bonusas galėtų būti jo paleidimas Drujos g., kur šiuo metu jokio VT nėra. O gal ir visai reikėtų.Lietuva visiems.
Comment
-
Taip, nėra didelio skirtumo, ar iki Stoties pro A. Kojelavičiaus g. leisti 14, ar 67. 67, taip, gal net geriau, nes jokių kitų maršrutų liesti nereikės.Parašė abruo Rodyti pranešimąTikrai pritarčiau sprendimui pratęsti 67 iki Stoties, nes Kalno g. jis dabar nereikalingas, Mickūnai tik apsidžiaugtų, tie benamiai vėl galėtų pasiekt savo prieglaudą, na, o dar kaip papildomas bonusas galėtų būti jo paleidimas Drujos g., kur šiuo metu jokio VT nėra. O gal ir visai reikėtų.
Bet dėl paleidimo Drujos gatve tai abejočiau. Ten yra vienintelė Gervėčių stotelė, o visai šalia - to paties pavadinimo stotelė, kurioje stoja 31 maršruto autobusai. Užtat keleivių tikrai bus prie Halės turgaus ir Subačiaus gatvėje.
Comment
-
Prie ko čia būti jų kailyje. Jeigu ką, yra socialinis taksi, kuris kainuoja tik simboliškai. Nereikia jokių autobusų ir t.t.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąPats pabandyk būdamas jų kailyje su neįgaliojo vežimėliu pervažiuoti gatvę į kitą pusę. Jiems ir taip sunku yra judėti net vieną žingsnį. Matau, kad esi nesutikęs nei vieno neįgalaus judančio neįgaliojo vežimėliu, bet ir sunkiai vaikštančio. 53 ir 31 stotelės turi sutapti tiek įlaipinimo tiek išlaipinimo.
Taip pat kodėl būtent tik 31 ir 53 turi turėti bendras stoteles? Tada jau visi maršrutai turėtų turėti.
P.S. Socialinis taksi
Comment
-
Visų pirma jie už Viešąjį transporto bilietus sumoka, o socialinis taksi jiems yra per brangus, o viešasis transportas yra pigesnis. Ir pagal viską viskas turi būti pritaikyta, taip, kad tiktų visiems, ne tik sveikiems.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPrie ko čia būti jų kailyje. Jeigu ką, yra socialinis taksi, kuris kainuoja tik simboliškai. Nereikia jokių autobusų ir t.t.
Taip pat kodėl būtent tik 31 ir 53 turi turėti bendras stoteles? Tada jau visi maršrutai turėtų turėti.
P.S. Socialinis taksiGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Kiek žinau, socialinis taksi kainuoja vos 3 litus nežiūrint į atstumą. Kaip ir buvę mikroautobusai. Su tokia kaina galima ir VT atsisakyti. Kita problema, kad jie net nebando ieškoti alternatyvų (puikus pvz. - 31 maršruto "neegzistavimas" jiems).Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąVisų pirma jie už Viešąjį transporto bilietus sumoka, o socialinis taksi jiems yra per brangus, o viešasis transportas yra pigesnis. Ir pagal viską viskas turi būti pritaikyta, taip, kad tiktų visiems, ne tik sveikiems.
Comment
Comment